تازہ ترین

مزید خبرں

تاریخ    20 جولائی 2021 (00 : 01 AM)   


جموں میں6سال قبل کمسن طالبہ کی عصمت دری

سابق کابینہ وزیر کے بیٹے سمیت2افراد کیخلاف فرد جرم عائد 

جموں//جموںپولیس نے ساتویں جماعت کی ایک طالبہ کی مبینہ عصمت دری کرنے کے معاملہ میں وادی کے ایک سابق کابینہ وزیر کے بیٹے سمیت 2افراد کے خلاف عدالت میں فرد جرم عائد کی ہے۔ کے این ایس کے مطابق دومانہ پولیس تھانہ کے ایس ڈی پی او کوشین کول کی نگرانی میں ایس ایچ او انسپکٹر مہیش شرما نے چارج شیٹ پیش کی۔ ساتویں جماعت کی طالبہ کے والدنے 26اپریل2015کو دومانہ پولیس تھانہ بن تلاب جموں میں شکایت درج کرائی کہ ان کی بیٹی کی عصمت دری کی گئی ہے۔ کرلوپ دومانہ گائوںکے رہائشی نے شکایت میں کہا کہ اس کی بیٹی دیگر طالبات اور استاد کے ساتھ کھیل کی ایک تقریب میں بن تلاب گئے تھے۔ شکایت کنندہ نے کہاکہ 'میری بیٹی سکول بس میں پالورہ تک آگئی جہاں میرے دوست نے اسے گھر پہنچنے کیلئے دوسری گاڑی میں سوار کیا۔ مذکورہ شکایت کنندہ نے کہاکہ جب گاڑی پٹا۔بوہری پر رک گئی تو دو نامعلوم لڑکوںنے اس کی بیٹی سے کہاکہ وہ اس کے والد کے رشتہ دار ہیں اور ان سے کہا ہے کہ اسے اپنے گھر کرلوپ پہنچائے۔ اس موقعہ پر لڑکی گاڑی سے اتر گئی اور ان کی گاڑی میں سوار ہوئی لیکن دونوں اغواکاروںنے اسے تالاب تلو میںگورنمنٹ کوراٹر پونچھ پاوس پہنچایا جہاں اس کی عصمت دری کی گئی اور اسے پٹہ چوک میں چھوڑ دیا۔ طالبہ نے گھر پہنچ کر اس کے ساتھ پیش آئی واردات کو والدین کو بتایا جس کے بعد انہوںنے پولیس تھانہ دومانہ میں ایف آئی آر درج کروائی۔ کے این ایس کے مطابق طالبہ کے والدین انصاف کیلئے گزشتہ 6برسوں سے دومانہ پولیس تھانہ کے چکر کاٹ رہے تھے لیکن ان کی ان سنی کی جاتی تھی حالانکہ ضلع میں تعینات ہونے والے سینئر افسران بھی عصمت درنے کرنے والے ملزمین کی پہنچان اور ان کے اتہ پتہ بھی جانتے تھے لیکن اس معاملے میں کوئی دلچسپی نہیں لے رہے تھے۔ کے این ایس کے مطابق دومانہ پولیس تھانہ کے موجودہ ایس ایچ او اور سینئر افسران نے سابق کابینہ وزیر کے بیٹے کو گرفتار کرنے کو ہری جھنڈی دکھائی۔ پولیس نے عابدکو 5جون2021کو گرفتار کرلیا اور وہ جیل میں قید ہے ۔ 
 
    
 

قصابوں کا قیمتوں میں اضافے کو لیکر احتجاج

ضلع ترقیاتی کمشنر نے گوشت مقرر کردہ قیمتوں پر بیچنے کو کہا :صدر قصاب ایسوسی ایشن

عاصف بٹ
کشتواڑ//ضلع کشتواڑ میں انتظامیہ کی جانب سے عیدالاضحی کیلئے گوشت کی مقرر کی گئی قیمتوں کے خلاف قصابوں نے احتجاج کیا اور اپنی دوکانیں بند رکھیں ۔ تفصیلات کے مطابق قصابوںنے انتظامیہ کی جانب سے جاری کی گئی قیمتوں پر شدید برہمی کا اظہار کرتے ہوئے احتجاج کے طور اپنی دوکانیں بند رکھیں جسکے نتیجہ میں عوامکو سخت مشکلات پیش آئیںجبکہ خدشہ ظاہر کیا جارہا تھا کہ گوشت کی کالا بازاری ہوگی تاہم قصابوںنے اسکے بعد ضلع ترقیاتی کمشنر سے ملاقات کی جسکے بعد پرانی قیمتوں پر بیچنے کو ہی کہاگیا۔ ایسوسی ایشن کے صدر عباس احمد نے کشمیر عظمیٰ کو بتایا کہ ضلع انتظامیہ نے انھیں عید تک پرانی قیمتوں پر ہی بیچنے کو کہا جبکہ عید کے بعد قیمتوںکو دیکھا جائے گا جسکے بعد انھوں نے احتجاج کی کال واپس لی اور سبھی دوکانوں کو کھولنے کو کہا۔واضح رہے کہ چند روز قبل ضلع ترقیاتی کمشنر کہ ہدایت پر اے سی آر کشتواڑ کی سربراہی میں قائم کمیٹی نے زندہ گوشت کی قیمت 300روپے جبکہ گوشت صافی 400 فی کلو ، مٹن 150 گرام اوجڑی کے ساتھ 380 روپے فی کلو ، اوجڑی 220 روپے فی کلو ، ٹانگیں 150 فی کلو ، کھڑوا 170 فی کلوگرام مقرر کی تھی جبکہ قصاب ان قیمتوں کو مزید بڑھانے کی مانگ کررہے تھے۔ جبکہ پہلے گوشت 450 روپے فی کلو فروخت کیا جارہا تھا۔
 

عیدالاضحی کے پیش نظر بازاروں میں چہل پہل

گاڑیوں کی لمبی قطاریں، انتظامیہ نے ایس او پی پر عمل کرنے کی تلقین کی

عاصف بٹ
کشتواڑ//عیدالاضحی کے متبرک موقعہ پر قصبہ کشتواڑ کے بازاروں میں بھاری بھیڑ دیکھنے کو ملی ۔جہاں لاک ڈائون کے سبب دوکانداروں پر مندی کے بادل چھائے تھے وہیں عید کیلئے بھاری تعداد میں لوگوں نے خریداری کی ۔قصبہ کے مصروف ترین بازار جمعہ مارکیٹ، گڑہالی چوک ، ہسپتال چوک ،بس اسٹینڈ و دیگر مقامات پر بھاری رش دیکھنے کو ملا اور لوگوں نے کپڑے ، جوتے، برتن سبزی، گوشت و دیگر اشیا کی جم کر خریداری کی ۔وہیں دوکانداروں کے چہروں پر بھی رونق لوٹ آئی۔ قصبہ کی سڑکوں پر دن بھر ٹریفک جام رہا جسے پیدل چلنے والوں کے ساتھ ساتھ گاڑی والوں کو بھی کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ جہاں چند منٹوں کے سفر کو گھنٹے لگنے لگے وہیں انتظامیہ مسلسل عوام سے ایس او پی پر عمل کرنے کی تلقین کررہی ہے تاکہ مثبت معاملات پر قابو پایا جاسکے۔
 
 

شاہراہ پر موٹر سائیکل حادثہ ایک زخمی

بانہال//جموں سرینگر شاہراہ پر ناچکانہ کے مقام پیر کی شام ایک موٹر سائیکل کو حادثہ پیش آیا اور اسکا سوار زخمی ہوا ہے جسے فوری طور پر پولیس کی ہائے وے پیٹرول گاڑی میں فوری طور پر بانہال ہسپتال منتقل کیا گیا ہے۔ اس سلسلے میں مزید تفصیلات معلوم نہیں ہو سکی ہیں ۔
 

کوویڈ مناسب طرز عمل:پتنی ٹاپ میں سیاحوں کو جانکاری دی گئی

 ادھم پور //کووڈ۔19 کے مناسب طرز عمل کے موثر نفاذ کے لئے پتنی ٹاپ ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے ذریعہ ایک آگاہی مہم کا اہتمام کیا گیا تاکہ زائرین اور سیاحوں کو کیا اور کیا نہیں کرنا چاہئے،اس بار ے میں آگاہ کیاجاسکے۔ ضلعی انتظامیہ ادھم پور اور رام بن کے ذریعہ تعینات PDA اور مجسٹریٹوں کے افسران اور عہدیداروں نے سیاحوں اور دیگر مہمانوں کو چہرے کے ماسک پہننے ، معاشرتی فاصلے کو برقرار رکھنے ، باقاعدگی سے ہاتھ دھونے اور سرکاری ہدایات پر سختی سے عمل کرنے کے لئے کوویڈ 19 کے مناسب رویے پر عمل کرنے کی حساسیت دی۔چیف ایگزیکٹو آفیسر PDA شیر سنگھ نے بتایا کہ COVID ٹیسٹنگ ٹیموں کو ضلعی انتظامیہ ادھم پور اور رام بن نے بھی مختلف مقامات پر تعینات کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پی ڈی اے اور دیگر افسروں / عہدیداروں کی ٹیموں نے جڑواں ضلعی انتظامیہ کے ذریعہ موزوں COVID سلوک کو برقرار رکھنے کے لئے مختلف ناکوں پر چیکنگ بھی کی تھی ، جب کہ ماسک کے بغیر پائے گئے افراد پر جرمانہ عائد کیا گیا تھا۔انہوں نے بتایا کہ چیکنگ ٹیمیں پیٹنائٹ چوک ، نتھاٹاپ ، سناسر ، سرکلر روڈ ، پتنی ٹاپ ، کد ، چنانی وغیرہ پر تعینات کی گئیں۔ زیادہ تر سیاح اور دیگر زائرین COVID مناسب طرز عمل کو برقرار رکھتے ہوئے پائے گئے۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ مہم مزید احکامات تک جاری رہے گی۔
 
 

رام بن میں گاڑیوں سے8500کا جرمانہ وصول

 رام بن//کوڈ پروٹوکول ، موٹر وہیکل ایکٹ اور دیگر ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف سخت حد تک کارروائی کرتے ہوئے بغیر کسی حد کی انسٹال کیے گاڑیاں چلانے سمیت این جی ڈیوائسز ، ایم وی ڈی رام بن نے ضلع کے مختلف علاقوں میں مسافر گاڑیوں کی بڑے پیمانے پر چیکنگ کی۔ڈرائیو کے دوران بڑی تعداد میں گاڑیاں چیک کی گئیں جن میں سے 12 گاڑیاں تیز رفتار ، زیادہ چارجنگ ، اوورلوڈنگ ، بغیر کسی رفتار کے محدود کام کے آلے اور نامکمل دستاویزات کی خلاف ورزیوں کے لئے چالان / جرمانہ عائدکیاگیا۔انفورسمنٹ ٹیم نے قواعد کی خلاف ورزی کرنے والے ڈرائیوروں کو موقع پر 8500 روپے جرمانہ بھی عائد کیا۔ اسسٹنٹ ریجنل ٹرانسپورٹ آفیسرشفقت ماجد نے چیکنگ ڈرائیو کے دوران 2 گاڑیاں بھی ضبط کیں۔انہوں نے ڈرائیوروں کو موٹر وہیکل ایکٹ اور قواعد کے بارے میں حساسیت دینے کے علاوہ ان قوانین پر سختی سے عمل کرنے کی ہدایت بھی کی۔ انہوں نے آنے والے تہواروں کے پیش نظر بس اسٹینڈ رمبان کا بھی دورہ کیا اور ٹرانسپورٹ یونینوں اور ڈرائیوروں کو متنبہ کیا کہ وہ تہوار کے سیزن میں اوور چارجنگ اور اوور لوڈنگ میں دخل اندازی نہ کریں۔
 

کوو ڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر28ہزار کا جرمانہ

رام بن میں2645 ٹیکے لگائے گئے ، 1451 نمونے جمع

رام بن //ضلع رام بن میں کووڈ پروٹوکول کے نفاذ کے لئے مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر کئی خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانہ عائد کیا۔انفورسمنٹ ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ اختیار میں معائنے کے دوران کل27ہزار650 روپے جرمانہ وصول کیا۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ وہ اپنے قریبی سی وی سی میں کوویڈ ویکسی نیشن کی خوراکیں لیں۔ ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسرڈاکٹر سریش نے بتایا کہ ضلع رام بن میں آج 2645 افراد کو پہلا اور دوسرا کوویڈ ویکسین کی خوراکیں فراہم کی گئیں۔چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق محکمہ صحت نے 1451 نمونے جمع کیے ہیں جن میں 338 آر ٹی-پی سی آر اور 1113 آر اے ٹی نمونے شامل ہیں ، اس کے علاوہ ضلع میںٹیکہ لگانے والے مراکز میں 2645 افراد کو کوڈ ویکسین فراہم کی گئی ہے۔
 

بٹوت میں مارکیٹ چیکنگ مہم کا انعقاد

رام بن//تحصیلدار کے ذریعہ تشکیل دئے گئے مارکیٹ چیکنگ سکارڈ ، جس میں نافذ کرنے والے مختلف اداروں کے افسران شامل ہیں ، نے مین بازار بٹوت میں مارکیٹ چیکنگ کی۔ٹیم نے مرکزی مارکیٹ میں مختلف کاروباری اداروں کی جانچ کی۔ اس ٹیم نے دکانداروں خصوصا دودھ اور دودھ کی مصنوعات فروخت کنندگان ، گوشت اور چکن بیچنے والے ، سبزیوں اور پھلوں کے فروشوں کو موجودہ قواعد و ضوابط کے بارے میں بھی حساس بنایا۔چیکنگ اسکارڈ نے غلط تاجروں سے 2600 روپے جرمانہ بھی برآمد کیا اور 1 کوئنٹل غیرمعیاری سبزیوں کو تباہ کردیا۔افسران نے دکانداروں کو محکمہ / ایسوسی ایشن کے مقرر کردہ نرخوں پر ریٹ لسٹ ظاہر کرنے اور اشیا فروخت کرنے کی ہدایت کی۔ فوڈ جوائنٹس اور ریستوراں کے مالکان کو ہدایت کی گئی کہ وہ صرف تجارتی ایل پی جی سلنڈر استعمال کریں۔ان علاقوں سے تعلق رکھنے والے لوگوں کو بھی مشورہ دیا گیا تھا کہ کسی بھی شکایت کی صورت میں محکمہ سے رجوع کریں۔ چیکنگ اسکارڈ نے خاص طور پر عوامی مقامات پر کوویڈ ایس او پیز کے نفاذ کو بھی چیک کیا۔
 

رام بن میں مویشیوں کی نقل و حمل پر پابندی

رام بن//ضلعی مجسٹریٹ رام بن نے دفعہ 144 کے تحت اپنے اختیارات کے استعمال کرتے ہوئے ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ یا ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ کے اختیار کردہ افسر کی تحریری اجازت کے سوا ضلع میں سواری کے جانوروں کی درآمد / برآمد / نقل و حمل پر پابندی عائد کردی ہییہ آرڈر 16 جولائی سے نافذ ہوگا اور یہ ضلع رام بن کی علاقائی حدود میں دو ماہ کی مدت کے لئے لاگو ہوگا۔