مزید خبریں

ہلکی بارشوں اور پہاڑوں پر برفباری کے بیچ شاہراہ پر ٹریفک جاری

کشتواڑکے پہاڑوں پر برف باری ،میدانی علاقوں میں بوندھا باندھی

محمد تسکین+عاصف بٹ
بانہال+کشتواڑ// جمعرات کی دوپہر بعد جموں سرینگر قومی شاہراہ پر رام بن اور بانہال کے سیکٹر میں ہلکی ہلکی بارشوں کا سلسلہ شروع ہوا جو شام پانچ بجے تک جاری تھا تاہم شام تک بانہال رام بن سیکٹر میں مطلع صاف ہو رہا تھا اور بادل تیزی سے چھٹ رہے تھے۔اس دوران بانہال اور پیر پنجال کی دور پہاڑیوں پر تازہ برفباری ہوئی ہے اور دھند کے بیچ برفباری کا سلسلہ شام تک جاری تھا۔ جواہر ٹنل ، ڈولیگام، چنجلو ، مہو منگت کی پہاڑیوں پر تازہ برفباری ہوئی ہے۔ موسم کی خرابی کی پیشگوئی کے باوجود جمعرات کو جموں سرینگر قومی شاہراہ پر بھاری تعداد میں گاڑیوں کی آمدورفت شام تک بغیر کسی خلل کے جاری تھی اور آج معمول کے ٹریفک میں مسافر گاڑیوں کو دو طرفہ اور مال گاڑیوں کو یکطرفہ طور چلنے کی اجازت تھی۔اس دوران محکمہ موسمیات کی پیشگوئی کے عین مطابق ضلع کشتواڑ کے بالائی علاقوں میں برفباری جبکہ میدانی علاقوں میں ہلکی بارشیں ہوئیں۔تفصیلات کے مطابق اگرچہ موسم آبرالود تھا تاہم بعد دوپہر بالائی علاقہ جات واڑون ، مڑواہ ،مرگن ، سنتھن کیشوان و دیگر پہاڑوں پر برفباری ہوئی جبکہ میدانی علاقوں میں رک رک ر  ہلکی ہلکی بارشیں ہوتی رہیں جسے سردی کی شدت میں مزید اضافہ ہوگیا جبکہ میدانی علاقوں میں سرد ہوائی چلتی رہیں۔
 

مویشی سمگلنگ کی کوشش ناکام،15مویشی بازیاب،3گاڑیاں ضبط

عاصف بٹ
کشتواڑ//کشتواڑ پولیس نے کشتواڑ کے چھاترو علاقے سے 15مویشیوںکی سمگلنگ کی کوشش کو ناکام بنا نے کا دعویٰ کیا ہے ۔موصولہ بیان کے مطابق ایک خاص اطلاع پرایس ایچ او چھاترو انسپکٹر پرویز احمد کھانڈے کی سربراہی میں پولیس کی ٹیم نے علاقے کالام سوئی پاسرکوٹ میں ناکہ لگایا اور تین گاڑیاں زیر نمبراتJK17-8326، JK17-8919 و JK02CM-3726 (ٹاٹا موبائل) کو چیک کیا گیا۔ چیکنگ کے دوران ان گاڑیوں سے 15 جانور ملے جنھیں بغیر کسی  اجازت  کے لیا جارہا تھا  اور موقع پر 4 سمگلروں کو گرفتار کر لیا گیا۔اس سلسلے میں ایف آئی آر زیر نمبر 73/2021 قانون کی متعلقہ دفعات کے تحت پولیس تھانہ چھاترو میں درج کی گئی اور تحقیقات شروع کی گئی ہے۔ 
 

بی ڈی اوٹھاکرائی پر نامناسب رویہ اپنا نے کا الزام

 کشتواڑ//اک۔جٹ جموں نے بی ڈی او ٹھاکرائی پر غیرمناسب رویہ اپنانے کا الزام عائد کیا ۔ایک بیان میں اک جٹ جموں  کے ضلع انچارج منیشور شرما نے کہا کہ ضلع کشتواڑ کے بلاک ٹھاکرائی  کے کئی لوگ متعلقہ بی ڈی او کے غیر سنجیدہ رویہ کی وجہ سے مسلسل مشکلات کا شکار ہیں کیونکہ انہوں نے عوام کے تئیں لاپرواہی کا رویہ اپنایا ہے ۔بیان کے مطابق عوام کی شکایات کا ازالہ کرنے کی بجائے انہوںنے ان میں اضافہ کرتے ہوئے کئی کاموں کی تمام زیر التواء ادائیگیوں کو روک دیاہے جس کی وجہ سے علاقے کے غریب عوام کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔ منیشور شرما نے ل ضلع انتظامیہ پر زور دیا ہے کہ وہ اس معاملے کا نوٹس لے۔ مینشور نے مزید کہا کہ محکمہ آر ڈی ڈی ضلع میں بدعنوانی کا گڑھ بن چکا ہے۔انہوںنے لیفٹیننٹ گورنر کو ضلع میں تعینات مبینہ طور بدعنوان ملازمین کے خلاف سخت کارروائی کرنے کی مانگ کی ہے۔
 
 

مسعود بھدرواہ نے T20 کرسمس کپ جیت لیا

 ڈوڈہ//مسعود بھدرواہ نے گرین شاہین ڈوڈہ کو ایک سنسنی خیز مقابلے میں 41 رنز سے شکست دے کر ٹی 20 کرسمس سیلیبریشن کپ جیت لیا جو سپورٹس اسٹیڈیم ڈوڈہ میں ڈاکٹر سنیل گپتا ڈی آئی جی ڈی کے آر رینج کی رہنمائی میں منعقد کیا گیا تھا۔ٹی 20 کرسمس سیلیبریشن کپ کا انعقاد ڈوڈہ پولیس ڈوڈہ نے سینٹ جارج کانوینٹ سکول بٹوت کے اشتراک سے کیا تھا۔ٹورنامنٹ میںاٹھارہ ٹیموں نے حصہ لیا۔ ایس ایس ایس پی ڈوڈہ عبدالقیوم اختتامی تقریب کے مہمان خصوصی تھے جنہوں نے جیتنے والی ٹیم کو دس ہزار روپے اور ٹرافیاں اور نقد انعامات تقسیم کئے جبکہ رنراپ ٹیم کو پانچ ہزار روپے دئے گئے۔ایس ایس پی ڈوڈہ نے اپنے خطاب میں اس تقریب کو خوش اسلوبی اور کامیابی سے منعقد کرنے کے لیے منتظمین اور سینٹ جارج کانوینٹ سکول بٹوت کی تعریف کی اور کہا کہ جموں و کشمیر پولیس نوجوانوں کو کھیلوں کی سرگرمیوں میں شامل کرنے کے لیے پرعزم ہے تاکہ وہ مرکزی دھارے سے نہ ہٹ سکیں۔انہوں نے سپورٹس سٹیڈیم ڈوڈہ میں پہلی بار ڈوڈہ کی لڑکیوں کے لئے نمائشی کرکٹ میچ منعقد کرنے کے لئے آرگنائزنگ کمیٹی کی بھی تعریف کی جس کا مقصد ڈوڈہ کی لڑکیوں کو کرکٹ کے کھیل میں فروغ دینا ہے۔ انہوں نے شرکت کرنے والے کرکٹرز (لڑکوں/لڑکیوں) کو مستقبل قریب میں اس طرح کے مزید بڑے ایونٹس منعقد کرنے کی یقین دہانی کرائی۔ 
 
 
  

ڈی ڈی سی چیئرمین ڈوڈہ نے کسانوں میں مکئی کے شیلرز تقسیم کیے 

ڈوڈہ//ضلع ترقیاتی کونسل (ڈی ڈی سی) ڈوڈہ کے چیئرمین دھنتر سنگھ نے جمعرات کو پنچایتوں کو کیپکس بجٹ کے تحت مکئی کے شیلرز 100فیصد سبسڈی پر دیئے۔ گڈ گورننس ویک مہم کے ایک حصے کے طور پر ضلع زراعت کمپلیکس میں منعقدہ ایک متاثر کن تقریب میں یہ مشینیں کمیونٹی کے استعمال کے لیے سرپنچوں کے حوالے کی گئیں۔ اس تقریب میں چیف ایگریکلچر آفیسر ڈوڈہ اور محکمہ زراعت کے دیگر افسران نے شرکت کی۔ کسانوں سے بات کرتے ہوئے، ڈی ڈی سی چیئرمین نے زراعت کے شعبے میں حکومتی اقدامات پر روشنی ڈالی جس سے کسانوں کی آمدنی میں یقیناً اضافہ ہوگا۔ انہوں نے پی ایم کسان سمان ندھی، کے سی سی اسکیم، آر کے وی وائی، پی ایم کے ایس وائی، اے ٹی ایم اے، پی ایم ایف بی وائی اور این ایف ایس ایم کے فوائد پر روشنی ڈالی اور محکمہ سے کہا کہ وہ گڈ گورننس ہفتہ کو کسانوں میں بیداری پھیلانے کے موقع کے طور پر لے تاکہ ان اسکیموں کا فائدہ ہر ایک تک پہنچ سکے۔ 
 
 

ڈی آئی سی ڈوڈہ کا خود روزگارسکیموں پر بیداری پروگرام

ڈوڈہ//بے روزگار نوجوانوں کو خود روزگار سکیموں کے فوائد پہنچانے کے لیے ضلع صنعتی مرکز ڈوڈہ نے جمعرات کو آئی ٹی آئی ڈوڈہ، ڈی آئی سی دفتر ڈوڈہ اور تحصیل ہیڈ کوارٹر محلہ میں بیداری کیمپوں کا سلسلہ شروع کیا۔ ڈی آئی سی ڈوڈہ کی ایک ٹیم جس میں فنکشنل منیجر، انڈسٹریل پروموشن آفیسرز اور دیگر عملہ کے ارکان شامل تھے، نے یہ کیمپ ضلع ترقیاتی کمشنر وکاس شرما کی ہدایت اور جنرل منیجر ڈی آئی سی ڈاکٹر خالد حسین ملک کی رہنمائی میں لگایا۔ ڈپٹی کمشنر نے ڈی آئی سی کے زیر اہتمام آئی ٹی آئی کے طلباء اور دیگر کے ساتھ انٹرایکٹو سیشن کی صدارت کی تاکہ شرکاء کو وزیر اعظم روزگار گارنٹی پروگرام کے تحت حکومت کی طرف سے فراہم کی جانے والی مراعات اور ہینڈ ہولڈنگ سے فائدہ اٹھانے کی ترغیب دی جا سکے اور مختلف محکموں کے ذریعے چلائے جانے والے دیگر خود روزگار سکیموں کو بطور کیریئر اختیار کیلئے مفصل جانکاری فراہم کی جا سکے۔ انہوں نے شرکاء پر زور دیا کہ وہ بے روزگار نوجوانوں کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے شروع کیے گئے یوٹی انتظامیہ کے خصوصی اقدامات کے فوائد حاصل کریں اور قوم کی مجموعی ترقی میں مثبت کردار ادا کریں۔ قبل ازیں فنکشنل مینیجر نے شرکاء کو مرکزی حکومت کی طرف سے نافذ کی جانے والی مختلف اسکیموں کے بارے میں آگاہ کیا۔ صنعتی فروغ کے افسران نیرج شرما اور سوروپ کوتوال نے حاضرین کو خدمات اور مینوفیکچرنگ کے شعبے میں چھوٹے منصوبے شروع کرنے کی دعوت دی۔ انہوں نے نوجوانوں کی کامیابی کی کہانیاں شیئر کرکے نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کی جنہوں نے آئی اینڈ سی محکمہ کی سیلف ایمپلائمنٹ اسکیموں کا انتخاب کیا ہے اور اب وہ ضلع ڈوڈہ کے سرکردہ کاروباری ہیں۔
 
 

رام بن میں کویڈ ایس او پیز کا سختی سے نفاذ

خلاف ورزی کرنے والوں پر 24ہزار روپے جرمانہ 

رام بن//ضلع رام بن میں کویڈ پروٹوکول کو نافذ کرنے کے لیے نفاذ مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے جمعرات کو خلاف ورزی کرنے والوں کو چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر اپنے اپنے دائرہ کار میں معائنہ کے دوران 25ہزار 400 روپے جرمانہ عائد کیا۔ تفصیلات کے مطابق یکم اپریل 2021 سے لے کر اب تک جرمانے کی کل رقم کو لے کر 74لاکھ 41ہزار 800 روپے وصول کی گئی۔ انفورسمنٹ افسران نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھنے کے علاوہ اپنے قریبی ٹیکہ کاری مراکز پر جا کر کویڈ ویکسین کی خوراکیں لیں۔ ضلع امیونائزیشن آفیسررام بن ڈاکٹرسریش نے بتایا کہ جمعرات کو پورے ضلع رام بن میں 1ہزار 486 افراد کو کووڈ ویکسین کی دوسری خوراک دی گئی۔ چیف میڈیکل آفیسررام بن ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق، محکمہ صحت نے 2ہزار 427 نمونے اکٹھے کیے ہیں جن میں 630آر ٹی-پی سی آر اور 1797 آر اے ٹی نمونے شامل ہیں، اس کے علاوہ ضلع میں مخصوص ویکسی نیشن مراکز میں 1ہزار 486 افراد کو کویڈ ویکسین پلائی گئی ہے۔
 

جی ڈی سی رام بن میں ’توانائی کے تحفظ‘ پر سیمینار کا انعقاد

رام بن//گورنمنٹ ڈگری کالج رام بن کے این ایس ایس یونٹ نے جمعرات کو’’آزادی کا امرت مہوتسو‘‘ کے زیراہتمام توانائی کے تحفظ کے قومی ہفتہ کے موقع پر ’’توانائی کے تحفظ‘‘ کے موضوع پر ایک سیمینار کا انعقاد کیا۔ پروگرام کا آغاز این ایس ایس پروگرام آفیسر پروفیسر وکی رتن کے مختصر تعارف سے ہوا۔ سیمینار میں کافی تعداد میں طلباء نے کویڈ-19 کے مناسب رویے پر عمل کرتے ہوئے شرکت کی۔ اس موقع پر ایچ او ڈی انوائرمنٹل سائنس ڈاکٹر وکرم راٹھور، ایچ او ڈی جیوگرافی ڈاکٹر انکور کلیدی مقررین تھے۔ انہوں نے کہا کہ توانائی کے تحفظ کا مقصد ناقابل تجدید توانائی کے منصفانہ استعمال کو فروغ دینا ہے۔ توانائی کے تحفظ کی تکنیکوں کا مقصد طلب کو کم کرنا، سپلائی کی حفاظت اور دوبارہ بھرنا، متبادل توانائی کے ذرائع کو تیار کرنا اور استعمال کرنا، اور توانائی کے سابقہ عمل سے ہونے والے نقصان کو صاف کرنا ہے۔ اس موقع پر دیگر کے علاوہ پروفیسر یونس احمد، پروفیسر ونود کمار اور راماندیپ کرالیا پی ٹی آئی بھی موجود تھے۔ پروگرام کا اختتام پروفیسر وجے شرما کے تجویز کردہ شکریہ کے رسمی ووٹ کے ساتھ ہوا۔
 
 

جی ڈی سی اکھرال نے ریور فیسٹیول کا انعقاد کیا

رام بن// گورنمنٹ ڈگری کالج اکھرال نے آزادی کا امرت مہوتسو کے موقع پر ایک ہفتہ طویل ریور فیسٹیول کا انعقاد کیا۔ یہ پروگرام طلباء اور عوام کو سماجی اور ماحولیاتی فرائض کے بارے میں بیدار کرنے اور جن بھاگیہ داری مہم میں زیادہ سے زیادہ عوام کی شرکت کو راغب کرنے کے مقصد سے منعقد کیا گیا تھا۔ ہفتہ بھر کے پروگرام میں 17 دسمبر کو آبی آلودگی کی وجوہات اور روک تھام پر ایک سیمینار منعقد کیا گیا۔ 18 دسمبر کو طلباء کی طرف سے مقامی ندی کے کنارے صفائی مہم اور 21 دسمبر کو نعرہ لکھنے کا مقابلہ کا منعقد ہوا۔اپنے استقبالیہ خطاب میں کالج کے پرنسپل پروفیسر (ڈاکٹر) رنوجے سنگھ نے دولت مند ہندوستان بننے کے لیے صحت مند ہندوستان کی اہمیت پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے ہندوستان کو بیماری سے پاک اور متحرک قوم بنانے کے وزیر اعظم کے مشن پر بھی توجہ مرکوز کی۔پروگرام کی نظامت کنوینر سپورٹس افتخار حسین لون نے کی۔
 

ڈی سی نے میونسپل کونسل ڈوڈہ کے کام کاج کا جائزہ لیا

 ٹریفک قوانین کی خلاف ورزیوں پرسخت کارروائی کرنے پر زور

ڈوڈہ//ضلع ترقیاتی کمشنر ڈوڈہ وکاس شرما نے جمعرات کو میونسپل کونسلروں اور مختلف شعبہ جات کے اہم عہدیداروں کی میٹنگ کی صدارت کی تاکہ شہری ادارے کے کام کاج کا جائزہ لیا جا سکے اور اگر کوئی رکاوٹیں ہیں تو ان کو دور کرنے کے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا جا سکے۔ اجلاس کے دوران تمام جاری کاموں کی صورتحال، بند پڑے منصوبوں کی وجوہات، ٹریفک جام کے علاوہ ایم سی کے حوالے سے دیگر مسائل جن میں آوارہ مویشیوں کی پریشانی، آپریشن سمیت دیگر مسائل کے حل کے حوالے سے تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔ غیر قانونی ریہڑیاں، تکنیکی عملے کی کمی، ملٹی لیول کار پارکنگ کے ڈیزائن پر نظرثانی، سولر اور سٹریٹ لائٹس کی تنصیب، اضافی فنڈز کی الاٹمنٹ، پی ایم اے وائی کی زیر التواء قسطوں کی ادائیگی، بند نالوں کی بندش، نالے/ نالوں سے پانی کی پائپ لائنوں کو منتقل کرنا۔ ڈوڈہ میں آنے والی ملٹی لیول کار پارکنگ کی سہولت کے سلسلے میں، ڈی ڈی سی نے متعلقہ ایگزیکیوٹنگ ڈپارٹمنٹ کو ہدایت دی کہ وہ ابتدائی ڈیزائن کو تمام کونسلرز کے ساتھ فوری طور پر شیئر کریں تاکہ اصل کام کی تکمیل اور ورکنگ ڈیزائن کی تشکیل سے پہلے ان کے نقطہ نظر کو سامنے رکھا جا سکے۔ انہوں نے کہا کہ اس پراجیکٹ میں تمام ضروری اجزاء شامل ہونے چاہئیں تاکہ اس کے بغیر کسی پریشانی کے عمل کیا جا سکے۔ تکنیکی عملے کی کمی کے حوالے سے، ڈی سی نے سابق این پی ڈبلیو ڈی کو ہدایت دی کہ وہ فوری طور پر ایم سی کے اختیار میں ایک سرشار جے ای رکھیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ کونسلرز کی طرف سے نشاندہی کی گئی ناکوں کو بند کر دیا جائے۔ آوارہ جانوروں/مویشیوں کے مسئلے کے بارے میں، ڈی سی نے ایم سی صدر سے کہا کہ وہ ملحقہ علاقے میں زمین کے ایک ٹکڑے کی نشاندہی کریں جسے مویشیوں کے شیڈ کی تعمیر کے لیے شہری ادارہ کے حوالے کیا جائے گا۔ انہوں نے پلاننگ سیکشن سے مزید کہا کہ وہ بندروں کی پریشانی سے نمٹنے کے لیے محکمہ جنگلی حیات سے رجوع کریں۔ انہوں نے کہا کہ آئندہ چند روز میں غیر قانونی پارکنگ کے خلاف سخت کارروائی شروع کی جائے گی۔ 
 

ہائی سکول پوچھال ’اوم ناتھ‘ کے نام سے منسوب

کشتواڑ// ضلع انتظامیہ کشتواڑ نے جمعرات کو گورنمنٹ ہائی اسکول پوچھال کا نام بدل کر شہید اوم ناتھ میموریل گورنمنٹ ہائی اسکول پوچھال کے نام سے منسوب کیا۔ اس اسکول کا نام ہٹہ گاؤں کے شہید سب انسپکٹر سی آر پی ایف، اوم ناتھ کے نام پر رکھا گیا ہے جنہوں نے ریاست چھتیس گڑھ کے ضلع دنتی واڑہ کے انجرم میں ایک دھماکے کے دوران اپنی جان دی تھی۔ اسی دوران سکول میں ایک تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں شہید اوم ناتھ کے والدین اور اہل خانہ نے بھی شرکت کی اور اس اقدام کے لیے حکومت کا شکریہ ادا کیا۔ ٹیچر ہائی اسکول پوچھال، سدیپ شرما نے خطبہ استقبالیہ پیش کیا اور شہید کی کامیابیوں اور ان کی شہادت کی کہانی پر روشنی ڈالی۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے اے ڈی سی نے کہا کہ یہ تمام حاضرین کے لیے قابل فخر لمحہ ہے اور امید ظاہر کی کہ طلبہ قوم کی خدمت کے لیے حوصلہ افزائی کریں گے۔