تازہ ترین

ٹی 20 عالمی کپ کا آغاز

تاریخ    23 اکتوبر 2021 (00 : 01 AM)   


آئرلینڈ پر شاندار جیت سے نامبیا سُپر 12 میں

شارجہ ، 22 اکتوبر (یو این آئی) کپتان گیرہارڈ ایرسمس کے ناٹ آوٹ 53 رن کی شاندار اننگز کی بدولت نامبیا نے آئرلینڈ کو آج آٹھ وکٹ سے شکست دے کر گروپ اے کے کوالیفائنگ میچ میں آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کے اہم ٹورنامنٹ میں جگہ بنالی۔نامبیا نے پہلے اپنے گیندبازوں کی شاندار کارکردگی سے آئرلینڈ کو 20 اوورز میں آٹھ وکٹوں پر 125 تک محدود کیا اور پھر 18.3 اوورز میں دو وکٹوں پر 126 رنز بنا کر دوسری جیت حاصل کی اور سپر 12 میں پہنچ گیا۔ ایرسمس نے کپتانی اننگز کھیلتے ہوئے 49 گیندوں پر 53 ناٹ آؤٹ میں تین چوکے اور ایک چھکا لگایا۔ انہیں ڈیوڈ ویس کااچھا ساتھ ملا ۔ ویس نے 14 گیندوں پر 28 رنز کی ناٹ آوٹ اننگز میں ایک چوکا اور دو چھکے لگائے ۔ دونوں نے تیسری وکٹ کے لیے 53 رنز کی ناٹ آوٹ میچ فاتح اننگز کھیلی۔اوپنر کریگ ولیمز نے 16 گیندوں میں تین چوکوں کی مدد سے 15 اور جین گرین نے 32 گیندوں میں 24 رنز بنائے ۔آئرلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرتے ہوئے 62 رنز کا مضبوط آغاز کیا لیکن اس شراکت کے ٹوٹنے کے بعد آئرلینڈ کے بلے بازوں کو نمیبیا کی کسی ہوئی گیندبازی کے خلاف جدوجہد کرنا پڑی۔ اوپنر پال اسٹرلنگ نے 24 گیندوں میں پانچ چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 38 رنز بنائے ۔ کیون او برائن نے 24 گیندوں میں دو چوکوں کی مدد سے 25 رنز بنائے اور کپتان اینڈی بلبیرنی نے 28 گیندوں میں دو چوکوں کی مدد سے 21 رنز بنائے ۔
 

آسٹریلیا اور جنوبی افریقہ کے مابین زبردست مقابلہ

ابوظہبی//(یواین آئی )گروپ 1کی دو مضبوط ٹیموں آسٹریلیا اور جنوبی افریقہ کے درمیان زبردست مقابلے کے ساتھ یہاں کل سے آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی عالمی کپ 2021 کا آغاز ہوگا۔ دونوں ٹیمیں ابوظہبی کے شیخ زاید اسٹیڈیم میں سہ پہر 3.30 بجے شروع ہونے والے ٹورنامنٹ کے افتتاحی میچ میں شاندار آغاز کے ساتھ شروعات کرنا چاہیں گی جو انہیں پورے ٹورنامنٹ میں رفتار فراہم کرے گی۔ دونوں ٹیموں کی تیاریوں کی بات کریں تو جنوبی افریقہ نے گزشتہ دنوں افغانستان اور پاکستان کے خلاف کھیلے گئے اپنے دونوں وارم اپ میچ جیتے ہیں جبکہ آسٹریلیا نے نیوزی لینڈ کے خلاف کامیابی حاصل کی جبکہ اسے ہندوستان کے خلاف شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔دونوں ٹیموں کے لیے صحیح توازن کے ساتھ میدان میں اترنا اہم ہوگا کیونکہ دونوں ٹیموں کو متحدہ عرب امارات کی پچوں پر کھیلنے کا زیادہ تجربہ نہیں ہے ۔ اس کے ساتھ ساتھ آسٹریلیا کے لیے سب سے بڑا مسئلہ تجربہ کار اوپنر ڈیوڈ وارنر کی ناقص کارکردگی ہے ، جن کا اس سال آئی پی ایل کا سیزن بھی اچھا نہیں رہا۔ وارنر نیوزی لینڈ کے خلاف پریکٹس میچ میں صفر ، وہیں ہندوستان کے خلاف ایک رن بناکر آوٹ ہوئے تھے حالانکہ اچھی بات یہ ہے کہ گلین میکسویل اچھی فارم میں ہیں۔ٹیم انڈیا کے خلاف وارم اپ میچ میں انہوں نے 37 رنز کی عمدہ اننگز کھیلی تھی۔ ایک ہی وقت میں ، جنوبی افریقہ کے تقریبا ً تمام بلے بازوں اور گیندبازوں کا فارم میں ہونا ٹیم کے لیے ٹورنامنٹ کے اختتام تک جانے کی راہ ہموار کر سکتا ہے ۔ 
 

دفاعئ چیمپئن ویسٹ انڈیز اور رنراپ انگلینڈ کے بیچ چیلنجنگ مقابلہ

دبئی // (یو این آئی) گزشتہ ایڈیشن کی فاتح ٹیم ویسٹ انڈیز اور رنر اپ انگلینڈ کا مقابلہ ہفتہ کو یہاں آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 کے پہلے روز ہوگا۔ جہاں انگلینڈ ویسٹ انڈیز کے خلاف ٹی 20 ورلڈ کپ 2016 کے فائنل میں اپنی شکست کا بدلہ لینے اترے گا جبکہ ، ویسٹ انڈیز اس جیت کو دہرانا چاہے گا۔آسٹریلیا اور جنوبی افریقہ کے درمیان میچ کے بعد گروپ ایک کا یہ دوسرا میچ ہوگا جو شام 7.30 بجے دبئی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا۔ دونوں ٹیموں کو دیکھیں تو ان کے درمیان ایک اچھا توازن ہے ۔ انگلینڈ بلاشبہ اپنے اسٹار کھلاڑیوں بین اسٹوکس اور جوفرا آرچر کے بغیر کھیل رہا ہے ، لیکن اس کے پاس کھلاڑیوں کا ایسا گروپ ہے جس میں کوئی بھی کسی بھی وقت اپنے دم پر میچ کا رخ بدل سکتا ہے ۔ جوس بٹلر ، جیسن رائے ، معین علی ، جونی بیئرسٹو اور لیام لیونگ اسٹون اچھی فارم میں ہیں ، حالانکہ انگلینڈ کے لیے پریشانی کی بات ٹیم کے کپتان ایون مورگن کی ناقص فارم ہے ، جنہوں نے حال ہی میں اختتام پذیر آئی پی ایل 2021 میں بھی مایوس کیا۔ دوسری طرف ، ویسٹ انڈیز کی ٹیم میں تسلسل کی کمی نظرآرہی ہے ۔ اسنے اس سال جولائی میں پانچ میچوں کی ٹی 20 سیریز میں آسٹریلیا جیسی مضبوط ٹیم کو چار۔

تازہ ترین