ڈی پی اے پی حقوق کی بحالی، بدعنوانی کے خاتمے کو یقینی بنائے گی: آزاد

عظمیٰ ویب ڈیسک

سری نگر// سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی پی اے پی کے چیئرمین غلام نبی آزاد نے جموں و کشمیر کے لوگوں کی ملازمت اور زمینی حقوق کے لیے سیاسی لڑائی جاری رکھنے کے اپنے عزم کا اعادہ کیا ہے۔
انہوں نے زور دے کر کہا کہ جموں و کشمیر میں ان کی واپسی عام لوگوں کو سماجی اور سیاسی بااختیار بنانے سے جڑی ہے۔ اقتدار میں آنے پر آزاد نے ترقی کو ترجیح دینے اور بدعنوانی سے پاک حکمرانی کو یقینی بنانے کا عہد کیا۔
آزاد نے ان باتوں کا اظہار وادی چناب کے اپنے 10 روزہ وسیع دورے کے اختتام کے موقع پر چرالہ، بھدرواہ میں ایک عوامی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔
آزاد نے اپنے دورے کے دوران وادی چناب میں متعدد وفود کے ساتھ شرکت کی اور عوامی اجتماعات میں تقریریں کیں۔ اُنہوں نے کہا،”میرا دل وادی چناب اور پورے مرکز کے زیر انتظام علاقے کے لوگوں کے لیے دھڑکتا ہے۔ میری خواہش آپ کے لیے کام کرنا ہے اور آپ کی سیاسی اور معاشی بااختیاریت کو اس حد تک یقینی بنانا ہے جہاں آپ کو کسی کے سامنے التجا نہیں کرنی پڑے گی“۔
مختلف وفود سے ملاقاتوں کے دوران آزاد کو مختلف عوامی مسائل سے آگاہ کیا گیا۔ انہوں نے یقین دلایا کہ وہ ان خدشات کو حل کرنے کے لیے متعلقہ حکام کے ساتھ اٹھائیں گے۔