تازہ ترین

دیسی ٹوٹکے

تاریخ    25 جون 2020 (00 : 03 AM)   


افشاں مراد

سر سے جوئیں ختم کرنے کیلئے :

سر سے جوئیں ختم کرنے کے لئے تلسی کے پتے منگوائیں،تھوڑے سے پتے پانی سے دھو کر پیس لیں ،پھر رات میں بالوں کی جڑوں میں لگا کرکپڑا باندھ کر سو جائیں۔دوسرے دن صبح کپڑا ہٹا کر سوکھے ہوئے پتوں کو جھاڑ لیں،اورکنگھی کرلیں۔ تھوڑے سے نیم کے پتے اْبال کر ایک بالٹی پانی بنائیں اور اس سے سر دھوئیں ،تلسی کے پتوں کی تاثیر ہے کہ جوئیں دوبارہ نہیں پڑتیں۔شیمپو بالوں میں لگائیں پھر نل کی دھار کھول کر کنگھی کرتے رہیں،پانی ڈالتے رہیں جب شیمپو بالکل صاف ہو جائے تو ایک چوتھائی چائے کا چمچہ زیتون کا تیل ،دو قطرے لیموں کے ملا کر گیلے بالوں کی جڑوں میں لگا کر گرم پانی میں تولیہ بھگو کر نچوڑ کر بالوں میں لپیٹ دیں ،کچھ دیر بعد تولیہ ہٹا کر بالوں کو خشک کر کے باندھ دیں،ایک دو دفعہ یہ عمل دہرانے سے جوؤں سے زندگی بھر کے لئے نجات مل جائے گی۔

چہرے کے دانوں کیلئے:

اگر آپ کے چہرے پر بڑا سا دانہ نکل آئے اور آپ رات بھر میں اسے ٹھیک کرنا چاہیں تو دانے کے اوپر ٹوتھ پیسٹ لگائیں اور پانچ منٹ سے دس منٹ تک لگا رہنے دیں پھر اپنا چہرہ دھوئیں ،پھر کوئی اچھا سا موئسچرائزر استعمال کریں تاکہ دانے کے اندر سے گندگی صاف ہو جائے۔بیکنگ سوڈے میں ذرا سا پانی ملا کر گاڑھا سا مکسچر بنائیں اور اسے چہرے پر لگائیں کچھ دیر میں نیم گرم پانی سے چہرہ دھولیں۔چہرے پر نکلنے والے دانوں کوبار بار ہاتھ نہ لگائیں ،پانی زیادہ سے زیادہ پئیں اور میک اپ کم سے کم استعمال کریں۔
سانس کی بیماری کے لئے :ایک چھوٹی پیازکا رس اور ایک بڑی الائچی کو توے پر بھون کر اس کے دانے نہار منہ کھالیں ،سانس کی بیماری کے لئے انتہائی مفید ہے۔

ہاتھ پاؤں کو نرم و ملائم کرنے کیلئے:

ایک بڑا چمچ گلیسرین ،آدھی بوتل عرقِ گلاب،لیموں کا رس 3بڑے چمچ ملا کر رکھ لیں،اور ہر روز رات کو باقاعدگی سے لگائیں۔

موٹاپے کیلئے:

میتھی دانہ،ایک پاؤ،کلونجی ایک پاؤ،سبز چائے ایک پاؤ،چھلکا اسپغول ایک پاؤ ،چاروں کو باریک پیس لیں۔دن میں چار مرتبہ آدھا چمچ، پانی کے ساتھ کھالیں ۔
 
 

تازہ ترین