مزید خبرں

 ڈوڈہ میں کووڈ 19 کے 36 نئے معاملات ،47 مریض صحتیاب 

مثبت کیسوں کی شرح میں کمی،45 سال کی عمر کے 69فیصد افراد میں ٹیکے لگائے گئے 

اشتیاق ملک
ڈوڈہ //ڈوڈہ سے کورونا وائرس کے 36 نئے مثبت کیس سامنے آئے ہیں اور 47 مریض صحتیاب ہوئے ہیں۔ اطلاعات کے مطابق پیر کے روز ڈوڈہ، بھدرواہ، عسر ،ٹھاٹھری و گندوہ میں ہوئی کوؤڈ جانچ کے دوران 36 افراد کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے اور 47 مریض صحتیاب ہوئے ہیں اور اسطرح سے ضلع میں فعال کیسوں کی تعداد 1019 و شفایاب ہوئے مریضوں کی مجموعی تعداد 4973 پہنچ گئی ہے جبکہ کورونا وائرس سے اب تک کل 93 افراد فوت ہو چکے ہیں جبکہ ایک لاکھ چودہ ہزار کے قریب لوگوں کو ٹیکے لگائے گئے ہیں۔اس دوران ڈپٹی کمشنر ڈوڈہ وکاس شرما نے کوؤڈ 19 سے پیدا صورتحال کے بارے میں میڈیا کو جانکاری دیتے ہوئے کہا کہ ضلع میں مثبت کیسوں کی شرح میں 5 فیصدی کمی آئی ہے اور پینتالیس سال سے اوپر کے 69 فیصدی لوگوں کو ٹیکے لگائے گئے ہیں۔انہوں نے کہا کہ ضلع کے دیہی علاقوں میں پچھلے ایک ہفتہ میں آشاورکروں نے 500 افراد کو آر اے ٹی کے تحت نمونے حاصل کئے۔ مزید آکسیجن دستیاب رکھنے کے حوالے سے ڈی سی نے کہا کہ اگلے ہفتے سے ای آر اے گندوہ و ڈوڈہ میں آکسیجن پلانٹ نصب کرنے کا کام شروع کرے گی۔انہوں نے لوگوں سے اپنے آپ کو اس مہلک وباء￿  سے محفوظ رکھنے کے لئے ایس او پیز پر سختی سے عمل کرنے کی اپیل کی ہے۔
 
 
 

ڈوڈہ میں کورونا کرفیو میں جزوی نرمی 

نجی کاروباری ادارے و عوامی ٹریفک بحال، کرایہ میں اضافہ کا الزام 

اشتیاق ملک 
ڈوڈہ //ڈوڈہ میں پیر کے روز بازاروں میں جزوی نرمی برتی گئی جس دوران حفاظتی اقدامات کے ساتھ نجی کاروباری سرگرمیاں بحال رہیں اور پبلک ٹرانسپورٹ بھی پچاس فیصدی سواریوں کے ساتھ جاری رہا۔ اطلاعات کے مطابق ڈوڈہ، بھدرواہ، عسر ،ٹھاٹھری و گندوہ میں پیر کے روز انتظامیہ کی جانب سے جاری شیڈول کے مطابق دوکانیں کھلی رہیں اور سڑکوں پر عوامی ٹریفک کی آمدورفت رفت بھی بحال رہاتاہم کئی مسافروں نے کشمیر عظمیٰ کو بتایا کہ انتظامیہ کی عدم توجہی کے باعث ڈرائیوروں نے کرایا میں ناجائز اضافہ کیا ہے جس کے نتیجے میں انہیں شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ انہوں نے ضلع و مقامی انتظامیہ سے مسافر کرایا مقرر کرنے و ناجائز کرایا وصول کرنے والے ڈرائیوروں کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا ہے۔
 
 

کووڈ ایس او پیز کی خلاف ورزی پر11ہزار کا جرمانہ

 رام بن میں71 ٹیکے لگائے گئے ، 1363 نمونے جمع 

رام بن// ضلع رام بن میں کووڈ پروٹوکول کے نفاذ کے لئے مہم کو جاری رکھتے ہوئے انفورسمنٹ ٹیموں نے چہرے کے ماسک پہنے بغیر گھومنے اور جسمانی فاصلہ برقرار نہ رکھنے پر متعدد خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانہ کیا۔ انفورسمنٹ ٹیموں نے اپنے اپنے دائرہ اختیار میں معائنے کے دوران 10ہزار800 روپے جرمانہ وصول کیااور یوں 1 اپریل 2021 سے جرمانے کی کل رقم سے 11لاکھ 1ہزاررقوم بطور جرمانہ وصول ہوئی ہے ۔انفورسمنٹ افسران نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ چہرے کے ماسک پہنیں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں اس کے علاوہ وہ اپنے قریبی سی وی سی میں کوویڈ ویکسی نیشن ڈوز لیں۔ ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسر رام بن ڈاکٹر سریش نے بتایا کہ پیر کے روز ضلع رام بن میں 71 اور 70 کوویڈ ویکسین کی دوائیاں دی گئیں۔چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر محمد فرید بھٹ کی طرف سے جاری کردہ روزانہ بلیٹن کے مطابق ، محکمہ صحت نے ضلع میں نامزد ویکسی نیشن مراکز میں 71 افراد کو کوڈ ویکسین پلانے کے علاوہ 230 آر ٹی۔پی سی آر اور 1133 RAT نمونے سمیت 1363 نمونے اکٹھے کیے ہیں۔
  
 

قومی شاہراہ کی توسیع کا کام انسانی آبادی کیلئے عذاب بن گیا

رام بن ضلع میں لوگ فضائی آلودگی سے پریشان،انتظامیہ کی توجہ طلب

  ایم ایم پرویز
رام بن//جموں سرینگر قومی شاہراہ پر تعمیراتی کام کی وجہ سے فضائی آلودگی رام بن ضلع میں قومی شاہراہ کے ساتھ مقیم شہریوں کے لئے تباہی کا باعث بن رہی ہے۔رامبان قصبہ، چندرکوٹ، چمبہ، سیری،رامسو،مگرکوٹ،کیلاموڑ، ماروگ شاہراہ کے سب سے زیادہ آلودہ علاقوں میں شامل ہیں۔ تعمیراتی کام کی وجہ سے اڑتی ہوئی دھول ہوا کو آلودہ کررہی ہے جو ناشری سے بانہال تک تقریبا ً پورے شاہراہ پر جاری ہے۔شہریوں نے الزام لگایا کہ فضائی آلودگی کی روک تھام اور اس کے اثرات کو کم کرنے کے لئے وضع کردہ اور طے شدہ اصولوں کی خلاف ورزی نیشنل ہائی وے اتھارٹی کے ذریعہ کنٹریکٹر کمپنیاں کررہی ہیں۔دھول کی وجہ سے دکاندار اس کے علاج کے لئے پکار رہے ہیں ان کی شکایت ہے کہ ٹھیکیدار کمپنیوں کے ذریعہ پانی کا کوئی سپرے نہیں کیا جارہا ہے جس کو آلودگی کو کم کرنے کے لئے ٹھیکیدار کمپنیوں کو لازمی قرار دیا گیا تھا اور شاہراہ پر گندگی کا انبار پڑ رہا ہے۔انہوں نے کہا کہ اگرچہ ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر قصبے میں ڈپٹی کمشنر کی ہدایت پر دھول کو کم کرنے کے لئے کام کے اوقات میں شاہراہ پر ررام بن میں واٹر سپرے کیا جارہا ہے لیکن دوسری جگہوں پر جہاں تعمیراتی کام جاری ہے وہ پانی کا سپرے نہیں کیا جارہا ہے۔رہائشیوں نے ضلعی انتظامیہ سے اپیل کی ہے کہ وہ اس ضلع میں ہوا کے آلودگی کے مضر سطح پر قابو پانے کے لئے ضروری اقدامات کریں جو ضلع کے رہائشیوں کے لئے ایک عام پریشانی بن رہا ہے۔
 

 منشیات سمگلنگ کے الزام میں3گرفتار

ایم ایم پرویز
رام بن// پولیس نے جموں سرینگر قومی شاہراہ پر رامسو اور بانہال پرناکہ کے دوران تین افراد کو گرفتار کیا۔پولیس کے مطابق جموں جارہی ٹرک زیررجسٹریشن نمبر پی بی 08 بی پی۔ 4271 رامسو پولیس اسٹیشن کے قریب قائم ناکے پر چیکنگ کے لئے روکا گیا ، ٹرک سے ڈرائیور کی شناخت بوٹا سنگھ ولد ترسیم سنگھ ساکن کپورتھلاپنجاب کے نام سے ہوئی جس کو موقع پر ہی گرفتار کرلیا گیا۔اس سے قبل بانہال پولیس نے ٹی چوک پرناکہ چیکنگ کے دوران ٹرک زیر رجسٹریشن نمبر پی بی 08 ڈی ڈبلیو 0210 کو چیک کیا جبکہ گاڑی سے 42 کلوگرام پوست کا بھوسہ برآمد کیا گیااور دو افراد کو گرفتار کیاجن کی شناخت تاجندر سنگھ ولد سریندر سنگھ اور دنیش بھولا ولد جوگندر پال اور دیپک کمار ولد رتن لال ساکن پنجاب کے بطورہوئی۔پولیس نے بتایا کہ مزید تحقیقات کے لئے این ڈی پی ایس ایکٹ کے تحت دو الگ الگ مقدمات پولیس اسٹیشن رامسو اور بانہال میں درج ہیں۔
 
 

انسان وحوش تنازعہ : آئے روز کے واقعات کم کرنے پر تبادلہ خیال

 رام بن//ڈپٹی کمشنر رام بن مسرت الاسلام نے وائلڈ لائف ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ ایک تفصیلی میٹنگ کی اور انسان وحوش تنازعہ سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا۔اس میٹنگ میں رینج آفیسر (ڈی ڈی آر) رام بن ، بٹوٹ رینج منصور احمد خان اور دیگر نے شرکت کی۔ ڈی سی نے رینج آفیسر سے انسانوں اوروحوش کے تنازعہ کے واقعات کو کم سے کم کرکے لوگوں کی جانوں کے تحفظ کے لئے تمام حفاظتی اقدامات کرنے کو کہا۔انہوں نے محکمہ وائلڈ لائف کو مزید ہدایت کی کہ وہ انسان وحوش تنازعہ سے بچنے کے لئے کرنے اور نہ کرنے کے کام سے متعلق تمام ہدایات جاری کریں اور پرنٹ ، الیکٹرانک اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے ذریعہ ان کی تشہیر کریں۔اس سے قبل رینج افسر نے جانوروں کے تنازعہ کے واقعات کی روک تھام کے لئے محکمہ کے اقدامات کے بارے میں ڈی سی کو آگاہ کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہنگامی کارروائیوں کے لئے لوگوں کو احتیاطی تدابیر اور کنٹرول روم نمبر شیئر کرنے کے بارے میں حساس کرنے کے لئے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کا استعمال کیا جارہا ہے۔ڈی سی نے بتایا کہ ضلعی انتظامیہ محکمہ وائلڈ لائف کے اعلی حکام سے بٹوت رام بن رینج میں افرادی قوت کی قلت کے مسئلے سے نمٹنے کے لئے رجوع کرے گی ، تاکہ مقامی ٹیمیں مضبوط اور مستحکم ہوں کہ کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کے لئے بروقت کارروائی کی جاسکے۔  
 

عالمی یوم ماحولیات پر بچوں کیساتھ ٹیلیفونک گفتگو

 ڈوڈہ//عالمی یوم ماحولیات کے موقع پر محکمہ چائلڈ لائن ڈوڈا نے پودے لگانے کی مہم اور ڈرائنگ / پینٹنگ مقابلوں میں حصہ لینے کے لئے ضلع کے مختلف علاقوں کے بچوں کے ساتھ ورچوئل / ٹیلی فونک مواصلات کا انعقاد کیا۔بچوں کو مشورہ دیا گیا کہ وہ قدرتی ماحول کی حفاظت کریں اور ماحول دوست سرگرمیوں میں ملوث ہونے کے لئے اقدامات کریں ، اس کے علاوہ انہیں ٹول فری نمبر 1098 کے بارے میں آگاہ کیا گیا تھا۔