مزید خبرں

معروف دواسازکمپنی’مین کائنڈ فارما‘کی،کووِڈجانبازوں کوامداد

بہبودی فنڈ میں ایک ارب روپے دینے کا اعلان

نئی دہلی// معروف دواساز کمپنی مین کائینڈ فارماکووِڈ – 19کے صف اول کے کارکنوں کی مدد کیلئے ایک ارب روپے دے گی۔ ملک جہاں کورونا کی دوسری تباہ کن لہر سے مقابلہ کررہا ہے صحت عامہ اور صف اول کے محاذ پر کام کرنے والے کارکن اس کے پھیلائو کو روکنے کیلئے ہرممکن تدابیر کررہے ہیں۔ا س دوران بہت سے جانفشان کارکنوں نے اپنی جان بھی اس جنگ میں گنوادی۔اس موقعہ پرسماجی ذمہ داری نبھاتے ہوئے مین کائنڈ فارما اِن جانفشانوں کے کنبوں کے ساتھ یکجہتی کااظہار کرتی ہے اور اُس نے ان کی امداد کیلئے ایک اوب روپے عطیہ دینے کا اعلان کیا ہے۔مین کائنڈ دواسازکمپنی اس عالمگیر وباء کی شروعات کے ساتھ ہی اس کا مقابلہ کرنے میں جُٹ گئی اور اس نے وزیراعظم کے امدادی فنڈ میں ایک ارب تیس کروڑروپے کاعطیہ پیش کیا۔کمپنی نے ملک کو وینٹی لیٹر،پی پی کٹ،اور ادویات بھی عطیہ میں پیش کی ہیں ۔صف اول کی دواسازکمپنی ہونے کے ناطے کمپنی کی یہ کوشش ہوتی ہے کہ وہ اپنی سرگرمیوں سے ملک کے عوام کی خدمات انجام دے۔مین کائنڈ فارما کے نائب چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹرراجیون جنیجانے کہا،’’ہمارے بے خوف جانفشان جانباز کووِڈ متاثرین کی مدد کرنے میں ہرممکن کوشش کرررہے ہیں اور اس دوران متعدد نے ہماراتحفظ کرتے ہوئے اپنی جانیں بھی گنوادیں ۔ملک کے تئیں ان کی بے مثال خدمات انمول ہیں اور انہیں خراج عقیدت پیش کرنے کیلئے کمپنی ایک ارب روپیہ ان کی امداد کیلئے دے گی۔انہوں نے کہا کہ یہ ہمارافرض ہے نہ کہ کوئی قرضہ۔
 
 
 

اثرخبر کا

چکرریشی پورہ  کے باغ کو سنوارا گیا

محکمہ باغبانی کے اقدام کو مقامی لوگوں نے سراہا

عازم جان 
بانڈی پورہ//چکریشی پورہ بانڈی پورہ میں محکمہ باغبانی کے باغ کی ہیت ہی آج تبدیل ہوئی ہے کیوں کہ محکمہ کے ناظم نے اس خستہ حال باغ کی حالت سدھارنے میں ذاتی دلچسپی لیکر یہاں عملہ کو تعینات کیاجنہوں نے جانفشانی سے کام کرکے اس باغ کو سنوارا۔ان دنوں اس باغ میں سرسبزدرخت ہر سونظر آرہے ہیں اور نئے عملہ نے باغ میں درختوں کی پیوندکاری کے علاوہ اس کی تاربندی بھی کی جس کی وجہ سے اس باغ میں آوارہ مویشیویوں کاداخلہ بند ہوا۔قابل ذکر ہے کہ گزشتہ ماہ اس باغ کی ناگفتہ بہہ حالت سے متعلق کشمیرعظمیٰ میں تصویر کے ساتھ خبر شائع ہوئی تھی،جس کا محکمہ کے ناظم نے سنجیدہ نوٹس لیتے ہوئے اس باغ کی دیکھ ریکھ کیلئے سمبل سے
 

سیکریٹری سیاحت کا ماسٹر پلانوں کی اہمیت پر زور

جموں//سیکرٹری سیاحت سرمد حفیظ نے یہاں سول سیکرٹریٹ میں منعقدہ میٹنگ میں  ٹوراِزم ڈیولپمنٹ اَتھارٹیوں کے ماسٹر پلان کی تیاریوںکا جائزہ لیا۔میٹنگ میں جموں خطے کے چیف ایگزیکٹیو آفیسر وںشرکت کی جبکہ کشمیر خطے کے چیف ایگزیکٹیو آفیسروں نے ایس کے آئی سی سی سری نگر سے بذریعہ ویڈیو لنک میٹنگ میں حصہ لیا۔سیکرٹری سیاحت نے ماسٹر پلان کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے چیف ایگزیکٹیو آفیسرسے کہا کہ وہ اس معاملے کو ترجیحی طور پر اٹھائیں اور عمل میں تیزی لانے کے لئے متعلقہ خطے کے متعلقہ چیف ٹاؤن پلانر سے ذاتی طور پرپیروی کریں تاکہ تیاری کے تحت ماسٹر پلان کو حتمی شکل دی جائے۔اُنہوں نے تمام سیاحتی مقامات پر ہرے احاطہ کو برقرار رکھنے کی ضرورت پر زور دیا اور اس بات کو یقینی بنایا کہ ایسی کسی بھی سرگرمی کو ماحول کے لئے نقصان دہ نہ ہونے دیا جائے۔ اُنہوں نے دیگرڈیولپمنٹ اتھارٹوں کے سی ای اوز سے بھی کہا کہ وہ ماسٹر پلانوں کی تیاری کے لئے عمل شروع کریں اور اسے مقررہ مدت میں مکمل کریں۔ سی ای او نے ٹاؤن پلاننگ آرگنائزیشن کے پاس افرادی قوت کی کمی کے بارے میں آگاہ کیا۔تمام سی ای اوسے کہا گیا ہے کہ وہ مئی 2021 ء کے پہلے ہفتہ میں موجودہ یا زیر انتظام تیاری ماسٹر پلانوں کے بارے میں پرزنٹیشن پیش کریں۔میٹنگ میں ڈائریکٹر پلاننگ ٹورازم ڈیپارٹمنٹ پرویز ایس ککرو ، ایڈیشنل سیکرٹری سیاحت نریش کمار اور دیگر افسران نے بھی شرکت کی۔
 
 

Do'nt Die Befrore Your Death‘

صباحت قیوم کی تصنیف امیزان اور فلپ کارٹ پردستیاب

بڈگام//بڈگام کی نویں جماعت کی ایک طالبہ صباحت قیوم کی تصنیف ’Do'nt Die Befrore Your Death‘شائع ہوئی ہے اور امیزان اورفلپ کارٹ پراس کی سو سے زیادہ کاپیاں فروخت بھی ہوئی ہیں۔2020میں جب کورونا وائرس کا قہر جاری تھا اور لاک ڈاؤن کی وجہ سے لوگ اپنے گھروں تک ہی محدود تھے، تو پارنیوہ بڈگام سے تعلق رکھنے والی نویں جماعت کی طالبہ صباحت قیوم نے تحریرکے اپنے ہنر کو نکھارا۔جے کے این ایس کے مطابقصباحت نے قلم اور کاغذ اْٹھایا اور لکھنا شروع کیا اور ڈیڑھ سال کی کڑی محنت اور لگن کے بعد آخرکار وہ دن آہی گیا جب صباحت ایک کتاب کی مصنفہ بن گئی۔ کتاب کا ٹائٹل ہی ساری کہانی بیان کرتا ہے۔صباحت کی کتاب ’ڈونٹ ڈائے بِفور یوور ڈیتھ‘یعنی مرنے سے پہلے مت مرئو،رواں ماہ5تاریخ کو شائع ہوئی اور امیزان اور فلپ کارٹ پر اب تک100 سے زائد کتابیں فروخت بھی ہوئی ہیں۔صباحت کا کہنا ہے کہ کشمیر میں ہنر کی کوئی کمی نہیں ہے، بس اسے آزمانے اور اسکی نمائش کرنے کا موقع فراہم ہونا چاہئے۔صباحت نے اس کتاب میں سماج کے تقریباً ہر پہلو کو اجاگر کیا ہے۔ انہوں نے نوجوانوں میں منشیات کی لت سے لیکر سماج میں موجود دیگر برائیوں کا موثر انداز میں تذکرہ کیا ہے۔ صباحت کا کہنا ہے کہ موجودہ حالات میں ہم یقیناً وقت سے پہلے ہی مر گئے ہیں اور جب انہوں نے کتاب میں سماجی عناصر کے بارے میں لکھا تو انہوں نے کتاب کا نام ہی ’ڈونٹ ڈائے بِفور یوور ڈیتھ‘یعنی’ مرنے سے پہلے مت مرو‘ رکھا۔والدین نے نوعمر صباحت کا کافی ساتھ دیا۔ انہوں نے  نویں جماعت میں زیرتعلیم صباحت کی ہمیشہ حوصلہ افزائی کی ہے۔ صباحت کے والدین کا کہنا ہے کہ موجودہ وقت میں بیٹیاں ہی بیٹوں سے آگے چل رہی ہے، لہٰذا والدین کو اپنی لڑکیوں کا ساتھ دینا چاہئے تاکہ وہ اپنے ہنر کا مظاہرہ کریں۔انہوںنے کہاکہ وادی کشمیر میں ہنر کی کوئی کمی نہیں ہے، کمی اگر کسی چیز کی ہے وہ بہتر پلیٹ فارم اور گائڈینس کی ہے۔ اگر بچوں کو صحیح پلیٹ فارم اور بہتر گائڈینس مہیا کی جائے تو یہاں کے طلباء پوری دنیا میں اپنا نام کما سکتے ہیں۔ لہٰذا سرکار کو چاہیے کہ اس پر اقدام کریں تاکہ یہاں کے بچوں میں جو ہنر ہے اسکا مظاہرہ ہو سکے۔
 
 

 لاک ڈاؤن کے دوران لازمی خدمات کی فراہمی یقینی بنائیں

 ڈپٹی کمشنر اننت ناگ کی متعلقہ افسران کو ہدایت

اننت ناگ//ڈپٹی کمشنر اننت ناگ ڈاکٹر پیوش سنگلا نے افسران کو ہدایت دی کہ وہ ضلع میں 29 اپریل سے 3 مئی 2021 تک لاک ڈاؤن کے دوران ضروری خدمات کی سپلائی یقینی بنائیں۔انہوں نے متعلقہ افسران کو ہدایت دی کہ راشن ، ادویات کی دستیابی کے علاوہ کوویڈ کنٹینمنٹ زونز سمیت ضلع بھر میں بجلی اور پانی کی ہموار فراہمی کو یقینی بنائیں۔انہوں نے منشیات کے کنٹرول کے حکام پر زور دیا کہ وہ دوائی کی دکانیں کھولنے اور بند کرنے کے لئے روسٹر تیار کرنے کے لئے کیمسٹ ایسوسی ایشن کے ساتھ میٹنگیں کریں اور اس کے ساتھ کہ اس کی سختی سے عمل پیرا ہو۔انہوں نے ضلعی اور سیکٹرل افسران کو بھی ہدایت کی کہ وہ اس مدت کے دوران اپنے متعلقہ اسٹیشنوں پر اپنی موجودگی کو یقینی بنائیں۔اے ڈی سی (ایس) ، سی ایم او ، ایم ایس جی ایم سی اننت ناگ ، سابق۔ انجینئر پی ڈی ڈی ، ڈائی۔ اجلاس میں سی ایم او ، اے ڈی فوڈ ، ڈی وائی ایس او ، ڈرگ کنٹرول کے عہدیداران اور دیگر متعلقہ عہدیدار شریک ہوئے۔
 
 

 ضلع ہسپتال ہندوارہ میں کووڈ وارڈوں کا معائنہ

کپواڑہ//ضلع ترقیاتی کونسل کپوارہ عرفان سلطان پنڈتپوری اور ڈی ڈی سی ممبر راجوار میر سلیمان اور سی ایم او کپوارہ کوثر امین نے ڈسٹرکٹ اسپتال ہندوارہ کا دورہ کیا۔انہوںنے سی ایم او سے گفتگو کی اور اس بات پر زور دیا کہ وہ ترجیحی بنیادوں پر ضلع اسپتال ہندوارہ میں تمام سہولیات میسر ہوں۔ انہوں نے اسپتال میں کووڈ کی تیاریوں کا بھی جائزہ لیا اور اطمینان کا اظہار کیا۔ انہوں نے میڈیکل سپرانٹنڈنٹ ، ہنڈواڑر اور سی ایم او کپوارہ کی COVID سے متعلق تیاریوں کی تعریف کی۔انہوںنے لوگوں سے بھی گھبرانے کی اپیل نہیں کی بلکہ خطوط اور روح کے مطابق تمام رہنما خطوط اور ایس او پیز پر عمل کریں تاکہ ہم مل کر کوویڈ وبائی امراض کے خلاف لڑ سکیں۔انہوں نے ضلع کے تعلیم یافتہ نوجوانوں سے کہا کہ وہ اپنے دوستوں اور رشتہ داروں میں ماسک کے استعمال اور معاشرتی فاصلے کو برقرار رکھنے اور دیگر مطلوبہ ایس او پیز پر عمل کریں۔
 
 
 

میرے ممبروں کو ہراساں کیا گیا

بانڈی پورہ میونسپل کونسل کے سابق صدر کا الزام

عازم جان 
بانڈی پورہ//بانڈی پورہ میونسپل کونسل کے سابق صدر بشارت احمد نجار نے عیدگاہ بانڈی پورہ میں ایک پریس کانفرنس کے دوران اپنی پارٹی پر الزام لگاتے ہوئے کہا’’اپنی پارٹی نے میرے ممبران کو ہراساں کرنے کے بعد خریدلیا‘‘۔ بشارت نجار کے ساتھ نثار احمد میر بھی پریس کانفرنس میں موجودتھے۔انہوں نے کہا کہ اپنی پارٹی نے اُن کے ممبران کو یرغمال بنا کر بدھ کو قیدیوں کی طرح ووٹ ڈالنے کیلئے پہنچایا۔  انہوں نے کہا کہ پیسے کے بل پر جموں و کشمیر میں غیر جمہوری ہتھکنڈے آزمائے جارہے ہیں۔انہوںنے کہا کہ بدھ کے روز جو سانحہ پیش آیا ممبران کو دباو دھونس اور پیسے دے کر ووٹ ڈلوائے ہم اس کی مڈمت کرتے ہیں انہوں نے کہا ’’میں کانگریس پارٹی سے اسلئے مستعفی ہوا کیونکہ انہوں نے برے وقت میں میراساتھ نہیں دیا ‘‘۔
 
 
 

آغا حسن کا او پی شاہ سے اظہارتعزیت

سرینگر//انجمن شرعی شیعیان کے صدر آغا سید حسن نے بھارت کے معروف سماجی کارکن اور سابق کانگرس لیڈر اوم پرکاش شاہ کی اہلیہ کے انتقال پر رنج و غم کا اظہار کرتے ہوئے سوگوار کنبے سے تعزیت کی۔ انہوںنے کہا کہ او پی شاہ نے ہمیشہ کشمیر اور کشمیریوں کا درد محسوس کیا اور وہ ہمیشہ کشمیریوں کے لئے فکر مند رہتے ہیں۔انہوںنے مرحومہ کے روح کی شانتی اور پسماندگان کے لئے صبر و جمیل کی دعا کی۔
 
 

اپنی پارٹی کا جی ایم بوان سے اظہار تعزیت

سرینگر//اپنی پارٹی صدر سید محمد الطاف بخاری نے پارٹی لیڈر جی ایم بوان کی دوشیزہ کے انتقال پر دکھ اور صدمے کا اظہار کیا ہے۔ایک تعزیتی پیغام میں الطاف بخاری نے کہا ہے کہ مرحومہ نیک سیرت خاتون تھیں جو مہمان نوازی اور خوش اخلاقی کی وجہ سے جانی جاتی تھیں۔  پارٹی کے دیگر عہدیداران اور ممبران نے بھی مرحومہ کی وفات پر دکھ کا اظہار کیا ہے۔ پارٹی لیڈرشپ نے غمزدہ کنبہ کے ساتھ دلی ہمدردی اور یکجہتی کا اظہار کیا۔