۔ 2047 میں ترقی یافتہ ہندوستان کا ترنگا لہرائیں گے: مودی

یو این آئی

نئی دہلی// وزیر اعظم نریندر مودی نے آج ملک کے باشندوں بالخصوص نوجوانوں سے 2047 تک ہندوستان کو ترقی یافتہ ہندوستان بنانے کے لیے صفائی، شفافیت اور انصاف پسندی کے اصولوں پر کام کرنے کی اپیل کی اور کہا کہ وہ ، بدعنوانی، اقربا پروری اور خوشامد کی برائیوں کو دور کرنے کے لیے مصروف رہیں گے۔
یوم آزادی کے موقع پر لال قلعہ کی فصیل سے قوم سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر مودی نے کہا کہ ان کی پالیسی واضح ہے اور ان کی نیت پر کوئی سوالیہ نشان نہیں ہے۔ سچائی کو قبول کرتے ہوئے ہمیں اس کے حل کی طرف بڑھنا ہوگا۔ آج میں آپ کی مدد اور آشیرواد لینے آیا ہوں کہ آج ملک کے مسائل کو سنجیدگی سے لینا ہے۔ سال 2047 میں جب ملک کی آزادی کے 100 سال مکمل ہوں گے تو ہندوستان کا پرچم دنیا میں ترقی یافتہ ہندوستان کا ترنگا لہرائے گا۔ ہمارے عزم میں رتی بھر بھی کمی نہیں آئے گی۔
انہوں نے کہا کہ اس کے لیے صفائی، شفافیت اور انصاف اولین ضرورت ہے۔ ہم اسے جنتی زیادہ کھاد اور پانی دے سکتے ہیں، یہ ہماری اجتماعی ذمہ داری ہے۔ 75 سال کی تاریخ میں ہندوستان کی طاقت میں کوئی کمی نہیں آئی ہے۔ جو ملک سونے کی چڑیا تھا وہ ملک کی آزادی کے صد سالہ سال 2047 میں دوبارہ اسی شان کے ساتھ کھڑا ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ پوری دنیا میں 30 سال سے کم عمر کے لوگوں کی سب سے زیادہ تعداد ہندوستان میں ہے۔ انہوں نے کہا کہ بدعنوانی، اقربا پروری، خوشامد کی برائیوں کے خلاف لڑتے رہیں گے۔ میں بدعنوانی سے لڑنے کا عزم رکھتا ہوں۔ خاندان پرستی نے ملک کے عوام سے مواقع چھین لیے ہیں اور خوشامد نے قومی رول کو داغدار کر دیا ہے۔
وزیر اعظم نے کہا کہ تاریخ کے ایک دور کے ایک چھوٹے سے واقعے نے ملک پر دیرپا اثر ڈالا اور ملک کو ایک ہزار سال غلامی کا سامنا کرنا پڑا اور آج ہم ایک عبوری دور میں کھڑے ہیں جہاں ہمارے کام آنے والے 1000 سال تک ہندوستان کے مستقبل کا تعین کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہم جو بھی کریں، جو بھی قدم اٹھائیں، جو بھی فیصلہ لیں، وہ اگلے ایک ہزار سال تک اپنی سمت کا تعین کرنے والا ہے، یہ ہندوستان کی تقدیر لکھنے والا ہے۔
اپنی تقریباً ڈیڑھ گھنٹے کی تقریر میں وزیر اعظم نے اپنی حکومت کے نو سال کے کام کا حوالہ دیا اور کہا کہ آج ملک ہماری ماؤں اور بہنوں کی طاقت سے آگے بڑھ گیا ہے۔ آج ملک ترقی کی راہ پر گامزن ہے تو یہ ہمارے کسان بھائیوں اور بہنوں کی کوشش ہے، ان کی محنت کی وجہ سے ہی آج ملک زراعت کے شعبے میں ترقی کر رہا ہے۔
وزیر اعظم نے منی پور کے تعلق سے ملک کی تشویش کو بھی اٹھایا اور کہا کہ منی پور ایک بڑے مسئلے کا سامنا کر رہا ہے۔ انہوں نے منی پور کے لوگوں کو یقین دلایا کہ اس مشکل گھڑی میں پورا ملک ان کے ساتھ کھڑا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی اور ریاستی حکومتوں کی طرف سے منی پور میں امن بحال کرنے کی تمام کوششیں کی جا رہی ہیں اور ان کوششوں کی وجہ سے وہاں امن لوٹ رہا ہے اور انہیں یقین ہے کہ کوئی راستہ ضرور نکل آئے گا اور جلد ہی وہاں امن بحال ہو جائے گا۔
مسٹر مودی نے مہنگائی کے مسئلہ پر بھی بات کی اور کہا کہ جنگ کی وجہ سے پوری دنیا مہنگائی سے پریشان ہے۔ ہم بھی مہنگائی سے کم متاثرہیں۔ لیکن وہ اس پر بھی قابو پانے کی کوشش کر رہے ہیں۔
انہوں نے اپنی تقریر میں اگلے لوک سبھا انتخابات میں جیت کا یقین ظاہر کرتے ہوئے یہ بھی کہا کہ وہ اگلے سال بھی لال قلعہ سے قوم سے خطاب کریں گے۔