مزید خبرں

 قومی پارکیں ، جنگلی پناہ گاہیں اور چڑیا گھربھی کھل گئے

 سید امجد شاہ
جموں//محکمہ وائلڈ لائف نے مرکزی خطوں میں کووڈ 19 معاملات میں کمی کے بعد جموں و کشمیر کے قومی پارکوں ، محفوظ خانوں ، تحفظ ذخائر اور چڑیا گھروں میں داخلے پر عائد پابندیوں کو واپس لے لیا۔محکمہ وائلڈ لائف کے ایک اہلکار کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ کووڈ کی صورتحال میں بہتری کے پیش نظر نیشنل پارکس ، سنکچریز ، کنزرویشن ریزرو اور جموں و کشمیر کے چڑیا گھروں میں زائرین کے داخلے پر پابندی کو واپس لیا گیا ہے۔جموں وکشمیر میں کوڈ 19 کے وباء کے بعد قومی پارکوں ، پناہ گاہوں ، تحفظ ذخائر اور چڑیا گھروں میں زائرین کے داخلے پر پابندی عائد کردی گئی تھی۔ایک عہدیدار کے مطابق ، "یہ پابندیاں مجاز اتھارٹی کی طرف سے وقتا فوقتا کووڈ 19 کو پھیلانے پر قابو پانے والی پابندیوں کے پیش نظر عمل میں لائی گئیں۔" چیف وائلڈ لائف وارڈن ، سریش کمار گپتا نے بتایا ہے کہ آنے والوں کو حکومت کے جاری کردہ احکامات / ہدایات کے مطابق کووڈ 19 پروٹوکول پر عمل کرنا ہے۔"ماحولیات ، جنگلات ، اور موسمیاتی تبدیلی کی وزارت نے سیاحوں کے لئے قومی پارکس / پناہ گاہوں اور دیگر محفوظ علاقوں کو کھولنے کے حوالے سے بھی مشارکی جاری کیا ہے جبکہ کوڈ 19 پروٹوکول کی سختی سے پیروی کی ہے۔"
اس میں کہا گیا ہے کہ حکومت نے وبائی صورتحال میں بہتری کے پیش نظر اب مختلف پابندیوں میں نرمی کردی ہے۔
 
 

۔8چورہ شدہ سکوٹیاں بازیاب،چور گرفتار

ریاسی//پولیس تھانہ کٹرہ کی ٹیم نے چوروں کے خلاف ایک بڑی کارروائی کے دوران مختلف مقامات پر چھاپہ مارا اور مختلف علاقوں سے چوری شدہ 08 اسکوٹیاں برآمد کیں اور بدنام چور کو بھی گرفتار کرلیا۔05 جولائی کو رساو تھاپا ولدپرشوتم تھاپاساکن مکان نمبر 448 بھیم نگر بی سی روڈ جموں نے پولیس اسٹیشن کٹرہ میں ایک تحریری شکایت درج کروائی جس میں کہا گیا ہے کہ وہ اپنی اسکوٹی زیررجسٹریشن نمبر جے کے 02 بی کیو 656 کوفاؤنٹین چوک کٹرہ میں کھڑا کیا اور خود درشن کیلئے گیا۔ جب وہ درشن کے بعد واپس آیا تو وہاں اسکی سکوٹی نہیں ملی اور نامعلوم افراد نے اسے چوری کرلیا۔ اس معاملے پر ایف آئی آر نمبر درج کیا گیا اور تفتیش شروع ہوگئی۔پولیس تھانہ کٹرا نے چوری شدہ سکوٹی کا سراغ لگانے کے لئے ذرائع کو متحرک کیا۔ پولیس ٹیم نے متعدد ملزمان کو پکڑ لیا اور ان سے پوچھ گچھ کے مسلسل دور شروع کردیئے۔ مشتبہ سشیل گپتا ولد کستوری لال ساکن مکان116 شیولک پورم جانی پور کالونی جموں اپنے غیر واضح جوابوں سے علاقے میں نقل و حرکت کا جواز پیش نہیں کرسکتا تھا اور اسے جرم کے کمیشن کے بارے میں اعتراف کرنا پڑا تھا۔ پولیس نے ان جگہوں پر چھاپے مارنے کے لئے ٹیمیں تشکیل دیں جہاں سے چوری شدہ سکوٹیوںکی بازیابی کا انکشاف ہوا تھا۔ کٹرا قصبہ سے سکوٹی زیر رجسٹریشن نمبر JK02BQ-6512 بازیاب ہوئی۔ تفتیش کے دوران مزید گہری چھان بین کے دوران ملزم نے اپنی طرف سے چوری کی جانے والی تقریبا ًسات دیگر گاڑیوںکا ذکر کیاجس کے بعد چھاپوں کا سلسلہ تیز کیاگیاجودو دن تک جاری رہا جس میں مزید 7 سکوٹیاں برآمد ہوئیں۔سات لاکھ سے زائد مالیت کی یہ تمام گاڑیاں ضلع جموں کے مختلف علاقوں سے ملزم سشیل گپتا نے چوری کی تھیں اور دستاویزات جعلسازی کرکے یہ گاڑیاں عام لوگوں کو فروخت کرتی تھیں۔
 
 

 ماتا ویشنو دیوی مندر کے قریب 150 یاتریوں کا کورونا ٹیسٹ مثبت

جموں// جموں و کشمیر کے ضلع ریاسی کی ترکوٹہ پہاڑیوں میں واقع شری ماتا ویشنو دیوی مندر کی یاترا کے لئے آنے والے کم سے کم  150یاتریوں کا کورونا ٹیسٹ مثبت آیا ہے۔سرکاری ذرائع نے بتایا کہ کٹرہ قصبے میں گذشتہ دو دنوں کے دوران کم سے کم 150 یاتریوں کا کورونا ٹیسٹ مثبت آیا ہے جو سب کے سب غیر مقامی ہیں اور ریل کے ذریعے یاترا پر آئے ہیں۔انہوں نے بتایا کہ 4 جولائی کو 75 یاتریوں کا کورونا ٹیسٹ مثبت آیا تھا جبکہ  5جولائی کو مزید 72 مثبت کیسز درج ہوئے تھے۔مذکورہ ذرائع نے بتایا کہ جن یاتریوں کا ٹیسٹ مثبت آتا ہے انہیں یا گھر واپس بھیج دیا جاتا ہے یا شرائن بورڈ کی طرف سے پنتھال میں قائم کورنٹائن سینٹر میں رکھا جاتا ہے۔
 

ڈوڈہ میں کووڈ 19 کے 36 نئے معاملات 

۔23مریض صحتیاب ،151466افراد کی ٹیکہ کاری 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ میں کووڈ 19 کے 36 نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں اور 23 مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔اطلاعات کے مطابق بدھ کے روز ڈوڈہ، بھدرواہ، ٹھاٹھری ،گندوہ و عسر میں ہوئی کوؤڈ جانچ کے دوران 36 افراد کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے جنہیں ہوم قرنطینہ میں رکھا گیا ہے اس دوران تئیس مریض صحتیاب ہوئے ہیں اور اس طرح سے ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد 220 و شفایاب ہوئے مریضوں کی مجموعی تعداد 6631 پہنچ گئی ہے۔ضلع میں اب تک کورونا وائرس سے 119 اموات ہوئیں ہیں اور 151466افراد کو ٹیکے لگائے گئے ہیں۔
 

کووڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر34ہزار کا جرمانہ

 رام بن میں3311 ٹیکے لگائے گئے ، 1392 نمونے جمع  

رام بن//ضلع رام بن میں کووڈ پروٹوکول کے نفاذ کے لئے مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر متعدد خلاف ورزی کرنے والوں پر جرمانہ عائد کیا۔نفاذ کرنے والی ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ اختیار میں معائنہ کے دوران 33ہزار900 روپے جرمانہ وصول کیا ۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ وہ اپنے قریبی سی وی سی میں کوویڈ ویکسی نیشن کی خوراکیں لیں۔ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسر ڈاکٹرسریش نے بتایا کہ پہلے اور دوسرے کووڈ ویکسین کے ٹیکے3311 افراد کولگائے ۔چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق محکمہ صحت نے ضلع میں وقف کرائے جانے والے ویکسی نیشن مراکز میں 3311 افراد کو کوڈ ویکسین پلانے کے علاوہ 332 آر ٹی-پی سی آر اور 1060 RAT نمونے سمیت 1392 نمونے اکٹھے کئے ہیں۔
 

    ادھم پورمیں پتنگ بازی کیلئے

 مصنوعی دھاگے کی فروخت پر پابندی عائد

ادھم پور//ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ ادھم پور اندو کنول چب نیدفعہ 144 سی سی پی سی کے تحت ایک آرڈر جاری کیا ، جس میں مصنوعی نائیلان شیشے کے لیپت دھاگے کی خریداری ، ذخیرہ اندوزی ، فروخت اور استعمال پر پا بندی عائد کردی جو مشہور طور پر پکا دھاگہ / ڈوری اور چینی مانجا / ڈوری کے نام سے مشہور ہے۔حکم کے مطابق  یہ اقدام ہنگامی صورتحال اور انسانوں اور پرندوں کو شدید چوٹوں یا موت سے روکنے اور جنگلی زندگی اور ماحول کو پہنچنے والے نقصان کو روکنے کے اقدام کے طور پر اٹھایا گیا ہے۔سینئر سپرنٹنڈنٹ پولیس ادھم پور ، اس آرڈر پرمن و عن عمل درآمد کو یقینی بنائیں گے۔
 
 

 مردم شماری کے بغیر حد بندی ، انتخابات بیکار:یوتھ فیڈریشن 

 جموں// آل جموں و کشمیر یوتھ فیڈریشن (اے جے کے وائی ایف) کے ترجمان نیکول شرما نے کہاکہ جموں و کشمیر میں اسمبلی انتخابات کے بعد حد بندی مشق کا انعقاد 2021 مردم شماری کرائے بغیر فضول مشق ہوگا۔ بیان میں شرما نے بتایا کہ مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے بتایا ہے کہ 2021 قومی مردم شماری ایک موبائل فون ایپلی کیشن کے ذریعے مکمل ڈیجیٹل طور پر کی جائے گی اور ریفرنس کی تاریخ ملک کے بیشتر حصے میں یکم مارچ 2021 اور جموں و کشمیر کے لئے یکم اکتوبر 2020 ہوگی۔ ہماچل پردیش اور اتراکھنڈ کے کچھ علاقے ، لیکن ان کے اپنے بیان پر قائم رہنے کے باوجود ، بھوک کی طاقت اور جموں و کشمیر کے لوگوں کو بے چین کرنے کی وجہ سے حد بندی کمیشن کا ایک وفد مرکزی خطے کا دورہ کیا ہے۔ شرما نے مزید کہا کہ اپنے وعدوں اور زمین کے قانون کو نظرانداز کرنے کے بعد بھی ، جہاں جموں وکشمیر کے اسمبلی طبقات کی حد بندی کے لئے ایک بہت بڑی کوشش کی جارہی ہے ، حکومت کو بھی جموں و کشمیر کی پارلیمانی نشستوں میں اضافہ کے لئے تلاش کرنا چاہئے جو ایک طویل التوا کا مطالبہ ہے۔ ترجمان نے مرکزی حکومت سے فوری طور پر مردم شماری 2021 کے انعقاد اور اس کے بعد جموں و کشمیر میں پارلیمانی اور اسمبلی دونوں نشستوں کے لئے حد بندی کا عمل انجام دینے پر زور دیا۔
 

یاسر کا بی آر او کے تئیں اظہار ِتشکر

کٹھوعہ//اپنی پارٹی لیڈر یاسر چوہدری نے بنی ۔بھدرواہ سڑک پر ASSOپل کی تعمیر کے لئے بارڈر روڈ آرگنائزیشن اور ضلع انتظامیہ کٹھوعہ کا شکریہ ادا کیا ہے۔یاسر نے کہاکہ ایک ماہ قبل پل تباہ ہوگیا تھا، انہوں نے بی آر او چیف اور ضلع انتظامیہ کی نوٹس میں معاملہ لایا جنہوں نے ایک ماہ میں تعمیر کا وعدہ کیاتھا جس کو وفا کرنے پر وہ علاقہ کی عوام کی طرف سے انتظامیہ کے شکر گذار ہیں۔
 

کاظمی کی حکومت سے ڈیلی ویجروںاور نیڈ بیسڈ ملازمین کو مستقل کرنے کی اپیل

 جموں//اپنی ٹریڈ یونین ریاستی صدر اعجاز کاظمی نے لیفٹیننٹ گورنرجموں وکشمیر سے اپیل کی ہے کہ صنعتی شعبہ، ڈیلی ویجرز کو درپیش مشکلات کو حل کیاجائے اور جیم ودیگر مراکز ایس او پیز کے ساتھ کھولے جائیں۔ اعجاز کاظمی نے لیفٹیننٹ گورنر سے سبھی یومیہ اجرت ملازمین کومستقل کرنے کی اپیل کی ہے جوکہ اِس وقت سخت مالی مشکلات سے دو چار ہیں اور کویڈ19کی مشکل گھڑی میں انہوں نے قابل ِ ستائش خدمات انجام دی ہیں۔ کاظمی نے کہاکہ کویڈ بحران کے دوران بری طرح سے متاثر کاروباری طبقہ اور تاجروں کے لئے صنعتی پیکیج دیاجانا چاہئے۔ انہوں نے 2جولائی2021کی درمیانی شب کو موسلادھار بارش اور طوفان کی وجہ سے بجلی ڈھانچہ کو پہنچے نقصان کے باوجود چند گھنٹوں کے اندر بجلی بحال کرنے پر پی ڈی ڈی محکمہ گاندھی نگر جموں کے رول کی ستائش کی ہے۔ انہوں نے انتظامیہ سے اپیل کی کہ کویڈ وباء کیک پیش نظر صارفین کو بجلی کرائے معاف کئے جائیں۔