مزید خبریں

 کشمیری تاجروں کا آئندہ مالی بجٹ میں خصوصی پیکیج کا مطالبہ 

سری نگر// کشمیری تجارتی تنظیموں نے  مرکز کے زیر انتظام علاقے میں کاروبار اور معیشت کی بحالی کے لیے مرکز سے خصوصی مالیاتی پیکیج کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ اگست 2019 سے خطے میں صنعت اور تاجروں کو نقصان اٹھانا پڑا ہے اور اب کووِڈ لاک ڈاؤن نے ان کی پریشانیوں میں اضافہ کر دیا ہے۔سی این ایس سے بات کرتے ہوئے، کشمیر ٹریڈرز اینڈ مینوفیکچرنگ فیڈریشن (ر) کے نمائندوں نے کہا کہ جن تاجروں نے کشمیر میں پچھلی کئی دہائیوں میں بے پناہ نقصان اٹھایا ہے ،وہ اپنے کاروبار کی بحالی کے لیے اقدامات کا مطالبہ کرتے ہیں۔انہوں نے کہا، ’’میڈیا سے بات کرنے کا واحد مقصد پوری وادی میں کاروباری برادری کے لیے اپنی آواز اٹھانا ہے، جسے وقتاً فوقتاً وادی میں پیدا ہونے والی صورتحال کی وجہ سے بہت زیادہ نقصان اٹھانا پڑا ہے۔‘‘گزشتہ دو دہائیوں میں، صرف کشمیر میں ہی 3000 دن کی شٹ ڈاؤن دیکھا گیا ہے جس کے نتیجے میں کاروباری برادری کو بہت زیادہ نقصان پہنچا ہے‘‘۔انہوں نے مزید کہا کہ جموں و کشمیر میں ویک اینڈ لاک ڈاؤن کی صورت میں کشمیر میں کاروبار کو ایک اور بڑا جھٹکا لگا ہے۔وادی نے دو دہائیوں میں 3000 دن کے لاک ڈاؤن کا مشاہدہ کیا ہے۔جب بھی وادی میں لاک ڈاؤن ہوا، کاروباری برادری بری طرح متاثر ہوئی۔ 1999 کے بعد سے کشمیر میں لاک ڈاؤن کے 3000 دن گزر چکے ہیں۔ ایسی صورتحال دیکھنے کے باوجود یہاں کے تاجروں میں سے کوئی بھی وجے مالیا یا نیرو مودی نہیں بنتا ہے۔ کشمیری تاجر جس نے یہاں کے بینکوں سے رقم ادھار لی ہے وہ قسطوں میں اور وقت پر رقم واپس کر رہا ہے، انہوں نے مزید کہا کہ ہم پیکیج کے مستحق ہیں۔جموں و کشمیر بینک کی جانب سے اپنے NPA (نان پرفارمنگ اثاثہ) کھاتہ داروں کے لیے اعلان کردہ خصوصی یک وقتی تصفیہ اسکیم کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ اس سے دباؤ کا شکار کاروباری اکائیوں کی مشکلات کم ہوں گی۔ہم ان چھوٹے تاجروں کو اسکیم میں شامل کرنے کا مطالبہ کرتے ہیں جنہوں نے 20 لاکھ روپے سے کم قرض لیا ہے۔ سری نگر کے تاجروں خاص طور پر چھوٹے پیمانے کے تاجروں کو گزشتہ تین سالوں سے مختلف وجوہات کی وجہ سے مالی نقصان ہوا ہے۔انہوں نے انتظامیہ پر مزید زور دیا کہ وہ اپنے اداروں کے لیے پاور ایمنسٹی سکیم کا اعلان کریں۔ان کا کہنا تھا کہ ان کے خلاف بجلی کے واجبات پر سود، جرمانہ اور سرچارج بھی معاف کیا جائے۔ترجمان کے ٹی ایم ایف (ر) ہلال مندو، صدر بشیر راتھر اور سینئر اراکین نثار شاہد اور الطاف ڈار (راج باغ) وفد کا حصہ تھے۔
 
 

خلیفہ اول ؓ کے عرس مبارک پر | حقانی میموریل ٹرسٹ کاگلہائے عقیدت

سری نگر// حقانی میموریل ٹرسٹ جموں و کشمیر نے  خلیفہ اول حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ تعالیٰ عنہہ کے عرس مبارک پر خراج عقیدت ادا کرتے ہوئے کہاکہ حضرت صدیقِ اکبر  رضی اللہ تعالٰی عنہ کی عظمت و شان اور فضیلت احادیث نبویہ ؐ کے ساتھ ساتھ آیاتِ مبارکہ سے عیاں ہے۔ایک بیان کے مطابق ٹرسٹ کے سرپرست اعلیٰ سید حمید اللہ حقانی اور جنرل سکریٹری بشیر احمد ڈار  نے گلہائے عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ سیّدنا ابوبکرصدیق رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے جس قدر رسولِ کریم ؐ سے فیض حاصل کیا، وہ کسی اور صحابی کو نصیب نہ ہوا کیونکہ آپ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے آقا کریم ؐ کے ساتھ سفر و حضر میں دیگر تمام صحابہ کرامؓ کے مقابلے میں زیادہ وقت گزارا اور خصوصا ًسفر ِ ہجرت کے قرب و صحبت کی تو کوئی برابری کرہی نہیں سکتا کہ ایامِ ہجرت میں بلا شرکت ِ غیرے قرب و فیضانِ مصطفی ؐ سے تن ِ تنہا فیض یاب ہوتے رہے۔اللہ تعالیٰ کا آپ کو ثانی اثنین کا لقب عطا فرمانا اور خصوصیت کے ساتھ آپ پرسکینہ نازل فرمانا بھی ان کی فضیلت کی دلیل ہے۔ حضرت صدیق اکبرؓ کی خدمات عالم اسلام کیلئے مشعل راہ ہیں جس کی آبیاری کرنے کی آج انتہائی ضرورت ہے۔امیر المومنین حضرت صدیق اکبر ؓ کے انمول اور لافانی اسلامی کارنامے اور اْن کی سیرت رہتی دنیا تک عالم انسانیت کیلئے مشعل راہ ہیں۔ انہوں نے کہاکہ یار غار حضرت صدیق اکبرؓ  قدم بقدم آنحضورؐ کے ارشادات پر عمل پیرا ہوئے اور اللہ نے اْنہیں سب سے عزت و رفعت کا عظیم مقام عطا کیا۔  
 
 
 
 

عبدالرزاق زوورا کے انتقال پرتاریگامی کااظہارتعزیت

 سری نگر //کمیونسٹ پارٹی آف انڈیامارکسسٹ کے رہنما یوسف تاریگامی نے پی ڈی پی رہنما اور سماجی کارکن عبدالرزاق زوورا کو زبردست خراج عقیدت پیش کیا جو طویل علالت کے بعد زوورا شوپیاں میں اپنے گھر پر انتقال کر گئے۔ مرحوم رہنما کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے، تاریگامی نے کہا کہ وہ ایک معروف سماجی کارکن تھے اور انہوں نے ساری زندگی شوپیان علاقے کے پسماندہ لوگوں کے لیے کام کیا۔  ان کے انتقال سے ایک خلا پیدا ہو گیا ہے جسے پر کرنا مشکل ہے۔ تاریگامی نے سوگوار خاندان کے ساتھ یکجہتی کا اظہار کیا۔
 
 
 

ہندوارہ میں افغانستانی مارک والا 2کلو ہیروئین ضبط | 2 افراد گرفتار ،مزید گرفتاریاں متوقع:ایس پی ہندوارہ

ہندوارہ//ہندوارہ پولیس نے ایک کارروائی کے دوران کروڑوں روپے مالیت کی ہیروئن ضبط کرکے 2افرادکوگرفتار کیا۔ سپرانٹنڈنٹ آف پولیس ہندوارہ سندیپ گپتا نے ذرائع ابلاغ کے ایک سوال کے جواب میں کہا کہ پرسوں جو کرالہ پولیس کی ایک ٹیم نے ناکے کے دوران2 افراد کی گرفتاری عمل میں لاکر ان کی گاڑی میں 2 کلو ہیروئین ضبط کیا ہے جس پر پراپر مارک افغانستان لگا ہوا ہے جوپاکستان کے خفیہ راستوں سے یہاں سپلائی ہوا ہے اور اس2کلو ہیروِئن کی بین الاقوامی بازارمیں قیمت 14سے15کروڑ روپے بتائی جاتی ہے۔انہوں نے کہاکہ ان دونوں ملزمان کو گاڑی سمیت گرفتار کیا گیا اور پولیس اس مسئلہ پر سنجیدگی سے تفتیش کررہی ہے اور جو بھی مزید لوگ اس میں ملوث پائیں جائیں گے، ان کی گرفتار ی جلد ہی عمل میں لائی جائے گی۔جے کے این ایس