لوک سبھا انتخابات کے شیڈول کا اعلان 13-14 مارچ کو متوقع

عظمیٰ ویب ڈیسک

نئی دہلی// الیکشن کمیشن آف انڈیا (ای سی آئی) کی جانب سے 13-14 مارچ کو آئندہ پارلیمانی انتخابات کے شیڈول کا اعلان کئے جانے کی امید ہے۔
ای سی آئی کے شیڈول کے اعلان کے بعد ماڈل ضابطہ اخلاق (ایم سی سی) نافذ ہو جائے گا۔
ای سی آئی ٹیموں نے اب تک کئی ریاستوں کا دورہ کیا ہے اور وہاں انتخابی تیاریوں کا جائزہ لینے کیلئے چیف الیکٹورل آفیسرز (سی ای او) کے ساتھ میٹنگیں کی ہیں۔
ای سی آئی کے عہدیدار فی الحال تمل ناڈو کا دورہ کر رہے ہیں، جہاں وہ ریاستی مشینری کی طرف سے انتخابات سے متعلق تیاریوں کا تفصیلی جائزہ لے رہے ہیں۔ آنے والے ہفتے میں، ای سی آئی اتر پردیش اور جموں و کشمیر کا دورہ کرے گی۔
سرکاری ذرائع نے بتایا کہ مکمل کمیشن 11 اور 12 مارچ کو جموں و کشمیر کا دورہ کرے گا تاکہ انتخابات کی تیاریوں اور وہاں کی سیکورٹی صورتحال کا جائزہ لیا جا سکے۔
جموں و کشمیر الیکشن کمیشن آف انڈیا کے شیڈول میں آخری ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ کمیشن جموں و کشمیر سے واپسی کے فوراً بعد انتخابات کے شیڈول کا اعلان کیا جائے گا۔
یاد رہے کہ 2019 کے سات مرحلوں والے لوک سبھا انتخابات کے شیڈول کا اعلان 10 مارچ کو کیا گیا تھا، جب کہ 2014 کے نو مرحلوں والے پارلیمانی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان 5 مارچ کو کیا گیا تھا۔
رواں سال ہونے والے لوک سبھا انتخابات میں تقریباً 97 کروڑ بھارت ووٹ ڈالنے کے اہل ہوں گے۔ مہینوں کی گہری خصوصی سمری نظرثانی 2024 کے بعد فروری کے شروع میں ملک بھر کی تمام ریاستوں/مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں انتخابی فہرستیں شائع کی گئیں۔
کئی ریاستیں جیسے آندھرا پردیش، اڈیشہ، سکم اور اروناچل پردیش میں بیک وقت لوک سبھا اور اسمبلی انتخابات ہوں گے۔