وکست بھارت کیلئے تجاویز کے ساتھ وزیرِ اعظم سے رابطہ کرنے کیلئے 9090902024 ڈائل کریں: چگھ

عظمیٰ ویب ڈیسک

جموں// ملک بھر کے لوگوں کو جوڑنے کے مقصد کے ساتھ، بھارتیہ جنتا پارٹی نے منگل کو کئی اقدامات شروع کیے ہیں جن میں بھارت کو ‘وکست بھارت’ بنانے کیلئے تجاویز طلب کی گئی ہیں۔
ترون چگھ، بی جے پی کے قومی جنرل نے کہا، ”وزیراعظم نریندر مودی کی قیادت میں بھارتیہ جنتا پارٹی بھارت کو ایک ‘وکِسِت بھارت’ بنانے کے لیے پرعزم ہے اور اس عزم کے ایک حصے کے طور پر، ہم نے مختلف ذرائع سے ملک کے لوگوں سے تجاویز طلب کی ہیں“۔
چگھ کے ساتھ بی جے پی لیڈر آشیش سود، جے اینڈ کے بی جے پی صدر رویندر رینہ، چیف ترجمان سنیل سیٹھی اور دیگر موجود تھے۔
چگھ نے کہا کہ جموں و کشمیر میں 370 مقامات پر پروگرام منعقد کیے جائیں گے جن میں 285 بلاکس شامل ہیں۔
انہوں نے کہا کہ بی جے پی نے لوک سبھا کی 370 سیٹیں جیتنے کا بھی ہدف رکھا ہے۔ 370 جموں و کشمیر میں ایک ‘سپاٹ’ تھا جسے بی جے پی نے 5 اگست 2019 کو ہٹا دیا تھا۔
اُنہوں نے کہا، “پارٹی کا مشن 15 مارچ تک پورے ملک سے تقریباً ایک کروڑ تجاویز وصول کرنا ہے”۔ انہوں نے مزید کہا کہ قوم ترقی کی طرف گامزن ہے اور یہ ترقی اب رکنے والی نہیں ہے اور کشمیر سے کنیا کماری تک کمل کھلے گا”۔
چگھ نے کہا، “ہم چاہتے ہیں کہ لوگ ایک روڈ میپ تجویز کریں اور وزیرِ اعظم مودی کے تحت کون سے سنگ میل حاصل کیے جاسکتے ہیں کیونکہ بی جے پی عوام کی پارٹی ہے”۔
اُنہوں نے کہا، “تجاویز کو 9090902024 پر مس کال کرکے بھی رجسٹر کیا جاسکتا ہے جس کے بعد ایک لنک موصول ہوگا جس پر تحریری یا صوتی پیغام میں تجاویز کے ساتھ اندراج کیا جاسکتا ہے۔ NaMo ایپ پر بھی تجاویز درج کی جا سکتی ہیں“۔
چگھ نے کہا کہ بی جے پی نے پیر کو اپنے لوک سبھا انتخابی منشور کے لئے تجاویز حاصل کرنے کے لئے ایک پندرہ دن کی مہم کا آغاز کیا، جس میں پارٹی کے سربراہ جے پی نڈا نے ویڈیو رتھ کو جھنڈی دکھا کر ملک بھر کے 4000 سے زیادہ اسمبلی حلقوں کا سفر کیا۔
انہوں نے کہا ، “ایک مہم کے طور پر پارٹی نامو ایپ کے ذریعے تجاویز بھی طلب کر رہی ہے، 10,000 جگہوں پر تجاویز کے خانے لگا رہی ہے، رائے سازوں کے ساتھ میٹنگ کر رہی ہے اور اپنے کیڈر کے ذریعے گھر گھر پہنچ رہی ہے”۔
قابل ذکر بات یہ ہے کہ نڈا نے لوک سبھا انتخابات کے لیے ’سنکلپ پترا تجویز مہم‘ شروع کی جس میں کہا گیا کہ ’وکست بھارت‘، ’آتمانر بھر بھارت‘ اور ’وشامتر بھارت‘ کی خواہشات، اب وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں حقیقت بن رہی ہیں۔
انہوں نے کہا کہ ”وکست بھارت“ اور 2024 سے 2029 تک روڈ میپ بنانے کے لیے تجاویز کی براہ راست وزیر اعظم مودی نگرانی کریں گے۔
قبل ازیں آشیش سود نے اعلان کیا کہ جموں و کشمیر کے لیے ایک منشور کمیٹی بھی تشکیل دی گئی ہے جس کی سربراہی سنیل سیٹھی کریں گے اور اس میں آر ایس پٹھانیا، ابھینو شرما، دیویندر سنگھ رانا، شمشیر سنگھ منہاس، رنجیت سنگھ، جیتندر اور راکیش گپتا شامل ہیں۔