بارہمولہ میں تین جواری گرفتار، داو پر لگی رقم ضبط: پولیس

عظمیٰ ویب ڈیسک

بارہمولہ// شمالی کشمیر کے بارہمولہ میں پولیس نے 03 جواریوں کو گرفتار کر کے ان کے قبضے سے داو پر لگی رقم اور تاش کو ضبط کیا۔
پولیس نے بتایا کہ بارہمولہ کے تکیہ واگورہ کے باغات میں جوئے کی سرگرمیوں سے متعلق ایک مخصوص اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے، ایس ڈی پی او کریری کی نگرانی میں انچارج پولیس پوسٹ واگورہ کی سربراہی میں ایک پولیس پارٹی نے مخصوص جگہ پر چھاپہ مار کر 03 جواریوں کو گرفتار کیا اور اُن کے قبضے سے 2490 روپے کی داو پر لگی رقم اور تاش کے تاش برآمد کی۔
اُنہوں نے بتایا کہ گرفتار افراد کی شناخت عرفان احمد شاہ ولد افضل شاہ، یاور احمد شاہ ولد مشتاق احمد اور ریاض احمد شاہ ولد غلام رسول تمام ساکن تکیہ وگورہ کے طور پر ہوئی ہے۔ انہیں پولیس تھانہ کریری میں منتقل کردیا گیا ہے۔
اس سلسلے میں قانون کی متعلقہ دفعات کے تحت ایک مقدمہ ایف آئی آر پولیس تھانہ کریری میں درج کر کے تحقیقات شروع کر دی گئی ہے۔
اسی دوران پولیس نے کہا کہ مجرمانہ سرگرمیوں میں ملوث پائے جانے والے افراد کے خلاف قانون کے مطابق کارروائی کی جائے گی۔ عام لوگوں سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ اپنے پڑوس میں ہونے والے جرائم کے بارے میں معلومات مقامی پولیس یونٹوں کو دیں۔