اشیا ئے ضروریہ کی فراہمی یقینی بنانے کیلئے وزارت داخلہ کی ضروری اشیا قانون نافذ کرنے کی ہدایت

8 اپریل 2020 (52 : 04 PM)   
(      )

یو این آئی
 
نئی دہلی//وزارت داخلہ نے کورونا سے نمٹنے کےلئے ملک بھر میں جاری مکمل لاک ڈاون کے دوران ضروری اشیا کی فراہمی کو یقینی بنانے کےلئے ضروری اشیا قانون نافذ کرنے کو کہا ہے۔
مرکزی داخلہ سکریٹری اجے کمار بھلہ نے سبھی ریاستوں اور مرکزکے زیر انتظام ریاستوں کو لکھے خط میں کہا ہے کہ ضروری اشیا کی فراہمی کو یقینی بنانے کےلئے ہر ممکن طریقے استعمال کئے جانے چاہیں۔ان اقدامات کے تحت اسٹاک حد طے کرنے ،قیمتوں کا تعین ، پیداوار میں اضافہ اور ڈیلروں اور دیگر کھاتوں کی جانچ وغیرہ شامل ہے۔
انہوں نے کہا کہ مزدوروں کی کمی کی وجہ سے مختلف اشیا کی پیداوار میں کمی کی رپورٹیں آرہی ہیں۔ایسی حالت میں جمع خوری،کالابازاری ،منافع خوری وغیرہ کا خدشہ ہے جس سے اشیا کی قیمتوں میں اضافہ ہوگا۔ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں سے کہا گیا ہے کہ وہ مناسب شرح کی دکانوں پر اشیا کی فراہمی کو یقینی بنانے کےلئے فوراً قدم اٹھائیں۔
اس سے پہلے وزارت نے آفات کے انتظام کے قانون کے تحت جاری حکم میں خوردنی مصنوعات ،دواوں اور طبی آلات کے ری پروڈکشن اور پروڈکشن کی اجازت دی تھی۔
صارفین امور ،خوردنی اشیا اور عوامی تقسیم کی وزارت نے بھی ریاستوں کو ان اشیا کے آرڈر دینے سے متعلق التزاموں میں 30جون تک رعایت دی ہے۔ضروری اشیا کے قانون کے تحت مجرمانہ سرگرمیوں میں ملوث ہونے پر سات سال تک کی سزا کا التزام ہے۔
 

تازہ ترین