سی اے اے کے نفاذ کو کوئی نہیں روک سکتا: امت شاہ

عظمیٰ ویب ڈیسک

کولکتہ// مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے بدھ کے روز کہا کہ مرکزی حکومت شہریت (ترمیمی) قانون کو نافذ کرے گی اور اسے کوئی نہیں روک سکتا۔
پارٹی کی لوک سبھا مہم شروع کرنے کے لیے یہاں ایک بڑی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے، شاہ نے وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی پر خوشامد، دراندازی، بدعنوانی اور سیاسی تشدد کے مسائل پر شدید حملہ کیا اور لوگوں سے اپیل کی کہ وہ ان کی حکومت کو نکال دیں اور اگلی بار اسمبلی انتخابات میں بی جے پی منتخب کریں۔
ریلی میں ٹرن آو¿ٹ کی تعریف کرتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ یہ عوام کے مزاج کی نشاندہی کرتا ہے اور دعویٰ کیا کہ بی جے پی 2026 میں ریاست میں دو تہائی اکثریت کے ساتھ اقتدار میں آئے گی۔
انہوں نے کہا کہ 2024 کے لوک سبھا انتخابات میں ریاست میں بی جے پی کی کارکردگی اسمبلی انتخابات میں اس کی جیت کی بنیاد بنائے گی۔
متنازعہ سی اے اے مسئلہ کی طرف رجوع کرتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ بینرجی اس کی مخالفت کر رہے ہیں لیکن کوئی بھی اس کے نفاذ کو روک نہیں سکتا۔ یہ قانون ابھی تک زیرِ التواءہے کیونکہ قانون کے خلاف اپوزیشن کے سخت موقف کے درمیان مرکزی حکومت نے ابھی تک اپنے قواعد وضع نہیں کیے ہیں۔
شاہ نے قانون سے مستفید ہونے والوں کے حوالے سے کہا کہ انہیں شہریت کا اتنا ہی حق ہے جتنا کسی اور کا۔
شاہ ریاست میں پارٹی کی لوک سبھا مہم کا آغاز کرنے کے لیے ریلی سے خطاب کر رہے تھے۔ پارٹی نے 2019 میں ریاست کی 42 نشستوں میں سے 18 نشستیں جیتی تھیں۔