مزید خبریں

خاتون چلتی بس سے سڑک پر گر کر جاں بحق

ایم ایم پرویز
رام بن//جموں سری نگر قومی شاہراہ پر ناشری کے مقام پر جمعرات کی دوپہر ایک چلتی بس سے سڑک پر گرنے سے ایک خاتون مسافر کی موقع پر ہی موت ہو گئی۔پولیس نے بتایا کہ ادھم پور سے رام بن جانے والی بس زیر رجسٹریشن نمبر JK02R-3655 میں سفر کرنے والی ایک خاتون مسافر ناشری کے مقام پر سڑک پر گر گئی جس کے نتیجے میں اس کی موقع پر ہی موت ہو گئی۔پولیس کا کہنا ہے کہ حادثہ ڈرائیور کی لاپرواہی اور غفلت کے باعث پیش آیا۔پولیس نے متوفی خاتون کی شناخت 45 سالہ زبیدہ بیگم کے نام سے کی ہے، جو کہ رام بن کے علاقے سناسر کے رہنے والے امان اللہ کی بیوی ہے۔مقتول کی لاش کو پوسٹ مارٹم اور دیگر قانونی کارروائیوں کے لیے بٹوٹ اسپتال منتقل کیا گیا۔پولیس نے تفتیش کے لیے پولیس سٹیشن بٹوت میں دفعہ 279/304 اے آئی پی سی کے تحت ایف آئی آر نمبر 124 آف 2021 درج کیا ہے۔
 
 

ڈوڈہ میں کووڈ 19 کے صرف 2 نئے معاملات 

۔3 مریض صحتیاب ،527824 ٹیکے لگائے گئے 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ میں کووڈ 19 کے صرف دو نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں اور 3 مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔اطلاعات کے مطابق جمعرات کو ڈوڈہ ضلع کے مختلف مقامات پر ہوئی کووڈ جانچ کے دوران صرف 2 افراد کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے جنہیں ہوم قرنطینہ میں رکھا گیا ہے اور تین مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔اس طرح سے ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد سمٹ کر 20 و شفایاب ہوئے مریضوں کی مجموعی تعداد 7751 پہنچ گئی ہے۔ضلع میں اب تک کوؤڈ 19 سے 133 افراد فوت ہوئے ہیں اور 527824 ٹیکے لگائے گئے ہیں۔
 

کووڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر 18ہزار روپے کا جرمانہ 

رام بن ضلع میں1107 ٹیکے لگائے گئے، 1834 نمونے جمع  

رام بن// پورے ضلع رام بن میں کووڈ پروٹوکول کو نافذ کرنے کے لیے انفورسمنٹ مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے خلاف ورزی کرنے والوں کو چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر جرمانہ عائد کیا۔انفورسمنٹ ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ کار میں معائنہ کے دوران 18,500 جرمانے کی رقم وصول کی۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھنے کے علاوہ اپنے قریبی CVC پر کوویڈ ویکسی نیشن کی خوراک لیں۔ضلع امیونائزیشن آفیسررام بن ڈاکٹر سریش نے بتایا کہ آج رام بن ضلع میں 1107 افراد کو پہلی اور دوسری کوویڈ ویکسین کی خوراکیں دی گئیں۔چیف میڈیکل آفیسررام بن ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ کے بلیٹن کے مطابق محکمہ صحت نے 1834 نمونے اکٹھے کیے ہیں جن میں 361 RT-PCR اور 1473 RAT نمونے شامل ہیں، علاوہ ازیں ضلع میں مخصوص ویکسی نیشن مراکز میں 1107 افراد کو کووڈ ویکسین دی گئی ہے۔
  
 

ڈوڈہ میں 122 کنال سرکاری اراضی بازیاب

ڈوڈہ// انفورسمنٹ ٹیموں نے اس پہاڑی ضلع کے پرانو، بھیلہ اور بھلیسہ علاقوں میں انسداد تجاوزات مہم کے دوران 122 کنال سرکاری اراضی کو بازیاب کر لیا۔ڈپٹی کمشنر وکاس شرما کی ہدایت پر تحصیلدار، نائب تحصیلدار، گرداور، پٹواری، چوکیدار اور لمبردار پر مشتمل محکمہ محصولات کی ٹیموں نے کنڈلا گاؤں کا دورہ کیا اور لوگوں کے ناجائز قبضے میں موجود 30 کنال 11 مرلہ اراضی کوبازیاب کرایا۔حاصل شدہ زمین کو لمبردار اور چوکیدار کے حوالے کر دیا گیا تاکہ لوگوں کو سرکاری زمین پر مزید مداخلت سے روکاجا سکے۔ ان سے کہا گیا کہ اگر تجاوزات کی کوئی نئی کوشش کی گئی تو فوری طور پر حکام کو مطلع کریں۔اسی طرح ریونیو حکام نے خسرہ نمبر کے تحت 18 کنال روشنی اراضی سمیت 38 کنال اور 9 مرلہ اراضی بازیاب کرائی۔ 98 یہاں تحصیل ڈوڈہ کے گاؤں فنگوٹہ نیابت پرانو میں۔ ٹیم نے ایک غیر قانونی تعمیر کو بھی روکا اور 4 تعمیراتی آلات ضبط کر لیے اور تجاوزات کرنے والوں کو مزید کارروائی کے خلاف خبردار کیا۔ ٹیم نے اسی کھسرہ نمبر میں ایک عارضی شیڈ کو بھی مسمار کر دیا۔اسی طرح ریونیو حکام کی ٹیموں نے تحصیل بھیلہ کے گاؤں کاہل جوگسر میں 20 کنال اور تحصیل بھیلہ کے گاؤں تھللہ میں 12 کنال سرکاری اراضی بازیاب کرائی۔
 

پرنوٹ میں ہفتہ وار بلاک دیوس میٹنگ کا انعقاد

رام بن// بلاک رام بن کی پرنوٹ بی پنچایت میں ہفتہ وار بلاک دیوس میٹنگ منعقد ہوئی جہاں عہدیداروں کی ایک ٹیم نے مقامی لوگوں کے مسائل سنے اور انہیں ترقیاتی سرگرمیوں کے بارے میں جانکاری دی۔دیہی ترقیات اور دیگر محکموں کی جانب سے مختلف اسکیموں کے تحت علاقے کے لیے منظور کیے گئے کاموں کو انجام دینے پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے، بلاک ڈیولپمنٹ آفیسر، وشال اتری نے PMAY-R اسکیموں کے استفادہ کنندگان کو متاثر کیا کہ وہ اپنے مکانات مکمل کریں اور اسکیم کے سائن بورڈز لگائیں۔آواس پلس پورٹل کھولنے کے معاملے پر جواب دیتے ہوئے، بی ڈی او نے بتایا کہ اس مسئلے کو ضلع انتظامیہ نے پہلے ہی حکومت کے ساتھ اٹھایا ہے تاکہ اسکیم کے تحت چھوڑے گئے لوگوں کو سہولت فراہم کی جا سکے۔اس سے پہلے، سرپنچ پرنوٹ-بی کالاش دیوی اور کئی دیگر نے مختلف مقامی مسائل پر روشنی ڈالی جن میں 2017-18، 18-19، 19-20، 20-21 کی منریگا کی ذمہ داری اور منظور شدہ کاموں کی تکمیل شامل ہیں۔بی ڈی او نے انہیں یقین دلایا کہ ان کے تمام مسائل کو ضلعی انتظامیہ کے ساتھ ساتھ متعلقہ محکموں تک پہنچایا جائے گا تاکہ اس کے جلد ازالے کے لیے جائیں۔بعد میں، بی ڈی او اور سرپنچ نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ اپنی ویکسینیشن کی دوسری خوراک لیں اور خود کو کووڈ انفیکشن سے بچانے کے لیے کووڈ کے مناسب رویے پر عمل کریں۔
 

 3062 طلباء کیلئے 28.93 لاکھ سکالرشپ منظور

رام بن//سماجی بہبود محکمہ رام بن نے جموں و کشمیر حکومت کے زیر اہتمام اسکیم کے تحت 3062 طلباء کو اسکالرشپ فراہم کرنے کے لیے 28.93 لاکھ روپے کی رقم جاری کی۔ڈسٹرکٹ سوشل ویلفیئر آفیسر وحید الرحمان کے مطابق ایس سی زمرہ سے تعلق رکھنے والے 1950 طلباء کے حق میں 18,25000 وظیفہ منظور کیا گیا ہے اورضلع رام بن کے مختلف اسکولوں میں او بی سی زمرہ کے 10,68000 سے 1112 طلباء پہلی سے آٹھویں جماعت میں زیر تعلیم ہیں۔انہوں نے مزید کہا کہ اسکالرشپ اسکیم میں ایس سی اور او بی سی زمرے کے بچوں کی تعلیم کو آگے بڑھانے اور جاری رکھنے کی ترغیب دی گئی ہے۔ اس سے تعلیمی اداروں میں ایسے بچوں کے ڈراپ آؤٹ کی شرح کو کم کرنے میں بھی مدد ملی ہے۔
 
 

مجسٹریل اِنکوائیری کا خیر مقدم

عامر ماگرے کی نعش لواحقین کے حوالے کی جائے:شہباز مرزا

گول/حیدر پورہ انکائونٹر کی مجسٹریل انکوائیری کا خیر مقدم کرتے ہوئے گول کے سماجی کارکن اور انٹرنیشنل ہیومین رائٹس کونسل کے ضلع صدر رام بن شہباز مرزا نے ایل جی انتظامیہ سے مطالبہ کیا ہے کہ مہلوک عامر کی نعش کو لواحقین کے حوالے کیا جائے تاکہ عامر کے والدین اْس کی آخری رسومات انجام دے سکیں۔ مرزا کا کہنا تھا کہ اک تو عامر ماگرے کو جرم بے گناہی کے بھینٹ چڑھایا گیا اور پھر اْس کی نعش لواحقین کے حوالے نہ کرنا ملک کی جمہوریت پر زناٹے دار طمانچہ ہے۔ جس عامر کے والد نے ملی ٹینسی کے خلاف جدوجہد کر کے اک محب وطن ہونے کا ثبوت پیش کیا آج ملک کی فوج نے اْسی کے لخت جگر کوہلاک کر دیا اور پھر اْس پر ملی ٹینٹ ہونے کا گھناونا الزام لگایا جو کہ انتہائی افسوناک اور ہتک آمیز بات ہے۔ مرزا کا کہنا تھا کہ ہم پورے علاقہ گول کی عوام ایل جی انتظامیہ سے مطالبہ کرتے ہیں کہ عامر کے جسد ِ خاکی کو جلد از جلد ورثا  کے حوالے کیا جائے وگرنہ لوگ انصاف کی گوہار لگانے کیلئے سڑکوں پر آنے کیلئے مجبور ہوجائیں گے۔
 

 موسم سرما سے پہلے راشن کا مناسب ذخیرہ کرنے کامطالبہ

کشتواڑ //اپنی پارٹی کے صوبائی سکریٹری محمد اسلم ملک نے صوبہ جموں میں پڑنے والے کشتواڑ، ڈوڈہ، بھدرواہ، رام بن، بانہال جموں، سانبہ اضلاع میں سی اے پی ڈی سیل آؤٹ لیٹس پر ضروری اشیاء کی مناسب مقدار کی دستیابی کا مطالبہ کیا ہے۔ ملک نے حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ موسم سرما سے پہلے ان اضلاع میں راشن، لکڑی اور مٹی کے تیل کا مطلوبہ ذخیرہ فراہمی پر زور دیا۔ ان اضلاع کے بعض حصوں کا دورہ کیا اور سردیوں کے موسم کے لئے ضروری اشیاء کی فراہمی اور دیگر انتظامات کا جائزہ لیا۔ انہوں نے حکومت پر زور دیا کہ وہ اضلاع میں لکڑی، راشن اور مٹی کا تیل مناسب مقدار فراہم کرے۔ انہوں نے محکمہ سی اے پی ڈی سے کہا کہ وہ لوگوں کی سہولت کے لیے صوبہ جموں کے تمام حصوں میں گندم، آٹا، چاول، چینی اور دیگر ضروری اشیاء کی مناسب دستیابی کو یقینی بنائے۔ملک نے پی ڈی ڈی حکام کو ہدایت کی کہ وہ صارفین کو بجلی کی فراہمی کو یقینی بنائیں۔ انہوں نے کہا کہ موسم سرما میں بجلی کی وجہ سے عوام کو کسی قسم کی تکلیف کا سامنا نہیں کرنا چاہیے اور اس سلسلے میں کسی قسم کی غفلت کو سنجیدگی سے دیکھا جائے۔
 

 گوجر لیڈر وںکا طالب حسین کی رہائی کا مطالبہ کیا

 بانہال// ضلع رام بن کے کئی گوجر لیڈروں نے طالب حسین چودھری کی گرفتاری کو غیر جمہوری عمل قرار دیتے ہوئے ان کی فوری رہائی کا مطالبہ کیا ہے۔آل ٹرائیبل کوارڈینیشن کمیٹی کے سینئر لیڈر راہی الطاف چودھری اور چودھری شبیر احمد نے کشمیر عظمی کو بھیجے ایک بیان میں کہا ہے کہ بلا جواز طور سے طالب حسین چودھری کو دس نومبر کے روز اننت ناگ میں پولیس نے حراست میں لیا تھا اور اس کا قصور صرف یہ تھا کہ طالب حسین نے اننت ناگ میں فورسز کی طرف سے گولی مار کر ہلاک کئے گئے گوجر نوجوان پرویز احمد ڈرائیور کی موت کی تحقیقات اور اس کے کنبے کیلئے انصاف کا مطالبہ کیا تھا۔ چودھری راہی الطاف اور چودھری شبیر احمد نے  پولیس پر الزام لگایا کہ پولیس انہیں بلاوجہ تنگ طلب کر رہی ہے اور ابھی تک ان کو ضمانت نہیں دی گئی ہے اور اس کے پیچھے سیاست کار فرما ہے۔ انہوں نے  مطالبہ کیا ہے کہ گوجر لیڈر چودھری طالب حسین کو جلد ازجلد رہا کیا جائے اور اس انتقامی کارروائیوں کو ختم کیا جائے۔