جموں وکشمیر میں انتخابات جلد: رائے دہندگان کی فہرستوں پر نظر ثانی کا حکم

File Photo: KNO

سری نگر// الیکشن کمیشن نے تین سال کے وقفے کے بعد مرکز کے زیر انتظام جموں و کشمیر میں انتخابی فہرستوں کی خصوصی سمری پر نظرثانی کا حکم دیا ہے،اور اشارہ دیا ہے کہ جموں وکشمیر میں اسمبلی انتخابات اس سال کے آخر میں یا اگلے سال کی شروعات میں ہوسکتے ہیں۔

جموں و کشمیر کے چیف الیکٹورل آفیسر کو لکھے گئے خط میں، پول باڈی نے ہدایت دی ہے کہ انتخابی فہرستوں کی اشاعت کی خصوصی سمری پر نظرثانی کی پوری مشق 31 اکتوبر 2022 تک مکمل کر لی جائے۔

تفصیلات کے مطابق ، انتخابی قوانین (ترمیمی) ایکٹ، 2021 کے ذریعے عوامی نمائندگی ایکٹ کے سیکشن 14 میں ترمیم کے بعد گزٹ آف انڈیا نوٹیفکیشن نمبر 67، مورخہ 30 دسمبر 2021 کے ذریعے مطلع کیا گیا ہے اور الیکٹرز رول 1960 کے رجسٹریشن میں متعلقہ تبدیلیوں، کو 17 جون 2022 کو مطلع کیا گیا، چار کوالیفائنگ تاریخیں، یعنی یکم” جنوری، یکم اپریل، یکم جولائی، اور یکم اکتوبر” قانون میں دستیاب ہیں۔ پچھلے پیراگراف میں بیان کردہ وجہ کے پیش نظر، کمیشن نے 01 اکتوبر کے حوالے سے ایس ایس آر، 2022 کا حکم دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

سی ای او کے لکھے خط کے مطابق ،©” 2022 جو کہ انتخابی فہرست کی تیاری کے لیے نظر ثانی کی جاری سرگرمیوں کے اختتام کے بعداگلی کوالیفائنگ تاریخ ہے”۔

اس میں مزید کہا گیا ہے ، “اس کے مطابق، کمیشن نے یکم اکتوبر 2022 کو جموں اور کشمیر میں اہلیت کی تاریخ کے طور پر انتخابی فہرستوں کے خصوصی خلاصہ پر نظر ثانی کی سرگرمی کو انجام دینے کی ہدایت دی ہے”۔

جموں و کشمیر میں 5 اگست 2019 کی آئینی تبدیلیوں اور حد بندی کی مشق کی وجہ سے انتخابی فہرستوں پر نظر ثانی نہیں ہو سکی۔

خط میں مزید کہا گیا ہے، “مجھے یہ بتانے کی ہدایت دی گئی ہے کہ موجودہ پالیسی کے مطابق انتخابی فہرستوں کی نظرثانی آنے والے سال کی یکم جنوری کے حوالے سے کی جائے کیونکہ اہلیت کی تاریخ تمام ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں ہر سال کے آخر میں کی جاتی ہے (عام طور پر آخری سہ ماہی میں۔ سال) تاکہ انتخابی فہرستوں کی حتمی اشاعت اگلے سال جنوری کے پہلے ہفتے میں کی جا سکے۔ تاہم، مختلف انتظامی وجوہات کی بنا پر، انتخابی فہرست کی یہ سالانہ نظرثانی ایس ایس آر، 2019 کے بعد جموں و کشمیر میں نہیں کی جا سکی۔ اس دوران یوٹی میں حلقوں کی حد بندی کی مشق کی گئی۔ اور حد بندی کمیشن کے ذریعہ 05 مئی 2022 کو آخر کار حد بندی شدہ حلقوں کو مطلع کیا گیا”۔

ای سی آئی کے اعلان کردہ شیڈول کے مطابق، مربوط ڈرافٹ انتخابی فہرست یکم ستمبر 2022 کو شائع کی جائے گی۔

پولنگ باڈی کے مطابق دعوے اور اعتراضات یکم ستمبر سے 30 ستمبر تک دائر کیے جاسکتے ہیں اور انہیں 15 اکتوبر تک نمٹا دیا جائے گا۔

شیڈول میں کہا گیا ہے کہ انتخابی فہرستوں کی حتمی اشاعت 31 اکتوبر کو کی جائے گی۔

خط کے مطابق، سی ای او اس بات کو یقینی بنائے گا کہ 10جون 2022 کو کمیشن کے خط میں تجویز کردہ پیشگی نظرثانی کی مشقوں کی تمام سرگرمیاں انتخابی فہرست کے مسودے کی اشاعت سے پہلے مکمل کی جائیں گی۔