عید کے دن ہلکی بارش کی پیش گوئی، رات کے درجہ حرارت میں اضافہ

نیوز ڈیسک
سری نگر//کل جب دنیا کے اس حصے میں عید الفطر کے موقع پر وسیع پیمانے پر ہلکی بارش اور گرج چمک کے ساتھ بھاری بارشوں کی پیش گوئی کے درمیان، پیر کو جموں و کشمیر میں رات کے درجہ حرارت میں اضافہ ریکارڈ کیا گیا۔

 

محکمہ موسمیات کے ایک اہلکار نے بتایا کہ سری نگر میں کم سے کم درجہ حرارت 14.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات 11.8 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ انہوں نے کہا کہ گرماٸی دارالحکومت میں سال کے اس وقت کے دوران درجہ حرارت معمول سے 4.3 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

قاضی گنڈ میں کم سے کم درجہ حرارت 10.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات 9.4 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔

 

 انہوں نے کہا کہ کشمیر کے گیٹ وے ٹاؤن میں درجہ حرارت معمول سے 2.1 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

کوکرناگ میں کم سے کم درجہ حرارت 13.3 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جو گزشتہ رات 10.6 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ اہلکار نے بتایا کہ جنوبی کشمیر میں موسم کے اس وقت کے دوران یہ معمول سے 4.9 سنٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

پہلگام میں کل رات 5.6 ڈگری سنٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 6.7 سنٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ موسم کے اس وقت کے دوران جنوبی کشمیر کے مشہور سیاحتی مقام میں درجہ حرارت معمول سے 1.8 سنٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

عہدیدار نے بتایا کہ گلمرگ میں گزشتہ رات 6.7 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں 9.0 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ جبکہ سیزن کے اس وقت کے دوران دنیا کے مشہور اسکیئنگ ریزورٹ کے لیے 4.3 سنٹی گریڈ معمول کی بات ہے۔

 

 اہلکار نے کہا کہ شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں درجہ حرارت معمول سے 4.7 سنٹی گریڈ زیادہ ہے۔

 

شمالی کشمیر کے کپواڑہ قصبے میں گزشتہ رات 10.6 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 11.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ ضلع میں درجہ حرارت معمول سے 3.0 ڈگری سینٹی گریڈ زیادہ تھا،

 

اہلکار نے بتایا کہ جموں میں گزشتہ رات 26.7 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 29.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت میں درجہ حرارت معمول سے 6.8 سنٹی گریڈ زیادہ تھا۔

 

 اہلکار نے بتایا کہ بانہال میں کم سے کم درجہ حرارت 12.6 ڈگری سینٹی گریڈ، بٹوٹ میں 16.5 ڈگری سینٹی گریڈ اور بھدرواہ میں 13.9 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

 

 ماہر موسمیات نے کہا کہ “اگلے 24 گھنٹوں میں بنیادی طور پر خشک موسم کی توقع ہے اور 3 مئی کو کافی وسیع پیمانے پر ہلکی بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش متوقع ہے۔