جموں وکشمیر یوٹی کے یوم تاسیس اور راشٹریہ قومی ایکتا دیوس کی مناسبت سے خطہ پیر پنچال میں پروگرام اور ریلیوں کااہتمام

سیکورٹی اہلکاروں نے میراتھن دوڑ میں شرکت کی

عظمیٰ نیوز سروس
راجوری//پولیس یادگاری ہفتہ اور راشٹریہ ایکتا دیوس منانے کی تقریبات کے ایک حصے کے طور پر، راجوری میں جموں و کشمیر پولیس نے منگل کی صبح رن فار یونٹی کا اہتمام کیا۔رن فار یونٹی کو ڈسٹرکٹ پولیس لائنز راجوری سے ایس ایس پی راجوری امرت پال سنگھ نے جھنڈی دکھا کر روانہ کیا جن کے ساتھ ایڈیشنل ایس پی ہیڈ کوارٹر وویک شیکھر شرما اور پولیس کے دیگر افسران کے ساتھ ساتھ نیم فوجی دستوں نے شرکت کی ۔ضلع پولیس کے اہلکاروں کے ساتھ ساتھ انڈیا ریزرو پولیس (IRP) اور سی آر پی ایف کے اہلکاروں کی بڑی تعداد نے اس دوڑ میں حصہ لیا ۔ریلی ڈی پی ایل گراؤنڈ سے شروع ہوئی اور بی جی ایس بی یونیورسٹی موڑ، ڈاک بنگلہ روڈ، گوجرمنڈی چوک، عبداللہ پل، مرکزی شہر کی سڑکوں اور ڈی پی ایل راجوری پر دوبارہ اختتام پذیر ہوا۔پیغامات اور نعروں والے بینرز اٹھائے ہوئے اس مارچ کے شرکاء نے امن، ہم آہنگی، اتحاد اور یگانگت کا پیغام دیا۔یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ ضلع بھر میں پولیس یادگاری ہفتہ منایا جا رہا ہے جس میں مختلف موضوعات پر متعدد تقریبات کا انعقاد کیا گیا ہے جس میں مادر وطن کی خاطر اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے شہداء کو خراج عقیدت پیش کرنا بھی شامل ہے۔

راجوری میں آپسی اتحادکیلئے عہد کیاگیا

عظمیٰ نیوز سروس
راجوری//31 اکتوبر کو منائے جانے والے ’راشٹریہ ایکتا دیوس‘ کے موقع پر، ضلع پولیس راجوری نے ڈسٹرکٹ پولیس لائنز راجوری میں ایکتا دیوس کے عہد کا اہتمام کیا اور تمام ماتحت یونٹوں بشمول تھانوں اور پولیس چوکیوں نے بھی اسی طرح کی تقریبات کا اہتمام کیا۔ضلع پولیس لائن لان میں پولیس، آئی آر پی اور سی آر پی ایف کے سینکڑوں جوانوں اور افسران نے عہد لیا۔یہ عہد ڈپٹی انسپکٹر جنرل آف پولیس، راجوری پونچھ رینج ڈاکٹر حسیب مغل نے لیا۔اس موقع پر ایس ایس پی راجوری امرت پال سنگھ سمیت ضلع پولیس راجوری کے تمام افسران نے شرکت کی۔ڈی آئی آر آر پی رینج ڈاکٹر حسیب مغل نے اس حقیقت کو دہرایا کہ راشٹریہ ایکتا دیوس ملک کے اتحاد، سالمیت اور سلامتی کو برقرار رکھنے کے لئے ہماری قوم کی موروثی طاقت اور لچک کی تصدیق کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔جشن کا بنیادی مقصد قومی اتحاد کو بلند کرنا اور ہندوستانی تاریخ میں سردار ولبھ بھائی پٹیل کے تعاون کے بارے میں بیداری پھیلانا ہے۔

 

جے کے یو ٹی کا پانچواں یوم تاسیس راجوری میں جوش و خروش کے ساتھ منایا گیا
عظمیٰ نیوز سروس
راجوری//قومی اتحاد کا دن اور جموں و کشمیر یونین ٹیریٹری  کا پانچواں یوم تاسیس راجوری ضلع بھر میں ایک متحرک اور پرجوش جشن کے ساتھ منایا گیا۔یہ تقریب ضلع پولیس لائن راجوری میں منعقد ہوئی جہاں ڈپٹی کمشنر وکاس کنڈل نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ اس اہم اجتماع نے اتحاد کی اہمیت پر غور کرنے، جموں و کشمیر کے یو ٹی کے طور پر سفر کو یادگار بنانے اور ایک روشن اور ہم آہنگ مستقبل کی توقع کرنے کا موقع فراہم کیا۔ڈپٹی کمشنر راجوری نے تمام شرکاء کے درمیان اتحاد اور یکجہتی کے احساس کو فروغ دینے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے اتحاد کا عہد لیا۔ اس عمل نے اتحاد کے اندر موجود طاقت اور خطے کی ترقی اور خوشحالی کی تشکیل میں جو کردار ادا کیا ہے اس کی ایک طاقتور یاد دہانی کے طور پر کام کیا۔اس موقع پر جموں و کشمیر کو یونین ٹیریٹری کے طور پر اعلان کرنے کی پانچویں سالگرہ بھی منائی گئی۔ یہ یادگاری، عکاسی اور توقع کے دن کے طور پر کام کرتا ہے، جو جموں و کشمیر کی ہم آہنگی اور خوشحال مستقبل کے لئے لچک، استقامت اور عزم کی علامت ہے۔ 31 اکتوبر 2019 کو یونین ٹیریٹری کی حیثیت میں منتقلی خطے کی کہانی کا ایک اہم لمحہ تھا۔تقریبات صرف رسمی کارروائیوں تک محدود نہیں تھیں۔ اس علاقے کے حب الوطنی کے جذبے کو ظاہر کرنے والی ثقافتی پروگرام کا بھی اہتمام کیا گیا تھا۔راجوری ضلع میں قومی یوم یکجہتی اور جموں و کشمیر کے یوم تاسیس کی تقریبات ایک شاندار کامیابی تھی، جو اتحاد، ترقی اور امن کے جذبے کا ثبوت ہے۔اس سلسلہ میں منعقدہ تقریب میں اعلیٰ آفیسران نے بڑی تعداد مین شرکت کی ۔

مینڈھر کالج نے ریلی نکالی گئی
جاوید اقبال
مینڈھر //قومی ایکتا دیو س کی مناسبت سے گور نمنٹ ڈگری کالج مینڈھر کی انتظامیہ کی جانب سے ایک ریلی کا اہتمام کیاگیا ۔ایس ڈی ایم مینڈھر جہانگیر خان نے گور نمنٹ ڈگری کالج کے پرنسپل کی موجودگی میں ریلی کو ہری جھنڈی دکھا کر روانہ کیا ۔اس ریلی میں کالج کے طلباء و ملازمین کیساتھ ساتھ متعدد سکولوں نے بچوں نے بھی بڑی تعداد میں شرکت کی ۔ریلی میں ڈپٹی چیف ایجوکیشن آفیسر مینڈھر ،زونل ایجوکیشن آفیسر کے ساتھ ساتھ محکمہ ایجوکیشن اور سیول انتظامیہ کے دیگر اعلیٰ آفیسران نے بھی شرکت کی ۔ریلی مینڈھر کالج سے شروع ہو کر مینڈھر قصبہ کے مختلف علاقوں سے گزرتے ہوئے واپس کالج میں جاکر اختتام پذیر ہوئی ۔

ہائر سکینڈری سرنکوٹ میں یوم تاسیس منایاگیا
بختیار کاظمی
سرنکوٹ// گورنمنٹ ماڈل ہائر سیکنڈری سکول سرنکوٹ کی طرف سے پرنسپل مختار منہاس کی نگرانی میں جموں و کشمیر اور راشٹریہ ایکتا دیوس کی مناسبت سے یوم تاسیس کے موقع پر ایک ریلی نکالی گئی۔ ریلی کو سب ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ سرنکوٹ رضوان اصغر نے جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ایس ڈی ایم سرنکوٹ اسکولی طلباء کیساتھ سرنکوٹ سے پوٹھ تک ریلی کے ساتھ رہے۔اسکول کے تمام طلباء اور عملہ اس ریلی کا حصہ تھے۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے پرنسپل مختار منہاس نے ہندوستان جیسے ملک میں اتحاد کی اہمیت کے بارے میں بات کی جو کثیر مذہب کثیر لسانی اور کثیر ثقافتی لوگوں کا مجموعہ ہے ۔انہوں نے ہندوستان کی جدوجہد آزادی میں سردار والا بھائی پٹیل کے کردار کے بارے میں بھی بات کی۔

 

ہائر سیکنڈری سکول ساوجیاں میںقومی یوم اتحاد تقریب منعقد
عشرت حسین بٹ
منڈی// قومی اتحاد کے دن اور جموں وکشمیر یوٹی کے یوم تاسیس کی یاد میں، ماڈل ہائیر سیکنڈری اسکول ساوجیاں میں ایک انٹر ہاؤس انٹرا اسکول کالا اتسو کا انعقاد کیا، جس نے ہندوستان کے تنوع میں اتحاد کو خوبصورتی سے دکھایا۔ تقریب کا آغاز قومی ترانے اور قومی اتحاد کی حلف برداری سے ہوا جس کی نظامت اسکول کے پرنسپل انور خان نے کی۔کلا اُتسو میں ہندوستان کے بھرپور ثقافتی ورثے کا جشن مناتے ہوئے فنکارانہ پرفارمنس کی ایک متنوع صف پیش کی گئی۔ کل 24 طلباء نے کلاسیکی گائیکی، لوک گانا، کلاسیکی رقص، لوک رقص، ساز موسیقی، مجسمہ سازی، مصوری، دیسی کھلونا سازی، اور دو اور تین جہتی آرٹ کی شکلوں میں اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کے لئے اسٹیج پر آئے ۔یہ ثقافتی جشن قومی یکجہتی دن کے ملک گیرمہم کا ایک حصہ تھا جو ہندوستان کے اتحاد اور انضمام کے ایک اہم معمار سردار ولبھ بھائی پٹیل کی میراث کو خراج عقیدت پیش کرتا ہے ۔پہلی پوزیشن حاصل کرنے والوں میں کلاسیکل گائیکی میں رابعہ میر، مردانہ گلوکاری میں صابر حسین، خواتین فوک گائیکی میں رخسانہ کوثر، مردانہ ساز میں شیراز رفیع، خواتین ساز میں ثمینہ اختر، سولو ایکٹنگ میں پاکیزہ پروین، کلاسیکل رقص میں افسانہ کوثر شامل ہیں۔ لوک رقص میں جمیلہ خاتون، مجسمہ سازی میں شاہجہان یاسین، دیسی کھلونا سازی (خواتین) میں شمیم اختر، دیسی کھلونا سازی (مرد) میں سجاد ریشی، تھری ڈی آرٹ میں مقصود احمد اور صائمہ بانڈے، پینٹنگ میں روبینہ اختر شامل ہیں۔اس متاثر کن تقریب کے لاجسٹک پہلوؤں کا انتظام ایک سرشار استاد عمران خان نے کیا، جب کہ ناہیدہ اقبال خان نے اینکر کے فرائض سرانجام دئیے اور سامعین کو مسحور کن پرفارمنس سے رہنمائی فراہم کی۔پرنسپل انور خان نے طلباء کی غیر معمولی صلاحیتوں اور لگن کی تعریف کی۔ انہوں نے ہندوستان کے متنوع ثقافتی ورثے کو اپنانے اور اس کی نمائش میں ان کی کوششوں کی ستائش کی ۔

پونچھ میں ’رن فار یونٹی میراتھن‘ کا انعقاد
حسین محتشم
پونچھ//جموں کشمیر یوٹی کے دیگر اضلاع کی طرح سرحدی ضلع پونچھ میں بھی قومی یوم وحدت کے موقع پر ہندوستانی جدوجہد آزادی کے مجاہد سردار ولبھ بھائی پٹیل کی خدمات کو خراج تحسین پیش کرنے کے لئے رن فار یونٹی میراتھن کا انعقاد کیا گیا۔ میراتھن کا انعقاد ضلع انتظامیہ پونچھ اور محکمہ تعلیم کے اشتراک سے کیا گیا۔ میراتھن کو ڈی سی پونچھ یاسین محمد چوہدری (آئی اے ایس) اور ایس ایس پی پونچھ ونے کمار شرما (جے کے پی ایس)نے جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ ایس ایس پی آفس پونچھ سے اسپورٹس اسٹیڈیم پونچھ تک دوڑ میں سینکڑوں طلباء وطالبات مختلف محکمہ جات کے ملازمین اساتذہ سماجی و سیاسی کارکنان نے شرکت کی۔ تقریب کا اختتام قومی ترانہ گانے کے ساتھ ہوا۔ شہید ڈی ایس پی منجیت سنگھ میموریل بوائز ایچ آر سیکنڈ پونچھ کے عملے نے تقریب کے انعقاد میں اہم کردار ادا کیا اور عملے کے ساتھ ساتھ طلباء نے پورے جوش و خروش کے ساتھ میراتھن میں حصہ لیا۔ڈپٹی کمشنر پونچھ اور چیف ایجوکیشن آفیسر پونچھ، محکمہ سکول ایجوکیشن کے ساتھ ساتھ دیگر محکموں کے ملازمین کے فعال کردار کو سراہا۔