چھوٹی عمر میں سرمایہ کاری کی تلاش معمولی سی ابتدائی سرمایہ کاری سے شروع کریں

ابرار المصطفیٰ

“ہفتہ وار فنانس” کے اس ایڈیشن میں ہم چھوٹی عمر سے سرمایہ کاری کے فن کو اجاگر کرنے کے سفر پر چلتے ہیںیہاں تک کہ معمولی رقم کے ساتھ۔ ابتدائی سرمایہ کاری طویل مدتی مالی کامیابی کی راہ ہموار کر سکتی ہے اور مہم جوئی کا آغاز سٹریٹجک انتخاب اور مالی ترقی کے عزم سے ہوتا ہے۔ آئیے نوجوان سرمایہ کار کی تلاش شروع کرنے کے لئے اقدامات کا جائزہ لیں۔
1 مالی خواندگی کا فروغ : مہم جوئی کا پہلا قدم
نوجوان سرمایہ کار کا ایڈونچر مالی خواندگی کو فروغ دینے سے شروع ہوتا ہے۔ اپنے آپ کو بنیادی مالیاتی تصورات، سرمایہ کاری کے مواقع اور مرکب سازی کی طاقت کے بارے میں آگاہ کریں۔ مختلف آن لائن وسائل، کورسز اور کتابیں ہیں جو مبتدیوں کے لئے تیار کی گئی ہیں جو ایک مضبوط بنیاد فراہم کر سکتی ہیں۔شروعات کرنے والوں کیلئے مشورہ یہ ہے کہ وہ کہ انویسٹوپیڈیا اور تعلیمی ایپس جیسے پلیٹ فارم مالی معلومات کو بڑھانے کے لئے انٹرایکٹو ٹولز پیش کرتے ہیں۔
2 واضح مالی اہداف طے کریں
سرمایہ کاری کیلئے باہر نکلنے سے پہلے، اپنی مالی منزل واضح کریں۔ واضح اور حقیقت پسندانہ اہداف قائم کریں، چاہے وہ تعلیم کیلئے بچت ہو، خوابوں کا گھر ہو یا ریٹائرمنٹ۔ اہداف کی ترتیب آپ کے سرمایہ کاری کے سفر کو مزید بامقصد اور فائدہ مند بنانے کے لئے سمت فراہم کرتی ہے۔
3 اہداف کے تعین کی حکمت عملی: اپنے مالی اہداف کی تشکیل کے لئے SMART معیار( مخصوص، قابل پیمائش، قابل حصول، متعلقہ، اور معیاد بند) استعمال کریں۔
4 چھوٹا شروع کریں، ابھی شروع کریں
ابتدائی سرمایہ کاری شروع کریں۔سرمایہ کاری کی مہم جوئی کیلئے آپ کو بڑی رقم کی ضرورت نہیں ہے۔ بہت سے سرمایہ کاری پلیٹ فارم آپ کو کم سے کم رقم سے شروع کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ مائیکرو انویسٹنگ ایپس پر غور کریں جو آپ کو روزمرہ کی خریداریوں کو سرمایہ کاری میں تبدیل کرتے ہوئے باقاعدگی سے چھوٹی رقوم کی سرمایہ کاری کرنے کے قابل بناتی ہیں۔
مائیکرو انوسٹنگ ٹولز: Acorns اور Stash جیسی ایپس آپ کو روزمرہ کے لین دین سے اضافی تبدیلی کی سرمایہ کاری کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔
5 ابتداء دوستانہ سرمایہ کاری کی کھوج کریں
نوآموز سرمایہ کاروں کے لئے ابتداء دوستانہ سرمایہ کاری کے اختیارات کو تلاش کرنا بہت ضروری ہے۔ کم خطرے والے آلات جیسے انڈیکس فنڈز، ایکسچینج ٹریڈڈ فنڈز (ETFs) یا متنوع میوچول فنڈز پر غور کریں۔ یہ اختیارات فوری تنوع فراہم کرتے ہیں، انفرادی سٹاک کے خطرات کو کم کرتے ہیں۔انوسٹمنٹ ویسل ٹِپ یہ ہے کہ ریٹائرمنٹ کے مخصوص برسوں کے لئے ڈیزائن کیے گئے “ٹارگٹ ڈیٹ فنڈز” کی تحقیق کریں جو کہ ایک ہینڈ آف، متنوع اپروچ کیلئے ہے۔
6 کمپاؤنڈنگ کی طاقت کا استعمال
کمپاؤنڈنگ نوجوان سرمایہ کاروں کے جہازوں میں طوفان جیساہے۔ یہاں تک کہ ایک چھوٹی سی ابتدائی سرمایہ کاری کے ساتھ، کمپاؤنڈنگ وقت کے ساتھ ساتھ منافع کو بڑھاتا ہے۔ منافع اور سود کی دوبارہ سرمایہ کاری سے دولت میں اضافہ ہوتا ہے، خاص طور پر جب افق بہت دور ہو۔مرکب بصیرت یہ ہے کہ مختلف وقت کے افق پر اپنی سرمایہ کاری پر مرکب اثر کو دیکھنے کیلئے آن لائن کیلکولیٹر استعمال کریں۔
7 باخبر رہیں
بدلتے ہوئے مالیاتی سمندروں سے گزرنے کرنے کے لئے مارکیٹ کے رجحانات، اقتصادی اشارے اور سرمایہ کاری کی خبروں سے باخبر رہیں۔ مالی اشاعتوں کو سبسکرائب کریں، معتبر ذرائع کی پیروی کریں، اور تجربات اور بصیرت کا اشتراک کرنے کیلئے آن لائن کمیونٹیز میں شامل ہونے پر غور کریں۔اس سلسلے میںانفارمیشن نیوی گیشن ٹِپ یہ ہے کہ سیکنگ الفا اور فنانشل نیوز ایپس جیسے پلیٹ فارمز آپ کو مارکیٹ کے رجحانات اور تجزیوں پر اپ ڈیٹ کرتے رہتے ہیں۔
8 طویل مدتی وژن اپنائیں
نوجوان سرمایہ کار کا ایڈونچر میراتھن یعنی طویل ہے، سپرنٹ یعنی قلیل نہیں ہے اوریہی اس مہم جوئی کا حقیقی جوہرہے۔ ایک طویل مدتی وژن کو اپنائیں اور قلیل مدتی مارکیٹ کے اتار چڑھاؤ کے لالچ کا مقابلہ کریں۔ اپنے مالیاتی اہداف کے تیار ہونے کے ساتھ ہی اپنے پورٹ فولیو کا باقاعدگی سے جائزہ لیں اور ایڈجسٹ کریں، لیکن سفر کے لئے مستقل عزم کو برقرار رکھیں۔
اس مہم جوئی کی دانائی وارین بفیٹ کا لازوال مشورہ “سٹاک مارکیٹ ایک ایسا آلہ ہے جو بے صبرے سے صبر کرنے ولے کو پیسے منتقل کرتی ہے”پر غور کرنے کی ضرورت ہے۔
حاصل کلام: مالیاتی بااختیار بنانے کی زندگی بھر کی تلاش
جیسے ہی ہم چھوٹی عمر سے سرمایہ کاری کا سفر شروع کرنے کے بارے میں اپنی کھوج کا اختتام کرتے ہیں، یاد رکھیں کہ یہ مہم جوئی زندگی بھر کی کوشش ہے۔ آج آپ جو ابتدائی اقدامات اٹھاتے ہیں وہ مالی طور پر بااختیار مستقبل کی تشکیل کر سکتے ہیں۔ “ہفتہ وار فنانس” کے آئندہ ایڈیشنز میںہم آپ کی مالیاتی منصوبہ بندی اور سرمایہ کاری کی حکمت عملیوں کی پیچیدگیوں کے بارے میں رہنمائی کرتے رہیں گے۔
(مضمون نگار ایم بی اے، این ای ٹی اور آئی بی پی ایس ہیں۔ وہ معروف پی ایس یوبینک میں برانچ ہیڈ کے طور پر کام کرتے ہیں۔ ان کے پاس بینکنگ اور پرسنل فنانس میں کئی سرٹیفکیٹس ہیں۔)
(اعلان لاتعلقی: یہ کالم ایک معلوماتی رہنما کے طور پر کام کرتا ہے اور اس میں پیشہ ورانہ مالیاتی مشورے شامل نہیں ہیں۔ سرمایہ کاری کی حکمت عملیوں اور مالیاتی منصوبہ بندی کے بارے میں ذاتی رہنمائی کے لئے کسی مستند مالیاتی مشیر سے مشورہ کریں۔)