خطہ چناب اور میدانی جموں میں عالمی یوم ایڈس پر طبی و تعلیمی اداروںکی جانب سے تقاریب کا اہتمام

 عظمیٰ نیوز سروس

جموں// خطہ چناب اور میدانی جموں میں عالمی یوم ایڈس پر تقاریب کا اہتمام ہوا جس دوران ایڈس کے حوالے سے آگاہی مہم چلائی گئی جبکہ پوسٹر سازی ،تقریری مقابلے ،کینڈل مارچ اور میڈیکل و بلڈ بینک کیمپوںکا بھی اہتمام کیاگیا
ڈوڈہ
گورنمنٹ میڈیکل کالج ڈوڈہ اور ضلع بھر کے دیگر طبی اداروں میں ایڈز سے بچاؤ اور کنٹرول کے بارے میں بیداری پھیلانے کے سلسلے میں تقریبات کا انعقاد کیا گیا۔گورنمنٹ میڈیکل کالج میں یہ پروگرام جی ایم سی پرنسپل ڈاکٹر پوجا ویمیش کی رہنمائی میں کمیونٹی میڈیسن کے شعبہ نے منعقد کیا تھا۔ تقریب کا آغاز ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر حلف برداری کی تقریب سے ہوا۔اس کے بعد، ایچ او ڈی کمیونٹی میڈیسن ڈاکٹر سریش کے کوتوال نے پرتپاک الفاظ سے تقریب کا آغاز کیا اور عالمی یوم ایڈز منانے کی اہمیت کا خلاصہ کیا۔ ایم بی بی ایس کے طلباء نے بھی اپنی تقریروں اور پوسٹر پریزنٹیشن کے ساتھ بڑھ چڑھ کر حصہ لیا تاکہ اس کو مزید فعال بنایا جا سکے۔ اسی طرح کی تقریبات کا انعقاد سی ایچ سی بھدرواہ، سی ایچ سی گندوہ، سی ایچ سی ٹھاٹھری، دیگر صحت کے اداروں، کالجوں اور اسکولوں کے ساتھ UHTC گھٹ، RTHC بھالا میں بھی کیا گیا۔ اس موقع پر جی ایم سی ڈوڈہ اور سی ایچ سی بھدرواہ میں خون کے عطیہ کیمپ کا انعقاد کیا گیا۔ اس مہلک مرض سے متعلق آگاہی پیدا کرنے کے لیے صحت اور تعلیمی اداروں میں سیمینارز، مباحثے، کوئز، مصوری کے مقابلے منعقد کیے گئے۔
رام بن
ڈسٹرکٹ ریڈ کراس سوسائٹی نے ڈپٹی کمشنر رام بن بصیر الحق چوہدری کی رہنمائی میں “کمیونٹیز کو آگے بڑھنے دیں” کے موضوع پر ایڈز کا عالمی دن 2023 منایا۔اس موقع پر، اسسٹنٹ کمشنر ریونیو رام بن غیاث الحق نے ڈسٹرکٹ ایڈمنسٹریٹو کمپلیکس، میترا کے احاطے میں شرکاء سے ایک عہد کروایا کہ “میں ایچ آئی وی کے بارے میں مزید جان کر اور اس علم کو دوسروں کے ساتھ شیئر کرکے ایچ آئی وی کی بدنامی کو روکنے کا عہد کرتا ہوں۔ اگر ہم سب اپنا کردار ادا کریں تو ہم مل کر ایچ آئی وی کو روک سکتے ہیں”۔دریں اثنا، عالمی یوم ایڈز کے موقع پر ضلع اسپتال، رام بن، سرکاری ڈگری کالجوں اور دیگر صحت کے اداروں میں مختلف پروگرام منعقد کیے گئے۔ محکمہ صحت کی جانب سے ڈی ایچ رام بن میں میڈیکل سپرنٹنڈنٹ ڈاکٹر وریندر کمار تریسل کی نگرانی میں ایک بیداری کیمپ کا انعقاد کیا گیا۔اس موقع پر ڈاکٹروں نے اے این ایم ٹی اسکول کے مریضوں، حاضرین اور طلباء کو ایڈز کی وجوہات، روک تھام، علاج اور خرافات کے بارے میں آگاہ کیا۔گورنمنٹ ڈگری کالج رام بن نے بھی ایڈز کا عالمی دن منایا۔کالج نے اس اہم موقع کی مناسبت سے تقریبات کا ایک سلسلہ شروع کیا۔ طلباء نے زبردست پوسٹرز تیار کرنے میں سرگرمی سے حصہ لیا جو کالج کے کیمپس میں ایچ آئی وی/ایڈز کے بارے میں بیداری پھیلانے، دقیانوسی تصورات کو چیلنج کرنے اور روک تھام اور نگہداشت کے بارے میں بات چیت کی حوصلہ افزائی کے لیے آویزاں کیے گئے تھے۔جی ڈی سی رام بن نے ایک میڈیکل کیمپ کی میزبانی کی جہاں ڈسٹرکٹ ہسپتال رامبن کے ہیلتھ کیئر پروفیشنلز نے مفت اسکریننگ، مشاورت، اور معلوماتی مواد تقسیم کیا۔ پرنسپل جی ڈی سی رام بن، ضلع اسپتال رام بن سے رمیش سنگھ (ایڈولسنٹ ہیلتھ کونسلر) نے اس موقع پر ایک معلوماتی گفتگو کی۔گورنمنٹ پولی ٹیکنیک رام بن نے ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر ایک سیمینار کا انعقاد کیا، جو کہ ایچ آئی وی/ایڈز کی وبا کے بارے میں بیداری پیدا کرنے، وائرس سے اپنی جان گنوانے والوں کو یاد کرنے اور ایچ آئی وی کے ساتھ زندگی گزارنے والوں کی مدد کے لیے ایک عالمی اقدام ہے۔
کشتواڑ
ڈسٹرکٹ لیگل سروسز اتھارٹی کشتواڑ نے محکمہ صحت اور خاندانی بہبود کے تعاون سے ایچ آئی وی ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر ضلع اسپتال میں ایک جامع بیداری پروگرام کا انعقاد کیا۔ایڈوکیٹ پوجا شان اور ایڈوکیٹ ارم سبھا نے ریسورس پرسن کے طور پر پروگرام کی قیادت کی۔ ڈاکٹر محمدیعقوب میر (سی ایم او) اور ڈاکٹر یودھویر سنگھ کوتوال (میڈیکل سپرنٹنڈنٹ) نے ایڈز کے پھیلاؤ کی روک تھام کے لیے ضروری بصیرت فراہم کی، ملک سے اس کے کنٹرول اور خاتمے کے لیے اہم اقدامات پر زور دیا۔تقریب میں 125 حاضرین کی بھرپور شرکت دیکھی گئی، جن میں ڈاکٹرز، پیرا میڈیکل سٹاف، مریضوں کی عیادت کرنے والے اور نرسنگ کالج کے طلباء شامل تھے۔ مزید برآں، ڈی ایل ایس اے کشتواڑ کے پیرا لیگل رضاکاروں نے ضلع کشتواڑ میں مختلف مقامات پر پانچ بیداری پروگراموں کا انعقاد کیا، جس سے اس اہم اقدام کی رسائی اور اثر کو بڑھایا گیا۔ادھرریڈ ربن کلب جی ڈی سی چھاترونے ایڈز کے عالمی دن کے موقع پر ایک پراثر تقریب کی میزبانی کی۔ معروف ماہر ڈاکٹر اطہر حسین نے طلباء اور شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے ایچ آئی وی/ ایڈز سے پیدا ہونے والے چیلنجوں سے نمٹنے میں کمیونٹیز کے اہم کردار پر روشنی ڈالی۔ تقریب میں 30 طلباء کی پرجوش شرکت دیکھنے میں آئی، جس میں ایچ آئی وی/ایڈز سے متعلق مسائل کو سمجھنے اور ان سے نمٹنے کے لیے اجتماعی عزم کا اظہار کیا گیا۔ ڈاکٹر اطہر حسین ، جو اس شعبے میں اپنی مہارت کے لیے جانا جاتا ہے، نے بیداری پیدا کرنے، خرافات کو دور کرنے، اور متاثرہ افراد کے لیے ایک معاون ماحول کو فروغ دینے میں کمیونٹی کی قیادت میں اقدامات کی اہمیت پر زور دیا۔ ثانیہ تبسم ، عروفہ انجم اور حنا کوثر نے پوسٹر بنانے کے مقابلے میں بالترتیب پہلی، دوسری اور تیسری پوزیشن حاصل کی۔ وسیم احمد، مجیبہ ملک اور ارشد نائک نے سلوگن تحریری مقابلے میں پہلی، دوسری اور تیسری پوزیشن حاصل کی۔ ڈاکٹر وید کالج کے پرنسپل کمار نے ایڈز کی وجوہات اور مختلف احتیاطی تدابیر کے بارے میں بھی بتایا اور انہوں نے اس اقدام کے لیے کالج کے ریڈ ربن کلب کی کوششوں کو سراہا۔
جموں
کامرس کالج جموں کے ریڈ ربن کلب نے جی 20 کے زیراہتمام ایڈز کے عالمی دن کو منانے کے لیے “برادریوں کو آگے بڑھنے دیں” کے موضوع پر پوسٹر سازی کا مقابلہ منعقد کیا اس تقریب کا انعقاد کالج کے پرنسپل ڈاکٹر سریندر کمار کی سرپرستی میں کیا گیا۔ پرنسپل ڈاکٹر سریندر کمار نے تلقین کی کہ نوجوانوں کو بہت اہم کردار ادا کرنا ہے کیونکہ انہیں اپنے اردگرد کے علاقوں میں مہلک بیماری ایڈز کے برے اثرات کے بارے میں معلومات پھیلانے والوں کا کام کرنا ہے۔ انہوں نے مزید زور دیا کہ ہندوستان کو اس بیماری کی لعنت سے آزاد کرنے کے لیے ہمیں ایک اکائی کے طور پر کام کرنا ہوگا۔ پروفیسر پون کمار گپتا، ایچ او ڈی کامرس نے بھی طلباء سے غور و خوض کیا اور انہیں احتیاطی تدابیر پر عمل کرنے کے بارے میں آگاہ کیا اور اپنے خیالات کا اظہار کیا کہ ایڈز کے خاتمے کے لیے ہم سب کو کمیونٹیز کے ساتھ مل کر کھڑا ہونا چاہیے۔مسکان مہاجن نے مقابلے میں پہلا انعام حاصل کیا۔جانوی مہاجن اور ببلی دیوی نے بالترتیب دوسری اور تیسری پوزیشن حاصل کی ۔ ادھرگورنمنٹ کالج برائے خواتین گاندھی نگر جموں کے ریڈ ربن کلب نے فوڈ سائنس اور ہوم سائنس ڈیپارٹمنٹ کے اشتراک سے اور ڈاکٹر شالنی شرما کی کنوینر شپ میں یکم دسمبر 2023 کو ایڈز کے عالمی دن کی یاد میں ایک بیداری ریلی نکالی۔کل 64 طالبات اور 08 فیکلٹی ممبران نے ایک پرجوش ریلی میں شرکت کی۔ ریلی گرین بیلٹ ایریا کی گلیوں سے گزر کر واپس کالج کے احاطے میں پہنچی جس میں طالبات نے نعرے لگائے اور پرجوش انداز میں شرکت کی۔ تقریب میںطالبات نے موم بتیاں روشن کرکے سرگرمی سے حصہ لیا، جو اس مقصد کے لیے اپنی مصروفیت اور حمایت کی علامت ہے۔ کالج کی پرنسپل پروفیسر مینو مہاجن نے طلباء کو مبارکباد دی اور کالج کے ریڈ ربن کلب کی آرگنائز ٹیم کی کاوشوں کو سراہا۔ اس نے اپنی بصیرت اور تجربات کا اشتراک کیا، مذکورہ مسئلے سے نمٹنے کی کوششوں کے بارے میں قابل قدر نقطہ نظر فراہم کیا۔
سانبہ
گورنمنٹ ڈگری کالج رام گڑھ کے ریڈ ربن کلب نے جموں و کشمیر ایڈز کنٹرول سوسائٹی، محکمہ صحت اور طبی تعلیم، جموں و کشمیر حکومت کے تعاون سے پوسٹر سازی کے مقابلے کا انعقاد کیا۔پروفیسر ریشا کماری، نوڈل آفیسر، ریڈ ربن کلب، جی ڈی سی رام گڑھ نے کہا کہ یہ دن ایچ آئی وی/ایڈز کے خلاف جنگ میں متحد ہونے کا موقع فراہم کرتا ہے۔ انہوںنے اس دن کی اہمیت اور اس سال کے تھیم سے آگاہ کیا۔ ہمیں کمیونٹیز کو ان کے پڑوس، ان کے ممالک اور دنیا بھر میں اس لعنت کو ختم کرنے کے لیے مدد فراہم کرنی چاہیے۔مقابلے میں کالج کے طلباء نے بڑے جوش و خروش سے حصہ لیا۔ بی اے کی علیشا مینیا سیمسٹر سوئم نے پہلا انعام حاصل کیا۔ بھومیکا شرما نے دوسرا انعام حاصل کیا۔ ریما شرما سیمسٹر اول نے تیسرا انعام حاصل کیا۔ادھرگورنمنٹ ڈگری کالج، وجئے پور نے کالج پرنسپل، پروفیسر ڈاکٹر وندنا گپتا کی نگرانی میں عالمی یوم ایڈز 2023 منانے کے لیے ایک کینڈل لائٹ ویگل کا اہتمام کیا۔ اس دن کو یادگار بنانے کے لیے، کالج کے ریڈ ربن کلب اور NSS یونٹ (KHIDMAT) نے کالج کے طلبہ میں ‘پوسٹر میکنگ’، ‘ہیومن چین فارمیشن’، ‘کینڈل لائٹ ویجیل’ وغیرہ کے سلسلے میں تقریبات کا اہتمام کیا۔کالج کی پرنسپل پروفیسر (ڈاکٹر) وندنا گپتا نے طلباء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ایڈز کے عالمی دن کی یہ سالانہ تقریب ایچ آئی وی سے متعلق بدنما داغ کو ختم کرنے کے لیے عالمی جدوجہد کی یاد دہانی اور ان لوگوں کو عزت دینے کا موقع فراہم کرتی ہے۔ کھوئے ہوئے، اور ایک ایسے دن کی طرف کام کرنے کا عزم کرنے کے لیے ایک ریلی کی پکار جب ایچ آئی وی اب صحت عامہ کا خطرہ نہ ہو۔