نوجوان ترقی پسند، خوشحال بھارت کی محرک قوت: لیفٹیننٹ گورنر

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// جموں و کشمیر لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے جمعرات کو کنونشن سنٹر میں ’جے کے یوتھ کنکلیو 2024‘ کا افتتاح کیا اور محکمہ اطلاعات اور تعلقات عامہ کے ’انسپائر جین زیڈ‘ اور ’بیٹس آف جے اینڈ کے‘ اقدامات کے دوسرے سیزن کا آغاز کیا۔
اپنے خطاب میں، لیفٹیننٹ گورنر نے نئی نسل کو ان کی انفرادی خودی کی نشوونما کیلئے مشغول اور متاثر کرنے کیلئے محکمہ اطلاعات اور تعلقات عامہ کی کوششوں کو سراہا۔
لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ ”یوتھ کنکلیو“ جیسے پلیٹ فارم جنرل زیرس کو جموں و کشمیر کے سماجی، ثقافتی اور اقتصادی منظر نامے کی شکل دینے اور آخر کار مختلف شعبوں پر اثر انداز ہونے کی ترغیب دیں گے۔
انہوں نے جموں و کشمیر کے ینگ اچیورز کو مبارکباد پیش کی جنہیں مختلف شعبوں میں مثالی شراکت کے لیے آج اعزاز سے نوازا گیا۔
لیفٹیننٹ گورنر نے کہا، “نوجوان طاقت وکست جموں و کشمیر اور وکشت بھارت کیلئے ستون ہے۔ ملک بڑے اعتماد، امید اور توقعات کے ساتھ آگے بڑھ رہا ہے اور مجھے یقین ہے کہ نوجوان نسل اپنی منفرد صلاحیتوں کے ساتھ اس سفر میں اپنا گراں قدر حصہ ڈالے گی“۔
یوتھ کنکلیو میں، لیفٹیننٹ گورنر نے جدید ترین ماحولیاتی نظام کو فروغ دینے اور کل کی کامیابی کو تشکیل دینے میں نئی نسل کے اہم کردار پر روشنی ڈالی۔ نوجوان طاقت ترقی پسند اور خوشحال ہندوستان کا محرک ہے۔ انہوں نے کہا کہ وہ امرت کال کے وژن کو حاصل کرنے کے لیے نئی راہیں تیار کر رہے ہیں۔
انہوں نے نوجوانوں کو بااختیار بنانے اور ان کی حقیقی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے کے لیے انہیں سازگار ماحول فراہم کرنے کے لیے یو ٹی انتظامیہ کے عزم کا اعادہ کیا۔
جموں و کشمیر کی 65 فیصد آبادی نوجوانوں پر مشتمل ہے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ یہ ڈیموگرافک ڈیویڈنڈ ہماری سب سے بڑی طاقت ہے۔
اس موقع پر، لیفٹیننٹ گورنر نے نیکسٹ جنریشن کولیشن-جے کے پروگرام کے ذریعے نوجوانوں کا نیٹ ورک بنانے کے لیے مشن یوتھ اور محکمہ اطلاعات و تعلقات عامہ پر زور دیا۔ نوجوان ہمیشہ بے لوث کام کرتے ہیں۔ وہ دوسروں کے لیے جیتے ہیں۔ نوجوانوں کے اعمال ان کے اپنے فائدے تک محدود نہیں ہیں۔ لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ نوجوانوں کی شخصیت اشتراک پر یقین رکھتی ہے۔
انہوں نے کہا کہ منشیات کے خلاف نوجوانوں کی زیر قیادت لڑائی منشیات کے استعمال کی لعنت سے نمٹنے اور منشیات سے پاک جموں کشمیر کے مقصد کو حاصل کرنے میں اہم کردار ادا کرے گی۔ نوجوان اپنی صلاحیتوں اور توانائی کی خوشبو پھیلاتے ہیں تاکہ سب کو فائدہ ہو۔ وہ اندھیروں کو دور کرنے کے لیے تاریک راہوں کو روشن کرنے میں معاشرے کی مدد کرتے ہیں۔ لیفٹیننٹ گورنر نے مزید کہا کہ انتظامیہ معاشرے کی خدمت کرنے کی کوششوں میں نوجوانوں کو تمام ضروری وسائل اور ہینڈ ہولڈنگ کو یقینی بنائے گی۔
ایل جی نے یوتھ کانکلیو میں مختلف شعبہ جات کی جانب سے لگائے گئے نمائشی سٹالز کا دورہ کیا۔ انہوں نے استفادہ کنندگان کو مختلف اسکیموں کے تحت تقرری خط اور وظائف حوالے کئے۔
بیٹس آف جے اینڈ کے کے فنکاروں نے اپنی شاندار پرفارمنس سے سامعین کو مسحور کردیا۔ اس موقع پر جموں و کشمیر میں فلم سازی کے سفر پر ایک مختصر ویڈیو بھی دکھائی گئی۔