عالمی یوم یوگا خطہ پیر پنچال میں انتہائی جوش و خروش کے ساتھ منایا گیا

 عظمیٰ نیوز سروس

پونچھ//یوگا کا 10واں عالمی دن خطہ پیر پنچال میں بڑے جوش و خروش کے ساتھ منایا گیاجس دوران پونچھ ،راجوری اور ریاسی اضلاع میں یوگا کی خصوصی تقاریب کا اہتمام ہوا جن میں ضلعی انتظامیہ ،پولیس و فوج کے علاوہ طلاب ،سیول سوسائٹی نے شرکت کی۔
پونچھ
ضلع پونچھ میں انڈور سپورٹس اسٹیڈیم میں 10واں بین الاقوامی یوگا دن بڑے جوش و خروش اور جوش و خروش کے ساتھ منایا گیا۔بین الاقوامی یوگا ڈے 2024کا تھیم “خود اور معاشرے کے لیے یوگا” ہے۔ ضلع ترقیاتی کمشنر پونچھ یاسین ایم چودھری، سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس کے علاوہ تمام ضلعی افسران، بزرگ شہری، تعلیمی اداروں کے طلباء، این ایس ایس کے رضاکاروں اور کھیلوں کے اداروں نے بڑی تعداد میں اس تقریب میں شرکت کی۔اس موقع پر محکمہ ایشو کے ماہر ڈاکٹر خلیق انجم نے شرکا کو مختلف قسم کے (یوگا آسن) ورزشیں کروائیں تاکہ شرکا کو بنیادی سطح پر یوگا کی اہمیت معلوم ہو سکے۔انہوں نے اس دوران بات کرتے ہوئے کہاکہ یوگا محض ایک جسمانی سرگرمی نہیں ہے بلکہ یہ ایک قدیم جسمانی، ذہنی اور روحانی عمل ہے جس سے انسان کو کافی فائدہ حاصل ہوتا ہے۔انہوں نے کہا مستقل یوگا کرنے سے انسان کی ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں، جسم میں لچک پیدا ہوتی ہے، خون کا دوران بڑھتا ہے اور بلڈپریشر کنٹرول میں رہتا ہے۔انہوں نے مزید کہا یوگا قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے اور وزن کو کم کرنے میں بھی مدد گار ثابت ہوتا ہے۔روزانہ یوگا کرنے سے انسان کسی بھی طرح کے دباؤ سے محفوظ رہاجا سکتا ہے۔ضلع ترقیاتی کمشنر پونچھ یاسین محمد چوہدری نے لوگوں سے کہا کہ وہ یوگا کو اپنا معمول بنائیں تاکہ ان کا جسم صحت مند رہنے کے ساتھ ساتھ مضبوط ہو سکے۔انہوں نے کہا یوگا کرنے سے ہم بیماری کا شکار ہونے سے بچ سکتے ہیں۔انہوں نے کہا یوگا نہ صرف جسمانی بیماریوں کو دور کر سکتا ہے بلکہ روحانی طور پر بھی انسان کو فائدہ پہنچاتا ہے۔اس لئے یوگا کو ہمیں اپنی زندگی کا معمول بنانا چاہیے۔
ریاسی
ریاسی میںدسویں بین الاقوامی یوگا دن کی شاندار تقریب میں ضلع انتظامیہ ریاسی نے محکمہ آیوش کے ساتھ مل کر جنرل زوراور سنگھ اسپورٹس اسٹیڈیم میں ایک میگا یوگا سیشن کا انعقاد کیا۔تقریب میں طلباء اور مقامی رہائشیوں سمیت مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے تقریباً 2,000 افراد کی پرجوش شرکت دیکھنے میں آئی۔ماہر یوگا انسٹرکٹرز نے آسنوں، پرانایام اور مراقبہ کی تکنیکوں کی ایک سیریز کے ذریعے شرکاء کی رہنمائی کی۔ڈپٹی کمشنر ریاسی وشیش مہاجن نے تقریب کو کامیاب بنانے میں محکمہ آیوش اور دیگر مقامی تنظیموں کی مشترکہ کوششوں کی ستائش کی۔ انہوں نے آج کی تیز رفتار دنیا میں قدیم مشق کی مطابقت کی یاد دہانی کے طور پر بین الاقوامی یوگا ڈے کی اہمیت کو اجاگر کیا۔
راجوری
راجوری میںدسواںبین الاقوامی یوگا دن بڑے جوش و خروش کے ساتھ منایا گیا جس کا موضوع تھا، “یوگا فار سیلف اینڈ سوسائٹی”تھا۔مرکزی تقریب سپورٹس سٹیڈیم کھیوڑہ میں منعقد ہوئی، جہاں یوگاکی تقریبات کے لیے تمام شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد کی بڑی تعداد جمع تھی۔تقریب کی نگرانی ڈپٹی کمشنر راجوری، اوم پرکاش بھگت نے کی۔ اے ڈی ڈی سی ڈاکٹر راج کمار تھاپا،اے ڈی سی راجیو کمار کھجوریا، جی ایم ڈی آئی سی فرید کوہلی،اے سی آر محمد جہانگیر خان، اے سی پی شیراز چوہان کے علاوہ تمام افسران و اہلکاران بھی اس موقعہ پرموجود تھے۔یوگا انسٹرکٹرز نے یوگا کے مختلف آسن انجام دیے اور جوش و خروش سے حصہ لینے والوں کی جسمانی، ذہنی اور روحانی تندرستی کے لیے یوگا کے مجموعی فوائد کو فروغ دیتے ہوئے، کھینچنے اور کرنسیوں کی ایک سیریز کے ذریعے رہنمائی کی۔
مینڈھر
یس سی ایس گورنمنٹ ڈگری کالج مینڈھر نے 10ویں بین الاقوامی یوگا ڈے کو ایک متحرک جشن کے ساتھ منایا جس میں مقامی انتظامیہ، اسکولی اداروں، فوج اور مینڈھر کی سول سوسائٹی شامل تھی۔ اس تقریب کا اہتمام محکمہ فزیکل ایجوکیشن نے کالج کے این سی سی اور این ایس ایس یونٹوں کے اشتراک سے کیا تھا۔ یوگا ورکشاپ، آؤٹ ریچ یوگا پروگرام، ایک توسیعی لیکچر، پوسٹر بنانے کا مقابلہ، سیلفی مقابلہ اور ایک آن لائن قومی کوئز مقابلہ کے ساتھ شروع ہوا جس میں طلباء، عملہ، سول کی ایک اچھی تعداد مینڈھر کی سوسائٹی اور انتظامیہ نے شرکت کی۔ اس عظیم الشان پروگرام میں کئی معزز مہمانوں کی موجودگی کا مشاہدہ کیا گیا جس میں ایس ڈی ایم مینڈھرعمران راشد کٹاریہ، کالج کے پرنسپل پروفیسر ڈاکٹر محمد اعظم، ڈپٹی چیف ایجوکیشن آفیسرپونچھ محمد لطیف کوہلی، آئی کیو اے سی کے کوارڈی نیٹر اور ایچ او ڈی زولوجی پروفیسر سرشاد حسین، ڈاکٹر معروف احمد ایچ او ڈی باٹنی، پروفیسر انعام الحق اسسٹنٹ پروفیسر زولوجی، ڈاکٹر محمد ریاض اسسٹنٹ پروفیسر اردو، ڈاکٹر بشارت احمد شاہین ایچ او ڈی عربی کے ساتھ ساتھ ڈگری کالج مینڈھر اور دیگر اداروں کے تدریسی عملہ اور طلباء نے شرکت کی
نوشہرہ
امن، صحت اور اتحاد کے ایک شاندار جشن میں، وائٹ نائٹ کور کے ٹیٹوال واریئرز نے بین الاقوامی یوگا ڈے کے موقع پر نوشہرہ، جموں اور کشمیر کے سرحدی علاقوں میں لائن آف کنٹرول کے ساتھ تقریبات کا انعقاد کیا۔اس تقریب میںسکول کے بچوں، نوجوانوں اور عام شہریوں کی پرجوش شرکت دیکھنے میں آئی، جس نے ان اسٹریٹجک لحاظ سے اہم خطوں میں ہم آہنگی اور فلاح و بہبود کے اجتماعی جذبے کا مظاہرہ کیا۔ بڑے پیمانے پر یوگا سیشن اس تقریب کی خاص بات تھی، جہاں فوجیوں،سکولی بچوں، مقامی نوجوانوں اور عام شہریوں سمیت شرکاء نے تجربہ کار یوگا انسٹرکٹرز کی رہنمائی میں مختلف آسن اور پرانایام کا مظاہرہ کیا۔ اس سیشن میں بنیادی یوگا کرنسیوں، سانس لینے کی تکنیکوں، اور مراقبہ کے طریقوں پر توجہ مرکوز کی گئی جس کا مقصد صحت اور اندرونی سکون کو فروغ دینا تھا۔نوجوانوں کو مشغول کرنے کے لیے فوج نے تناؤ کے انتظام، ارتکاز اور مجموعی جسمانی تندرستی کے لیے یوگا کے فوائد پر روشنی ڈالتے ہوئے انٹرایکٹو سیشنز کا اہتمام کیا۔ ان سیشنوں میں فوج کے اہلکاروں اور مقامی یوگا ماہرین کی حوصلہ افزا گفتگو بھی شامل تھی جنہوں نے روزمرہ کی زندگی میں یوگا کی اہمیت کے بارے میں بصیرت کا اشتراک کیا۔