جموں صوبہ بھر میں قومی یوم یکجہتی اور یوٹی یوم تاسیس کے سلسلے میں رنگا رنگ تقاریب کا اہتمام

قومی یوم یکجہتی: صوبائی کمشنر ،آئی جی پی نے ’رن فار یونٹی‘ کو جھنڈی دکھائی
عظمیٰ نیوز سروس
جموں//قومی یوم یکجہتی کے موقع پر سردار ولبھ بھائی پٹیل کی یوم پیدائش کی یاد میں جموں میں ایک رن فار یونٹی کا انعقاد کیا گیا جو کہ قوم کے اتحاد کی علامت ہے۔ “رن فار یونٹی” کو ڈویژنل کمشنر جموں رمیش کمار اور انسپکٹر جنرل آف پولیس آنند جین نے جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔اس میں تمام شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد بشمول سرکاری ملازمین، اسکول کے بچوں اور عام لوگوں نے حصہ لیا۔ یہ دوڑ گلشن گراؤنڈ، جموں سے شروع ہوئی اور مہاراجہ ہری سنگھ پارک پر اختتام پذیر ہوئی۔مختلف شعبہ جات کے سربراہان، مقامی اسکولوں کے طلباء اور سول سوسائٹی کے اراکین نے اس تقریب کو شاندار کامیابی سے ہمکنار کیا، جس نے تنوع اور اتحاد کو اجاگر کیا جو ہماری قوم کی طاقت ہے۔”رن فار یونٹی” ایونٹ قومی اتحاد اور یکجہتی کو فروغ دینے کی اہمیت کی یاد دہانی کے طور پر کام کرتا ہے، اور ہماری عظیم قوم کو منانے اور مضبوط کرنے کے لیے متنوع پس منظر کے لوگوں کو اکٹھا ہوتے ہوئے دیکھ کر خوشی ہوتی ہے۔کمشنر جے ایم سی، راہول یادو، ڈپٹی کمشنر جموں سچن کمار ویشیا،ایس ایس پی جموں ونود کمارکے علاوہ مختلف شعبوں کے ایچ او ڈیز نے شرکت کی۔

 

جموں میں یوٹی یوم تاسیس کے موقع پر جوش و خروش
محکموں نے پچھلے 4 سال میں کی جانے والی اہم کامیابیوں کو اجاگر کیا
عظمیٰ نیوز سروس
جموں//جموں ڈویژن بھر میں یونین ٹیریٹری کا یوم تاسیس بڑے جوش و خروش اور جوش و خروش کے ساتھ منایا گیا۔ مرکزی تقریب ٹیچرز بھون جموں میں منعقد ہوئی جہاں ڈویژنل کمشنر جموں رمیش کمار نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔تقریبات کا آغاز روایتی چراغاں سے ہوا جس کی قیادت مہمان خصوصی اور اس موقع پر موجود دیگر معزز مہمانوں نے کی۔ اس تقریب میں مختلف محکموں کی طرف سے قائم کردہ اسٹالز کی ایک رینج کی نمائش کی گئی، جن میں اسکل ڈیولپمنٹ ڈیپارٹمنٹ، سماجی بہبود، صحت، جل جیون مشن (جے جے ایم)، بھیڑ پالن، باغبانی، زراعت ، اور علاقائی ٹرانسپورٹ آفس شامل ہیں۔ محکموں نے عوام کو آن لائن خدمات بھی پیش کیں۔ سیلف ہیلپ گروپس اور این جی اوز نے بھی سرگرمی سے حصہ لیا، اپنی مصنوعات اور دستکاری کی نمائش کی۔ڈویژنل کمشنر نے محکموں کو اپنی اسکیموں، اقدامات کو اجاگر کرنے اور عوام کے سامنے اپنی مصنوعات اور خدمات کی نمائش کے لیے کاروباری افراد کی تعریف کی۔اس موقع پر ایک شاندار ثقافتی شو کا مشاہدہ کیا گیا جس میں جموں و کشمیر اکیڈمی آف آرٹ، کلچر اور لینگوئجز کے ڈوگری گانے پیش کیے گئے، اس کے علاوہ مختلف سکولوں کے طلباء کی طرف سے پیش کیے گئے خاکے، گانے، رقص اور ثقافتی ملبوسات پریڈ بھی پیش کی گئی۔حکومت کے فلیگ شپ اقدامات پر دستاویزی فلمیں دکھائی گئیں، جن میں سمارٹ سٹی سے متعلق منصوبوں پر روشنی ڈالی گئی، جیسے دریائے توی کا سامنے کا منظر، سمارٹ موبلٹی اور ڈیٹا سائنس۔ ڈائریکٹوریٹ آف انفارمیشن نے گزشتہ چار سال میں جموں و کشمیر کی طرف سے کی گئی وسیع پیش رفت کی بصیرت فراہم کرنے والی ایک دستاویزی فلم بھی دکھائی۔دریں اثنا، ڈویژنل کمشنر نے بھیڑ پالن اور ماہی پروری کے محکموں سے مستفید ہونے والوں کو قرض کی منظوری کے خطوط بھی حوالے کیے، جس سے وہ اپنے کاروباری سفر شروع کر سکیں۔ محکمہ سماجی بہبود کی جانب سے بڑھاپے پنشن، بیوہ پنشن اور معذوری پنشن سکیموں کی منظوری کے خطوط بھی مستحقین کو پیش کئے گئے۔ خصوصی طور پر معذور افراد نے اپنی نقل و حرکت اور آزادی کو بڑھانے کے لیے ٹرائی سائیکلوں کی چابیاں حاصل کیں۔صوبائی کمشنرنے جموں و کشمیر کے مرکز کے زیر انتظام علاقے میں مختلف ترقیاتی پروجیکٹوں کی تکمیل پر زور دیا، خاص طور پر کلیدی سیکٹروں میں بنیادی ڈھانچے کی بنیاد کو بڑھانے کی تجویز۔ انہوں نے یوٹی میں جاری پیش رفت پر روشنی ڈالی، مکمل شدہ پروجیکٹوں اور ان پر عمل آوری کا حوالہ دیتے ہوئے کہا۔ صوبائی کمشنرنے یوٹی میں جامع ترقی کو فروغ دینے میں مختلف محکموں،سکیموں اور پروجیکٹوں کی اہمیت پر زور دیا۔

شہریوں کی فلاح و بہبود حکومت کی توجہ کا مرکز
دھیرج گپتا کی ماحولیاتی پارک رائیکا میں یوٹی یوم تاسیس تقریب کی صدارت
عظمیٰ نیوز سروس
جموں// پرنسپل سیکرٹری جنگلات و ماحولیات دھیرج گپتا نے انوائرنمنٹ پارک رائیکا میں محکمہ جنگلات کے زیر اہتمام جموںوکشمیر یوٹی یوم تاسیس تقریب کی صدارت کی۔یوٹی کے 5ویں یوم تاسیس کے موقعہ پر’راشٹریہ ایکتا دیوس ‘کا حلف لیا گیا اور دھیرج گپتا اور شرکأ کے ذریعہ شجرکاری مہم چلائی گئی۔یہ تقریب جنگلات اور وائلڈ لائف کے شعبوں میں گذشتہ چاربرسوں کے دوران ریکارڈ کی گئی مختلف کامیابیوں کی یاد میں منعقد کی گئی تھی۔دھیرج گپتا نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے شفافیت اور جوابدہی اور عملے کی فلاح و بہبود کو یقینی بنانے کے لئے حکومت کے مختلف پالیسی اقدامات پر روشنی ڈالی۔ اُنہوں نے جنگلات اور وائلڈ لائف کے شعبوں کے کام کو بہتر بنانے کی زبردست گنجائش پر زور دیا۔ اُنہوں نے گذشتہ چار برسوںکے دوران جموںوکشمیر یوٹی میں بجٹ مختص کرنے اوراِنسانی وسائل کو بہتر بنانے کے سلسلے میں حاصل کی گئی پیش رفت کی سراہنا کی۔پرنسپل سیکرٹری نے اس بات کا اعادہ کیا کہ شہریوں کی فلاح و بہبود حکومت کی توجہ کا مرکز ہوگی جس کے لئے ملازمین کو مختلف سرکاری سکیموں کوعملی جامہ پہنانے میں پیداواری صلاحیت اور پیداوار کو بڑھانے کے لئے سخت کوشش کرنی چاہئے۔ایڈیشنل پرنسپل چیف کنزرویٹر آف فارسٹ جموں نے شرکأ پر زور دیا کہ وہ یوٹی حکومت کی سکیموں اور پروگراموں کو عوام تک پہنچانے کے لئے بھرپور کوشش کریں۔سریش گپتا نے اپنے خطاب میں سماجی جنگلات کی سکیموں میں جن بھاگیداری کے اقدامات پر روشنی ڈالی۔ دورانِ تقریب دھیرج گپتا کے ذریعے جنگلات ، وائلڈ لائف او رسوشل فارسٹری محکموں کی کامیابیوں کو اُجاگر کرنے والی مختلف اشاعتیں جاری کی گئیں۔بعد میں پرنسپل سیکرٹری نے انوائرمینٹل پارک کے اندر نیچر ٹریل واک کو ہری جھنڈی دکھا کر روانہ کیا اور ہائیر سیکنڈری سکول باہو فورٹ کے طلباء نے اس میں حصہ لیا۔

سول سیکرٹریٹ میں ملازمین کو ’راشٹریہ ایکتا دیوس‘ کا حلف دِلایاگیا
صوبائی اور ضلعی اِنتظامیہ نے’ قومی یوم یکجہتی‘ منایا
عظمیٰ نیوز سروس
جموں// قومی اتحاد کے دن کو منانے کے لئے سول سیکرٹریٹ جموں میں حلف برداری کی تقریب منعقد ہوئی جس میں ایڈیشنل چیف سیکرٹری داخلہ آر کے گوئیل نے سول سیکرٹریٹ کے اِنتظامی سیکرٹریوں، افسران اور ملازمین کو’ راشٹریہ ایکتا دیوس‘ کا حلف دِلایا۔ حلف برداری کی تقریب میں سول سیکرٹریٹ سری نگر کے ملازمین نے بذریعہ ویڈیو کانفرنسنگ شرکت کی۔اِسی طرح ضلع ترقیاتی کمشنروں کے علاوہ جموںوکشمیر کے صوبائی کمشنر وں کے دفاتر میں حلف برداری کی تقاریب منعقد کی گئیں۔یہ بات قابل ذِکر ہے کہ31 ؍اکتوبر کو پورے ملک میں’ راشٹریہ ایکتا دیوس ‘ نہ صرف ہندوستان کے قومی یکجہتی کے معماربھارت رتن سردار ولبھ بھائی پٹیل کی یوم پیدائش کی یاد میںمنانے کے لئے، بلکہ ملک کی سلامتی، اتحاد اور سا لمیت کو برقرار رکھنے کے لئے ہندوستان کے شہریوں کے عزم کا اعادہ کرنے کے طور پر بھی منایا جاتا ہے۔

یوٹی یومِ تاسیس پرریلیف آرگنائزیشن کی تقسیم انعامات تقرب
عظمیٰ نیوز سروس
جموں//ریلیف آرگنائزیشن (ایم) جموں و کشمیر کے زیر اہتمام تقریبات کے کیلنڈر کے اختتامی دِن سوریہ بھون جموں میں تقسیم انعامات کی تقریب کا اِنعقاد کیا گیا جس میں سیکرٹری ڈی ایم آر آر اینڈ آر ناظم ضیاء خان نے مختلف مقابلوں کے فاتحین میں انعامات تقسیم کئے۔ریلیف آرگنائزیشن نے کیمپوں اور مائیگرنٹ سکولوں میں کشمیری مائیگرنٹ کے لئے تقاریب کا کیلنڈر ترتیب دیا۔ مائیگرنٹ سکولوں میں زیر تعلیم زائد اَز 2000 سے مائیگرنٹ طالب علموں نے مصوری ، مضمون نویسی ، تقریر اور تفریح کے لئے دوڑ جیسے مقابلوں میں حصہ لیا۔یہ مقابلے 5سے8 برس تک، 8سے12برس تک اور 12سے 16 برس تک کے گروپوں کے لئے منعقد کئے گئے تھے۔ پہلی بار 50 برس یا اس سے زائد عمر کے بزرگ شہریوں کے لئے رن فار فن ریس کا بھی اِنعقاد کیا گیا۔ جگتی میں مزید شمولیت کے لئے جسمانی طور خاص افراد کے لئے وہیل چیئر ریس اور بصارت سے محروم افراد کے لئے رن فار فن کا بھی اہتمام کیا گیا تھا جو اس مقصد کے لئے ریلیف آرگنائزیشن کی طرف سے تعمیر کردہ خصوصی ٹریک پر منعقد کیا گیا تھا۔جیتنے والوں میں کل 200 انعامات اور اسناد تقسیم کی گئیں۔محکمہ سماجی بہبود سے وہیل چیئر ریس کے فاتحین کو 6 وہیل چیئرز بھی دی گئیں۔سوچھتا ہی سیوا کی طرف ایک بڑی پہل کے طور پرریلیف آرگنائزیشن کے زونوں،دفاتر اور مائیگرنٹ سکولوں میں صفائی کے مقابلے منعقد کئے گئے۔ دفاتر میں کیمپ کمانڈنٹ مٹھی کے دفتر کو ’’سوچھ احاطے‘‘کا انعام دیا گیا اور سکولوں میں سے گورنمنٹ مکسڈ ہائیر سیکنڈری سکول پورکھو کو سیکرٹری نے ’’سوچھ سکول‘‘کا انعام دیا۔ناظم ضیاء خان نے ریلیف آرگنائزیشن کی کاوشوں کو سراہا اور مقابلوں میں جیتنے والوں کومُبارک باددی۔ اُنہوں نے یقین دِلایا کہ حکومت مائیگرنٹوںکی بہبود کے لئے پُرعزم ہے اور اس سلسلے میں تمام اَقدامات کی حمایت کرے گی۔کمشنر ریلیف اینڈ ری ہیبلی ٹیشن کے کے سدھا نے عہد کیا کہ مائیگرنٹوں کو تناؤ سے پاک بنانے، جسمانی تندرستی اور سوچھتا ہی سیوا پروگرام کی طرف سب کی حوصلہ افزائی کے لئے اس طرح کی مزید تقریبات کا اِنعقاد کیا جائے گا۔ اُنہوں نے محکمہ کے اقدامات کے بارے میں سب کو آگاہ کیا اور تمام کشمیری مائیگرنٹوں سے اپیل کی کہ وہ اس سے فائدہ اُٹھائیں۔

کامرس کالج میں متعدد سرگرمیاں منعقد
عظمیٰ نیوز سروس
جموں// گورنمنٹ ایس پی ایم آر کالج آف کامرس جموں کے این ایس ایس یونٹس اور این سی سی نے انسداد بدعنوانی پر ایک لیکچر کا انعقاد کیا جس کا موضوع تھا “کرپشن کو نہیں کہو؛ اور قوم سے عہد کرو”۔ اس موقع پر ریسورس پرسن ڈاکٹر سمایا وانی، ڈی وائی ایس پی جے کے پولیس نے بدعنوانی اور انسداد بدعنوانی کے اقدامات کے موضوع پر معلوماتی بریفنگ فراہم کی جس میں پی آئی ڈی پی آئی قرارداد 2004 اور پی آئی ڈی پی آئی شکایات شامل ہیں، ان کے مقصد کو واضح کیا اور طریقہ کار کا خاکہ پیش کیا۔ ایسی شکایات جمع کرانے کے لیے۔ پرنسپل ڈاکٹر سریندر کمار نے باضابطہ طور پر مہمان مقرر کا خیرمقدم کیا اور کہا کہ اس قسم کے پروگرام بدعنوانی اور انسداد بدعنوانی کے اقدامات کے بارے میں زیادہ سے زیادہ بیداری پیدا کرنے میں مدد کرتے ہیں۔انہوں نے مزید روشنی ڈالی کہ کالج 31 اکتوبر 2023 سے 5 نومبر 2023 تک ویجیلنس آگاہی ہفتہ منائے گا۔ کالج کے تقریباً 200 طلباء نے پروگرام میں شرکت کی اور اس موقع پر دیانتداری کا عہد لیا۔ کالج نے پوسٹر سازی کے مقابلے اور ایک ریلی کا بھی اہتمام کیا جس کے موضوع پر “کرپشن کو نہیں کہو اور قوم سے عہد کرو”۔کالج کے آڈیٹوریم میں جے کے یو ٹی کے یوم تاسیس، یوم قومی یکجہتی اور یوم الحاق کی یاد میں ایک اور پروگرام بھی منعقد کیا گیا۔ کالج کے پرنسپل ڈاکٹر سریندر کمار نے اپنے خطاب میں جے کے یو ٹی کی تشکیل کے بعد پچھلے چار سال کے دوران حاصل کیے گئے مختلف سنگ میلوں پر روشنی ڈالی۔ پروگرام کی نظامت کی پروفیسر عرفان علی نے کی۔

شیر کشمیر پولیس اکیڈمی میںتقریب کا انعقاد
عظمیٰ نیوز سروس
ادھم پور//شیر کشمیر پولیس اکیڈمی ادھم پور نے راشٹریہ ایکتا دیوس منایا۔ اس موقع پر راجندر کمار گپتا، ڈپٹی ڈائریکٹر (انڈور/ ٹی آر جی ) اکٰڈمی نے پولیس اکیڈمی کے زیر اہتمام جنرل پریڈ کی سلامی لی۔ راجندر کمار گپتا نے پریڈ دستوں کا بھی معائنہ کیا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے انہوں نے اجتماع کو اس تاریخی راشٹریہ ایکتا دیوس کی اہمیت سے آگاہ کیا۔ ا نہوں نے کہا کہ اس دن کو قومی اتحاد کے دن کے نام سے بھی جانا جاتا ہے اور یہ دن ہر سال 31 اکتوبر کو ملک بھر میں عوام کی طرف سے منایا جاتا ہے۔ یہ سردار کے یوم پیدائش کی یاد میں منایا جاتا ہے۔ ولبھ بھائی پٹیل جو ہندوستان کے پہلے نائب وزیر اعظم اور پہلے وزیر داخلہ تھے جنہوں نے واقعی ملک کو متحد کیا۔ انہوں نے کہا کہ راشٹریہ ایکتا دیوس کو حکومت ہند نے 2014 میں متعارف کرایا تھا جس کا مقصد ہر سال 31 اکتوبر کو اس تقریب کو منانا ہے۔ اس تقریب کو متعارف کرانے کا مقصد عظیم انسان سردار کو خراج عقیدت پیش کرنا ہے۔ ولبھ بھائی پٹیل، ان کی یوم پیدائش پر ملک کے لیے ان کے غیر معمولی کاموں کو یاد کرتے ہوئے۔ انہوں نے واقعی ہندوستان کو متحد رکھنے میں سخت محنت کی۔آخر میں راجندر کمار گپتا، آئی پی ایس نے قوم کی خدمت کا عہد پڑھ کر سنایا، جس کا پریڈ کے دستوں، عملے، ٹرینیز اور اجتماع نے زور سے جواب دیا۔