رام بن میں آدھار اندراج سنٹر کا افتتاح

 رام بن//ڈپٹی کمشنر رام بن ناظم زئی خان نے گورنمنٹ سٹی مڈل اسکول (جی سی ایم ایس) رام بن میں آدھار اندراج کے مرکز کا افتتاح کیا۔اس موقعہ پر چیف ایجوکیشن آفیسر رام بن ونود کمار ، ڈی ای ایس او گوپال سنگھ اور دیگر افسران کے علاوہ آدھار کا تکنیکی عملہ موجود تھا۔ڈی سی نے بتایا کہ محکمہ تعلیم سماگراشکشا نے پورے یوٹی میں رہ جانے والے اسکول کے بچوں کے آدھار اندراج اور 100فیصد اندراج پر کاربند ہے۔

گول میں سڑکوں کی حالت ابتر

گول//سب ڈویژن گول میں سالہا سال سے درجنوں سڑکیں خستہ حالت کا شکار ہیں اور ان سڑکوں پر ٹریفک کو بر قرار رکھنے کے لئے محکمہ تعمیرات عامہ کوئی توجہ نہیں دیتا ۔ سڑکوں کے بیچوں بیچ شدید بارشوں کے دوران کھڈے پڑجاتے ہیں اور سالہا سال سے ان سڑکوں کی مرمت نہیں کی گئی۔ گول تتا پانی سڑک ہویاپرتمولہ بائی پاس ،پرتمولہ کریشر موڑ ، مکجی داڑم روڈ، آئی ٹی آئی روڈ ، داچھن گلی سے زیرو پوائنٹ تک، اپر دلواہ ، گمبیری روڈ، سرنڈا گھمیری روڈ، تتا پانی روڈ وغیرہ تمام روڈوں کی حالت نہایت ہی ابتر ہے ۔ سرنڈا گمیری روڈ پر محکمہ نے سات سا ل قبل کٹائی کی تھی لیکن تب سے اب تک اس کی طرف محکمہ نے کوئی توجہ نہیں دی ۔ اس کے علاوہ گول تتا پانی روڈ پر کئی جگہوں پر بڑے بڑے کھڈے بنے ہوئے ہیں جس وجہ سے چلنا کافی دشوار بنا ہوا ہے۔ اس طرح سے تمام سڑکوں پر سالہا سال سے کھڈے پڑے ہیں اور محکمہ ان کھڈوں کو برابر کرنے اور ٹریفک کو

رام بن میں ڈاکٹر فاروق کیخلاف احتجا ج

رام بن/ایم ایم پرویز/دائیں بازو کی تنظیموں بجرنگ دل اور ویشو ہندو پریشد کے کارکنوں کے ایک گروپ نے جمعرات کی سہ پہر دفعہ 370 پر اپنے بیان پر نیشنل کانفرنس کے سینئر رہنما ڈاکٹر فاروق عبد اللہ کے خلاف زبردست احتجاجی مظاہرہ کیا۔انہوں نے سابق وزیراعلیٰ ڈاکٹر فاروق عبد اللہ کا بھی پتلا بھی نذر آتش کیا۔ضلع کنوینر بجرنگ دل کشور سنگھ کی سربراہی میں کارکنوں کے ایک گروپ نے پلے کارڈز تھامے ہوئے ہوئے تھے ۔جن پر’ڈاکٹر فاروق مردہ آباد‘ کے نعرے درج تھے۔  

تازہ ترین