تازہ ترین

عشر بانہال میں کرنٹ لگنے سے شہری ہلاک

بانہال//عشر بانہال میں شہری کرنٹ لگنے سے لقمہ اجل بن گیا۔ 31سالہ رئیس احمد نائیک ولد عندلاعزیز نائیک ساکنہ گنڈ ٹھٹھاڑ بانہال اپنے سسرال عشر گیا تھا اورگھر کے باہر ننگی تار سے چھو گیا جس کی وجہ سے وہ بری طرح جھلس گیاا ور اسے بانہال ہسپتال منتقل کیا گیا جہاں ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دیا۔  

پنتھیال کے نزدیک پتھر گرنے کا عمل جاری

بانہال // جموں سرینگر قومی شاہراہ پر گاڑیوں کی آمدورفت بدھ کی شام سے پنتھیال کے مقام پر گرتے پتھروں کی وجہ سے بند ہے اور جمعرات کو بھی پتھروں کا گرنے کا سلسلہ جاری ہے۔ گرتے پتھروں کی زد میں آنے سے وادی کشمیر سے جموں جانیو الا ایک ٹرک تباہ ہوا تاہم ٹرک میں سوار ڈرائیور اور کنڈیکٹر معجزاتی طور بچ نکلے ۔ البتہ ایک تعمیراتی کمپنی کا انجینئر زخمی ہوا۔رام بن اور بانہال کے درمیان پنتھیال کے مقام پرپچھلے کئی روز سے شاہراہ پر گاڑیوں کی آمدورفت مسلسل متاثر ہورہی ہے اور بدھ کی شام سے پتھر مسلسل گر رہے ہیں اس لئے شاہراہ بند ہے۔ انہوں نے کہا کہ کئی بار کی کوشش کے باوجود شاہراہ کی بحالی جمعرات کی شام تک بھی ممکن نہیں ہو سکی۔ بدھ کی شام سے چالیس کے قریب بسوں میں سوار بیرون ریاست سے لوٹے مسافروں کو مشکلات کا سامنا ہے۔ ڈپٹی کمشنر رام بن ناظم زئی خان نے کشمیر عظمیٰ سے بات کرتے ہوئے کہا کہ شاہراہ پرپن

حیدر آباد سے لوٹا سرینگر کا شہری

بانہال //ضلع رام بن میں حیدرآباد سے بس میں وادی کشمیر لوٹنے والا ایک شخص خونی نالہ کے نزدیک سڑک سے لڑھک کرگہری کھائی میں گر گیا جس کی وجہ سے اس کی موت واقع ہوئی۔ یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب مذکورہ شہری بیرون ریاست سے درماندہ لوگوں کو لیکر آرہی ایک بس کا مسافر، جو حیدر آباد سے سرینگر آرہا تھا ،حاجت بشری کیلئے بس سے نیچے اترا لیکن اس کا پائوں پھسل جانے کی وجہ سے وہ شاہراہ سے نیچے کھائی میں گر گیا جس کی وجہ سے اس کی موت واقع ہوگئی۔ اسکی شناخت نذیر احمد راتھر ساکن نو پورہ ، صفا کدل سرینگر کے طور کی گئی ہے۔ لاش کو پولیس اور رام بن کے کیو ار ٹی رضاکاروں کی مدد سے جمعرات کی علی الصبح کھائی سے نکالنے کے بعد ضلع ہسپتال رام بن منتقل کی گئی جہاں ضروری لوازمات کے بعد اس کی میت کو ورثا کے سپرد کیا گیا ۔  

تازہ ترین