لیفٹیننٹ گورنرنے جموں میں تِرنگا لہرایا| اَمن ہمیشہ کیلئے قائم ہوگا

جموں //جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے کہا ہے کہ مرکز کے زیر انتظام علاقہ لازوال امن اور ترقی کی راہ پر گامزن ہے۔ انہوںنے کہاکہ کچھ افرادعام لوگوں کو بھڑکا رہے ہیں کیونکہ وہ جموں و کشمیر کی ترقی سے خوش نہیں ہیں۔ مولانا آزاد اسٹیڈیم میں73 ویں یوم جمہوریہ  کے موقعہ پر یوٹی کی سب سے بڑی تقریب میں ترنگا لہرانے کے بعد خطاب کرتے ہوئے منوج سنہا نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں جموں و کشمیر امن، اور ترقی کی راہ پر گامزن ہے۔ انہوں نے کہاکہ جموں و کشمیر کو نئی بلندیوں تک لے جانے اور اس کو ہندوستان کی کسی بھی دوسری ریاست کے برابر بنانے کے لیے تمام کوششیں کی جا رہی ہیں۔کسی کا نام لیے بغیر، منوج سنہانے کہا کہ کچھ لوگ جموں و کشمیر میں ترقی کی رفتار سے خوش نہیں ہیں اور وہ لوگوں کو بھڑکا رہے ہیں۔
انہوں نے کہاکہ میں جموں و کشمیر کے نوجوانوں پر زور دیتا ہوں کہ وہ ترقی کے عمل میں شامل ہوں اور اس کے مطابق اپنا مستقبل بنائیں۔منوج سنہا نے نوجوانوں سے امن، ترقی، خوشحالی کی راہ میں شامل ہونے کی اپیل کرتے ہوئے کہاکہ جموں وکشمیر میں صنعتی سرمایہ کاری کو زبردست فروغ ملے گا، بدعنوانی سے پاک گورننس، شفاف نظام فراہم کیا جائے گا۔ کشمیر کو گزشتہ سال کے مقابلے میں22 فیصد زیادہ بجلی فراہم کی۔ کوویڈ ویکسینیشن پروگرام میں سنگ میل حاصل کیا۔ایل جی نے کہا کہ جموں و کشمیر صنعتی سرمایہ کاری کے ذریعے ایک بڑا فروغ حاصل کرنے کے لیے تیار ہے۔ لیفٹیننٹ گورنرنے کہاکہ فروری میں، ہم 25000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری میں اضافے کی توقع کر رہے ہیں۔
انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر حکومت نے ای گورننس، کرپشن فری گورننس اور شفاف نظام کو یقینی بنایا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کوئی بھی کام مناسب ٹینڈرنگ کے عمل کے بغیر نہیں ہو رہا ہے۔لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے کہا کہ جموں وکشمیر نے کوویڈ ویکسی نیشن کے عمل میں ایک سنگ میل حاصل کیا اور اب یہ علاقہ15 سال سے زیادہ عمر کے بچوں کے لیے اپنا ہدف حاصل کرنے کے لیے آگے بڑھ رہا ہے۔انہوں نے اپنے خطاب میں کہا کہ یوم جمہوریہ خود شناسی کا دن ہے، ایک ایسا موقع، جب ہر شہری کو اپنے آپ کو قوم کے نظریات اور کامیابیوں کی حفاظت اور ان کی مزید پرورش کرنے کا اپنا فرض یاد دلانا ہوتا ہے۔انکا کہنا تھا کہ میں جموں و کشمیر پولیس، فوج اور دیگر مرکزی سیکورٹی فورسز کے جوانوں اور افسروں کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، جو مادر وطن کی یکجہتی اور سالمیت کے لیے بہترین قربانیاں دیتے رہتے ہیں۔ سنہا نے کہا کہ ''ہمیں ہمسایہ ملک کی طرف سے جاری عسکریت پسندی کے ماحولیاتی نظام کو ختم کرنے کا عہد بھی کرنا چاہیے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ نریندر مودی کی مضبوط اور قابل قیادت میں مرکزی حکومت نے جموں و کشمیر کی ترقی کی راہ میں کھڑی کی گئی بیڑیوں کو توڑنے کا جرات مندانہ اور فیصلہ کن قدم اٹھایا ہے۔اگست 2019 میں تاریخی تبدیلیوں کے بعد، جموں و کشمیر بھارتی ریاستوں کے درمیان کامیابی کی تازہ ترین کہانی اور ملک کے لیے سماجی و اقتصادی ترقی کا ایک نمونہ بننے کے لیے تیار ہے۔ چیلنجوں کے باوجود، جموں و کشمیر کو صنعتی سرمایہ کاری اور مواقع کے لیے ایک ترجیحی منزل میں تبدیل کرنے کی کوششیں جاری ہیں۔جموں و کشمیر کسانوں، نوجوانوں، خواتین، مزدوروں اور جموں و کشمیر کے ہر شہری کے معیار زندگی کو بہتر بنا کر ایک طاقتور اور خود انحصاری مرکز کے زیر انتظام علاقہ بننے کی طرف تیزی سے بڑھ رہا ہے۔