جموں صوبہ بھر میں ویجی لینس بیداری ہفتہ کا آغاز بدعنوانی کیخلاف جنگ میں تعاون کے عزم کے عہد کی تقاریب منعقد

عظمیٰ نیوز سروس

جموں// جموں ڈویژن بھر میں ویجی لنس بیداری ہفتہ کا آغاز بڑے پیمانے پر ہوا کیونکہ ضلعی انتظامیہ، سرکاری محکموں اور تعلیمی اداروں نے بدعنوانی کی لعنت کے خلاف لڑنے کے لیے اپنی حمایت اور عزم کا عہد کرنے کا عہد لینے کی تقاریب کی میزبانی کی۔
ڈوڈہ: ضلع انتظامیہ ڈوڈہ نے ویجی لنس بیداری ہفتہ کا آغاز ڈی سی آفس اور ضلع بھر کے مختلف سرکاری دفاتر میں ایک حلف برداری کی تقریب کے ساتھ کیا۔ ڈی سی آفس میں ایک سادہ اجتماع میں ڈپٹی کمشنر ڈوڈہ وشیش مہاجن نے افسران اور اہلکاروں کو یہ عہد دلایا۔ اس اقدام کا مقصد معاشرے پر بدعنوانی کے مضر اثرات کے بارے میں بیداری پیدا کرنا ہے۔اسی طرح کی عہد کی تقریبات ضلع کے تمام سرکاری دفاتر میں جوش و خروش اور جوش و خروش سے گونجتی رہیں۔
راجوری میں: ڈپٹی کمشنر راجوری، وکاس کنڈل نے بدعنوانی کے خلاف عہد لے کر دیانتداری کے عزم کے ساتھ ویجیلنس بیداری ہفتہ کا آغاز کیا۔یہ ہفتہ “بدعنوانی کے خلاف زیرو ٹالرنس” کے پیغام کو تقویت دینے کے لیے بہت سی سرگرمیوں کا مشاہدہ کرے گا۔ ان سرگرمیوں میں ضلع بھر کے ہر دفتر میں بدعنوانی کے خاتمے کی اہمیت کو بیان کرنے والے پوسٹرز اور پلے کارڈز کی نمائش، دستخطی مہم کا انعقاد، اور آگاہی ورکشاپس کا انعقاد شامل ہے۔ دیگر موجود افراد میں اے ڈی سی راجیو کمار کھجوریہ۔ اے ڈی سی سندربنی، ونود کمار بہنال؛ تقریب میں اے سی ڈیفنس سلیم قریشی کے علاوہ دیگر افسران و اہلکاروں نے شرکت کی۔
رام بن میں: ڈپٹی کمشنر رام بن مسرت اسلام نے ڈسٹرکٹ ایڈمنسٹریٹو کمپلیکس میں کام کرنے والے مختلف محکموں کے افسران اور اہلکاروں کو 30 اکتوبر 2023 سے “ویجی لنس بیداری ہفتہ، 2023” منانے کے لیے دیانتداری کا عہد کروایا۔اسی طرح کی حلف برداری کی تقریبات سب ڈویڑن اور تحصیل کی سطح کے علاوہ ضلع بھر کے تمام محکموں کے دیگر دفاتر اور اداروں میں بھی منعقد کی گئیں۔
کشتواڑ میں: ضلع کشتواڑ میں ویجی لنس بیداری ہفتہ کا باضابطہ آغاز اس وقت ہوا جب ڈپٹی کمشنر ڈاکٹر دیونش یادو نے ڈی سی آفس کمپلیکس کشتواڑ کے کانفرنس ہال میں افسران اور اہلکاروں کو دیانتداری کا عہد کروایا۔
جی ڈی سی کشتواڑ میں بھی دیانتداری کے عہد کا انتظام کیا گیا، جہاں طلباء کو بدعنوانی کے مضر اثرات کے بارے میں آگاہ کیا گیا۔ اسی طرح کی تقریبات دیگر سرکاری دفاتر اور اداروں میں منعقد کی گئیں، جس سے دیانتداری اور اخلاقیات کے اعلیٰ ترین معیار کو برقرار رکھنے کے لیے اجتماعی عزم کا اظہار کیا گیا۔
ادھم پور میں: ضلع انتظامیہ ادھم پور نے ڈپٹی کمشنر سلونی رائے کی رہنمائی میں حلف برداری کی تقریب کا انعقاد کیا۔ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ڈیولپمنٹ کمشنر گھن شام سنگھ نے افسران اور اہلکاروں سے عہد لیا۔ انہوں نے اپنے کام میں دیانتداری، شفافیت، جوابدہی اور انصاف پسندی کے اصولوں کو برقرار رکھنے کا عزم کیا۔ مزید برآں، انہوں نے گڈ گورننس اور اخلاقی کاروباری طریقوں کو فروغ دینے کا عہد کیا۔
یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس: ویجی لنس آگاہی ہفتہ 2023 منانے کے سلسلے میں جوائنٹ ڈائریکٹر یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس سورم چند شرما نے جوائنٹ ڈائریکٹوریٹ آفس گاندھی نگر جموں میں یوتھ سروسز اینڈ سپورٹس ڈپارٹمنٹ کے ملازمین کو دیانتداری کا عہد کروایا۔جوائنٹ ڈائریکٹر یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس نے اس ہفتہ کو منانے کی اہمیت پر روشنی ڈالی جس کا موضوع تھا “قوم سے بدعنوانی کے عزم کو نہیں کہو”۔ انہوں نے محکمے کے ملازمین پر زور دیا کہ وہ عوامی حکمرانی میں دیانتداری کو برقرار رکھیں اور بدعنوانی کے خلاف جنگ میں تعاون کریں۔
بھیڑ پالن محکمہ جموں: ’’کرپشن کو نہ کہو‘‘ کے تھیم کے ساتھ ’’ چوکسی بیداری ہفتہ‘‘ کے پیش نظر ڈائریکٹر شیپ ہسبنڈری ڈپارٹمنٹ جموں ڈاکٹر نسیم جاوید چودھری نے ویجی لنس بیداری ہفتہ منانے کے مقصد پر روشنی ڈالی اور کہا کہ بھیڑ پالنے کے محکمے جموں کے ماتحت دفاتر میں مختلف کمیونٹی بیسڈ بیداری پروگرام منعقد کیے جا رہے ہیں تاکہ سرکاری افسران کو آگاہ کیا جا سکے۔ /افسران اور شہری بدعنوانی کے مضر اثرات اور اس سے نمٹنے کے طریقوں کے بارے میں۔
ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ سروسز جموں: ویجی لنس بیداری ہفتہ “کرپشن کو نہیں کہو؛ قوم سے وابستگی” تھیم کے ساتھ کا آغاز ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ سروسز جموں میں ایک حلف برداری کی تقریب سے ہوا۔
جے کے ایس پی ڈی سی:JKSPDC نے بدعنوانی کے خاتمے کا تنظیمی عہد لیا۔ پورے یوٹی میں بڑے پیمانے پر دیانتداری کے عہد لینے کی تقریبات میں، JKSPDC کے ملازمین کرناہ جیسے دور دراز علاقوں کے پاور ہاؤسز سے لے کر کارپوریٹ آفس تک ویجیلنس بیداری ہفتہ منانے میں قوم کے ساتھ شامل ہوئے۔ہفتہ بھر کی سرگرمیوں کے دوران، تنظیم اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ تنظیم کی تمام سطحوں پر عوامی رسائی کے پروگراموں کو منظم کرنے کا ارادہ رکھتی ہے تاکہ ادارے، فرد اور معاشرے کے لیے بدعنوانی اور اس کے برے اثرات کے خلاف بیداری پیدا کی جا سکے۔
جی ڈی سی وجئے پور: جی ڈی سی وجئے پور کے انٹرنل کوالٹی ایشورنس سیل (آئی کیو اے سی) نے ویجیلنس بیداری ہفتہ 2023 کا افتتاح کیا۔”کالج کے پرنسپل نے تمام فیکلٹی ممبران کے ساتھ اس حلف برداری کی تقریب میں شرکت کی جس کا انتظام شعبہ تعلیم کے لیکچرر ڈاکٹر گنجیت مہیوال نے کیا۔