جموں و کشمیر میں اگلے 5 روز تک گرمی کی لہر جاری رہنے کا امکان

عظمیٰ ویب ڈیسک

سرینگر// موسمیات کے ماہرین نے جمعہ کو لوگوں، خاص طور پر کمزور طبقوں سے گرمی کی نمائش سے بچنے اور بہت زیادہ پانی پینے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ جموں و کشمیر میں گرمی کی لہر اگلے پانچ دنوں تک جاری رہے گی۔
محکمہ موسمیات کے ایک عہدیدار نے بتایا، “جموں و کشمیر کے میدانی علاقوں میں گرمی کی لہر اگلے 5 دنوں تک جاری رہنے کا امکان ہے”۔
انہوں نے کہا کہ ان پانچ دنوں کے دوران پہاڑی اضلاع میں موسم گرم اور خشک رہنے کا بھی امکان ہے۔ اُنہوں نے کہا، “گرمی کی نمائش سے بچیں اور خاص طور پر کمزور لوگ (بزرگ افراد، شیر خوار اور بچے) بہت زیادہ سیال اور پانی پئیں “۔
جموں وکشمیر میں جاری گرمی کی لہر کے پیش نظر محکمہ تعلیم نے تعلیمی اداروں کے لئے ایک ایڈوائزری جاری کی ہے۔ایڈوائزری میں تعلیمی اداروں سے کہا گیا ہے کہ وہ گرمی سے متعلق بیماریوں سے بچنے کے لئے دوپہر کی اسمبلیوں سے گریز کریں۔
تعلیمی اداروں سے کہا گیا کہ وہ پینے کے پانی کی مناسب دستیابی کو یقینی بنائیں اور طلبا کو اپنے سر ڈھانپنے کے متعلق حساس بنائیں۔ایڈوائزری میں متعلقین سے گرمی سے متعلق بیماریوں کے کسی بھی معاملے کی رپورٹ کرنے کی ہدایت دی گئی ہے۔محکمے کا کہنا ہے کہ دیکھ ریکھ کے بغیر تعلیم ممکن نہیں ہے۔
انہوں نے کہا کہ عام طور پر 24 سے 28 مئی تک موسم خشک رہنے کا امکان ہے جس دوران الگ تھلگ مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارش کے امکان کو رد نہیں کیا جا سکتا۔
انہوں نے کہا کہ 29 سے 31 مئی تک، جزوی طور پر عام طور پر ابر آلود موسم کے ساتھ دوپہر کے اوقات میں الگ تھلگ مقامات پر ہلکی بارش/گرج چمک کے ساتھ متوقع ہے،مجموعی طور پر، 31 مئی تک موسم میں کوئی تبدیلی متوقع نہیں ہے”۔
دریں اثنا، شبانہ درجہ حرارت میں بھی اضافہ کا رجحان برقرار رہا جس کے ساتھ سرینگر میں گزشتہ رات درجہ حرارت 15.0 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں 15.4 ڈگری سینٹی گریڈ کا کم ریکارڈ کیا گیا اور یہ سال کے اس وقت کے لئے جموں و کشمیر کے موسم گرما کے دارالحکومت کے لئے معمول سے 3.7 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
قاضی گنڈ میں گزشتہ رات درجہ حرارت 11.8 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم 12.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور کشمیر کے گیٹ وے ٹاون کے لئے یہ معمول سے 1.7 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
پہلگام میں گزشتہ رات درجہ حرارت 7.7 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں 8.5 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ جنوبی کشمیر کے مشہور سیاحتی مقام کے لئے 2.3 ڈگری سینٹی گریڈ معمول تھا۔
کوکرناگ، جنوبی کشمیر میں بھی درجہ حرارت 12.3 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم 13.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ معمول سے 2.9 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ کپوارہ قصبہ میں گزشتہ رات درجہ حرارت 11.5 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم درجہ حرارت 12.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور اس جگہ کے لئے یہ معمول سے 1.6 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔
گلمرگ میں گزشتہ رات درجہ حرارت 11.0 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم از کم 11.8 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں دنیا کے مشہور سیاحتی مقام کے لئے یہ معمول سے 5.0 ڈگری سینٹی گریڈ سے زیادہ تھا۔
انہوں نے کہا کہ جموں میں گزشتہ رات درجہ حرارت 29.1 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں 27.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت کے لئے معمول سے 3.2 ڈگری سینٹی گریڈ سے زیادہ تھا۔ انہوں نے کہا کہ بانہال میں کم سے کم درجہ حرارت 12.6 ڈگری سینٹی گریڈ، بٹوت میں 15.3 ڈگری سینٹی گریڈ اور بھدرواہ میں 13.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔