مزید خبریں

نابالغ مغوی لڑکی بازیاب، اغوا کار گرفتار

 ایم ایم پرویز
رام بن// رام بن پولیس نے ایک نابالغ مغوی لڑکی کو بازیاب کر کے اس کے اغوا کار کو جمعہ کو ڈوڈہ کے گندوہ علاقے سے گرفتار کر لیا۔پولیس نے بتایا کہ 31 جنوری کو رام بن کے بٹلی گاؤں کے رہنے والے ایک شہری نے پولیس اسٹیشن رام بن میں ایک تحریری شکایت درج کرائی جس میں کہا گیا کہ اس کی 15 سالہ لڑکی (نام ظاہر نہیں کیا گیا) پرنوٹہ کے قریب اس وقت لاپتہ ہوگئی جب وہ پیدل رام بن کی طرف جارہی تھیں۔ درخواست گزار نے تصدیق کی کہ اس کی بیٹی کو کسی نامعلوم شخص نے اغوا کیا ہے۔پولیس نے کہا کہ اسی کے مطابق ایف آئی آر نمبر 29 برائے 2022 سیکشن 363 آئی پی سی کے تحت پولیس اسٹیشن رام بن میں درج کیا گیا تھا اور ایک خصوصی پولیس ٹیم تشکیل دی گئی تھی اور تحقیقات پی ایس آئی میناکشی ممولیا کو سونپی گئی تھی۔سخت کوششوں کے بعد پولیس پارٹیوں میں سے ایک نے ڈوڈہ کے گندوہ علاقے میں لڑکی کے ٹھکانے کے بارے میں انسانی انٹیلی جنس پیدا کرنے میں کامیاب کیا۔پولیس کی ایک ٹیم فوری طور پر گندوہ پہنچی اور گندوہ پولیس کے فعال تعاون سے مغوی لڑکی کو بازیاب کرالیا اور اغوا کار منصور احمد ولد منظور احمد ساکن دھریوتھ، گواس، تحصیل کہارا ڈوڈہ کو گرفتار کرلیا۔
 

مویشی سمگلنگ کے الزام میں ڈرائیور گرفتار

ایم ایم پرویز
رام بن// رام بن پولیس نے جمعہ کو پولیس چیک پوسٹ رام بن پر گاڑی میں لدے 11 مویشی برآمد کرنے کے بعد ایک ڈرائیور کو گرفتار کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔پولیس نے بتایا کہ گائیوں کی نقل و حمل کے بارے میں مخصوص اطلاعات پر رام بن تھانے کی پولیس پارٹی نے ایک بولیرو پک اپ  زیررجسٹریشن نمبر JK19-7006 سری نگر جاتے ہوئے روکا، گاڑی کی تلاشی کے دوران گاڑی میں بغیر کسی انتظام کے 11 گائے  لدے ہوئے پائے گئے ۔گاڑی کسی مجاز اتھارٹی کی اجازت کے بغیر گائے کے جانوروں کو وادی میں لے جا رہی تھی۔پولیس نے بتایا کہ گائے کو بچا لیا گیا اور گاڑی کے ڈرائیور پرویز احمد ولد محمد اسرائیل ساکن چندر کوٹ کو گرفتار کر لیا گیا۔
 
 

 رام بن میں 703 افراد کی ٹیکہ کاری 

ایس او پیز کی خلاف ورزی پر 26 روپے سے زائد جرمانہ

رام بن// ضلع امیونائزیشن آفیسررام بن ڈاکٹرسریش کے مطابق، محکمہ صحت نے جمعہ کو ضلع میں 15سے17 سال کی عمر کے گروپ کے 394 بچوں سمیت 703 لوگوں کو ویکسین کی خوراک لگائی۔پورے ضلع رام بن میں کووڈ پروٹوکول کو نافذ کرنے کے لیے انفورسمنٹ مہم کو جاری رکھتے ہوئے، انفورسمنٹ ٹیموں نے جمعہ کو خلاف ورزی کرنے والوں سے اپنے اپنے دائرہ کار میں معائنہ کے دوران 26ہزار 400 جرمانے وصول کیا۔ تفصیلات کے مطابق یکم اپریل 2021 سے لیکر اب تک جرمانے کی کل 88لاکھ 17ہزار 850 روپے وصول کی گئی۔ انفورسمنٹ افسران نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھنے کے علاوہ کووڈ ویکسینیشن کی خوراکیں اپنے قریبی کویڈ ٹیکہ کاری مراکز پر لیں۔اسی دوران چیف میڈیکل آفیسر رام بن ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق، محکمہ صحت نے 4069 نمونے اکٹھے کیے ہیں جن میں 720 آر ٹی-پی سی آر اور 3349 آر اے ٹی نمونے شامل ہیں، اس کے علاوہ ضلع کے مختلف مخصوص ویکسینیشن مراکز میں 703 افراد کو کووِڈ ویکسین دی گئی ہے۔ 
 

ڈی سی ڈوڈہ نے محکمہ پی ایم جی ایس وائی کی پیش رفت کا جائزہ لیا

ناقص کارکردگی والے انجینئرز، ٹھیکیداروں کے خلاف کارروائی کا مطالبہ

ڈوڈہ// ضلع ترقیاتی کمشنر ڈوڈہ وکاس شرما نے جمعہ کو یہاں ڈی سی دفتر کمپلیکس میں منعقدہ ایک میٹنگ میں رواں مالی سال کے دوران محکمہ پی ایم جی ایس وائی کی کامیابیوں کا جائزہ لیا۔ڈی سی نے بلیک ٹاپنگ، میٹلنگ، شنگلنگ، منصفانہ موسم والی سڑکوں اور ہدف شدہ بستیوں کی کوریج کے لیے محکمہ کے لیے مقرر کردہ اہداف کے بارے میں دریافت کیا۔ انہوں نے کاموں کے روکے جانے یا سست رفتاری اور دیگر رکاوٹوں کے بارے میں بھی تفصیلات طلب کیں۔ڈویژن اور سب ڈویژن وار پیش رفت کا جائزہ لیتے ہوئے ڈی سی نے مقررہ اہداف کے خلاف خراب کارکردگی پر تشویش کا اظہار کیا۔ انہوں نے متعلقہ اے ای ایز کو ہدایت کی کہ وہ سڑک کے رابطے کے منصوبوں کو جلد از جلد مکمل کرنے کے لیے پیش رفت کو تیز کریں۔ ڈی سی کی طرف سے خراب کارکردگی والے اے ای ای کی تنخواہ روک دی گئی۔ڈی سی نے ہر سب ڈویژن میں روزانہ کی بنیاد پر کام کے لحاظ سے پیش رفت کی نگرانی کرنے اور ناقص کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے اہلکاروں کے خلاف سخت کارروائی کرنے کی بھی ہدایت کی۔ انہوں نے ڈیفالٹر ٹھیکیداروں کے غیر معمولی رویہ اور الاٹ شدہ کاموں کی تکمیل میں تاخیر کی وجہ سے بلیک لسٹ نہ کرنے کی وجوہات بھی مانگیں۔مزید،ڈی سی نے محکمہ کو ہدایت دی کہ وہ اس بات کو یقینی بنائے کہ کسی بھی ٹھیکیدار کے ذریعہ کوئی کام روکے یا تاخیر کا شکار نہ ہو۔