مزید خبریں

نیوز ڈیسک
 کراڑہ ڈوڈہ سے2منشیات فروش گرفتار، چرس برآمد 

اشتیاق ملک 

ڈوڈہ// پولیس نے دو بدنام زمانہ منشیات فروشوں کو گرفتار کرکے ان کے قبضے سے چرس برآمد کی ہے۔ تفصیلات کے مطابق ہفتہ کے روز آپریشن سنجیوانی کے تحت کی پولیس چوکی کراڑہ کی ایک ٹیم نے بھیلہ موڑ پر خصوصی ناکہ چیکنگ کے دوران ایس آئی سوگریو کمار کی قیادت میں دو بدنام زمانہ منشیات فروشوں کو گرفتار کیا جن کا نام عابد حسین پرویز حسین سکنہ ڈنڈی بھدرواہ اور مدثر حسین ولد شمیم احمد سکنہ گوستی چرالہ کو گرفتار کر کے ان کے قبضے سے 180 گرام نشہ آور چیز برآمد کر لی۔اس سلسلے میں ایک  ایف آئی آر نمبر 50/2022زیردفعہ 8/20 NDPS ایکٹ تھانہ ٹھاٹھری میں درج کر کے مزید تفتیش شروع کر دی گئی ہے۔

 

 

بھالہ بھدرواہ میں دو چور گرفتار

اشتیاق ملک 

ڈوڈہ//پولیس نے دو چوروں کو گرفتار کر کے ان کے قبضے سے بھاری مقدار میں املاک برآمد کی ہیں۔تفصیلات کے مطابق 2 اپریل کو چیف ایگزیکٹو آفیسر بھدرواہ ڈیولپمنٹ اتھارٹی نے پولیس پوسٹ بھالہ میں فاریسٹ ویو ریزورٹ کھیلینی ٹاپ سے باڑ بندی کی تار اور لوہے کے بنچوں کی چوری کی شکایت درج کرائی۔اس سلسلے میں ایک مقدمہ ایف آئی آر نمبر 59/2022 زیردفعہ379 IPC تھانہ بھدرواہ میں درج کیا گیا ہے اور تفتیش شروع کر دی گئی ہے۔تحقیقات کے دوران پی ایس آئی انکش شرما آئی سی پی پی بھالہے نے قابل اعتماد ذرائع کو متحرک کرتے ہوئے تحقیقات کے دوران دو مشتبہ افراد کو گرفتار کیا جن میں آفتاب حسین ولد محمد اشرف ساکنہ کھیلینی اور محمد یوسف ولد عبدالکریم ساکنہ کانسو ڈوڈہ شامل ہیں۔ پوچھ گچھ کرنے پر دونوں نے اعتراف کیا کہ انہوں نے بی ڈی اے بھدرواہ کی مذکورہ جائیداد چوری کی ہے اور اسی کے مطابق ان کے قبضے سے مسروقہ مال برآمد کیا گیا۔

package

 

 

رام بن کی سیری پنچایت کے مکینوں کو پانی کی قلت کا سامنا

ایم ایم پرویز

رام بن// تحصیل رام بن میں سیری پنچایت کے رہائشیوں کو پانی کی شدید کمی کا سامنا ہے۔مکینوں نے کہا کہ پچھلے چند ہفتوں سے مسئلہ بڑھ گیا ہے جس کی وجہ سے لوگ پانی کی فراہمی سے محروم ہیں کیونکہ پی ایچ ای (جل شکتی) سب ڈویڑن رام بن کا فیلڈ عملہ واٹر سپلائی سکیموں کی خراب گریوٹی لائنوں کو ٹھیک کرنے میں ناکام رہا ہے۔ان کا کہنا تھا کہ گریویٹی لائن جو آبی ذخائر کو پانی فراہم کرتی ہے را م بن کی سیری پنچایت میں 400 سے زیادہ لوگوں کو پانی فراہم کرتی ہے۔مکینوں کی شکایت ہے کہ کچھ دن پہلے کشش ثقل کی لائن میں کچھ خرابیاں پیدا ہوئیں اور لائن کی مرمت ابھی باقی ہے۔ایک مقامی رہائشی ہلال احمد نے بتایا کہ شدید گرمی میں پینے کے پانی کے حصول کے لیے لوگوں کو دریائے چناب سے پانی لانا پڑتا ہے جو کہ ایک کلومیٹر کے فاصلے پر ہے، ہمارے گھر سے دور دریا یا چشمے سے پینے کا پانی لانا بہت مشکل ہے۔ علاقے کی خواتین کو شکایت ہے کہ انہیں پینے کا پانی لانے کے لیے بے شمار مسائل کا سامنا ہے۔لوگوں کی شکایت ہے کہ انہوں نے یہ معاملہ جل شکتی محکمہ رام بن کے انجینئروں کے نوٹس میں لایا تھا اس کے باوجود وہ اس مسئلہ سے نمٹنے کے لئے کوئی قدم نہیں اٹھا رہے ہیں۔علاقہ مکینوں نے ڈی ڈی سی رام بن مسرت الاسلام سے مداخلت کی اپیل کی ہے تاکہ رمضان المبارک میں علاقے کے لوگوں کو پانی کی قلت کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

 

 

 

اشیائے خوردنوش کی قیمتوں میںبے تحاشا اضافہ ،غریب پریشان

 ایم ایم پرویز

رام بن// سول سوسائٹی کے ارکان اور محنت کش طبقے کے لوگوں نے عوامی تقسیم کے نظام کو مضبوط بنا کر ضروری اشیاء کی قیمتوں میں اضافے پر قابو پانے کا مطالبہ کیا ہے۔مقامی لوگوں کے ایک گروپ نے شکایت کی کہ روزمرہ کی زندگی میں لوگوں کے لیے ضروری اشیاء ، ادویات، مکان کا کرایہ اور ٹرانسپورٹ کی قیمتیں مسلسل بڑھ رہی ہیں۔غیر منظم شعبے، خاص طور پر مزدور اور مزدوروں کی اجرت بدستور یکساں ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ یہ صرف کارکنوں کا مطالبہ نہیں ہے،یہ تمام طبقات کا مطالبہ ہے۔کسانوں کا کہنا تھا کہ کھاد، کیڑے مار ادویات کے بیج وغیرہ کی قیمتیں بڑھ گئی ہیں۔لوگوں نے الزام لگایا کہ ایندھن، کھانا پکانے کی گیس اور کھادوں پر سبسڈی میں زبردست کٹوتی اور بجلی کے نرخوں میں اضافہ سے بڑھتی ہوئی قیمتوں پر شدید اثر پڑ رہا ہے۔انتظامیہ کے ذمہ داران کی جانب سے محنت کش مزدوروں کو مبینہ طور پر قربانی کا میمنا بنایا جا رہا ہے۔لوگوں کو شکایت ہے کہ انتظامیہ عوامی مسائل سے بالکل بہری ہے اور ایسا لگتا ہے کہ مہنگائی بڑے تاجروں اور دکانداروں کو فائدہ پہنچانے کے لیے سوچی سمجھی سازش ہے اور مہنگائی سے عام لوگوں کو تکلیف ہو رہی ہے۔

 

 

 

فیس بک پر توہین آمیز و نفرت انگیز تبصرہ کرنے پرنوجوان کیخلاف مقدمہ درج

عاصف بٹ

کشتواڑ//سماجی رابطہ کی ویب سائٹ فیس بک پر اشتعال انگیز تبصرہ کرنے کاکشتواڑ پولیس نے سخت نوٹس لیتے ہوئے ایک نوجوان پر مقدمہ درج کیا ہے۔ پولیس ذرایع نے کشمیر عظمیٰ کو بتایا کہ کشتواڑ پولیس نے زرگر محلہ کشتواڑ کے نوجوان ساجد زرگر ولد مرحوم محمد اسحاق زرگر کے خلاف پولیس تھانہ کشتواڑ میںایف آئی آر زیر نمبر 93/2022  زیر دفعہ 295-A آئی پی سی تحت درج کیا گیا ہے اور ملزم کو گرفتار کیاگیا ہے۔جموں و کشمیر پولیس نے ان لوگوں کے خلاف سخت رویہ اختیار کیا ہے جو سوشل میڈیا کے ذریعے لوگوں کو بھڑکانے کی کوشش کر رہے ہیں اور ضلع کشتواڑ میں امن و فرقہ وارانہ ہم آہنگی کی تقسیم کرنے کا  باعث بن سکتے ہیں۔پولیس کے سینئر افسر نے لوگوں سے اپیل کرتے ہیں کہا کہ وہ سوشل میڈیا پر حساس مواد کو شیئر کرنے یا پوسٹ کرنے سے گریز کریں بصورت دیگر انکے خلاف سخت کاروائی ہوگی۔یہ حالیہ دنوں کے اندر دوسرا واقعہ ہے جبکہ چند روز قبل ہی کشتواڑ پولیس نے ہڑیال علاقہ کے رہنے والے نوجوان امن پریہار کے خلاف اشتعال انگیز پوسٹ پر مخصوص طبقہ کو نشانہ بنانے کو لیکر مقدمہ درج کیا تھا۔

 

 

ڈاکٹر کرن سنگھ کا مذہبی تنوع کے مسائل کو خوش اسلوبی سے حل کرنے پرزور

نئی دہلی//ٹیمپل آف انڈرسٹینڈنگ انڈیا فاؤنڈیشن کے چیئرمین اور سابق ممبر پارلیمنٹ ڈاکٹر کرن سنگھ نے ہم وطنوں پر زور دیا کہ وہ مذہبی تنوع کے معاملے پر تصادم کا راستہ ترک کریں کیونکہ یہ ہندوستان میں رہنے والے پورے معاشرے کے لیے نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔سابق ممبر پارلیمنٹ نے کہا کہ “ہماری دو اہم برادریوں کے درمیان بڑھتا ہوا پولرائزیشن جو حال ہی میں دیکھا گیا ہے وہ انتہائی پریشان کن ہے۔ ہم نے دیکھا کہ کئی دہائیوں پہلے اس پولرائزیشن نے کیا تباہی مچا دی جس کے نتیجے میں ہندوستان کی تقسیم ہوئی۔ کسی بھی صورت میں ہم پولرائزیشن کو ایک بار پھر بڑھنے کے متحمل نہیں ہو سکتے، کیونکہ یہ صرف اس کے نتیجے میں موت اور تباہی لا سکتا ہے۔ حجاب، اذان، حلال اور لاؤڈ سپیکر جیسے کسی بھی بقایا مسائل کو دونوں برادریوں کے درمیان پْرامن طریقے سے حل کیا جانا چاہیے اور اسے زبردست جہت اختیار کرنے کی اجازت نہیں دی جانی چاہیے۔ اشتعال انگیز تقاریر زیادہ تر دونوں اطراف کے عناصر کی طرف سے تصادم کی فضا کو بڑھاتی ہیں اور اس سے گریز کیا جانا چاہیے‘‘۔ٹیمپل آف انڈرسٹینڈنگ انڈیا فاؤنڈیشن کے چیئرمین کی حیثیت سے، ایک تنظیم جو بین مذہبی ہم آہنگی کو فروغ دینے کے لیے وقف ہے، اور اپنی طرف سے، انھوں نے تمام متعلقہ افراد سے ایک لمحے کے لیے پیچھے ہٹنے اور غیر تصادم کے انداز میں اپنی سرگرمیوں کو دوبارہ موڑنے کی اپیل کی۔ .

 

 

سائبر کرائم پر 5 روزہ تربیتی پروگرام پولیس اکیڈمی ادھم پور میں اختتام پذیر

ادھم پور// جموں و کشمیر پولیس کے افسران کے لیے “سائبر کرائم” پر پانچ روزہ کورس آ شیر کشمیر پولیس اکیڈمی ادھم پور میں اختتام پذیر ہوا۔تقریباً 11 پولیس افسران نے ٹریننگ پروگرام میں حصہ لیا۔تربیتی پروگرام کے دوران، اکیڈمی کی فیکلٹی نے سائبر آگاہی، واقعہ کا ردعمل، جمع کرنا، الیکٹرانک ڈیٹا کا تحفظ، آئی پی ایڈریس کے ذریعے معلومات اکٹھا کرنا وغیرہ کے عنوانات پر اپنا تجربہ بھی شیئر کیا۔اختتامی خطاب میں سن متی گپتا، اسسٹنٹ ڈائریکٹر (Q) SKPAادھم پور نے اس بات کا اعادہ کیا کہ سائبر کرائم کے تیزی سے بڑھتے ہوئے چیلنجوں سے ریاستی خزانے کو ناقابل تلافی نقصان پہنچ رہا ہے۔ گپتا نے اس بات پر زور دیا کہ پولیس کو سائبر کرائم کے معاملات کی تفتیش، قانونی دفعات اور سائبر کرائم سے متعلق دیگر مسائل سے نمٹنے کے لیے ہنر مند ہونا چاہیے۔ انہوں نے شریک افسران پر بھی زور دیا کہ وہ تربیتی پروگرام کے دوران حاصل کردہ علم کو ساتھی پولیس اہلکاروں کے ساتھ بانٹیں تاکہ معاشرے کو محفوظ اور باوقار محسوس کیا جا سکے۔

 

 

گرلز ہائر سکینڈری سکول بھدرواہ میں سمپوزیم کا اہتمام 

بھدرواہ//محکمہ اطلاعات و تعلقات عامہ نے محکمہ تعلیم کے تعاون سے گورنمنٹ گرلز ہائر سیکنڈری سکول بھدرواہ میں آزادی کا امرت مہوتسو اور ماحولیات کے تحفظ پر ایک سمپوزیم کا انعقاد کیا۔اسسٹنٹ سپرنٹنڈنٹ پولیس میر آفتاب عالم مہمان خصوصی تھے جبکہ میزبان سکول کے پرنسپل بھارت بوشن شرما مہمان خصوصی تھے۔سمپوزیم میں سکول کے 10 طلباء نے حصہ لیا اور اس موضوع پر اپنے خیالات کا اظہار کیا۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے مہمان خصوصی نے آزادی پسندوں کی عظیم قربانیوں کو یاد کیا جنہوں نے ملک کی آزادی کے لیے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کیا۔ انہوں نے طلباء سے بھی اپیل کی کہ وہ اپنے اردگرد کو صاف ستھرا اور آلودگی سے پاک رکھیں۔مہمان خصوصی نے سکول میں سمپوزیم کے انعقاد پر محکمہ اطلاعات اور محکمہ تعلیم کی تعریف کی۔

 

 

ضلعی سطح کے چیکنگ دستے کا ڈوڈہ میں بازار کا معائنہ

ڈوڈہ//صارفین اور عوام کو خاص طور پر رمضان کے مقدس ایام اور آنے والے تہوار کے موسم میں محفوظ، خالص، معیاری اور صحت بخش ضروری اشیاء کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لیے، نافذ کرنے والے محکموں کی ایک مشترکہ ٹیم نے ڈوڈہ ٹاؤن شپ میں بازار کی چیکنگ کی۔ڈاکٹر روی کمار بھارتی ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر (ایڈجوڈیکیٹنگ آفیسر ایف ایس ایس اے ڈوڈا) کی ہدایت پر پولیس، سی اے اینڈ پی ڈی، ایم سی، فوڈ سیفٹی، ڈی ایف سی او، لیگل میٹرولوجی اور متعلقہ محکموں کے انفورسمنٹ افسران نے کھانے کی اشیاء کے معیار کو جانچنے کے لیے وسیع پیمانے پر معائنہ کیا۔ بزنس آپریٹرز کو ہدایت کی گئی کہ وہ اپنی دکانوں کے نمایاں مقامات پر لائسنس اور ریٹ لسٹ آویزاں کریں۔معائنہ کے دوران 49 غلط بزنس آپریٹرز کو ہدایات اور مقررہ اصولوں کی مزید خلاف ورزیوں کے خلاف تنبیہ کی گئی۔ انہیں خبردار کیا گیا کہ آئندہ خلاف ورزی کی صورت میں سخت کارروائی کی جائے گی۔

 

 

 

 

 

بلاک ہیلتھ میلہ پرٹراما ہسپتال کھیلنی میںصحت کی مختلف خدمات فراہم 

ڈوڈہ//لوگوں کو صحت اور تندرستی کی اہمیت کے بارے میں بیدار کرنے اور صحت کی مختلف سہولیات عوام کے دروازے پر پہنچانے کے لیے میڈیکل بلاک عسر کے ٹراما ہسپتال کھیلنی میںبلاک ہیلتھ کم بیداری میلہ کا انعقاد کیا گیا۔میلے میں مقامی لوگوں کی زبردست شرکت دیکھنے میں آئی جنہوں نے مفت طبی او پی ڈی تشخیص، ٹیسٹ اور مفت ادویات کی سہولت حاصل کی۔اس موقع پر بات کرتے ہوئے سی ایم او نے کہا کہ صحت میلے کے انعقاد کا مقصد لوگوں کو مختلف سرکاری صحت اسکیموں کے بارے میں آگاہی دینا اور انہیں ان کی دہلیز پر صحت کی بہترین سہولیات فراہم کرنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ صحت سے متعلق اسکیموں کے فوائد ہر گھر تک پہنچنے کو یقینی بنانے کی کوششیں جاری ہیں۔انہوں نے کہا کہ آیوشمان بھارت اسکیم کے ذریعے ہر عام شہری کو نہ صرف سرکاری اسپتالوں میں بلکہ پرائیویٹ اسپتالوں میں بھی مفت صحت کی سہولیات حاصل کرنے کا اختیار دیا گیا ہے۔سی ایم او نے بتایا کہ یہ صحت میلے ضلع کے ہر میڈیکل بلاک میں منعقد کئے جارہے ہیں تاکہ صحت کی دیکھ بھال کے نظام کو فروغ دیا جاسکے اور لوگوں کو ان کی صحت اور علاج کے لئے سرکاری اسکیموں کے بارے میں روشناس کیا جاسکے۔

 

 

ڈسٹرکٹ لائبریری ڈوڈہ میں کتابوں کا عالمی دن منایا گیا 

ڈوڈہ// عالمی یوم کتب کے موقع پر ڈسٹرکٹ لائبریری ڈوڈہ نے ایک متاثر کن تقریب کا انعقاد کیا جس میں طلباء کتب سے محبت کرنے والوں اور سول سوسائٹی کے اراکین نے شرکت کی۔اس پروگرام میں ضلع ترقیاتی کمشنر وکاس شرما نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ انہوں نے طلباء اور سول سوسائٹی کے ارکان سے بات چیت کے علاوہ لائبریری ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے لگائے گئے کتابوں کے اسٹالز کا معائنہ کیا۔ڈی سی نے طلباء کو مشورہ دیا کہ وہ روزانہ کی بنیاد پر معیاری کتابیں پڑھیں اور حقیقی علم حاصل کرنے کے لیے کتاب پڑھنے کی عادت ڈالیں۔انہوں نے متعلقہ محکمے کو ہدایت کی کہ قارئین کو ان کی ضرورت کے مطابق کتابیں فراہم کی جائیں۔ محکمہ کے نوڈل آفیسر سے کہا گیا کہ وہ لائبریری میں طلباء اور قارئین کی سہولت کے لیے پڑھنے کے اوقات میں اضافہ کریں۔دریں اثناء سول سوسائٹی کے اراکین نے بھی اس موقع پر خطاب کیا اور ادارہ کی فیس لفٹنگ شروع کرنے کے لیے ضلعی انتظامیہ اور لائبریری ڈیپارٹمنٹ کی کوششوں کو سراہا اور طلباء پر زور دیا کہ وہ اپنے ساتھیوں میں لائبریری کلچر کو فروغ دیں۔دیگر لوگوں میں ڈی پی او ڈوڈا، لائبریرین ڈسٹرکٹ لائبریری، سول سوسائٹی کے اراکین، طلباء اور دیگر عملہ موجود تھے۔

 

 

رام بن میں 992 ٹیکے لگائے گئے، 1525 نمونے جمع 

 رام بن//محکمہ صحت نے ہفتہ کو 992 افراد کو کووڈ ویکسین کی خوراکیں دی ہیں جن میں 15-17 سال کی عمر کے 130 بچے اور 12-14 سال کی عمر کے 804 بچے شامل ہیں۔کووڈ پروٹوکول کو نافذ کرنے کی مہم جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر 5000 روپے جرمانہ وصول کیا۔ اس دورا ن محکمہ صحت نے 1525 نمونے اکٹھے کیے، جن میں 1065آر ٹی پی سی آراور 460آر اے ٹی نمونے شامل ہیں، اس کے علاوہ ضلع کے مختلف مخصوص ویکسی نیشن مراکز پر 992 افراد کو کووِڈ ویکسین دی گئی۔ 

 

ایگزیکٹیو انجینئرکے انتقال پراظہار تعزیت 

جموں//محکمہ آبپاشی اور فلڈ کنٹرول (آئی اینڈ ایف سی) کے پرنسپل سکریٹری اشوک کمار پرمار نے غلام نبی، ایگزیکٹیو انجینئر (سول)ڈویژن پونچھ، محکمہ آبپاشی اور فلڈ کنٹرول ڈیپارٹمنٹ کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا ہے۔موصوف سنیچرکی سہ پہر انتقال کر گئے۔اپنے تعزیتی پیغام میں پرنسپل سکریٹری نے کہا کہ مرحوم بہت ہی مخلص انسان تھے جنہوں نے اپنے تمام وعدوں کو پیشہ ورانہ اور لگن سے پورا کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ افسر محکمہ کا اثاثہ تھا اور ان کی موت سے محکمہ میں ایک خلا پیدا ہو گیا ہے۔

 

اپنی پارٹی لیگل سیل صوبائی اکائی | جموں میں پانچ ممبران کی تعیناتی 

جموں //اپنی پارٹی نے لیگل سیل صوبہ جموں میں پانچ ممبران کی تعیناتی عمل میں لائی ہے۔ صوبائی صدر منجیت سنگھ نے پارٹی صدر سید محمد الطاف بخاری کی منظوری کے بعد یہ تقرریاں عمل میں لائیں جن کی سفارش لیگل سیل صوبائی صدر جموں وکرم راٹھور نے کیاتھا۔ممبران میں امجد خان کو سنیئر نائب صدر، سشیل چندیل کو صوبائی جنرل سیکریٹری لیگل سیل، اوم سنگھ بندرال کو سیکریٹری لیگل سیل جموں، امت شرما کو ایگزیکٹیو ممبر ضلع لیگل سیل اور اوین کمار چڈگال کو ایگزیکٹیو ممبر ضلع لیگل سیل جموں بنایاگیاہے۔

 

زعفران کا کاروبار کرنے والوں کیلئے میٹنگ کااہتمام 

کشتواڑ// ضلع کشتواڑ کے 20 مقامی لوگوں کے لیے نومبر۔دسمبر 2021 میں زعفران کی کاشت کے منصوبے کا اہتمام کیا گیا۔ یہ میٹنگ ویڈیو کانفرنس کے ذریعے کسانوں کے علاوہ فوج اور ضلع کے محکمہ زراعت کے نمائندوں کی موجودگی میں منعقد کی گئی۔ ورچوئل میٹنگ کے دوران، خریداروں نے کشتواڑ سے زعفران کی خاصیت کو سمجھا اور سائنسی سیلز مینجمنٹ پالیسی کے ذریعے اسے بڑی تعداد میں خریدنے میں گہری دلچسپی ظاہر کی۔ سٹیک ہولڈروںکو یقین تھا کہ اس اقدام کے نتیجے میں کشتواڑ ضلع میں زعفران کی ایک بڑی کمی کو ختم کر دیا جائے گا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے حکام نے فوج کے اس اقدام پر بھی مثبت اظہار کیا جس میں نہ صرف سیکورٹی کے پہلوؤں پر توجہ مرکوز کی گئی بلکہ بنیادی مسائل کو حل کرنے اور خطے میں تنازعات سے نمٹنے کی ایک جامع سرگرمی کو انجام دینے میں بھی مثبت کردار ادا کیا۔