جموں و کشمیر کے میدانی علاقوں میں بھاری بارشیں، گلمرگ میں 1 فٹ سے زائد برفباری

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// جموں و کشمیر کے میدانی علاقوں میں بھاری بارشوں کا سلسلہ گزشتہ روز سے ہی جاری ہے جبکہ گلمرگ سمیت وادی کے بالائی علاقوں میں برفباری ہوئی رہی ہے۔
محکمہ موسمیات کے ایک عہدیدار نے بتایا کہ ہفتہ کی صبح ساڑھے آٹھ بجے تک گزشتہ 24 گھنٹوں میں سرینگر میں 20.5 ملی میٹر، قاضی گنڈ میں 45.4 ملی میٹر، پہلگام میں 27.5 ملی میٹر (0.8 سینٹی میٹر)، کپواڑہ میں 16.6 ملی میٹر (2 سینٹی میٹر)، کوکرناگ میں 30.4 ملی میٹر بارش ہوئی۔ جموں میں 6.7 ملی میٹر، بانہال میں 74.4.2 ملی میٹر، بٹوت میں 41.9 ملی میٹر، کٹرہ میں 9.0 ملی میٹر اور بھدرواہ میں 55.4.0 ملی میٹر بارش ہوئی جبکہ گلمرگ میں 38.1 سینٹی میٹر (تقریباً 1.3 فٹ) برف باری ہوئی۔
ادھر، محکمہ موسمیات نے آئندہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید برف و باراں کی پیش گوئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ سرینگر میں گزشتہ رات درجہ حرارت 4.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 2.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ موسم گرما کے دارالحکومت جموں و کشمیر کے لئے سال کے اس وقت کے لئے یہ معمول سے 0.2 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ قاضی گنڈ میں گزشتہ رات درجہ حرارت 2.4 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم 1.8 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور کشمیر کے گیٹ وے ٹاون کے لئے یہ معمول سے 0.9 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
پہلگام میں گزشتہ رات درجہ حرارت 1.3 ڈگری سینٹی گریڈکے مقابلے میں 0.5 ڈگری سینٹی گریڈ کا کم درجہ حرارت ریکارڈ کیا گیا اور یہ جنوبی کشمیر کے مشہور تفریحی مقام کے لئے معمول سے 2.8 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ جنوبی کشمیر میں بھی کوکرناگ میں گزشتہ رات 2.3 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم درجہ حرارت 1.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ معمول سے 0.7 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
کپوارہ شہر میں گزشتہ رات 2.3 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں منفی 0.3 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور وہاں یہ معمول سے 0.3 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
گزشتہ رات گلمرگ میں کم سے کم درجہ حرارت منفی 2.0 ڈگری سینٹی گریڈ اور منفی 3.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ شمالی کشمیر میں دنیا کے مشہور سیاحتی مقام میں درجہ حرارت معمول سے 3.0 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
انہوں نے کہا کہ جموں میں کم سے کم درجہ حرارت 13.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت کے لیے معمول سے 1.1 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
انہوں نے کہا کہ بانہال میں کم سے کم درجہ حرارت 4.2 ڈگری سینٹی گریڈ، بٹوت میں 4.8 ڈگری سینٹی گریڈ اور بھدرواہ میں 4.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔
محکمہ موسمیات کے ایک عہدیدار نے وادی میں زمینی اور ہوائی نقل و حمل میں خلل کے بارے میں ایک ایڈوائزری بھی جاری کی ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ جموں و کشمیر میں آج 3 مارچ کی دوپہر تک اپنی چوٹی سرگرمی کے ساتھ درمیانے درجے سے بھاری بارش/برفباری متوقع ہے۔ موسمی سرگرمی جموں سرینگر قومی شاہراہ اور جموں و کشمیر کے درمیانی اور بالائی علاقوں کی دیگر بڑی سڑکوں سمیت سطحی اور ہوائی نقل و حمل میں خلل کا باعث بن سکتی ہے۔ اُنہوں نے برفباری والے علاقوں میں رہنے والوں پر زور دیا کہ وہ برفانی تودے کے شکار علاقوں میں جانے سے گریز کریں۔