وادی میں شبانہ سردیوں کا زور برقرار،25دسمبر تک موسم خشک رہنے کا امکان

File Photo

سری نگر// جموں وکشمیر بھر میں جاری خشک موسم کے درمیان وادی کشمیر میں شبانہ درجہ حرارت میں معمولی اضافہ ہوا ہے وہیں شبانہ سردیوں کا زور مسلسل جاری ہے۔
محکمہ موسمیات کے ایک اہلکار نے بتایا کہ جاری خشک موسم کے درمیان سردیوں میں مزید اضافہ کا امکان ہے۔
اُنہوں نے بتایا کہ سری نگر میں کم سے کم درجہ حرارت منفی 2.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات کے منفی 3.6 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ عہدیدار نے بتایا کہ سال کے اس وقت کے دوران درجہ حرارت معمول سے تقریباً 0.9 ڈگری سنٹی گریڈ کم تھا۔
قاضی گنڈ میں گزشتہ رات منفی 3.4 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 2.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ کشمیر کے گیٹ وے ٹاون کے لیے درجہ حرارت معمول سے 1.0 ڈگری سینٹی گریڈ کم ہے۔
انہوں نے کہا کہ پہلگام میں گزشتہ رات منفی 5.3 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 4.3 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور جنوبی کشمیر کے اننت ناگ ضلع کے مشہور سیاحتی مقام کے لئے یہ معمول سے 1.0 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
انہوں نے کہا کہ کوکرناگ میں کم سے کم درجہ حرارت منفی 0.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو منفی 2.1 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں گزشتہ رات تھا اور یہ اس جگہ کے لیے معمول سے 1.1 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ گلمرگ میں گزشتہ رات منفی 2.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 2.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ اہلکار نے جی این ایس کو بتایا کہ شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں دنیا کے مشہور سیاحتی کے لیے یہ معمول سے 2.8 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ کپواڑہ قصبے میں پارہ منفی 3.8 ڈگری سینٹی گریڈ رہا جبکہ گزشتہ رات منفی 3.6 ڈگری سینٹی گریڈ درج کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ شمالی کشمیر کے مقام کے لیے یہ معمول سے 1.4 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
جموں میں کم سے کم درجہ حرارت 7.2 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات 9.3 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ انہوں نے کہا کہ یہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت کے لیے معمول سے 1.7 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
اُنہوں نے بتایا کہ بانہال میں کم سے کم 2.6 ڈگری سلسیس، بٹوت میں 4.3 ڈگری سلسیس، کٹرہ میں 7.8 ڈگری سلسیس اور بھدرواہ میں 2.1 ڈگری سلسیس ریکارڈ کیا گیا۔
لداخ، لیہہ میں منفی 7.6 ڈگری سینٹی گریڈ اور کرگل میں منفی 12.1 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔
محکمہ موسمیات نے اس وقت بنیادی طور پر موسم خشک رہنے کی پیش گوئی کی ہے۔
محکمہ کا کہنا ہے کہ 25 دسمبر تک کوئی بڑی موسمی تبدیلی نہیں ہوگی۔