مزید خبریں

بڑی برہمنہ حادثہ میں 2 افراد ہلاک، خاتون سمیت 2 زخمی

جموں// سانبہ ضلع کے بڑی برہمنہ میں ایک سڑک حادثہ میں دو افراد کی موت ہو گئی اور ایک خاتون سمیت دو دیگر زخمی ہو گئے۔پولیس ذرائع نے بتایا کہ سڑک حادثہ سڈکو چوک پر اس وقت پیش آیا جب تین موٹر سائیکلوں کو تیز رفتار ٹرک نے ٹکر مار دی۔ان کا کہنا تھا کہ ٹرک کے نیچے موٹرسائیکل سوار اور دوپٹہ سوار کچلے گئے جس میں کلدیپ سنگھ ولد پنجاب سنگھ ساکنہ لالہ چک بشناہ موقع پر ہی جاں بحق ہو گئے اور تین افراد کو فوری طور پر ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔اس دوران ڈاکٹروں نے ستپال ولد دھرم چند کو مردہ قرار دیا۔ سڑک حادثے میں شدید زخمی ہونے کی وجہ سے وہ دم توڑ گیا۔انہوں نے بتایا کہ جسوندر سنگھ جو کہ بشناہ  کے ہیں اور سبیتا سمبیال جو کہ سانبہ کے تلک سنگھ کی بیوی ہیں، کا اسپتالوں میں علاج چل رہا ہے۔پولیس نے ٹرک ڈرائیور کو گرفتار کر کے اس سلسلے میں مقدمہ درج کر لیا ہے اور معاملے کی تفتیش جاری ہے۔
 
 
 

 گاڑی چوری کا معمہ حل، 40 لاکھ روپے مالیت کی مسروقہ گاڑیاں برآمد

جموں//نروال کے علاقے میں متعدد گاڑیوں کی چوری میں ملوث دو چوروں کو گرفتار کیا گیا ہے اور ان کے قبضے سے 40 لاکھ روپے کی مسروقہ گاڑیاں برآمد کی گئی ہیں۔پولیس نے بتایا کہ انہیں پولس چوکی نروال میں ایک شکایت موصول ہوئی جو دھیرج جموال ولد رشپال سنگھ جموال ساکن سابہ سادیال کھرمدھانا نے 20 لاکھ روپے مالیت کے اپنے ٹرک والے رجسٹریشن نمبر JK02BG-5942 کی چوری کے بارے میں درج کرائی تھی۔اسی مناسبت سے پولیس اسٹیشن باہو فورٹ میں آئی پی سی کی دفعہ 379 کے تحت 2022 کی ایف آئی آر نمبر 73 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ایف آئی آر کے اندراج کے بعد ایس ڈی پی او ایسٹ سید ظہیر عباس جعفری کی زیر نگرانی تھانہ باہو فورٹ کی خصوصی پولیس ٹیمیں تشکیل دی گئیں۔ ایس ایچ او تھانہ باہو فورٹ انسپکٹر نیات علی کی قیادت میں ایک ٹیم نے انچارج پولیس پوسٹ ناروال سب انسپکٹر اچل رانا کی مدد سے تکنیکی مدد سے بالآخر دو مشتبہ افراد کو پکڑ لیا۔ان مشتبہ افراد کی شناخت کرون ورما ولد حکم چند ساکنہ ٹکری ادھم پور اور کمل کشور ولد چونی لال ساکن مجالتا کے طور پر کی گئی ہے۔مسلسل پوچھ گچھ کے دوران پولیس نے بتایا کہ مشتبہ افراد نے مذکورہ کیس میں اپنے ملوث ہونے کا اعتراف کیا اور ان کے انکشاف پر ان کے قبضے سے مسروقہ ٹرک برآمد کر لیا گیا۔انہوں نے پولیس اسٹیشن باہو فورٹ کے آئی پی سی کی دفعہ 379 کے تحت ایف آئی آر نمبر 116 آف 2021 میں پہلے چوری کے کیس میں ملوث ہونے کا اعتراف کیا اور اس وجہ سے ان کے پاس سے 20 لاکھ روپے مالیت کا رجسٹریشن نمبر JK02AG-3754 والا ٹینکر بھی برآمد کیا گیا۔ قبضہ کیس کی مزید تفتیش جاری ہے۔   
 

جموں میں کانگریس پارٹی کو بڑا دھچکا

کرن سنگھ کے پوتے نے پارٹی سے مستعفی ہونے کا اعلان کیا 

جموں//جموں میںمنگل کو کانگریس پارٹی کو اس وقت بڑا دھچکہ لگ گیا جب سینئرکانگریس لیڈر کرن سنگھ کے پوتے وکرم آدتیہ ناتھ سنگھ نے پارٹی سے استعفیٰ دینے کا اعلان کیا ۔ اس ضمن میں انہوں نے کانگریس صدر سونیا گاندھی کے نام ایک خط ارسال کیا ہے جس میں انہوںنے لکھا ہے کہ میں پارٹی کی بنیادی ممبر شب سے فوری طور پر مستعفی ہو رہا ہوں ۔ انہوں نے خط میںمزید لکھا ہے کہ یہ میرا ماننا ہے کہ پارٹی جموں کشمیر کے عوام کی امنگوں اور احساسات کی ترجمانی کرنے میںناکام رہی ہے لہٰذا میں پارٹی سے مستعفی ہو رہا ہوں ۔ قابل ذکر ہے کہ وکرم نے سال 2019کے پارلیمانی انتخابات میں کانگریس کی ٹکٹ پر جتیند ر سنگھ کے خلاف الیکشن لڑا تھا۔