جموں و کشمیر امن، ترقی کے نئے دور کا مشاہدہ کر رہا ہے: مشیر بھٹناگر

File Photo || Advisor Bhatnagar hoists Tri-Colour at Amrit Sarovar Badhori

عظمیٰ ویب ڈیسک

جموں// لیفٹیننٹ گورنر کے مشیر راجیو رائے بھٹناگر نے منگل کو کہا کہ جموں و کشمیر نے گزشتہ چار سالوں میں ہم آہنگی، ترقی اور خوشحالی کے ایک نئے دور کے عروج کا مشاہدہ کیا ہے۔
بھٹناگر، جنہوں نے جموں میں یوم آزادی کی مرکزی تقریب میں ترنگا لہرایا، کہا کہ جموں و کشمیر نے پچھلے چار سالوں میں امن، ترقی اور خوشحالی کی طرف سفر شروع کیا ہے۔
انہوں نے یونین ٹیریٹری میں نچلی سطح پر جمہوریت کو مضبوط کرنے کی ضرورت کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا،”نئے کاروباری اداروں اور زرعی شعبے کے قیام میں قابل ذکر پیش رفت ہوئی ہے۔ گاو¿ں ترقی کر رہے ہیں، اور ضروری بنیادی ڈھانچے کو تقویت دی جا رہی ہے”۔
جموں و کشمیر میں ترقیاتی اقدامات کا خاکہ پیش کرتے ہوئے، انہوں نے صحت کی دیکھ بھال کے شعبے میں 7,000 کروڑ روپے کے منصوبوں کے نفاذ پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا کہ جموں میں ایمز اس سال مکمل ہونے والا ہے، جبکہ کشمیر میں ایمز 2025 تک مکمل ہو جائے گا۔ اس کے علاوہ سات میڈیکل کالج اور 15 نرسنگ انسٹی ٹیوٹ پہلے ہی کام کر رہے ہیں۔
بھٹناگر نے اس بات پر زور دیا کہ جموں و کشمیر تیزی سے زندگی کے تمام شعبوں خاص طور پر امرت کال کے دور میں جامع ترقی کی طرف بڑھ رہا ہے۔
بھٹناگر نے اس بات پر بھی زور دیا کہ خطہ خوف اور بدعنوانی سے پاک ایک دائرے میں تبدیل ہو رہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ حقیقت یہ ہے کہ جی 20 سربراہی اجلاس کی میزبانی جموں وکشمیر نے کی جو نئے جموں و کشمیر کے ابھرنے کا ثبوت ہے۔