قومی یوم رائے دہندگان کے سلسلے میں جموں صوبہ بھر میں تقاریب کا انعقاد

مباحثوں ،بیداری ریلیوں ،سمیناروں کا اہتمام ،رائے دہندگی کا حلف لیاگیا

تاریخ    26 جنوری 2021 (00 : 01 AM)   


 جموں//جموںصوبہ بھر میں قومی یوم رائے دہندگان منانے کے سلسلے میں آگاہی پروگراموں،مباحثوں ،سمیناروں اور ریلیوں کا انعقاد کیاگیاجبکہ رائے دہندگی کا حلف بھی لیاگیا۔

راجوری 
ضلعی انتظامیہ راجوری نے اہل نوجوانوں کو ووٹر کی حیثیت سے رجسٹر کرنے اور انتخابی عمل میں حصہ لینے کی ترغیب دینے کے لئے قومی یوم رائے دہندگان منایا۔اس دن کا آغاز ایک بیداری ریلی سے ہوا جس میں طلباء ، سول اور پولیس انتظامیہ کے افسران ، سول سوسائٹی کے ممبران اور پی آر آئی شامل تھے۔ ریلی کو ضلعی الیکشن آفیسر راجیش کے شون نے پرچم دکھا کر روانہ کیا۔ ریلی ڈی ڈی سی آفس کمپلیکس سے شروع ہوئی اور اس کا اختتام پی ڈبلیو ڈی ڈاک بنگلہ پر ہوا۔مرکزی تقریب کا انعقاد ڈاک بنگلہ راجوری میں کیا گیا تھا ۔اسی طرح کے پروگرام ضلع کے دیگر سب ڈویژنوں میں بھی ترتیب دیئے گئے تھے۔تھنہ منڈی سے طارق شا ل کے مطابق یہاں بھی ووٹران کا قومی دن منایا گیا اوراسکولی بچوں نے ایک ریلی نکالی۔ یہ ریلی تحصیل دفتر کے گیٹ سے شروع یوئی اور غزالی مارکیٹ سے گزرتی ہوئی مین چوک میں اختتام پزیر ہوئی۔منجاکوٹ سے پرویز خان کے مطابق منجاکوٹ میں نیشنل ووٹر زڈے منایا گیا۔اس موقع پر تحصیل دار منجاکوٹ جاوید چوہدری نے گورنمنٹ ہائیر سکینڈری اسکول منجاکوٹ میں اسکولی بچوں اور لوگوں سے اپیل کی کہ وہ اپنے ووٹ کا صحیح استعمال کریں اور جن لوگوں کے ووٹ ووٹر لسٹ میں نہیں ہیں ان کو اندراج کروائیں۔

پونچھ

 نامہ نگار حسین محتشم کے مطابق قومی یومِ رائے دہندگان کے موقعہ پر ضلع انتظامیہ پونچھ کی جانب سے پروگرام منعقد کئے گئے اور ملازمین و اساتذہ کو رائے دہندگی کا حلف دلایا گیا۔ ضلع انتظامیہ پونچھ کی جانب سے ضلع ترقیاتی کمیشنر پونچھ کے دفتر سے اس حوالے سے ایک ریلی برآمد کی گئی جس میں ضلع اور پولیس افسران  کے علاوہ مختلف اسکولوں کے طلبہ اور اساتذہ ،معزز شہری سماجی کارکنان شامل ہوئے ضلع ترقیاتی کمیشنر نے ریلی کو ہری جھنڈی دیکھا کر روانہ کیا ۔یہ ریلی ڈگری کالج پونچھ میں اختتام پذیر ہوئی ۔ریلی کے دوران شرکاء نے اپنے ہاتھوں میں بینر اٹھا رکھے تھے جن پر رائے دہندگی کے سلسلہ میںپیغامات درج تھے۔بعد از اں ڈگری کالج پونچھ میں ایک تقریب منعقد کی گئی جس کی صدارت ضلع ترقیاتی کمیشنر پونچھ نے کی۔ پروگرام کے اختتام پر انعامات تقسیم کئے گئے۔ مینڈھر سے جاوید اقبال کے مطابق گورنمنٹ ڈگری کالج مینڈھر میں قومی یوم رائے دہندگان کے حوالے سے ایک پروگرام منعقد کیا گیا جس میں کے انتظامیہ کے سنیئر آفیسران اور محکمہ تعلیم سے تعلق رکھنے والے کئی لوگ موجود تھے جبکہ سیول سوسائٹی کے علاوہ سکولی طلباء نے بھی اس دن کی اہمیت پر نظر ڈالی اور ایک ریلی کا بھی اہتمام کیا۔

 رام بن 

ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسر (ڈپٹی کمشنر) مسرت اسلام نے گورنمنٹ ہائیر سیکنڈری اسکول رام بن میں منعقدہ قومی ووٹرس ڈے تقریب میں شرکاء سے عہد لیا۔COVID-19 پروٹوکول پر سختی سے عمل پیرا ہونے کے درمیان ضلع بھر میں بھی اسی طرح کے پروگرام منعقد کیے گئے تھے۔ ایک سمپوزیم بھی منعقد کیا گیا جس میں طلباء کی ایک اچھی تعداد نے شرکت کی۔ انہوں نے ہندوستانی انتخابی عمل کی دن کی اہمیت اور اس کی اہمیت کو اجاگر کیا ۔اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے ڈی سی نے کہا کہ ‘ہم اس دن کو الیکشن کمیشن کا یوم تاسیس منارہے ہیں۔ انہوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ اپنی ای پی آئی سی حاصل کرنے کے لئے اپنا اندراج کریں جو تمام ہندوستانی شہریوں کے لئے باعث فخر ہے۔اس سے قبل ، ڈی سی نے دیگر مہمانوں کے ساتھ ساتھ حال ہی میں ہونے والے ڈی ڈی سی انتخابات میں مثالی تعاون کرنے پر متعدد افسروں اور اہلکاروں کو اعزاز سے نوازا۔انہوں نے سمپوزیم جیتنے والوں کو سرٹیفکیٹ کے ساتھ بھی نوازا۔

ڈوڈہ 

نامہ نگار اشتیاق ملک  کے مطابق گیارہویں قومی یوم رائے دہندگان کے موقع پرنئے اندراج شدہ رائے دہندگان کو انتخابی عمل میں شرکت کے لئے حوصلہ افزائی کرنے کے لئے یہاں ایک متاثر کن تقریب کا انعقاد کیا گیا تھا۔اس موقع پر ضلعی الیکشن آفیسر ڈاکٹر ساگر ڈی ڈائی فوڈ مہمان خصوصی تھے۔ آغاز میں ڈی ای او نے شرکاء سے عہد لیا۔ انہوں نے انتخابات کی اہمیت اور تمام بالغ افراد کو عالمی رائے دہی کے حقوق میں توسیع کی تاریخ پر روشنی ڈالی۔ اسی طرح کی تقریبات سب ڈویژنوں ، تحصیل اور بوتھ سطح پر بھی منعقد کی گئیں۔

ریاسی

 انتخابی عمل کے بارے میں شعور اجاگر کرنے اور نئے ووٹرز کے اندراج کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لئے رائے دہندگان کا قومی دن ضلع ریاسی میں منایا گیا۔مرکزی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسراندوکنول چب نے کہا کہ اس دن کا مقصد رائے دہندگی کے حقوق کی اہمیت پر آگاہی پھیلانا ہے۔ انہوں نے نوجوانوں پر بھی زور دیا کہ وہ اپنے ووٹر شناختی کارڈ کو محفوظ بنانے اور انتخابات کے دوران اپنا حق رائے دہی استعمال کرنے کے لئے لازمی طور پر اندراج کریں۔نئے اندراج شدہ ووٹرز میں ووٹر شناختی کارڈ بھی تقسیم کیے گئے۔

کشتواڑ

 نامہ نگار عاصف بٹ کے مطابق ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسر اشوک شرما کی زیر صدارت یہاں قومی ووٹرزڈے کا دن یہاں جوش و جذبے کے ساتھ منایا گیا۔طلباء نے رائے دہندگان کا قومی دن منانے اور انتخابی عمل میں حصہ لینے کی اہمیت پر بات کی اور روشنی ڈالی۔شرکاء کو ایک عہد نامہ بھی دیا گیا ، جبکہ نئے رجسٹرڈ ووٹرز کو ای پی آئی سی ووٹر کارڈز دیئے گئے۔ کئی افسران اور عہدیداروں کو حال ہی میں منعقدہ ڈی ڈی سی / پنچایتی انتخابات کے ہموار اور پرامن کارکردگی میں شاندار کارکردگی پر ان کا شکریہ ادا کیا گیا۔ڈی سی کے ذریعہ نظامی رائے دہندگان کی تعلیم اور انتخابی شرکت (SVEEP) پروگرام اور ECI کے دیگر معلوماتی مہمات کے مقاصد پر بھی روشنی ڈالی گئی۔اسی طرح کے پروگرام ضلع بھر میں تحصیل ہیڈ کوارٹر میں منعقد ہوئے۔

سانبہ

 ضلعی انتظامیہ سانبہ نے ایک پروگرام کا انعقاد کیا ، جس میں نئے اندراج شدہ رائے دہندگان کو ای پی آئی سی کارڈ دیئے گئے تھے ، جبکہ انتخابی عمل اور جمہوریت کے اصولو ں کے عنوان سے ایک سمپوزیم بھی منعقد کیا گیا تھا۔ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسر روہت کھجوریہ نے پروگرام کی صدارت کی۔گورنمنٹ ہائی اسکول جاکھ کے طلباء نے سمپوزیم میں شرکت کی۔بعد میں ، نئے اندراج شدہ طلباء میں انتخابی شناختی کارڈ (ووٹر شناختی کارڈ) تقسیم کردیئے گئے ، جبکہ ایک بزرگ ووٹر کوشلیا دیوی اور پی ڈبلیو ڈی کے ایک ووٹر وجئے کمار کو میمنٹو پیش کرکے انتخابات میں حصہ لینے پر انہیں اعزاز سے نوازا گیا۔

کٹھوعہ 

ضلع کٹھوعہ میں 11 واں قومی ووٹرس ڈے بڑے جوش و جذبے کے ساتھ منایا گیا۔دن بھر کی تقریبات کا آغاز ضلعی الیکشن آفیسر اوم پرکاش کی نگرانی میں گورنمنٹ ڈگری کالج برائے خواتین کٹھوعہ کے احاطے میں منعقدہ ایک بیداری پروگرام سے ہوا۔ڈی ای او نے عوام کو مبارکباد پیش کی اور حق رائے دہی کے منصفانہ استعمال کی ضرورت پر زور دیا۔یوم قومی ووٹرز کے موضوع پر ایک سمپوزیم کا بھی اہتمام کیا گیا جہاں کالج کے طلباء نے حق رائے دہی کی اہمیت کے بارے میں اپنے خیالات پیش کیے۔اسی طرح کے پروگرام ضلع کے دیگر حصوں میں بھی منعقد کیے گئے تھے۔

ادھم پور 

 ضلعی انتظامیہ ادھم پور کے زیر اہتمام قومی یوم رائے دہندگان منانے کے لئے ایک متاثر کن تقریب کا انعقاد کیا گیا۔اس موقع پر ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسرڈاکٹر پیوش مہمان خصوصی تھے۔تقریب کا آغاز روایتی چراغ کی روشنی سے ہوا۔ ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسر نے نئے رجسٹرڈ ووٹرز کو ای پی آئی سی کارڈ حوالے کردیئے۔

تازہ ترین