جموں و کشمیر میں ہلکی بارش اور برفباری کا امکان: محکمہ موسمیات

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// محکمہ موسمیات نے جموں و کشمیر میں پیر کی رات سے منگل کی دوپہر تک دور دراز “بکھرے ہوئے” مقامات پر ہلکی بارش اور برف باری کی پیش گوئی کی ہے۔
محکمہ موسمیات کے ایک عہدیدار نے بتایا کہ 28 سے 29 فروری کو جزوی طور پر عام طور پر ابر آلود موسم کی توقع ہے اور الگ تھلگ مقامات پر ہلکی بارش اور برفباری کا امکان ہے۔
انہوں نے کہا کہ یکم سے 3 مارچ تک، 2 اور 3 مارچ کے دوران زیادہ تر مقامات پر ہلکی سے درمیانے درجے کی بارش اور برفباری کا امکان ہے۔
اُنہوں نے مزید کہا، “کچھ مقامات پر اس دوران گرج چمک/بجلی/ژالہ باری کے ساتھ تیز ہواوں کا سامنا ہو سکتا ہے”۔
اس دوران رات کے درجہ حرارت میں کچھ جگہوں پر گراوٹ ریکارڈ کی گئی اور چند مقامات پر معمولی اضافہ ریکارڈ کیا گیا جس کے ساتھ سرینگر میں کم از کم درجہ حرارت منفی 2.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات کے 0.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں تھا۔ موسم گرما کی راجدھانی جموں و کشمیر کے لیے سال کے اس وقت کے لیے یہ معمول سے 2.0 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ قاضی گنڈ میں گزشتہ رات درجہ حرارت منفی 1.6 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم منفی 2.2 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور کشمیر کے گیٹ وے ٹاون کیلئے یہ معمول سے 2.6 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
پہلگام میں پچھلی رات درجہ حرارت منفی 6.0 ڈگری سینٹی گرید کے مقابلے میں منفی 7.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور جنوبی کشمیر کے مشہور تفریحی مقام کے لئے یہ معمول سے 3.5 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ جنوبی کشمیر میں بھی کوکرناگ میں گزشتہ رات درجہ حرارت منفی 3.8 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم منفی 2.8 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور اس جگہ کا درجہ حرارت معمول سے 2.9 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم تھا۔
اُنہوں نے بتایا کہ کپوارہ شہر میں گزشتہ رات درجہ حرارت منفی 3.0 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں منفی 3.5 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور وہاں یہ معمول سے 3.5 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
گلمرگ میں کم سے کم درجہ حرارت منفی 9.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات منفی 10.0 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ شمالی کشمیر میں دنیا کے مشہور اسکیئنگ ریزورٹ کے لیے درجہ حرارت معمول سے 3.2 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
عہدیدار نے کہا کہ جموں میں کم سے کم درجہ حرارت 7.9 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت کے لیے معمول سے 3.7 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ بانہال میں کم سے کم درجہ حرارت 1.8 ڈگری سینٹی گریڈ، بٹوت میں 2.1 ڈگری سینٹی گریڈ اور بھدرواہ میں منفی 0.44 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔