مزید خبریں

مہا کنڈ میں غذائی اجناس سے لوگ محروم

زاہد بشیر
گول //سب ڈویژن گول کے مہاکنڈ علاقے سے تعلق رکھنے والے لوگوں کا کہنا ہے کہ وہ غذائی اجناس سے محرو م ہیں جس وجہ سے انہیں کافی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے ۔ ان کا کہنا ہے کہ ان کے راشن کارڈ گول جنرل سٹور سے منسلک ہیں جہاں سے انہیںراشن نہیں ملتا ہے ۔ ان لوگوں کا کہنا ہے کہ قریباً85راشن کارڈ ایسے ہیں جو گول جنر ل سٹور کے ساتھ منسلک ہیں ۔ لوگوں نے ڈی ڈی سی ممبر ڈاکٹر شمشادہ شان کو اس معاملے میں مداخلت کی اپیل کرتے ہوئے اس جانب دھیان دینے پر زور دیا۔
 
 

جموں خطہ کے درجہ حرارت میں معمولی گراوٹ 

جموں //جموں خطہ میں حالیہ بارشوں کے بعد درجہ حرارت میں معمولی سی گراوٹ دیکھی گئی ہے ۔پچھلے کچھ دنوں سے جموں خطہ کے لوگوں نے شدید گرمی کی شدت سے نجات حاصل کی ہے جبکہ بارشوں سے قبل جموں میں دن کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 45ڈگری سے زائد درج کیا گیا تھا تاہم پچھلے کچھ روز سے کچھ ایک علاقوں میں ہونے والی بارشوں کے نتیجے میں جموں میں درجہ حرارت میں قدرگراٹ دیکھی گئی ہے جس کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ جموں ضلع میں جمعہ کو دن کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 38ڈگری ریکارڈ کیا گیا جبکہ بانہال میں 26.4ڈگری ، بٹوٹ میں 28.1ڈگری ، بھدرواہ میں 27.5ڈگری ، کٹرہ میں 33.5ڈگری، کٹھوعہ میں 35.1ڈگری ، رام بن میں 36.1ڈگری ،پونچھ میں 29.7ڈگری ، اورراجوری میں 32.1ڈگری سلسیش ریکارڈ کیا گیا ہے ۔محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آج جموں کے کچھ ایک علاقوں میں ہلکی بارش ہو سکتی ہے ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
 

شراب سمگلنگ میں مطلوب شخص گرفتار

ریاسی // ریاسی پولیس نے جمعہ کے روز ایک 7 سال پرانے شراب سمگلنگ کیس میں مطلوب شخص کو گرفتار کیا ہے ۔ایک پولیس عہدیدار نے بتایا کہ دسانو گائوں کے شہری محمد غفور کے خلاف سال2014میں شراب کی غیر قانونی اسمگلنگ سے متعلق مقدمہ درج کیا گیا تھااور اس معاملے میں چارج شیٹ بھی دائر کی گئی تھی اور اس کے خلاف 21 جنوری 2015 کو ایک مقامی عدالت کے ذریعہ ضابطہ برائے ضابطہ اخلاق (سی آر پی سی) کے سیکشن 512 کے تحت ایک وارنٹ جاری کیا گیا تھاتاہم پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم کا سراغ لگاکر اسے ریاسی شہر سے گرفتار کیا گیا ہے ۔ انہوں نے مزید بتایا کہ وہ مارچ کے آخری ہفتے سے ریاسی پولیس کے ذریعہ گرفتار 18 واں مفرور تھا۔
 

ایس ایس پی ریاسی کی مبارکباد 

ریاسی // ایس ایس پی ریاسی نے معروف سماجی کارکن یوگ راج مینگی کی شادی کی 50ویں سالگرہ پر انہیں مبارک باد پیش کی ۔ نامور سماجی کارکن یوگ راج مینگی نے 17 جون 1971 کو شادی کی اور اپنی شادی شدہ زندگی کے 50 سال پورے کئے۔ان کی شادی کی سالگرہ کی گولڈن جوبلی کے موقع پر ایس ایس پی ریاسی شیلندر سنگھ نے انہیں مبارکباد پیش کی اور ضلعی پولیس آفس ریاسی میں اس سلسلے میں ایک تقریب بھی منعقد ہوئی جس میں انہوں نے انہیں مبارکباد پیش کی۔75سالہ شو یوگ راج مینگی اپنے دور کے ایک بہترین کبڈی کھلاڑی تھے جبکہ انہوں نے ہر وقت لوگوں کے مسائل کو ابھارا۔انہوں نے کویڈ 19کے دوران بھی ضرورت مندوں میں بغیر کسی معاوضہ کے 15000ماسک سیلائی کر کے تقسیم کرائے ۔انہوں نہ صرف ملک کے وزیر عظم بلکہ جموں وکشمیر کے ایل جی نے بھی فون کر کے ان کے کام کی تعریف کی ۔ریاستی پولیس کے ایس ایس پی اور دیگر تمام افسران نے جوڑے کی صحت مند زندگی کیلئے دعا کی۔
 
 

ٹریفک پولیس جموں نے انسانی جزبہ کی مثال قائم کی 

 غریب ایس پی او کے بیمار بیٹے کے علاج کیلئے رقم جمع کی 

نیوز ڈیسک 
جموں // انسانی جزبہ کے تحت ٹریفک پولیس سٹی جموں کے تمام عہدیداروں نے ایک ایس پی او کے بیٹے کے طبی علاج کیلئے رضاکارنہ طور پر رقم جمع کی ہے ۔ایس پی او کا بیٹا جان لیوا بیماری میں مبتلا ہے اور ایک اسپتال میں اس وقت اس کا علاج چل رہا ہے ۔ٹریفک پولیس سٹی جموں کے تمام افسران / عہدیداروں نے رضاکارانہ طور پر 79250 روپے جمع کر کے اس کو پیش کئے تاکہ وہ اپنے بچے کا علاج کرا سکے ۔ایس ایس پی ٹریفک پولیس جموں ڈاکٹر کوشل کمار شرمانے ایڈیشنل ایس پی سٹی ٹریفک جموں، ڈی وائی ایس پی سٹی جموں ، ڈی وی ایس پی ٹریفک رولر جموں کے علاوہ دیگر افسران کی موجودگی میں یہ رقم ایس پی او ترسیم لال کو سونپنی ۔اس موقع پر ایس ایس پی ٹریفک ڈاکٹر کوشل شرما نے کہا کہ اس کے علاوہ فلاح و بہبود سے متعلق ایک ریلیف کیس بھی فلاحی امداد کے سلسلے میں ٹریفک ہیڈ کوارٹر جے اینڈ کے جموں کو بھجوا دیا گیا ہے۔ 
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
 

گندوہ میں منشیات فروش گرفتار  

ٹھاٹھری میں بھاری مقدار میں دیسی شراب ضبط

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //پولیس نے الگ الگ کارروائی میں ایک منشیات فروش سمیت چار افراد کو گرفتار کیا ہے۔پولیس ذرائع کے مطابق ایس ایچ او گندوہ وکرم سنگھ کی قیادت میں ایک ٹیم نے محمد رفیع ولد محمد حنیف ساکنہ جوڑا خرد کو ایف آئی آر زیر نمبری 46/2021 ،U/S 8/20/29این ڈی پی ایس ایکٹ کے تحت گرفتار کیا ہے۔بتایا جاتا ہے کہ مذکورہ شخص علاقہ میں منشیات کا غیر قانونی کاروبار میں ملوث تھا اور پچھلے کافی دنوں سے پولیس کو مطلوب تھا۔ اس دوران جمعہ کو ٹھاٹھری پولیس نے ایس ایچ او امرت کٹوچ کی قیادت میں ایک ناکہ کے دوران پریم نگر سے بھاری مقدار میں دیسی شراب برآمد کر کے سریش کمار ولد کرشن چند، عفور حسین ولد غلام حسین و آصف احمد ولد غلام قادر ساکنہ کشتواڑ کو حراست میں لیا ہے۔ اس سلسلہ میں ٹھاٹھری تھانہ میں تین الگ الگ ایف آئی آر زیر نمبری61/2021,62/2021,63/2021, U /S 48 اے ایکسائز ایکٹ کے تحت درج کر کے مزید تحقیقات شروع کی ہے۔
 

کورونا کا قہر 

جموں میں 1087اور اودھمپور میں 161معاملات سرگرم 

نیوز ڈیسک 
جموں //   جموں میں کورونا وائر س کے 52,187مثبت معاملات پائے گئے ہیںجبکہ 53نئے معاملات سمیت جن میں1,087سرگرم معاملات ہیںاور49,981صحت یاب ہوئے ہیںاور1,119کی موت واقع ہوئی ہے ۔  اود ھمپور ضلع میں اَب تک کورونا مریضوں کی کُل تعداد 11,053ہوئی ہیںجن میں سے161معاملات سرگرم ہیں۔10,761اَفراد صحتیاب ہوئے ہیںجبکہ131کی موت واقع ہوئی ہے۔ضلعکٹھوعہ میں9,133معاملات سامنے آئے ہیںجن میں8,884اَفراد صحتیاب ہوئے ہیںجن میں سے100معاملات سرگرم ہیںجبکہ149کی موت واقع ہوئی ہے۔ضلع  سا نبہ میں 7,022معاملات سامنے آئے ہیںجن میں 161سرگرم معاملات ہیں اور6,743شفایاب ہوئے ہیں جبکہ118کی موت واقع ہوئی ہے۔ضلع کشتوا ڑ میں4,309معاملات کی تصدیق ہوئی ہے جن میں138معاملے سرگرم ہیں اور 4,131اَفراد شفایاب ہوئے ہیں جبکہ40کی موت واقع ہوئی ہے۔دریں اثناضلع  رام بن میں5,714معاملات سامنے آئے ہیںجن میں293معاملات سرگرم ہے۔5,361شفایاب ہوئے ہیں جبکہ60کی موت واقع ہوئی ہے۔ اور  ریا سی میں بھی5,557معاملات سامنے آئے ہیں جن میں112معاملات سرگرم ہے اور5,403مریض پوری طرح سے صحتیاب ہوئے ہیںجبکہ 42کی موت واقع ہوئی ہے ۔

رام بن میں کوویڈ پروٹو کول کیلئے مہم جاری 

رام بن // کوویڈ پروٹوکول کے نفاذ کیلئے مہم کو جاری رکھے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے جمعہ کو رام بن کے مختلف علاقوں میں بغیر ماسک اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے کی پاداش میں متعدد افراد کے خلاف جرمانہ عائد کیا ہے ۔ انفورسمنٹ ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ اختیارات میں لوگوں سے اپیل کی کہ وہ چہرے پر ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ وہ اپنے قریبی سی وی سی میں کوویڈ ویکسی نیشن کی خوراکیں لیں۔
 

ڈوڈہ میں 2 افراد فوت 

 46 نئے مثبت معاملات درج ،32 مریض شفایاب 

اشتیاق ملک 
ڈوڈہ //ڈوڈہ سے جمعہ کو کورونا وائرس کے 46 نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں جبکہ 32 مریض صحتیاب ہوئے ہیں ، 2 افراد کی موت گورنمنٹ میڈیکل کالج میں موت ہوئی ہے۔ اطلاعات کے مطابق جمعہ کے روز ڈوڈہ، بھدرواہ، عسر ،ٹھاٹھری و گندوہ میں ہوئی کوؤڈ جانچ کے دوران 46 افراد کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے اور 32 مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔ ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد 816و شفایاب ہوئے مریضوں کی مجموعی تعداد 5634 پہنچ گئی ہے اور اب تک کورونا وائرس سے 104 افراد فوت ہوئے ہیں۔ 
 
 

ڈوڈہ میں 45 سال سے زائد عمر کے

 72 فیصد افراد میں ٹیکے لگائے گئے : ڈی سی

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ ضلع میں مثبت کیسوں کی شرح میں 3 فیصد کمی آئی ہے ۔45 سال سے زائد عمر کے 72 فیصدی افراد کو ٹیکے لگائے گئے ہیں اور 18 سے 44 سال کی عمر کے درمیان والے لوگوں کے لئے 9 مراکز قائم کئے گئے ہیں۔ ان باتوں کا اظہار ڈپٹی کمشنر ڈوڈہ وکاس شرما نے ہفتہ وار پریس بریفنگ کے دوران کیا۔ انہوں نے کہا کہ ویکسینیشن انتظامیہ کی اولین ترجیحات میں شامل ہے۔ انہوں نے کہا کہ مذہبی جماعتوں سے وابستہ لوگ بھی اس مہم کو آگے بڑھا رہے ہیں۔ڈی سی نے کہا کہ ضلع میں آکسیجن کی کوئی کمی نہیں ہے اور مزید 750 ایل پی ایم او جی پی کو ڈوڈہ میں نصب کیا جائے گا جبکہ گندوہ میں آکسیجن پلانٹ پر کام شروع کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نئے قائم کئے گئے کوؤڈ کئر مراکز میں 63 آکسیجن کنسنٹریٹر دستیاب رکھے گئے ہیں۔ ڈی سی نے کہا کہ مرکزی وزیر مملکت ڈاکٹر جتندرا سنگھ نے ضلع کے لئے 22 آکسیجن کنسنٹریٹر فراہم کئے ہیں جنہیں قابل استعمال بنایا گیا ہے۔ ڈی سی نے کہا کہ کوؤڈ 19 کے اس بحران کے دوران غیر سرکاری تنظیمیں بھی انتظامیہ کے تعاون سے کام کررہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کورونا وائرس سے نپٹنے کیلئے کئے اقدامات کئے گئے ہیں جبکہ ویکسینیشن و ایس او پیز کی عمل آوری کو یقینی بنانے کیلئے بیداری پروگرام کا انعقاد بھی کیا جا رہا ہے۔
 

رام بن میںمثبت معاملات کی شرح2.9فیصد تک گر گئی :ڈی سی 

رام بن//ڈپٹی کمشنر مسرت الاسلام نے کہا کہ ضلع رام بن میں کویڈ کے معاملات میں تیزی سے کمی دیکھنے میں آئی ہے جبکہ مئی کے تیسرے ہفتے میں مثبت شرح 9.9 فیصد کے مقابلے میں 2.9 فیصد رہ گئی ہے۔ڈی سی نے بتایا کہ ضلع میں بازیافت کی شرح 90.77÷ ہے جو کووڈ سیفٹی پروٹوکول اور سخت جانچ اور ویکسی نیشن سمیت دیگر حفاظتی اقدامات پر سختی سے عمل درآمد کا نتیجہ ہے۔ڈی سی نے بتایا کہ دوسری لہرکے دوران ضلع میں مجموعی طور پر 3577 مثبت واقعات رپورٹ ہوئے جن میں سے 3284 صحت یاب ہوچکے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت 293 مثبت معاملات ہیں اور ضلع میں 39 کووڈ اموات ہوئیں۔ڈی سی نے بتایا کہ ویکسی نیشن کے موجودہ مرحلے میں ضلع میں 18 سے 4 4سال تک کی عمر کے 1.43 لاکھ سے زیادہ افرادویکسین دئے گئے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ آج 2000 سے زائد افراد کو ویکسین دئے گئے۔انہوں نے کہاکہ ضلعی انتظامیہ مکمل طور پر تیار ہے اور اس نے صحت سے متعلقہ عملہ کو بھی تیار کیا ہے کہ وہ 18-44 سال کی عمر کے گروپوں کوویکسین لگوانے کا 100÷ کا ہدف حاصل کرے کیونکہ ضلع میں ویکسین کی کافی مقدار دستیاب ہے۔ڈی سی نے نوجوانوں کو بھی ٹیکہ لگوانے اور دوسروں کی حوصلہ افزائی کی تلقین کی۔ انہوں نے کہا کہ محکمہ صحت لوگوں کو بہترین صحت کی دیکھ بھال کرنے کے لئے اچھی طرح سے تیار ہے۔انہوں نے بتایا کہ تمام 143 پنچایتوں میں قائم دیہی COVID تنہائی مراکز کو طبی سامان مہیا کیا گیا ہے اور 67 مراکز کو میڈیکل آکسیجن کنسنسٹریٹرس بھی مہیا کیے گئے ہیں۔ باقی کے لئے آکسیجن کنسنسٹریٹرس کو جموں کشمیر میڈیکل سپلائز کارپوریشن کے ذریعہ بہت جلدفراہم کیا جائے گا۔ڈی سی نے دیہی علاقوں میں کووڈ مثبت مریضوں پر زور دیا جن کے گھر میں الگ کمرے اور ٹوائلٹ کی سہولت موجود نہیں ہے کوویڈ انفیکشن کو پھیلانے کیلئے ان سہولیات کا استعمال کریں۔ ڈی سی نے بتایا کہ ضلع میں کافی میڈیکل آکسیجن گیس کا ذخیرہ ہوگیا ہے۔ضلع میں کوویڈ پابندیوں میں نرمی کا ذکر کرتے ہوئے ، ڈی سی نے لوگوں سے پرزور اپیل کی کہ وہ بھیڑ مقامات پر جانے کے علاوہ ماسک پہننے اور کورونا وائرس کو مزید پھیلانے کے لئے معاشرتی فاصلے کو برقرار رکھنے جیسے تمام ضروری احتیاطی تدابیر پر عمل پیرا ہوں
 
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

پابندیاں مکمل طور پر ختم کی جائیں 

جموں چیمبرس آف کامرس کا حکام سے مطالبہ 

جموں //جموں چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹریز (جے سی سی آئی) نے جمعہ کے روز خطے میں کوویڈ سے متعلقہ پابندیوں کو مکمل طور پر ختم کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ خطہ کو پھر سے معاشی طور پر بحال کرنے کیلئے تاجروں ، ہوٹل مالکان ، ٹرانسپوٹروں اور دیگر کاروباریوں کیلئے خصوصی پیکیج فراہم کیا جائے ۔جے سی سی آئی کے صدر ارون گپتا نے کہا ’’چونکہ کوڈ 19 کے معاملات میں کافی حد تک کمی آرہی ہے ، لہٰذا ہم چیف سکریٹری ارون کمار مہتا سے اپیل کرتے ہیں کہ وہ خطے میں معمول کی کاروباری سرگرمیوں کی بحالی کیلئے جموں کو مکمل طور پر کھول دیں‘‘ ۔انہوں نے کہا کہ لاک ڈائون کی وجہ سے تاجر طبقہ مزید مشکلات سے دوچار ہو چکا ہے اور بدترین مرحلے سے گزر رہا ہے۔انہوں نے کہا ’جموں کے تاجروں کو بچانے کیلئے اشد ضرورت ہے کہ ان دنوں نافذ العمل جزوی لاک ڈاؤن کو اٹھا لیا جائے تاکہ کاروبار پھر سے شروع ہو سکے ۔انہوں نے بجلی بلوں کو معاف کرنے کا بھی مطالبہ کیا ۔انہوں نے کہا کہ تاجروں کے مسائل حل نہیں ہو پاتے ہیں اور اب آمدنی بھی صفر کے برابر ہے ۔انہوں نے ہوٹل انڈسٹری اور ٹرانسپورٹرز کا معاملہ بھی اٹھایا ۔انہوں نے کہا کہ کورونا کرفیو کی وجہ سے ان دونوں شعبوں کو بھی سخت نقصان پہنچا ہے اور حکومت کو ان کی دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

شیعہ فیڈریشن امرناتھ یاترا کرانے کے حق میں 

جموں// شیعہ فیڈریشن صوبہ جموںسالانہ شری امر ناتھ یاترا کرانے کے حق میںہے۔اپنے ایک بیان میں فیڈریشن نے کہا ،یاترا ہو یا نہ ہو اس بارے حتمی فیصلہ سرکار نے کرنا ہے ۔مگر شیعہ فیڈریشن صوبہ جموںسالانہ شری امر ناتھ یاترا کرنے کے حق میںہے ۔ اپنے ایک بیان میں فیڈریشن نے اس بات کا اظہار کیا ہے کہ یاترا کی سب سے بڑی خوبی یہ ہے کہ یہ ہندو مسلم بھائی چارے کی علامت ہے۔یاترا کو کامیا ب بنانے میںمسلمان بھائیوںکا اہم رول رہتا ہے ،کشمیر ی بھائی بابا برفانی کے عقیدت مندوںکیلئے جگہ جگہ لنگر و دیگر مشروبات کا اہتمام کر کے مہمان نوازی کو ثبوت دیتے ہیں،اور یاتریوںکا پرتپاک انداز سے استقبال کر کے اچھا پیغام دیتے ہیں۔ اس سے باہمی اعتماد و بھائی چارے کو تقویت ملتی ہے ۔اس سے پورے ملک و دنیا کو ہندو مسلم بھائی چارے کا پیغام جاتا ہے ۔فیڈریشن نے سرکار کو مشورہ دیا کہ یاترا کرنے سے قبل موجودہ حالات کو بھی مدنظر رکھاجانا چاہئے ۔کیونکہ انسانی جانوںکو بچانا اولین فرض ہے ۔اس لئے صحت کے ماہرین سے یاترا کے بارے رائے لی جانا لازمی ہو جاتا ہے ،ان کی رائے کو نصیحت مان کر ان کی سفارشات پر پورا عمل کیا جائے ۔تاکہ یاترا بھی خوش اصلوبی سے اختتام پذیر ہو سکے اور کسی کی جان سے کھلواڑ بھی نہ ہو ۔فیڈریشن نے کہا کہ اس یاترا کے ساتھ  ملک بھر کے بابا برفانی کے عقیدت مندوںکے جذبات جڑے ہوئے ہیں ۔یہ عقیدت مند سارا سال اس کی تیاری کرتے ہیں۔ادھر کشمیر کا مسلمان بھائی چاہے وہ ہائوس بوٹ والا ہو ۔پالکی والا ہو ،گھوڑے والا ہو،مزدور و پٹھو والا ہو کے علاوہ ٹرانسپورٹر وغیرہ لاکھوںلوگ اس یاترا کو شدت سے انتظار کرتے ہیںکیونکہ اس سے ان کا روزگار جڑا ہوا ہے۔ ویسے بھی کرونا سے ہر ایک کی مالی حالت کافی پتلی ہو چکی ہے اس لئے ڈوبتے کو تنکے کا سہارا کافی ہے ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اپنی پارٹی نے3 لیڈران کو عہدے تفویض کئے 

جموں//جموں وکشمیر اپنی پارٹی نے صوبہ جموں میں پارٹی کو مختلف سطحوں پر مزید مضبوط کرنے کیلئے کئی سنیئرلیڈران وکارکنان کو عہدے تفویض کئے ہیں۔ اپنی ٹریڈ یونین نے انیرودھ سیست کو جموں وکشمیر اپنی پارٹی ٹریڈ یونین ضلع صدر جموں نامزد کیا ہے۔ پریس بیان کے مطابق اُن کی تقرری کی تجویزٹریڈ یونین صدر اعجاز کاظمی نے صوبائی صدر منجیت سنگھ کے صلاح ومشورہ سے تجویز کیاتھا جس کی پارٹی صدر سید محمد الطاف بخاری نے منظوری دے دی ہے۔ ایڈووکیٹ ملک محمد عمر کو اپنی پارٹی انچارج کارڈی نیٹر وادی چناب بنایاگیاہے۔اس کے علاوہ ریٹائرڈ ڈپٹی ڈائریکٹر انیمل اینڈ شیپ ہسبنڈری ڈاکٹر رحمت اللہ کو انچارج ضلع صدر ڈوڈہ بنایاگیاہے۔ ڈاکٹر رحمت اللہ اور ملک عمر ملک کے ناموں کی تجویز پارٹی صوبائی صدر منجیت سنگھ نے کی تھی ، جس کو پارٹی صد ر سید محمد الطاف بخاری نے منظوری دی۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاحتی مقام پتنی ٹاپ میں کوڑا کرکٹ پھینکنے پر پابندی عائد 

جموں //پتنی ٹاپ ڈیولپمنٹ اتھارٹی نے سیاحتی مقام پر کوڑا کرکٹ پھینکنے اور وہاں آگ جلانے پر مکمل بابندی عائد کرتے ہوئے اس کی روکتھام کیلئے ایک نوڈل افسر مقرر کیا ہے ۔اتھارٹی کا کہنا ہے کہ پتنی ٹاپ میں سیاحوں کا بھاری رش دیکھا جا رہا ہے اور بڑی تعداد میں سیاح جنگلی علاقوں میں کھانا پکانے آگ جلانے اور کچرا پھینکتے ہوئے دیکھے جاتے ہیں جو جنگل کے ماحولیاتی نظام کیلئے نقصان دہ ہے اور اس کے نتیجے میں جنگل میں آگ بھی لگ سکتی ہے اور یہ بڑے سانحے کا باعث بن سکتا ہے۔اس سلسلے میں محکمہ سیاحت نے ماحولیاتی حساس خطے اور عالمی سطح پر مشہور ریزورٹ میں پولی تھین اور دیگر پلاسٹک کے مواد کے استعمال کے واضح شکایات پر اس کو روکنے کیلئے اقدامات اٹھائے ہیں ۔چیف ایگزیکٹو آفیسر) پتنی ٹاپ ڈویلپمنٹ اتھارٹی شیر سنگھ نے آس پاس کے علاقوں میں کھانا پکانے ، آگ جلانے ، کوڑاپھینکنے ، پولی تھین اور پلاسٹک کے دیگر سامان وغیرہ کے استعمال پر مکمل پابندی عائد کردی ہے۔اس دوران محکمہ جنگلات ، پولیس اور دیگر محکمہ جات کو اس علاقے کی سخت نگرانی کرنے کو کہا گیا ہے ۔اسسٹنٹ ڈائریکٹر ٹورزم نیشنل ہائی وے کو اس کی روکتھام کیلئے نوڈل آفیسر مقرر کیا گیا ہے۔ 
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

کشتواڑ میں آن لائن ’یوگا‘ تقریب منعقد 

کشتواڑ //محکمہ یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس کشتواڑ نے جمعہ کو آن لائن یوگا مقابلے کا انعقاد کیا۔ ضلع ترقیاتی کمشنر کی نگرانی میں یہ آن لائن یوگا مقابلہ ڈسٹرکٹ یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس آفیسر کھارتی لال شرما کی رہنمائی میں انجام دیا گیا ۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت وبائی مرض نے ہر ایک انسان کو گھروں میں ہی رہنے پر مجبور کردیا ہے جس سے عوام میں جسمانی اور ذہنی دباؤ پڑتا ہے ۔محکمہ کا کہنا تھا کہ آن لائن یوگا کا مقصد لوگوں کو گھروں میں ہی یوگا کے حوالے سے تربیت فراہم کی جائے۔اس یوگا مقابلے میں ہر عمر کے گروپوں (مرد / خواتین) کے 460 سے زیادہ شرکا نے جوش و خروش کے ساتھ حصہ لیا۔