تازہ ترین

پارلیمنٹ کاسرمائی اجلاس

نئی دہلی// بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کے پہلے دن 29 نومبر کو راجیہ سبھا میں اپنے تمام اراکین کو وہپ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ لازمی طور پر پورے دن ایوان میں موجود رہیں۔ راجیہ سبھا میں بی جے پی کے چیف وہپ شیو پرتاپ شکلا نے دو لائنوں کے وہپ میں کہا ہے کہ 29 نومبر کو راجیہ سبھا میں بہت اہم کام، بحث اور انھیں منظوری کے لیے لایا جائے گا۔  

سلمان خورشید کی کتاب

نئی دہلی//دہلی ہائی کورٹ نے جمعرات کو کانگریس لیڈر سلمان خورشید کی کتاب ’سن رائز اوور ایودھیا پر تنازع کے بعد ان کی کتاب پر پابندی لگانے کے لئے دائرعرضی کو خارج کردیا۔جسٹس یشونت ورمانے عرضی کی سماعت کرتے ہوئے ریمارکس دیئے کہ "اگر لوگ اتنے حساس محسوس کر رہے ہیں تو ہم کیا کر سکتے ہیں؟ وہ آنکھیں بند کر سکتے ہیں۔ کسی نے انہیں پڑھنے کو نہیں کہا۔سماعت کے دوران وکیل نے موقف اختیار کیا کہ ا?زادی اظہار بے لگام ہے اور اشاعت کے لیے "لائسنس دینے سے پہلے حکومت کو دیکھنا چاہیے"۔عدالت نے اس عرضی کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ "حکومت نے کوئی لائسنس نہیں دیا اور نہ ہی پبلشر کو لائسنس کی ضرورت ہے۔"  

نوئیڈا انٹر نیشنل ائیر پورٹ کا سنگ بنیاد

جیور//وزیر اعظم نریندر مودی نے نوئیڈا انٹرنیشنل ائیر پورٹ کو شمالی ہندوستان کا لاجسٹک گیٹ وے قرار دیتے ہوئے کل کہا کہ اس سے اترپردیش کو سات دہائیوں بعد وہ ملنا شروع ہوا ہے جس کا وہ حقدار تھا۔مسٹر مودی نے دہلی سے وابستہ ریاست کے ضلع گوتم بدھ نگر کے جیور میں نوئیڈا انٹرنیشنل ائیر پورٹ کا سنگ بنیاد رکھنے کے بعد ایک بڑی عوامی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ 21ویں صدی کا نیا ہندوستان آج ایک سے بڑھ کر ایک بہترین جدید ڈھانچے تیار کررہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ائیر پورٹ کی تعمیر کے دوران روزگار کے ہزاروں مواقع ملتے ہیں۔ ائیر پورٹ کو بہتر ڈھنگ سے چلانے کے لئے بھی مغربی اترپردیش کے ہزاروں لوگوں کو نیا روزگار ملے گا۔ انہوں نے کہا کہ ایکسپریس وے ، میٹرو،ریل، ڈی ایف سی وغیرہ سے جڑا ہوا یہ ائیر پورٹ کنکٹی وٹی کے معاملے میں ملک کا مثالی ایئر پورٹ ہوگا۔  

شمال مشرق کی7ریاستوں کو ریل کے ذریعے جوڑا جائے گا:امیت شاہ

نئی دہلی// مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے سابقہ حکومتوں پر شمال مشرقی ہندوستان کی ترقی کو نظر انداز کرنے کا الزام لگاتے ہوئے کہا کہ مودی حکومت نے گزشتہ سات برسوں میں اس علاقے کی ترقی پر توجہ مرکوز کی ہے اور اب اس کی ضرورت ہے۔ تبدیلی کے لیے ہوا دیکھی جا سکتی ہے۔جمعرات کو یہاں ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے انڈین چیمبر آف کامرس کے سالانہ اجلاس میں ‘‘انڈیا@75_ امپاورینگ نارتھ۔ ایسٹ انڈیا’’ کے موضوع پر بات کرتے ہوئے مسٹر امیت شاہ نے کہا کہ مسٹر نریندر مودی نے سال 2014 میں بھی کامیابیاں حاصل کی ہیں۔ وزیر اعظم کے امیدوار بننے کے طور پر انہوں نے ہندوستان کی ترقی کے ساتھ ساتھ شمال مشرق کی ترقی کے لئے اپنے وڑن کا اشتراک کیا۔مسٹر شاہ نے بتایا کہ شمال مشرق کے 'بنیادی ڈھانچے ' کو بڑھانے کے لیے گزشتہ سات برسوں میں ایک مثالی تبدیلی بھی آئی ہے اور 2024 سے پہلے شمال مشرق کے تم