تازہ ترین

کنور ہیلی کاپٹر حادثہ: انڈین ائیر فورس نے بلیک باکس برآمد کر لیا

تاریخ    9 دسمبر 2021 (41 : 11 AM)   
(ANI)

نیوزڈیسک
 
چنئی// کنور ہیلی کاپٹر حادثے کے بعد انڈین ایئر فورس کے ہیلی کاپٹر کا فلائٹ ریکارڈر، جسے 'بلیک باکس' کے نام سے جانا جاتا ہے، وہ جمعرات کی صبح برآمد کر لیا گیا ہے۔ جو اوٹی میں کنور کے قریب گر کر تباہ ہو گیا، جس کے نتیجے میں چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت، ان کی اہلیہ کی مادھولیکا راوت اور 11 دیگر مسلح اہلکاروں کی موت واقع ہوگئی۔ حادثے کا شکار ہونے والے ایم آئی 17 وی ایچ ہیلی کاپٹر کا بلیک باکس دفاعی حکام کی جانب سے جائے حادثہ سے 300 میٹر سے ایک کلومیٹر تک پھیلانے کے بعد مل گیا۔
 
فلائٹ ڈیٹا ریکارڈر یا بلیک باکس بدھ کے روز پہاڑیوں پر پیش آنے والے سانحات کے سلسلے کے بارے میں اہم ڈیٹا فراہم کرے گا۔ اس حادثے کے دوران ملک کے پہلے سی ڈی ایس 63 سالہ راوت، ان کی اہلیہ اور 11 دیگر افراد ہلاک ہو گئے تھے۔ کل 17VH ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ہو گیا اور شعلوں کی لپیٹ میں آ گیا۔ راوت ڈیفنس سروسز اسٹاف کالج (ڈی ایس ایس سی) ویلنگٹن جا رہے تھے تاکہ اسٹاف کورس کے فیکلٹی اور افسران سے خطاب کریں۔ لیکن یہ مہلک حادثہ کٹیری-نانچپنچاتھرم علاقے میں پیش آیا۔
ونگ کمانڈر آر بھاردواج کی قیادت میں فضائیہ کے افسران کی 25 خصوصی ٹیم نے بلیک باکس برآمد کر لیا ہے اور مزید تفصیلات کا انتظار ہے۔ ٹیم صبح سے ہی سرچ آپریشن کر رہی ہے کیونکہ بدھ کو ترجیحی طور پر لاشوں کو بحفاظت ولنگٹن کے آرمی ہسپتال پہنچانا تھا۔
 

تازہ ترین