بی جے پی سوشل میڈیا ڈیپارٹمنٹ کی راجوری میں جائزہ میٹنگ پچھلے 9 برسوں میں مودی حکومت کی کامیابیوں کو ہر گھر تک پہنچائیں: نتیش

 عظمیٰ نیوز سروس

راجوری// بھارتیہ جنتا پارٹی جموں و کشمیر کے سوشل میڈیا ڈیپارٹمنٹ نے راجوری میں ایک اہم جائزہ میٹنگ کی۔میٹنگ، جس کا مقصد پارٹی کی سوشل میڈیا حکمت عملی کا جائزہ لینا اور اس میں اضافہ کرنا تھا ۔میٹنگ میں پارٹی کے اہم ارکان کے ساتھ ساتھ بی جے پی راجوری یونٹ کے کئی سوشل میڈیا رضاکاروں اور عہدیداروں نے بھی شرکت کی۔

 

سوشل میڈیا ڈیپارٹمنٹ کے شریک انچارج دنیش شرما نے اپنے خطاب میں موجودہ سیاسی منظر نامے میں سوشل میڈیا کے اہم کردار پر زور دیا۔ انہوں نے نشاندہی کی کہ کس طرح ڈیجیٹل پلیٹ فارم ووٹروں سے جڑنے اور پارٹی کے پیغامات اور پالیسیوں کو مؤثر طریقے سے پھیلانے کے لیے ضروری ہو گئے ہیں۔جگل ڈوگرا نے سٹیج پر آتے ہوئے اس بات کی وضاحت کی کہ کس طرح سوشل میڈیا آج کے ڈیجیٹل دور میں عوامی بیانیے کی تشکیل میں اہم کردار ادا کر رہا ہے۔ انہوں نے ایک مضبوط آن لائن موجودگی کی ضرورت پر زور دیا جو پارٹی کے وژن اور اہداف سے ہم آہنگ ہو۔میٹنگ کی قیادت کرتے ہوئے نتیش مہاجن نے پارٹی کی رسائی کو بڑھانے کے لیے اختراعی ڈیجیٹل حکمت عملیوں کے انضمام پر اہم زور دیا۔ انہوں نے ایک مربوط سوشل میڈیا اپروچ کی اہمیت پر زور دیا جو نوجوانوں اور وسیع تر آبادی کے ساتھ گونجتا ہے۔انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ سوشل میڈیا ایک موثر مواصلاتی ٹول ہے جس نے ایک ٹرینڈ سیٹر کے طور پر تیار کیا ہے جو معلومات کی ترسیل کو نمایاں طور پر بڑھاتا ہے۔ انہوں نے پارٹی کارکنوں اور سوشل میڈیا رضاکاروں سے کہا کہ وہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر پارٹی کے حق میں بیانیہ (ایجنڈا) ترتیب دے کر ہر گھر تک مودی کی قیادت والی بی جے پی حکومت کی گزشتہ 9 میں کامیابیوں کو پہنچا کر پارٹی کو مضبوط بنانے میں تعاون کریں۔ سال انہوں نے سوشل میڈیا کے کارکنوں سے مودی کی قیادت والی بی جے پی حکومت کے ذریعہ شروع کی گئی مختلف اسکیموں کے استفادہ کنندگان سے رجوع کرنے کو بھی کہا۔