مزید خبریں

ڈوڈہ میں کورونا وائرس 6 نئے مثبت معاملات  | 11 مریض صحتیاب،234259 ٹیکے لگائے گئے 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ ضلع میں کورونا وائرس کے 6 نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں اور 11 مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔اطلاعات کے مطابق ڈوڈہ، بھدرواہ، ٹھاٹھری ،گندوہ و عسر میں ہوئی کوؤڈ جانچ کے دوران چھ افراد کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے جنہیں ہوم قرنطینہ میں رکھا گیا ہے۔اس دوران گیارہ مریض شفایاب ہوئے ہیں۔ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد سمٹ کر 111 و 7135 پہنچ گئی ہے. وہیں ضلع میں اب تک کورونا وائرس سے 128 ?فراد فوت ہوئے ہیں اور 234259 افراد کو ٹیکے لگائے گئے ہیں۔
 
 
 

ڈائریکٹر جنرل سٹیشنر ی و آفس سپلائز جموں کے دفترکا اچانک معائینہ

 ڈیوٹی سے کئی غیرحاضرکئی ملازمین کو معطل ، جوابدہی قائم کرنے پرزور

جموں//حکومت دفاتر میں سخت نظم و نسق کو عملانے کے لئے سیکرٹری اے آر آئی اینڈ ٹریننگز ڈیپارٹمنٹ عبدالمجید بٹ نے ڈائریکٹر فائنانس سریش کول اور ڈپٹی سیکرٹری نور عالم کے ہمراہ ڈائریکٹر جنرل سٹیشنر ی اور آفس سپلائز جموں کے دفتر میں اچانک معائینہ کیا۔ اُنہوں نے عملے کا ریکارٹ اور حاضری چیک کرتے ہوئے پتہ چلاکہ ترسیم لال سٹیٹسٹکل اسسٹنٹ ، پردیپ کمارجونیئر ایس /اے اور راج کمار آڈرلی کو ڈیوٹی سے غیر حاضر پائے گئے ۔سیکرٹری نے تینوں ملازمین کو ڈیوٹی سے غیر حاضررہنے پر معطل کرنے کی ہدایات موقعہ پر جاری کیں۔سیکرٹری نے اسسٹنٹ ڈائریکٹر ( سینٹرل ) سٹیشنری اور آفس سپلائی کے دفتر میں ایک اور سر پرائز چیک بھی کیا جہاں لکش ورما ڈیوٹی سے غیر حاضر پائے گئے ۔بعد میں سیکرٹری نے اَفسران کی ٹیم کے ساتھ گورنمنٹ رنبیر پریس جموں کا بھی دورہ کیا اور گورنمنٹ پریس کے کام کاج کا جائز لیا۔اُنہوں نے اَفسران کو ہدایت دی کہ وہ اَپنے فرائض کی انجام دہی کے دوران زیادہ مؤثر او راحتساب لائیں۔اُنہوں نے دفتر کی ذاتی حفظان صحت کی صفائی کو برقرار رکھنے اور کووِڈ۔19 پر قابو پانے کے لئے جاری کردہ تما ایس او پیز کی پابندی کے لئے وقتی ہدایات جاری کیں۔
 
 
 
 

اے سی آر کشتواڑ اوقاف اسلامیہ کے نئے ایڈمنسٹریٹر

 عاصف بٹ
کشتواڑ//ضلع کشتواڑ میں ایڈمنسٹریٹر اوقاف اسلامیہ کیلئے مسلسل رسہ کشی کے بعد آخر کار اے سی آر کشتواڑ کو اسکی ذمہ داری سوپنی گئی اور آج انھوں نے عہدہ سنبھالا۔ اس موقعہ پر انھوں نے کہا کہ یہ سو سالہ پرانا ادارہ ہے اور اسکی بہتری کیلئے وہ ہرممکن کوشش کرینگے اور آنے والے سو دنوں کے اندر بدلائو لایاجائیگا۔سابق ایڈمنسٹریٹرتین سال تک اس عہدے پر فائز رہے تھے جبکہ مشتاق قاضی نے کئی مرتبہ اس عہدے سے استعفیٰ دیا تھا لیکن انھیں پھر دوبارہ اس عہدے پر فائز کیا جاتا رہا تھا ۔اس موقعہ پر امام مرکزی جامع فاروق کچلو، سابق ایڈمنسٹریٹرمشتاق قاضی و دیگر لوگ موجود تھے ۔واضح رہے کہ انجمن اوقاف اسلامیہ سو سال سے زائد پرانا ادارہ ہے اور اسکے تحت ضلع میں کئی خانقاہیں ، جامع مسجد، اسلامیہ اسکول ، بی ایڈ کالج و دیگر کئی جائیدادیں ہیں۔
 
 
 
 

ڈی ڈی سی چیرپرسن رام بن کا دورہ کلی مستا | کلی مستا گاگرہ روڈ پر اہم پل کا سنگ بنیاد،کہا چار ماہ میں ہو گا مکمل

زاہد بشیر
گول//ڈی ڈی سی چیر پرسن ڈاکٹر شمشادہ شان نے پنچایت کلی مستا کا دورہ کیا جن کے ہمرا ہ ڈی ڈی سی ممبر گول چوہدری سخی محمد کے علاوہ پی ایم جی ایس وائی کے آفیسران ، سرپنچ کلی مستاوودیگر معزز شہری بھی موجود تھے ۔ اس موقعہ پر انہوں نے گاگرہ گول پی ایم جی ایس وائی روڈ بمقام گوڈری پر ایک اہم پل کا ربن بھی کاٹا اور لوگوں کو یقین دلایا کہ چار ماہ کے اندر اندر یہ پل مکمل ہو گا اور کلی مستا تک گاڑی جائے گی ۔ انہوں نے کہا کہ یہاں کی عوام سالہا سال سے اس سڑک کی محرومی کی وجہ سے کافی مشکلات سے دوچار ہیں ۔ انہوں نے اس دوران محکمہ صحت ، شعبہ تعلیم ، و دیگر محکمہ جات کی کار کردگی کا بھی جائزہ لیا اور لوگوں کو یقین دلایا کہ اُن کے مسائل جلد از جلد حل ہو جائیں گے ۔ انہوں نے کہا کہ 2000سے جمن گاگرہ سڑک پی ایم جی ایس وائی تعمیر کر رہی ہے اور اس دوران اس سڑک میں لوگوں کی اراضی بھی آئی ہے جن کو ابھی تک سرکار کی طرف سے کوئی معاوضہ نہیں ملا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ یہاں پر بہت سار ے مسائل ہیں جس میں پڑھے لکھے نوجوانوں کا مسئلہ ہے ۔ پڑھی لکھی بیروزگار لڑکیوں کا بھی مسئلہ ہے  اور سرکار ی اسکیموں بارے بھی ہم نے ان کو اجاگر کیا کیا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ اگر کوئی ملازم کام نہیں کرتا ، رشوت کی مانگ کرتا ہے تو آپ نہ صرف ہم تک بلکہ اعلیٰ حکام تک بھی جا سکتے ہیں اور مجھے یقین ہے کہ ایسا نہیں ہو گا اور اگر ہو گا تو اُس قصوروار کے خلاف کاروائی کی جائے گی ۔
 
 
 

 ناری نکیتن ڈوڈہ میں شجرکاری مہم ، یوگا کیمپ کا اہتمام  

ڈوڈہ//محکمہ سماجی بہبود ڈوڈہ نے ناری نکیتن میں آزادی کا امرت مہااتسو کے تحت یوگا کیمپ اور شجرکاری مہم کا اہتمام کیا۔یہ پروگرام ڈسٹرکٹ سوشل ویلفیئر آفیسر زبیر احمد لون کی نگرانی میں منعقد کیا گیا جس میں کووڈ کے مناسب رویے پر سختی سے عمل کیا گیا۔ ادارے کی لڑکیوں نے یوگا کیمپ میں جوش و خروش کے ساتھ شرکت کی۔اس پروگرام کے انعقاد کا مقصد شرکاء کو ہماری روز مرہ کی زندگی میں یوگا کے فوائد اور سبز ماحول کے فوائد سے روشناس کرانا ہے۔محکمہ آزادی کا امرت مہوتسو کے موقع پر مختلف مقامات پر سلسلہ وار سرگرمیوں کا اہتمام کر رہا ہے۔
 
 
 

ڈگری کالج بانہال میں صفائی مہم کا اہتمام 

بانہال// گورنمنٹ ڈگری کالج کے  ڈیپارٹمنٹ آف سوشیالوجی نے این ایس ایس اور این سی سی یونٹس کے اشتراک سے کالج کے کیمپس میں آزادی کا امرت مہااتسو کے موقع پر صفائی (سوچتا)مہم کا اہتمام کیا۔یہ مہم پرنسپل ڈاکٹر منوہر لال کی مجموعی نگرانی میں منعقد ہوئی اور اس کا اہتمام پروفیسر اجے کمار (این ایس ایس پروگرام آفیسر اور سربراہ شعبہ سوشیالوجی) ، پروفیسر رام پرکاش (سربراہ شعبہ ریاضی) اور دیپک کمار (پی ٹی آئی) نے کیا۔صفائی مہم میں کالج کے 30 سے زائد این سی سی کیڈٹس/این ایس ایس رضاکاروں نے حصہ لیا۔ انہوں نے تمام پولی تھین بیگ اور دیگر فضلہ مواد اکٹھا کیا اور اسے ضائع کنٹینر میں ٹھکانے لگا دیا۔ماحول دوست کیری بیگز کے استعمال کے بارے میں آگاہی پیدا کرنے کے لیے تقریباً تیس جوٹ اور کاغذ کے تھیلے عام لوگوں میں تقسیم کیے گئے۔ آخر میں حصہ لینے والے طلباء میں ریفریشمنٹ تقسیم کی گئی۔
 
 
 

گورنمنٹ زنانہ کالج گاندھی نگر میں ٹیکہ کاری مہم ختم

جموں//سٹی کالجوں کے طلباء اور فیکلٹی ممبران کے لیے پانچ روزہ ٹیکہ کاری مہم گورنمنٹ پی جی کالج برائے خواتین گاندھی نگر میں اختتام پذیر ہوئی۔مہم کا اہتمام محکمہ فیملی ویلفیئر ، ایم سی ایچ اور امیونائزیشن نے زنانہ کالج گاندھی نگر ، زنانہ کالج پریڈ اور ایم اے ایم کالج کے فیکلٹی اور طلباء کے لیے میزبان کالج کے تعاون سے کیا تھا۔ اس مہم میں تقریبا 2000 طلباء اور مذکورہ کالجوں کے اساتذہ کو ویکسین دی گئی۔اس مہم کا مقصد کالجوں کو دوبارہ کھولنے اور ذاتی طور پر سیکھنے میں واپس آنے سے پہلے زیادہ سے زیادہ طلباء اور عملے کو ویکسین دینا تھا۔ یہ مہم کالج کے آڈیٹوریم میں ڈاکٹر سنگیتا نگاری ، پرنسپل گاندھی نگر زنانہ کالج جموں کی نگرانی میں چلائی گئی۔
 
 
 
 

مشاورتی کمیٹی برائے یوتھ پروگرام نے NYK سرگرمیوں کا جائزہ لیا

 ادھم پور//یوتھ پروگرام پر ضلعی مشاورتی کمیٹی (DACYP) کا ایک اجلاس نہرو یووا کیندر ادھمپورکی سرگرمیوں کا جائزہ لینے اور سیشن 2021-22 کے سالانہ ایکشن پلان پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے مختلف محکموں کے ساتھ مل کر زمینی سطح پر کامیاب عملدرآمد یقینی بنانے کیلئے منعقد ہوا ۔اجلاس کی صدارت ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ڈیولپمنٹ کمشنر کانتا دیوی نے کی اور اس میں چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر کے سی ڈوگرہ ، ڈسٹرکٹ انفارمیشن آفیسر اتیکشا سیٹھی کے علاوہ مختلف محکموں کے افسران اور نمائندوں نے شرکت کی۔میٹنگ کے دوران ڈسٹرکٹ یوتھ آفیسر خوشحال گپتا نے کمیٹی ممبران کو رواں مالی سال کے دوران کیندر کے زیر اہتمام مختلف پروگراموں اور سرگرمیوں سے آگاہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ تنظیم کا بنیادی مقصد نہرو یووا مرکز اور ضلعی انتظامیہ بشمول لائن ڈیپارٹمنٹس کے درمیان ہم آہنگی پیدا کرنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس سال کی توجہ کا مرکز آتم نربھر بھارت ، کووڈ 19 مداخلت ، فٹ انڈیا مہم ، آفات کے خطرے میں کمی کی تیاریوں کی ٹیموں کا قیام ، کلین گاؤں گرین گائوں اور جل جاگرن ابھیان ، سوچھتاابھیان وغیرہ رہے گا۔انہوں نے مزید کہا کہ COVID-19 وبائی امراض کے دوران رضاکاروں کی جانب سے منعقد کی جانے والی سرگرمیوں کو کمیٹی کے اراکین نے خاص طور پر ضلعی انتظامیہ کے ساتھ بہتر ہم آہنگی کے لیے سراہا۔ایڈیشنل ڈی سی نے NYK ڈسٹرکٹ یوتھ آفیسر کو ہدایت دی کہ وہ ایکشن پلان کی نگرانی کرے تاکہ ضلعی انتظامیہ کے ساتھ بہتر ہم آہنگی ہو۔NYKs کے فلیگ شپ پروگرام کے نفاذ میں PRIs ، RDD محکمہ جنگلات ، یوتھ سروسز اور محکمہ کھیل کے کردار پر بھی زور دیا گیا۔ سالانہ ایکشن پلان 2021-22 کے نفاذ کو مضبوط بنانے کے لیے سب کی تجاویز اور سفارشات طلب کی گئیں۔ تمام محکموں کی مشاورت سے ایکشن پلان کو چیئرمین نے منظور کیا۔
 
 
 

 ڈوڈہ میںJKREGP کے تحت قرضوںکے20معاملات منظور

ڈوڈہ//ڈسٹرکٹ لیول ٹاسک فورس کمیٹی (DLTFC) نے جموں و کشمیر کھادی اور ولیج انڈسٹریز بورڈ (KVIB) کے زیر انتظام جموں و کشمیر رورل ایمپلائمنٹ جنریشن پروگرام (JKREGP) کے تحت قرض کے لیے 20 امیدواروں کا انٹرویو لیا اور تمام کی منظوری دے دی۔ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ڈیولپمنٹ کمشنر محمد حنیف ملک نے پینل کی سربراہی کی ۔46 امیدواروں میں سے جن کی تجویز پیش کی گئی اور انہیں میٹنگ میں رکھا گیا ، صرف 20 امیدوار ڈی ایل ٹی ایف سی کے سامنے پیش ہو سکے اور اسی کے مطابق منظوری دی گئی۔ 25 امیدوار غیر حاضر رہے اور ایک درخواست کو کمیٹی نے مسترد کردیا۔اے ڈی ڈی سی نے کہا کہ منتخب امیدواروں کے مقدمات کو جلد از جلد اسکیموں کے تحت مالی امداد کی فراہمی کے لیے مختلف بینکوں کو بھیجا جائے گا۔اجلاس میں KVIB آفیسر ڈوڈا اور متعلقہ محکموں کے دیگر افسران/عہدیداران اور بینکوں کے نمائندے شریک تھے۔
 
 

 ڈوڈہ میں "ہندوستا ن کی جدوجہدآزادی " پر تقریری مقابلہ منعقد

ڈوڈہ//"آزادی کا امرت مہااتسو" جشن کے ایک حصے کے طور پر ڈسٹرکٹ پولیس ڈوڈ ہ نے ڈسٹرکٹ پولیس لائنز میں ایک مباحثہ مقابلے کا اہتمام کیا۔ ڈوڈہ  ٹاؤن کے متعدد سکولوں کے طلباء نے اس تقریب میں حصہ لیا۔انچارج ایس ایس پی عبدالقیوم مہمان خصوصی تھے اور ایڈیشنل ڈی آئی کمشنر ڈاکٹر روی کمار بھارتی اس موقع پر مہمان خصوصی تھے۔ مباحثہ مقابلہ ایونٹ کا اہتمام ایس پی ہیڈ کوارٹر ماسٹر پوپسی نے کیا تھا۔ڈوڈہ  شہر کے مختلف سکولوں کے تیرہ مقررین نے اپنے قیمتی خیالات پیش کیے اور موضوع کے مختلف پہلوؤں کے بارے میں بات کی۔ججوں کے پینل میں پی این ٹیکو ، ڈپٹی کمانڈنٹ آئی آر 5 ویں بٹالین ، تنویر احمد وانی پرنسپل گورنمنٹ ہائیر سیکنڈری سکول ٹراؤن اور مسرت منٹو سینئر لیکچرر ڈ ائٹ ڈوڈہ شامل تھے۔چناب ویلی پبلک سکول کی طالبات خالد بشیر اور مزمل ارشاد نے بالترتیب پہلی اور دوسری پوزیشن حاصل کی جبکہ گورنمنٹ گرلز ہائرسکینڈری سکول کی طالبہ میناکشی گوریااور پیراماؤنٹ ہائرسکینڈری کی طالبہ اندرا دیوی نے مشترکہ طور تیسری پوزیشن حاصل کی۔ انہیں 2000 روپے 1500 اور روپے اور1000روپے کے نقد انعامات کے علاوہ توصیفی اسناد سے نوازاگیا۔دیگر شرکاء میںپانچ سو روپے نقدی پر مشتمل نو کنسولیشن انعامات اور توصیفی اسناد تقسیم کئے گئے ۔اس تقریب کے انعقاد کا مقصد طلبہ میں حب الوطنی اور آزادی کی قدر پیدا کرنا تھا۔
 
 
 
 

کووڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر40ہزارکا جرمانہ

 2028 ٹیکے لگائے گئے ، 1469 نمونے جمع کیے گئے 

رام بن//ضلع رام بن میں کوویڈ پروٹوکول کے نفاذ کے لیے نفاذ مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک نہ پہننے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر گھومنے پر متعدد خلاف ورزی کرنے والوں پر جرمانہ عائد کیا۔نافذ کرنے والی ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ اختیار میں معائنہ کے دوران 40ہزار روپے جرمانہ وصول کیا ۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ اپنے قریبی سی وی سی پر کوویڈ ویکسی نیشن کی خوراکیں لیں۔ضلع امیونائزیشن آفیسرڈاکٹر سریش نے بتایا کہ ضلع رام بن میں آج 2028 افراد کو پہلی اور دوسری کوویڈ ویکسین کی خوراک دی گئی۔چیف میڈیکل آفیسرڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق ، محکمہ صحت نے 1469 نمونے جمع کیے ہیں جن میں 313 RT-PCR اور 1156 RAT نمونے شامل ہیں اس کے علاوہ 2028 افراد کو کوویڈ ویکسین ضلع کے مخصوص ویکسی نیشن مراکز میں دی گئی ہے۔
 
 
 

پنتھرس پارٹی جموں اور سری نگر میں یوم آزادی کا جشن منائے گی

جموں//جموں وکشمیر نیشنل پنتھرس پارٹی کے صدر پروفیسر بھیم سنگھ نے تمام ضلعی صدور اور سکریٹریٹ کے اراکین کو 15اگست ،2021کو دوپہر دو بجے یوم آزادی کاجشن منانے کیلئے جموں وکشمیر نیشنل پنتھرس پارٹی کے جموں اور سری نگر کے ہیڈکوارٹر میں مدعو کیا ہے۔ورکنگ کمیٹی کے اراکین اور سکریٹریٹ کے دفتری عہدیداران بھی دوپہر دو بجے ہونے والی اس تقریب میں شامل ہوں گے۔پنتھرس پارٹی نے جموں وکشمیر کے لیفٹننٹ گورنر منوج سنہا سے اس موقع پر جموں وکشمیر پبلک سیفٹی ایکٹ کے تحت قیدتمام افراد کو رہا کرنے کی درخواست کی ہے۔جموں وکشمیر نیشنل پنتھر س پارٹی کے بلاک صدور سے بھی ہر بلاک میں یوم آزادی کا جشن منانے کی تقریب منعقد کرنے کیلئے کہا گیا ہے۔
 
 
 

اپنی پارٹی یوتھ ونگ نے ضلع انتظامیہ ریاسی کو میمورنڈم پیش کیا

تحصیل تھورو میں طبی سہولیات، کان کنی ، کرایہ ودیگر مطالبات حل کرنے کی مانگ

ریاسی//اپنی پارٹی یوتھ ونگ ریاستی نائب صدر رقیق احمد خان نے ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر ریاسی کو ایک تفصیلی میمورنڈم پیش کیا ہے جس میں تحصیل تھورو کے عوامی مسائل کو بروقت حل کرنے کا مطالبہ کیاگیا ہے۔ نو نکاتی یادداشت میں یوتھ ونگ نائب صدر نے کہاکہ پرائمری ہیلتھ سینٹر بڈھن میں طبی عملہ کی قلت ہے اور لوگوں کو علاج ومعالجہ کے لئے بہت دور جانا پڑتا ہے، لہٰذا بڈھن میں ڈاکٹروں کی تعیناتی عمل میں لائی جائے۔ محکمہ امور صارفین وعوامی تقسیم کاری کو ہدایت کریں کہ بڈھن میں سرکاری راشن ڈپو قائم کیاجائے۔ بڈھن میں نیابت صحیح ڈھنگ سے کام نہیں کر رہی جس سے عوام کو مشکلات کا سامنا ہے۔ میمورنڈم میں گذارش کی گئی ہے کہ پی ایچ سی بڈھن اور پی ایچ سی تھورو میں ایمبولینس کی فراہمی یقینی بنائی جائے۔ ریاسی میں عوامی شکایات ہیں کہ تعمیراتی سامان مہنگے داموں پر مل رہا ہے  جس سے عام لوگوں کے لئے مکانات کی تعمیر بہت مشکل ہے۔ اس سے نہ صرف محکمہ کے کام متاثر ہورہے ہیں بلکہ پی ایم اے وائی مستفیدین بھی کام نہیں تعمیر کرسکتے۔انہوں نے ڈھوکوں میں موسمی نقل مکانی کرنے والوں کے لئے پالیسی پر بھی نظرثانی کی مانگ کی ہے۔ علاوہ ازیں یوتھ نائب صدر نے تھورو میں تحصیلدار اور بی ڈی او دفاتر کو فعال بنانے، نجی مسافر گاڑیوں کا کرایہ مقرر کرنے، محکمہ تعمیرات عامہ ڈویژن مہور کے تحت سلکھ تا کھروگ سڑک پر بلیک ٹاپگ کرنے اور پچھلے چھ ماہ سے زیر التوار پردھان منتر آواس یوجنہ کی دوسری قسطیں واگذار کرنے کی مانگ ۔
 

بانہال کے نوگام ہائی اسکول میں تعینات استاد کی رحلت

زونل ایجوکیشن آفیسر بانہال و دیگر اساتذہ انجمنوں کا اظہا رتعزیت

کشمیر عظمی رپورٹر
بانہال // بانہال کے نوگام علاقے سے تعلق رکھنے والے ہائی اسکول نوگام میں تعینات استاد عبدالغنی کوہلی کی مختصر علالت کے بعد بدھ کے روز موت واقع ہو گئی ۔ ان کی موت پر بانہال کی اساتذہ برادری بالخصوص انچارج زونل ایجوکیشن آفیسر بانہال عبد الرشید گیری، زونل ایجوکیشن پلانگ آفیسر ریاض احمد وانی نے دکھ کا اظہار کرتے ہوئے لواحقین کے ساتھ تعزیت کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ مرحوم ایک فرض شناس اور محنتی استاد تھے اور گوجر برداری کے ہونہار استاد تھے ۔ انہوں نے کہا ہے کہ ان کی موت پر ایجوکیشن زون بانہال ان کے اہل خانہ کے دکھ میں برابر کے شریک ہیں۔ انہوں نے مرحوم کے لئے اللہ کے حضور دعائے مغفرت کی گئی اور لواحقین کو یہ صدمہ برداشت کر نے کی بھی دعا کی ہے ۔ان کے علاوہ ادیب شاعر و ماہر تعلیم منشور بانہالی ، سوشل ویلفیئر ایسوسی ایشن کے جنرل سیکرٹری محمد تعظیم وانی اور کئی اساتذہ انجمنوں نے دکھ کا اظہار کرتے ہوئے اہل خانہ کے ساتھ تعزیت پیش کی ہے۔