نتن گڈکری زیڈ موڑ ٹنل کا معائنہ کرنے سونمرگ پہنچے

سری نگر// سڑک ، ٹرانسپورٹ اور قومی شاہراہوں کے مرکزی وزیر نتن گڈکری پیر کو جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا اور اراکین پارلیمنٹ کے ساتھ زوجیلا ٹنل کے مقام کا دورہ کرنے اور سری نگر لیہہ شاہراہ پر زیڈ مورہ ٹنل کا معائنہ کرنے کے لیے سونمرگ پہنچے۔
گڈکری زیڈ-موڑ ٹنل کا آج معائنہ کریں گے۔زوجیلا ٹنل، جو لداخ کو ملک کے باقی حصوں سے جوڑے گی، سال بھر کھلی رہے گی اور اس کے 2026 تک مکمل ہونے کا امکان ہے۔
گڈکری ان ارکان پارلیمنٹ سے بھی خطاب کریں گے، جو سڑکوں اور شاہراہوں کی وزارت کی پارلیمانی مشاورتی کمیٹی (ایم او آر ٹی ایچ) کا حصہ ہیں۔
مرکزی وزیر پیر کو ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ میں مرکز کے زیر انتظام علاقے لداخ اور جموں و کشمیر میں قومی شاہراہوں اور سڑکوں پر کام کی پیش رفت کا جائزہ لیں گے۔
وہ پارلیمانی مشاورتی کمیٹی کے ارکان کو ایم او آر ٹی ایچ کے کاموں کی تعداد کے بارے میں بریفنگ دیں گے، جس میں جموں و کشمیر اور لداخ میں قومی شاہراہیں اور بڑی سڑکیں شامل ہیں۔
11 اپریل کو، گڈکری وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او) میں مرکزی وزیر مملکت کے ساتھ، ڈاکٹر جتیندر سنگھ جموں-سری نگر قومی شاہراہ کے بانہال-رام بن حصے کا دورہ کریں گے اور کام کی پیشرفت کا معائنہ کریں گے۔
وہ دوپہر کو ریاسی ضلع کے مقدس شہر کٹرہ اور کٹرہ-دہلی ایکسپریس وے میں انٹر موڈل سٹیشن (آئی ایم ایس) کی تعمیر کے لیے جگہ کا بھی معائنہ کریں گے۔
گڈکری 11 اپریل کی دوپہر نئی دہلی واپس چلے جائیں گے۔