سانبہ کے جنگلات میں شدید آتشزدگی، پونچھ میں بارودی سرنگوں کے دھماکے

عظمیٰ ویب ڈیسک

جموں// پونچھ ضلع میں لائن آف کنٹرول (ایل او سی) کے قریب جنگل میں آگ لگنے کی وجہ سے کئی بارودی سرنگیں پھٹ گئیں اور سانبہ اور جموں اضلاع کے جنگلاتی علاقوں میں بھی آگ بھڑک اٹھی، جس سے کافی نقصان ہوا۔
حکام نے بتایا کہ سانبہ میں، پورمنڈل کے علاقے میں آگ شروع ہوئی اور جلد ہی آس پاس کے دیہاتوں میں پھیل گئی جس سے کئی رہائشی مکانات کو خطرہ ہو گیا۔
اُنہوں نے بتایا کہ گاوں والوں نے انتظامیہ کو آگاہ کیا، اور انہیں علاقے میں فائر ٹینڈر بھیجنے کا اشارہ کیا اور کئی گھنٹوں کی کوشش کے بعد آگ پر قابو پالیا گیا۔ مقامی لوگوں نے الزام لگایا کہ کچھ شرپسند مفادات کی وجہ سے آگ بھڑکا رہے ہیں اور جنگلات کی زمین کو تباہ کر رہے ہیں۔ انہوں نے انتظامیہ سے مطالبہ کیا کہ جنگلات میں آگ لگانے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے۔
حکام کے مطابق، پونچھ ضلع کے مینڈھر سب سیکٹر میں منکوٹ کے فارورڈ علاقے میں لائن آف کنٹرول (ایل او سی) کے ساتھ جنگل میں آگ لگنے سے کئی بارودی سرنگیں پھٹ گئیں۔
انہوں نے بتایا کہ آگ ایل او سی کے پار سے شروع ہوئی اور اس طرف پھیل گئی۔
حکام نے بتایا کہ جموں میں اسی طرح کے ایک واقعے میں چوکی چورا علاقے میں آگ لگ گئی اور چورا، خردون، پڈون، باملا، کیری اور کنڈی کے ملحقہ علاقوں تک پھیل گئی، جو کئی ہیکٹر جنگلاتی اراضی میں پھیل گئی۔
انہوں نے بتایا کہ محکمہ جنگلات کے اہلکاروں اور مقامی باشندوں نے آگ بجھانے کے لیے آپریشن شروع کیا، جس میں کئی گھنٹوں کے بعد کامیابی سے آگ پر قابو پالیا گیا۔
انہوں نے مزید کہا کہ دونوں واقعات میں کوئی جانی یا مالی نقصان نہیں ہوا۔