مزید خبریں

غریبوں کے مسائل دور کرنے کیلئے 1000 نئی کواپریٹو سوسائٹیاں رجسٹر کریں : یشا مدگل 

جموں //سیکرٹری کواپریٹو یشا مدگل نے محکمہ کے کام کاج کا جائیزہ لینے کیلئے منعقدہ ایک میٹنگ کی صدارت کی ۔ میٹنگ کے دوران سیکرٹری نے عملے کو معقول بنانے ، کواپریٹو سوسائٹیوں کے تین درجوں کے ڈھانچے کو مضبوط بنانے ، کواپریٹو /سوسائٹیوں کی عام طور پر رجسٹریشن کو تیز کرنے اور ٹورازم کواپریٹو خاص طور پر کرنے پر زور دیا ۔ انہوں نے لیفٹیننٹ گورنر کے ذریعہ مختص 1000 کواپریٹو سوسائٹیوں کی رجسٹریشن کے ہدف کو حاصل کرنے پر زور دیا اور یہ بھی ہدایت دی کہ ہر ڈپٹی رجسٹرار کواپریٹو سوسائیٹیز ضلعی سطح پر شو کیس /ماڈل کواپریٹو کے طور پر کم از کم ایک کواپریٹو کی رجسٹریشن کیلئے کام کریں گے جو اپنی کاروباری سرگرمیوں کو بڑھانے کیلئے دیگر چھوٹے پیمانے پر کواپریٹو کے ساتھ رابطہ رکھتا ہے ۔ کواپریٹو ایکٹ کے انضمام پر بھی بات چیت ہوئی اور رجسٹرار کواپریٹو سوسائٹیز جے اینڈ کے نے بتایا کہ اس مسئلے کی جانچ کرنے اور اس سلسلے میں سفارشات پیش کرنے کیلئے ایک کمیٹی تشکیل دی جائے گی تا کہ اس جانچ کیلئے محکمہ قانون کو پیش کیا جائے ۔ سیکرٹری نے رجسٹرار کواپریٹو سوسائٹیز کو ہدایت دی کہ وہ ہر ضلعی ہیڈ کوارٹرز پر سُپر بازاروں کیلئے انتظامی محکمہ کو ایک پروجیکٹ پیش کریں اور سُپر بازاروں کے کاروبار کو بڑھانے کیلئے جموں /کشمیر میں موجودہ /فنکشنل سپر بازاروں کیلئے ایک چارٹرڈ اکاؤٹنٹ کو شامل کریں ۔ آخر میں سیکرٹری نے اس بات کی تعریف کی کہ ای آفس کو تبدیل کرنے سے سرکاری کاروبار میں کافی بہتری آئی ہے اور فائل کی نقل و حرکت کے اعداد و شمار کی نگرانی کر کے جوابدہی قائم کی گئی ہے جس سے عوامی خدمات کی فراہمی میں بہتری آئی ہے ۔ 
 
 
 
 
 
 
 

رام بن میں 47 مویشی بازیاب ، پانچ افراد گرفتار 

ایم ایم پرویز
رام بن//رام بن پولیس نے منگل کو ضلع رام بن میں جموں سری نگر قومی شاہرا ہ پر قائم پانچ مختلف پولیس ناکوں پر 47 مویشیوں کو بچایا اور پانچ ڈرائیوروں کو گرفتار کیا۔بٹوت میں ایک ڈرائیور فرار ہونے میں کامیاب ہو گیا۔پولیس ترجمان نے بتایا کہ تھانہ بٹوت کی ایک پولیس پارٹی نے ایک ٹرک کو روکا جس کا رجسٹریشن نمبر JK02-AD-2747 تھا تاہم ٹرک ڈرائیور نے کچھ فاصلے پر ٹرک کھڑا کر دیا اور موقع سے فرار ہو گیا جس کی تلاشی کے دوران 14 گائے برآمد ہوئے۔ایک اور واقعہ میں بانہال تھانے کی پولیس پوسٹ جواہر ٹنل نے دو منی لوڈ کیرئیر زیر رجسٹریشن نمبر JK19۔ 6922 اور ایک آٹو JK19۔ 8061 کو روکا، دونوں گاڑیوں سے چھ گائے برآمد ہوئے۔ایک شخص کی شناخت شہزاد حسین ساکن ناگام بانہال کے طور پر کی گئی۔اسی طرح کے ایک واقعہ میںگول پولیس پارٹی نے ایک شخص کو پایا جس کا نام حسن دین عرف چٹو ساکن ٹنگر رام بن تھا، انتہائی ظالمانہ حالات میں پانچ مویشیوں کو پیدل لے جا رہا تھا اور پوچھ گچھ کرنے پر وہ مجاز اتھارٹی سے کوئی درست اجازت پیش کرنے میں ناکام رہااوریوں طرح پانچ مویشیوںکوبچایا گیا۔تھانہ رامسو کی پولیس پارٹی نے ایک ٹاٹا موبائل والے رجسٹریشن نمبر JK19۔ 6028 کو روک کر تین گائے برآمد کیں۔ڈرائیور کی شناخت نعیم احمد لدرا رام نگر ادھم پور کے طور پر کی گئی۔چندر کوٹ تھانے کی پولیس پارٹی نے رجسٹریشن نمبر JK03 D-7019 والے ایک ٹرک کو روک کر 15 مویشی برآمد کئے۔ٹرک کے ڈرائیور انور محمد ساکنہ جھجر کوٹلی جموں کو گرفتار کر لیا گیا۔پولیس اسٹیشن رام بن کی پولیس پارٹی نے ایک ٹاٹا موبائل والے رجسٹریشن نمبر JK19-5221 کو روک کر چار مویشیوں کو برآمد کیا۔ڈرائیور کی شناخت منظور احمد ساکنہ پرنوٹ رام بن کے طور پر کی گئی ہے۔
 
 
 

بانہال میں 10 کلو پوست کیساتھ پنجاب کی خاتون گرفتار

ایم ایم پرویز
رام بن//جموں و کشمیر پولیس نے ریلوے چوک بانہال میں ایک خاتون کو اس کے قبضے سے 10 کلو گرام پوست کا بھوسا برآمد کرنے کے بعد گرفتار کیا۔پولیس نے بتایا کہ ریلوے چوک بانہال پر معمول کی چیکنگ کے دوران ایک خاتون راہگیر جو سری نگر سے ٹرین کے ذریعے بانہال پہنچی اور بانہال بس اسٹینڈ کی طرف جارہی تھی کو روک کر اس کے سامان کی تلاشی کے دوران 10 کلو پوست کا بھوسا برآمد کیا گیا جسے موقع پر گرفتار کرلیا گیا۔پولیس نے خاتون کی شناخت امرجیت کور کے طور پر کی ہے، جو جگتار سنگھ ساکنہ لٹین والا، کپورتھلا، پنجاب کی بیوی ہے۔
 
 
 

 سنسد کھیل سپردھاکے تحت جئے ویلی میں سنو اسکیئنگ ایونٹ 

ڈپٹی کمشنر نے سٹیک ہولڈر محکموں کے ساتھ طریقوں پر تبادلہ خیال کیا

بھدرواہ//ضلع انتظامیہ ڈوڈہ سنسد کھیل سپردھا کے تحت دیگر کھیلوں کے مقابلوں کے علاوہ دلکش جئے وادی میں سنو اسکیئنگ ایونٹ کی میزبانی کرنے جا رہی ہے۔یہ ایک قومی پہل ہے تاکہ مختلف کھیلوں کی سرگرمیوں میں مقامی ٹیلنٹ کی نشاندہی کی جا سکے اور کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کی جا سکے۔ اس سلسلے میںضلع ترقیاتی کمشنر وکاس شرما نے منگل کو ڈاک بنگلہ بھدرواہ میں اسٹیک ہولڈر محکموں کی ایک میٹنگ کی صدارت کی جس میں اس تقریب کے لیے پیشگی طور پر رکھے جانے والے طریقوں اور انتظامات پر تبادلہ خیال کیا۔یہ بتایا گیا کہ سنسد کھیل سپردھا مرکزی ریاستی وزیر ڈاکٹر جتیندر سنگھ کی ہدایت کے مطابق پنچایت، بلاک، ضلع اور حلقہ کی سطح پر مختلف شعبوں میں کھیلوں کے مقابلوں کا مشاہدہ کرے گا۔میٹنگ نے مطلع کیا کہ اس تقریب کی شکلیں ایک میٹنگ میں تیار کی گئیں جس کی صدارت ایم او ایس نے کی تھی اور اس میں تمام ڈی ڈی سی چیئرپرسنز اور ڈی سیز نے شرکت کی تھی، جو پہلے منعقد ہوئے تھے۔ پہاڑی بھدرواہ وادی میں موسم سرما کے کھیلوں اور سیاحت کو فروغ دینے کی پہل کے طور پر سرمائی اسکیئنگ منعقد کرنے کا بھی فیصلہ کیا گیا۔ضلعی انتظامیہ، بی ڈی اے اور یوتھ سروسز اور اسپورٹس ڈپارٹمنٹ نے اس تجویز پر عمل کیا اور دیگر اسٹیک ہولڈرز، نمایاں طور پر 4RR (آرمی) جواہر انسٹی ٹیوٹ آف ماؤنٹینیرنگ، فاریسٹ اور محکمہ پولیس کے ساتھ ان کا تعاون حاصل کرنے کے لیے اس منصوبے پر تبادلہ خیال کیا۔ انتظامات کا جائزہ لیتے ہوئے، ڈی وائی ایس ایس او نے ڈی سی کو مطلع کیا کہ 237 پنچایتوں اور تقریباً 37 میونسپل وارڈوں سے 3300 انڈر 17 کھلاڑی مختلف کھیلوں کی سرگرمیوں میں حصہ لیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ایونٹ کا آغاز کبڈی، ریسلنگ، والی بال اور ایتھلیٹکس کے بین پنچایت سطح کے مقابلوں سے ہوگا جس کے دوران اگلے درجے کے مقابلے کے لیے ممکنہ کھلاڑیوں کی نشاندہی کی جائے گی۔ہاؤس کی تجویز پر شطرنج اور کیرم کو بھی گیمز کی فہرست میں شامل کیا گیا اور متعلقہ افراد کو ہدایت کی گئی کہ وہ ایونٹ کے بغیر کسی پریشانی کے انعقاد کے لیے ڈھانچہ جاتی منصوبہ بندی کریں۔ڈی ڈی سی نے ڈی وائی ایس ایس او کو ہدایت دی کہ وہ پلان کو حتمی شکل دینے کے لیے پولیس، فوج اور دیگر متعلقہ محکموں کے ساتھ تال میل قائم کریں۔ انہیں مزید ہدایت کی گئی کہ وہ 20 فروری تک یا اس سے پہلے رجسٹریشن کے لیے اہل کھلاڑیوں کو راغب کرنے کے لیے پرنٹ، الیکٹرانک اور سوشل میڈیا کے ذریعے ایونٹ کی وسیع تشہیر کریں۔ ڈی ڈی سی نے مزید GREF کو ہدایت دی کہ وہ جائے وقوع تک ہموار اور پریشانی سے پاک رسائی کے لیے جئے وادی کی سڑک کو صاف کرے۔ ڈی ایف او بھدرواہ کو ہدایت کی گئی کہ وہ تقریب کے مقام پر لکڑیاں فراہم کریں۔ بعد ازاں، ڈی ڈی سی ڈوڈا نے ایس ڈی ایچ بھدرواہ کا بھی اچانک معائنہ کیا اور ڈاکٹروں، عملے، ادویات اور تشخیصی آلات کی دستیابی کا جائزہ لیا۔
 
 
 

کشتواڑ 2 روزہ ثقافتی میلے کی میزبانی کیلئے تیار 

ڈپٹی کمشنر نے متعلقہ محکموں کی تیاریوں کا جائزہ لیا 

کشتواڑ// ڈ ی سی کشتواڑ اشوک کمار شرما نے ’جموں و کشمیر کے روایتی اور ثقافتی تہواروں کو فروغ دینے‘ مہم کے تحت ثقافتی میلے کے انعقاد کے انتظامات کا جائزہ لینے کے لیے متعلقہ افسران کی ایک میٹنگ کی صدارت کی۔2 روزہ فیسٹیول کے کامیاب انعقاد کے حوالے سے انتظامات کے مختلف پہلوؤں پر تفصیلی بحث کی گئی، اجلاس میں مختلف فیصلے کیے گئے اور مختلف محکموں کو ذمہ داریاں تفویض کی گئیںاجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ فیسٹیول کے انعقاد کا مقام تاریخی پراڈ گراؤنڈ چوگان میں ہوگا اور یہ دو دن تک جاری رہے گا۔ڈپٹی کمشنر نے متعلقہ محکموں کو ہدایت کی کہ وہ میلے کے مقام کے قیام اور دیگر متعلقہ انتظامات، سیکورٹی، بلاتعطل بجلی اور پانی کی فراہمی اور بجلی کی فراہمی، طبی سہولیات، شرکاء￿  کے قیام و طعام وغیرہ کے حوالے سے بروقت انتظامات کرنے کے لیے سنجیدگی سے کام کریں۔میٹنگ کو بتایا گیا کہ حکومت نے 12 بڑے تہواروں کو منظوری دی ہے جو جموں ڈویڑن میں پہلے تین مہینوں (جنوری تا مارچ) 2022 کے دوران منائے جائیں گے۔ ان تہواروں میں سے، ضلع کشتواڑ کے سلسلے میں ایک جامع ثقافتی فیسٹیول کی منظوری دی گئی ہے جو 5 اور 6 مارچ 2022 کو منایا جانا ہے۔ڈی سی نے متعلقہ افسران کو ہدایت کی کہ وہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ ضلع میں اس تہوار کو خوش اسلوبی سے منعقد کرنے کے لیے ایک جامع اور جامع ایکشن پلان مرتب کیا جائے۔ڈپٹی کمشنر نے تمام متعلقہ محکموں پر زور دیا کہ وہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ تمام ضروری انتظامات کو بروقت مکمل کیا جائے تاکہ میلے کے پرامن انعقاد کو یقینی بنایا جا سکے۔انہوں نے کہا کہ اس پیمانے کا تہوار علاقے کی ثقافتی اقدار کو زندہ کرنے/دوبارہ زندہ کرنے کی تجویز ہے۔
 
 
 

 کنفر ٹنل، چندر کوٹ یاتری نواس پر پیش رفت کا معائنہ 

رام بن//ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر رام بن ہربنس لال شرما نے چندر کوٹ میں کنفر کا دورہ کیا اور یہاں قومی شاہراہ پروجیکٹ کے چار لین اور ٹنل کے کام پر پیش رفت کا معائنہ کیا۔ان کے ساتھ سی ای او ایم سی رام بن وشواجیت، سی ایچ او وی کے گپتا اور دیگر متعلقہ افسران بھی تھے۔اس موقع پر اے ڈی سی نے تعمیراتی اداروں کو ہدایت کی کہ ٹنل اور سڑک کے دیگر منصوبوں کے کام کو جلد از جلد مکمل کرنے کے لیے کام کی رفتار کو تیز کیا جائے تاکہ مسافروں کی سہولت کے لیے اسے ٹریفک کے قابل بنایا جا سکے۔اے ڈی سی کو سائٹ انجینئروں کے ذریعے مطلع کیا گیاکہ دونوں ٹنل ٹیوبوں پر کام جاری ہے اور پہلی ٹنل کا بریک تھرو مکمل ہوچکا ہے اور دوسری ٹیوب پر بھی کام جاری ہے۔بعد میں، اے ڈی سی نے دیگر افسران کے ساتھ چندر کوٹ میں امرناتھ شرائن بورڈ یاتری نواس میں متعلقہ کاموں کی پیش رفت کا بھی معائنہ کیا۔ اے ڈی سی نے نشاندہی شدہ مقامات پر پانی کے ذخائر/سمپ ٹینک کی تعمیر پر پیشرفت کی رفتار کا معائنہ کیا اور ایگزیکیوٹنگ ایجنسیوں کو ہدایات جاری کیں کہ وہ اسے ٹائم لائن کے مطابق مکمل کرنے کے لیے اسے تیز کریں۔اے ڈی سی نے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے تمام متعلقہ محکموں کو ہدایات جاری کیں کہ شری امرناتھ جی یاتری نواس کی تکمیل سے قبل بجلی اور پانی کی سپلائی جیسی تمام مربوط یوٹیلیٹیز اپنی جگہ پر موجود ہوں۔اے ڈی سی نے کہا کہ ضلعی انتظامیہ کی طرف سے روزانہ کی بنیاد پر ترقیاتی کاموں کی نگرانی کی جا رہی ہے تاکہ حکومت کی طرف سے مقرر کردہ ٹائم لائن کے مطابق منصوبوں کی تکمیل کو یقینی بنایا جا سکے۔
 
 
 
 
 

ڈی جی پی کی گرو روی داس جینتی پر لوگوں کو مبارکباد

جموں//جموں و کشمیر کے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس دلباغ سنگھ نے گرو روی داس کی جینتی پر جموں و کشمیر کے لوگوں کو مبارکباد دی ہے۔ انہوں نے عوام کو خوشیوں بھرے تہوار کی مبارکباد دی ہے۔اپنے پیغام میں شری سنگھ نے کہا ہے کہ گرو روی داس جی کی تعلیمات نے سماجی تقسیم کو دور کرنے اور ذاتی روحانی آزادی کے حصول میں اتحاد کو فروغ دینے کا درس دیا۔ آئیے ہم اس مبارک موقع پر دعا کریں کہ جموں و کشمیر میں امن اور خوشحالی پھیلے اور تمام شہری پرامن اور خوشگوار ماحول میں رہیں، ڈی جی پی نے اپنے پیغام میں مزید کہا ہے۔
 
 
 

 سگدی چھاترو سے منشیات فروش گرفتار

عاصف بٹ 
کشتواڑ//چھاترو کے پہلگام سگدی علاقے سے پولیس نے ایک منشیات فروش کو گرفتارکرکے اس کے قبضے سے چرس برآمدکرنے کا دعویٰ کیا ہے۔بیان کے مطابق ایک خاص اطلاع پر پہلگام سگدی میںپولیس نے ایک ناکہ لگایاجس دوران پیدل چلنے والوں و گاڑیوں کی ناکہ پارٹی نے چیکنگ کی۔ چیکنگ کے دوران ایک شخص کو روکاگیاجبکہ اس کے قبضے سے 40 گرام وزنی چرس برآمد ہوئی اور ملزم کو گرفتار کرلیا گیا ملزم کی شناخت محمد یوسف ولد اسد اللہ چوپان ساکنہ پہلگام سگدی کے بطور ہوئی ۔اس سلسلے میں پولیس نے ایک ایف آئی آرزیر  نمبر 16/2022 این ڈی پی ایس ایکٹ کی متعلقہ دفعات کے تحت پولیس تھانہ چھاترو میں درج کی اور مزید تفتیش شروع کی ہے۔
 
 
 

و وکیشنل اساتذہ کیلئے پالیسی وضع کرنے کی اپیل

کشتواڑ// جوائنٹ ایمپلائز فرنٹ کشتواڑ کے لیڈران نے جموں و کشمیر کے ایل جی منوج سنہا سے جموں و کشمیر کے ووکیشنل اساتذہ کے مسائل حل کرنے کی درخواست کی۔جنرل سکریٹری شیخ مشرف نے کہا کہ ریگولر اساتذہ اور لیکچررز کے ساتھ گزشتہ 6 سال سے کام کرنے والے یہ وکیشنل ٹرینرز 9ویں، 10ویں، 11ویں اور 12ویں جماعت کے طلبا کو بغیر کسی انکریمنٹ یا دیگر مراعات کے انتہائی کم تنخواہوں پر پڑھا رہے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ نئی تعلیمی پالیسی کے مطابق ووکیشنل مضامین طلباء کے لیے بہت ضروری ہیں اور یہ اساتذہ این پی آئی کے نفاذ میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔ انہوں نے جموں و کشمیر کی ایل جی انتظامیہ پر زور دیا کہ وہ ان اساتذہ کے لیے نوکری کی ٹھوس پالیسی بنائیں۔
 
 
 
 
 

کاستی گڑھ سے 80 لیٹر شراب برآمد، 3 افراد گرفتار 

 اشتیاق ملک 
ڈوڈہ //ڈوڈہ پولیس نے کاستی گڑھ علاقے سے 80 لیٹر دیسی شراب ضبط کر کے تین افراد کو حراست میں لیا ہے۔ایس ایس پی ڈوڈہ عبد القیوم نے میڈیا کو تفصیل دیتے ہوئے کہا کہ گذشتہ شب انچارج پولیس پوسٹ کاستی گڑھ رام رتن کی قیادت میں ایک ٹیم معمول کے مطابق گشت کر رہی تھی جس دوران تین مشتبہ افراد نے بھاگنے کی کوشش کی۔پولیس نے ان کا تعاقب کیا اور پکڑ لیا جن کی تحویل سے 80 لیٹر غیر قانونی شراب برآمد ہوئیْ۔ان کی شناخت بال کرشن، رام راج و ستیش کمار ساکنہ بھٹواس کاستی گڑھ کے طور پر ہوئی ہے ۔ایس ایس پی نے کہا کہ اس سلسلے میں پولیس تھانہ ڈوڈہ میں ایف آئی آر زیر نمبری 22/2022 زیر دفعہ 48 ایکسائز ایکٹ درج کر کے مزید تحقیقات شروع کی ہے۔ایس ایس پی نے سیول سوسائٹی و عام لوگوں سے ضلع میں منشیات کے کاروبار کی روک تھام میں پولیس کو ہر ممکن تعاون فراہم کرنے و اسطرح کے غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث افراد کو بے نقاب کرنے کے لئے مدد طلب کی ہے۔ 
 
 
 

الطاف بخاری کی گورو روی داس 

جی پرکاش اُتسو پر عوام کوتہنیت 

جموں//اپنی پارٹی صدر سید محمد الطاف بخاری نے گورو روی داس جی کے پرکاش اُتسو کے موقع پر عوام کو مبارک باد پیش کی ہے۔ اپنے ایک بیان میں بخاری نے لوگوں کے لئے نیک خواہشات کا اظہا ر کرتے ہوئے جموں وکشمیر کے لئے امن اور خوشحالی کی دُعا کی ہے۔ تہنیتی پیغام میں انہوں نے کہاکہ’’ گرو روی داس جی کی زندگی ہمیں ایک مہذب اور انصاف پسند معاشرے کی تشکیل کے لیے ترغیب دیتی رہے گی جہاں ہر فرد کو اُس کی ذات، عقیدہ، مذہب اور جنس سے قطع نظر اُس کومناسب وقار دیا جائے۔اپنی پارٹی کے دیگر لیڈران نے بھی اِس موقع پر مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ اُن کی تعلیمات نسلوں کو متاثر کرتی رہیں گی۔
 
 

ریہاڑی میں بنیادی سہولیات کا فقدان، عوام پریشان:وکرم ملہوترہ

جموں//اپنی پارٹی ریاستی جنرل سیکریٹری وکرم ملہوترہ نے وارڈ نمبر8ریہاڑی کو بنیادی سہولیات کی فراہمی میں انتظامیہ کی طرف سے نظر انداز پر گہری تشویش کا اظہار کیا ہے۔وارڈ نمبر8ریہاڑی میں ڈومیسائل سرٹیفکیٹ اجرائیگی کے حوالے سے منعقدہ کیمپ  جس کا اہتمام طارق ناڑ نے کیاتھا، میں لوگوں سے ملہوترہ نے تبادلہ خیال کیا جنہوں نے علاقہ میں ترقی نہ ہونے کی شکایت کی اور کہاکہ متعلقہ کارپوریٹر اُن کے مسائل کو حل کرنے میں کوئی توجہ نہیں دے رہا۔ انہوں نے لوگوں کو یقین دلایاکہ وہ متعلقہ حکام کے سامنے اُن کے مسائل اُجاگر کریں گے۔ انہوں نے کہاکہ لوگوں کو گوناگوں مشکلات کا سامنا ہے اور جموں میونسپل کارپوریشن حل کرنے میں ناکام ہے۔ گلی کوچوں اور نالیوں کی حالت خستہ ہے لیکن انتظامیہ نے عوامی مشکلات سے آنکھیں چرا لی ہیں۔ انہوں نے کہاکہ جموں میونسپل کارپوریشن کو چاہئے کہ فوری طور متعلقہ وارڈ میں ترقی سے متعلق لوگوں کے مسائل حل کریں۔کارپوریٹر جنہیں لوگوں نے منتخب کیاتھا، وہ لوگوں کے مسائل کی نمائندگی نہیں کر رہا ، جس وجہ سے انتظامی وحکومتی سطح پر کوئی نمائندگی نہیں ہورہی۔
 
 
 

گول میں محکمہ بھیڑ پالن کی جانب سے مفت بھیڑتقسیم

 زاہدبشیر
گول//محکمہ شیپ اینڈ ہسبنڈری کی جانب سے ضلع رام بن میں انٹریگیٹیڈ شیپ ڈیولپمنٹ اسکیم کے اب تک اٹھارہ لوگوں کو اس سکیم سے مستفیدکرایا۔ گول میں ضلع آفیسر شیپ۔ہسبنڈری رام بن ڈاکٹروکاس گپتا نے اس موقعہ پرذرائع ابلاغ کے ساتھ بات کرتے ہوئے کہاکہ محکمہ کی کوشش ہے کہ ضلع میں اس اسکیم کافائدہ لوگوں کوزیادہ ملے اور اب تک ضلع میں اٹھارہ لوگوں تک یہ سکیم پہنچائی ہے اور یہ۔آخری شہری ہے جس نے اس سکیم کافائدہ اٹھایا۔انہوں نے کہاکہ محکمہ کی جانب سے یہ سکیم کافی فائدہ مندہے کیونکہ تین سال تک زمیندارکو کچھ نہیں دیناہے اور تین سال کے بعد ہر سال پانچ بھیڑ محکمہ کوواپس دیناہے اس طرح سے پانچ سال میں پچیس بھیڑ واپس آئیں گے اورزمیندارکوبھی کافی فائدہ ملے گاکیونکہ ہرسال ایک بھیڑمادہ دو بچے دیتی ہے اور کم سے کم۔اگر بیس بھیڑ بچے دیں گے وہ چالیس بچے ہوئے سال میں اور تین سال میں ڈیڑھ سو کے قریب اس شہری کے پاس بھیڑ ہوں گے اور اس شہری کوکتنا فائدہ ملے گا۔ضلع آفیسرڈاکٹروکاس گپتاکاکہناہے کہ سب سیڈی پرادویات بھی ہم۔ان کودیں گے اور کچھ ادویات مفت میں بھی دی جائیں گیں۔انہوں نے کہاکہ ہم چاہتے ہیں کم ایک بلاک میں کم سے کم پانچ یونٹ دئے جائیں تاکہ زیادہ سے زیاد لوگ اس سے مستفیدہوں گے اور صرف
 اٹھارہ یونٹ آئے تھے جو ہم۔نے لوگوں کودئے ہیں۔
 
 

رام بن میںقوت مدافعت بڑھانے والی ادویات تقسیم

رام بن/ /آیوش رام بن کے محکمہ نے چریل، کانتھیگلی، تیتھر، پرستان، سمبڑ، ٹینجر اور دیگر علاقوں کے گائوں میں مقامی لوگوں میں مفت قوت مدافعت بڑھانے والی ادویات تقسیم کیں، اس کے علاوہ انہیں کووڈ کی اہمیت کے بارے میں بیدار کیا گیا۔ضلع نوڈل آفیسر آیوش، ڈاکٹر سنجے چڈھا کے مطابق، 1042 سے زیادہ قوت مدافعت بڑھانے والی کٹس تقسیم کی گئیں جن میں 6 دوائیں شامل ہیں جن میں 780 چکہ کنڈی میں لوگوں میں شامل ہیں۔نوڈل آفیسر امیونٹی بوسٹنگ ڈاکٹر مسعود اقبال زرگر نے آیورویدک اور یونانی دوائیوں سے قوت مدافعت بڑھانے کی اہمیت پر لیکچر دیا۔ انہوں نے شرکا کو روز مرہ کی زندگی میں یوگا کی اہمیت کے علاوہ کوویڈ انفیکشن کے پھیلاؤ کو روکنے میں کووڈ پروٹوکول پر عمل کرنے کی اہمیت کے بارے میں بھی آگاہ کیا۔
 

جموں میں توسیع کیلئے 11صنعتی یونٹوں کومنظوری 

 جموں// جموں ضلع کے دائرہ اختیار میں آنے والے یونٹوں کے سلسلے میں یونٹوں کی توسیع، اضافی لائنوں، سرگرمیوں کی لائن میں تبدیلی وغیرہ کے مختلف منصوبوں کو منظوری دینے کے لیے 9ویں سنگل ونڈو کمیٹی کی میٹنگ منعقد ہوئی۔میٹنگ کی صدارت سباح مہتا، جنرل منیجر، ڈسٹرکٹ انڈسٹریز سنٹر، جموں نے کی اور دیگر متعلقہ محکموں کے نمائندوں نے شرکت کی۔شروع میں، میٹنگ کی کنوینر، مالویکا شرما، پروجیکٹ مینیجر، نے اے9 ویں سنگل ونڈو میٹنگ کے لیے 11 یونٹس کے لیے بحث کی گئی۔کمیٹی نے بحث کے بعد تمام 11 کیسوں کی منظوری دے دی ۔میٹنگ میں منظور کیے گئے کیسوں میسرز جموں دودھ کی مصنوعات کی صنعت؛ میسرز جے کے ڈرائی فروٹس؛ میسرز نرمل ٹن انڈسٹریز؛ میسرز انکش انڈسٹریز؛میسرزسائی ٹیکنوپلاسٹ،میسرز Revenbhel Biotech; ،میسرز ستلج انڈسٹریز؛ میسرز معصوم فوڈ پراڈکٹس،میسرز ماڈرن فیبریکیٹر؛ میسرز جموں اینڈ کشمیر ملک پروڈیوسرز کو آپ لمیٹڈ اور میسرز ہربنس انڈسٹریزشامل ہیں۔