ڈگری کالج درہال ،پونچھ اور نوشہرہ میں عالمی یوم ایڈز کے موقعہ پر تقاریب کا اہتمام

درہال+پونچھ+نوشہرہ//عالمی یوم ایڈز کے سلسلے میں درہال ،پونچھ اور نوشہرہ کے ڈگری کالجوں میں تقاریب کا اہتمام کیا گیا جس میں ایڈز کے حوالے سے جانکاری فراہم کی گئی جبکہ پوسٹر سازی کا مقابلہ بھی ہوا۔
درہال
ریڈ ربن کلب اور این ایس ایس یونٹ ڈگری کالج درہال نے ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر “کمیونٹیز کو آگے بڑھنے دیں” کے موضوع پر ایک توسیعی لیکچر کم پوسٹر سازی کا مقابلہ منعقد کیا۔اس موقع پر گورنمنٹ ڈگری کالج درہال کے پرنسپل پروفیسر مشرف حسین شاہ مہمان خصوصی تھے جبکہ ڈاکٹر محمد شکیل ریسورس پرسن تھے۔ اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے پروفیسر شاہ نے کمیونٹیز کے نوجوانوں اور طلباء کے فعال ردعمل کے ذریعے اس کو جڑ سے ختم کرنے کے لیے زیادہ سے زیادہ بیداری کی ضرورت پر زور دیا، خاص طور پر این ایس ایس کے رضاکار اس کی روک تھام کے لیے اہم کردار ادا کرسکتے ہیں۔ڈاکٹر شکیل نے اپنی جامع گفتگو میں سامعین کو تاریخ، حیاتیات، وبائی امراض اور کمیونٹی کی شمولیت سے بچاؤ کے بارے میں آگاہ کیا۔ اس پروگرام کے بعد انٹرا کالج پوسٹر سازی کا مقابلہ ہوا جس میں سمسٹر اول کے حبزا تبسم نے پہلی پوزیشن حاصل کی جبکہ کشش فاطمہ سمسٹر فرسٹ اور عمر خلیل سمسٹر سوم نے بالترتیب دوسرا اور تیسرا مقام حاصل کیا۔
پونچھ
ایس کے سی گورنمنٹ ڈگری کالج پونچھ کے ریڈ ربن کلب (آر آر سی) نے جے اینڈ کے ایڈز کنٹرول سوسائٹی کے تعاون سے پرنسپل ڈاکٹر جسبیر سنگھ کی نگرانی میں 01 دسمبر 2023 کو ایڈز کا عالمی دن منایا۔ ڈاکٹر تبسم ناز، کنوینر آر آر سی نے طلبہ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ‘پڑھے لکھے لوگوں میں بھی ایچ آئی وی کے بارے میں لاعلمی پائی جاتی ہے، کیونکہ یہ بیماری لاعلاج ہے اور اس کے اثرات کو صرف آگاہی سے ہی کم کیا جا سکتا ہے’۔کیمپس میں مختلف سرگرمیوں کا انعقاد کیا گیا جس کا عنوان تھا “کمیونٹیز کو قیادت کرنے دیں”۔ سب سے پہلے ریڈ ربن کی شکل میں انسانی زنجیر بنائی گئی جس میں 200 سے زائد طلبا ، تدریسی اور غیر تدریسی فیکلٹی ممبران نے شرکت کی۔ دیگر سرگرمیوں میں پوسٹر سازی اور پینٹنگ کا مقابلہ شامل تھا جس میں تقریباً 30 طلباء نے حصہ لیا۔ پوسٹر بنانے کے مقابلے میں پولین کور (سمسٹر اول) نے پہلی، ابتسام فاطمہ نے دوسری جبکہ موکشی کھجوریا (سمسٹرسوم) اور نعیمہ کوثر (سمسٹر سوم)نے تیسری پوزیشن حاصل کی۔ پینٹنگ مقابلے میں پولین کور (سمسٹر اول) نے پہلی، خوشی (سمسٹر اول) نے دوسری اور رابعہ کوہلی نے تیسری پوزیشن حاصل کی۔
نوشہرہ
جی ڈی سی نوشہرہ کے ریڈ ربن کلب یونٹ نے “کمیونٹیز کو آگے بڑھنے دیں” کے موضوع پر سیمینار اور پوسٹر سازی کے مقابلے کا انعقاد کیا۔مقابلے کا انعقاد پروفیسر یوگیش شرما، نوڈل آفیسر ریڈ ربن کلب نے ڈاکٹر کے کے شرما، کالج کے پرنسپل کی مجموعی نگرانی اور رہنمائی میں کیا تھا۔ اس موقع پر پروفیسر یوگیش شرما نے طلباء سے خطاب کرتے ہوئے ایڈز کا عالمی دن منانے کی اہمیت پر روشنی ڈالی اور بتایا کہ طلباء کس طرح کمیونٹیز میں بیداری پیدا کرنے میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔ تقریباً 40 طلباء نے سیمینار اور پوسٹر سازی کے مقابلے میں حصہ لیا جس میں دی گئی تھیم پر مبنی پوسٹر بنا کر اپنی تخلیقی صلاحیتوں اور ڈرائنگ کی مہارت کا اظہار کیا۔ پروگرام کے دوران کالج کے سات شرکاء نے ایڈز کے اسباب و نتائج کے ساتھ ساتھ ایڈز سے متعلق خرافات اور حقائق پر بھی غور و خوض کیا ۔

ایڈز کے عالمی دن پرراجہ سکھ دیو سنگھ ضلع ہسپتال پونچھ میں تقریب
حسین محتشم
پونچھ//ایڈز کا عالمی دن ہر سال یکم دسمبر کو منایا جاتا ہے جس کا مقصد ایڈز اور اس کے علاج سے متعلق لوگوں میں آگاہی پھیلانا ہے۔ اسی سلسلہ میں پونچھ کے گورنمنٹ راجہ سکھدیو سنگھ ضلع ہسپتال میں ایک تقریب کا انعقاد کیا گیا۔ یہ سالانہ تقریب ANMT سکول پونچھ میں منعقد ہوئی جس میں چیف میڈیکل آفیسر پونچھ ڈاکٹر انیس الطاف نبی ڈیپوٹی چیف میڈیکل آفیسر پونچھ ڈاکٹر پرویز احمد خان ڈی آئی او پونچھ ڈاکٹر زہرہ پروین مہمانان گرامی کی حیثیت سے شریک ہوئے۔تقریب کے دوران مقررین خطاب کرتے ہوئے کہا کہHIV سے متعلق بدنما داغ کو ختم کرنے کے لیے عالمی جدوجہد کا ایک حصہ ہے، ان لوگوں کو عزت دینے کا ایک موقع جو ہم نے کھو دیے ہیں، اور ایک ایسے دن کی طرف کام کرنے کے عزم کے لیے ایک ریلی کی آواز ہے جب HIV اب صحت عامہ کا خطرہ نہیں ہے۔انہوں نے کہا جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ ANMT اسکول کے عملے نے ہمیشہ ہر ایونٹ کو کامیاب بنانے کے لیے بھرپور کوششیں کی ہیں۔ اس دوران اے این ایم ٹی اسکول کے طلباء میں رنگولی مقابلہ، پوسٹر مقابلہ، مباحثے اور کوئز مقابلے ہوئے جن میں طالبانے بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔اس دوران کشمیر عظمی سے بات کرتے ہوئے ڈاکٹر پرویز خان ٹی پی چیف میڈیکل آفیسر نے کہا ANMT اسکول پونچھ کے عملے کی طرف سے تمام اچھی طرح سے ترتیب دی گئی، ہمیں یقین ہے کہ یہ صرف ایک اور صحت سے متعلق آگاہی کا دن نہیں ہے، بلکہ ایک بہت اہم معلومات کا دن۔انہوں نے کہاکہ ایڈس کے حوالے سے نہ صرف ہمارے ملک میں بلکہ پوری دنیا میں کئی طرح کی غلط فہمیاں پھیلی ہوئی ہیں ۔انہوں نے کہا کہ اگر معاشرے میں کوئی ایڈز کے مرض میں مبتلا ہے تو ہم اس کا سہارا بنیں۔

نوشہرہ میں محکمہ صحت کے بیداری پروگرامات
رمیش کیسر
نوشہرہ //ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر محکمہ صحت نوشہرہ کی جانب سے جمعہ کے روز متعدد پروگراموں کا انعقاد کیا گیا جس میں لوگوں کو اس بیماری کے بارے میں معلومات فراہم کی گئیں اور اس سے بچاؤ کے طریقہ کار کے بارے میں بھی بتایا گیا۔ اس بیماری کے بارے میں جمعہ کے روز محکمہ صحت نوشہرہ کی جانب سے لوگوں کو اس خطرناک بیماری سے آگاہ کرنے اور اس سے بچنے کے لیے آگاہی شوکا انعقاد کیا گیا۔اشتہار کے حوالے سے معلومات دیتے ہوئے سری فرسٹ ایڈ سنٹر میں ڈاکٹر تمنا نے لوگوں کو بتایا کہ اس خطرناک بیماری سے بچنے کے لیے خود کو آگاہ کرنا ہو گا کیونکہ اگر انسان آگاہ ہو جائے تو یہ بیماری انسان کو نہیں لگ سکتی۔انہوں نے اس سے بچاؤ کے حوالے سے بھی تفصیلی معلومات دیتے ہوئے کہا کہ محکمہ صحت وقتاً فوقتاً آگاہی فراہم کرتا ہے۔