جموں و کشمیر میں ہلکی سے درمیانے درجہ کی بارشیں متوقع: محکمہ موسمیات

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// محکمہ موسمیات نے جموں و کشمیر میں ہلکی سے درمیانے درجہ کی بارشوں کی پیش گوئی کے درمیان ہفتہ کے روز کسانوں پر زور دیا کہ وہ 16 اپریل تک زرعی سرگرمیوں کو روک دیں۔
محکمہ موسمیات کے ایک عہدیدار نے بتایا کہ 13 سے 14 اپریل کے درمیان الگ تھلگ مقامات پر “موسلا دھار بارش، گرج چمک، ژالہ باری اور تیز ہواؤں” کا بھی امکان ہے۔
انہوں نے کہا،” 15 اپریل کی شام سے 16 اپریل کی صبح کے دوران کئی مقامات پر ہلکی بارش/برف کے ساتھ جزوی طور پر عام طور پر ابر آلود موسم کی توقع ہے”۔
انہوں نے کہا کہ 17 سے 18 اپریل تک موسم عام طور پر خشک رہنے کی توقع ہے لیکن چند مقامات پر دیر سے گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔
محکمہ موسمیات نے کہا کہ 19 اپریل کی شام سے 20 اپریل کی صبح کے دوران کئی مقامات پر ہلکی بارش یا برفباری کے ساتھ جزوی طور پر ابر آلود موسم کی توقع ہے۔
انہوں نے کہا کہ 21 سے 23 اپریل تک عام طور پر خشک موسم کی توقع ہے لیکن دوپہر کو گرج چمک کے ساتھ بارش کی سرگرمی کو مسترد نہیں کیا گیا ہے۔
انہوں نے کہا، “کسانوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ 16 اپریل تک کھیت کے کاموں کو معطل کر دیں”۔
انہوں نے مزید کہا، “13 اور 14 اپریل کے دوران چند اونچی جگہوں پر سطحی نقل و حمل میں عارضی خلل پڑ سکتا ہے”۔
انہوں نے کہا کہ چند نشیبی علاقوں میں “عارضی” پانی جمع ہو سکتا ہے اور لینڈ سلائیڈنگ/ مٹی کے تودے گرنے اور پتھراؤ کا بھی امکان ہے۔