اہم خبریں

کٹھوعہ انتظامیہ نے امرناتھ یاتریوں کے پہلے بیچ کا خیرمقدم کیا
کٹھوعہ//ضلع انتظامیہ کٹھوعہ نے منگل کو امرناتھ یاتریوں کے پہلے کھیپ کا جموں و کشمیر کے گیٹ وے لکھن پور میں خیرمقدم کیا جس میں بڑی تعداد میں یاتریوں کی جوش و خروش سے شرکت کی جو اس سال کووڈ خوف کے دو سال بعد دوبارہ شروع ہونے والی سالانہ امرناتھ یاترا کے لیے آئے تھے۔ کٹھوعہ ضلع کے لکھن پور بیس کیمپ میں یاتریوں کا باضابطہ طور پر استقبال کیا گیا۔یاتری جموں کے آگے کے سفر کے لیے شام 12:15 بجے لکھن پور سے روانہ ہوئے۔ جن عقیدت مندوں نے سالانہ یاترا کے لیے اندراج کرایا تھا، انہیں لکھن پور میں آر ایف آئی ڈی ٹیگ دیے گئے تھے جس کے لیے حکومت نے ایک خصوصی کاؤنٹر لگایا تھا۔ لکھن پور کے راستے سڑک کے ذریعے آنے والے یاتریوں کو پہلے سے رجسٹرڈ یاتریوں کو آر ایف آئی ڈی ٹیگز جاری کرنے کے لیے ای کے وائی سی سے گزرنا پڑتا ہے۔ڈی سی کٹھوعہ نے یاتریوں کا باضابطہ استقبال کرتے ہوئے انہیں بتایا کہ ضلع انتظامیہ نے یاتریوں کے خوشگوار تجربے کے لیے وسیع انتظامات کیے ہیں جو ان کی سہولت کے لیے قائم کردہ ہیلپ لائنز اور کاؤنٹرز سے مدد اور دیگر متعلقہ معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔یاتری جموں کے لیے روانہ ہوئے جہاں سے وہ جنوبی کشمیر کے ضلع اننت ناگ میں واقع ہمالیائی غار کے مزار پر جائیں گے۔ 43 روزہ شری امرناتھ جی یاترا 30 جون کو شروع ہوگی اور 11 اگست کو اختتام پذیر ہوگی۔

 

مجالٹہ اُ دھمپور میں منی بس اُلٹنے سے 16مسافر زخمی
اودھم پور//ادھمپور میں بھی منی بس ڈرائیورکے قابو سے باہرہوکرگہری کھائی میں جاگری جس کے نتیجے میں 16 افرادزخمی ہو گئے جبکہ 5کی حالت نازک بتائی جا رہی ہے ۔تفصیلات کے مطابق اودھم پور کے مجالٹہ علاقے میں ا یک منی بس ڈرائیور کے قابو سے باہرہوکراُلٹ گئی جسکے نتیجے میں منی بسںمیں سوار 16مسافر زخمی ہو گئے جنہیں علاج کیلئے ہسپتال پہنچایاگیاجہاں ڈاکٹروںنے پانچ مسافروں کی حالت غیرتسلی بخش قرا ردیکرانہیں علاج کے لئے جموں منتقل کیا۔

 

ڈی سی رام بن نے سکولوں کو سوچھ ودیالیہ ایوارڈ دیا
رام بن//ڈپٹی کمشنر رام بن مسرت اسلام نے منگل کو یو پی ایس پھلٹی زون، رام بن میں منعقدہ ضلع سطح کے سوچھ ودھیالہ پرسکار تقریب کی صدارت کی۔اس تقریب میں ممبر ڈسٹرکٹ ڈیولپمنٹ کونسل رام بن بی رینوکا کٹوچ، سرپنچ پنچایت میترا موہندر سنگھ، محکمہ تعلیم کے افسران اور سول سوسائٹی بھی موجود تھیں۔سوچھ ودھیالہ پرسکار (SVP) کو حکومت ہند کی وزارت تعلیم نے سکولوں میں صفائی ستھرائی اور حفظان صحت کے عمل میں عمدگی کو تسلیم کرنے، حوصلہ افزائی کرنے اور منانے کے لیے قائم کیا ہے۔ پرسکار کے تحت ضلع رام بن کے کل 1007 سرکاری اور پرائیویٹ سکولوں میں سے 951 اسکولوں کو نامزد پورٹل پر رجسٹر کیا گیا تھا اور 890 اسکول حتمی جمع کرانے کے تحت تھے۔ ضلع کے 658 شارٹ لسٹ کیے گئے اسکولوں میں سے مناسب جانچ کے بعد 08 سکولوں کو مجموعی زمرے کے تحت اور 14 سکولوں کو ذیلی زمرہ جات کے تحت منتخب کیا گیا۔ ان سکولوں میں سے دو سکولوں پریہ ہیم کریش ہائی اسکول میترا اور ہائی اسکول چندر کوٹ کو یوٹی سطح کی درجہ بندی کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔ڈپٹی کمشنر، جو سوچھ ودیالیہ پرسکار کے چیئرمین بھی ہیں، مہمان خصوصی تھے اور چیف ایجوکیشن آفیسر، رامبن، دیو آنند مہمان خصوصی تھے۔ ڈپٹی کمشنر نے طلباء کو نصیحت کی کہ وہ روزانہ کی بنیاد پر اخبارات کا مطالعہ کریں تاکہ ان کے الفاظ کے ذخائر میں اضافہ کے ساتھ ساتھ ان کی پڑھنے اور بولنے کی صلاحیتوں کو بھی بہتر بنایا جا سکے جس سے ان کی شخصیت کی نشوونما میں مدد ملے گی۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ڈی سی نے اساتذہ پر زور دیا کہ وہ وقت کی پابندی کریں اور جدید ترین تکنیک کا استعمال کرتے ہوئے طلباء کو معیاری تعلیم دیں۔چیف ایجوکیشن آفیسر نے 22 سکولوں کے سربراہان کو مبارکباد دی جنہیں ڈپٹی کمشنر نے اپنے سکولوں کو صاف ستھرا بنانے کے علاوہ نصابی اور غیر نصابی سرگرمیوں پر توجہ دینے پر تعریفی اسناد پیش کیں۔

 

جموں میں مقیم ریزرو کیٹیگری ملازمین کا وفد ایل جی سے ملاقی
جموں//آل جموں بیسڈ ریزروڈ کیٹیگری ایمپلائز ایسوسی ایشن کشمیر کی کور کمیٹی کے 5 رکنی وفد نے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا سے ملاقات کی اور میمورنڈم پیش کیا اور انہیں اپنے مطالبات اور مسائل سے آگاہ کیا۔لیفٹیننٹ گورنر نے وفد کی طرف سے اٹھائے گئے مسائل کو سنا اور یقین دلایا کہ ان کے حقیقی مطالبات اور مسائل کو حل کرنے کے لیے مناسب کارروائی کی جائے گی۔ایسوسی ایشن نے لیفٹیننٹ گورنر کا ان کی سازگار اور مہربان یقین دہانی کے لیے تہہ دل سے شکریہ ادا کیا اور توقع ظاہر کی کہ اس کو جلد ہی عملی جامہ پہنایا جائے گا۔دریں اثنا جموں میں مقیم ملازمین کا مسلسل جاری پرامن احتجاج جموں کے امبیڈکر چوک/پارک میں 28ویں دن میں داخل ہو گیا۔ملازمین مسلسل اپنے مطالبات اٹھا رہے ہیں جن میں 5 سال کی مدت کا تعین کرکے وقت کے پابند طریقے سے ایک جامع ٹرانسفر پالیسی وضع کرنا، جموں ڈویڑن کے اپنے متعلقہ اضلاع میں اپنی خدمات کا استعمال اور جموں میں مقیم ملازمین کو واپس جوائن کرنے کے لیے دباؤ نہ ڈالنا۔گورنر سے ملاقات کرنے والے وفد میں کور کمیٹی کے ارکان رومیش چند، وپن کمار، دیویندر بنگوترا، مدھو بالا اور انیل بھنڈاری شامل تھے۔

ڈی سی ڈوڈہ نے چنار کی شجرکاری مہم کا آغاز کیا
ڈوڈہ// ڈپٹی کمشنر ڈوڈہ وکاس شرما نے منگل کو یہاں گورنمنٹ ڈگری کالج کے احاطے میں چنار کا پودا لگا کر ضلع میں چنار شجر کاری مہم کا آغاز کیا۔چنار شجر کاری مہم کا انعقاد محکمہ فلوریکلچر، پارکس اور باغات نے گورنمنٹ ڈگری کالج ڈوڈہ اور گورنمنٹ میڈیکل کالج ڈوڈہ میں کیا تھا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ڈپٹی کمشنر نے چنار کی اہمیت کو ایک تاریخی درخت کے طور پر اجاگر کیا اور اسے ماحولیاتی فوائد کے ساتھ بھرپور پودوں کی حیاتیاتی تنوع کا مظہر قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ چنار ایک شاندار درخت ہے جس کے سنہرے رنگ کے پتے موسم خزاں میں خوبصورتی میں اضافہ کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ڈائریکٹوریٹ آف فلوریکلچر کشمیر سے بھیجے گئے پولی بیگ میں 50 چنار پودے ضلع ڈوڈہ میں مختلف مقامات پر لگائے جائیں گے۔ انہوں نے فوری طور پر پودے فراہم کرنے پر ڈائریکٹر فلوریکلچر کشمیر کا شکریہ ادا کیا۔

 

ڈسٹرکٹ ریڈ کراس سوسائٹی ڈوڈہ کا اجلاس
فنڈس سے متعلق اہم امور پرتبادلہ خیال کیا
ڈوڈہ//ڈسٹرکٹ ریڈ کراس سوسائٹی ڈوڈہ نے منگل کو چیئرمین ریڈ کراس سوسائٹی وکاس شرما (ڈی ڈی سی ڈوڈہ) کی صدارت میں ایک میٹنگ منعقد کی۔میٹنگ کے دوران مستحقین کی مدد اور ضلع میں کسی بھی صورت حال سے نمٹنے کے لیے ضلع میں فنڈز اکٹھا کرنے کے اقدامات سمیت مختلف امور پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔ اسی دوران یہ فیصلہ کیا گیا کہ فنڈ جمع کرنے کے لیے ضلع کے تمام ضلعی/سیکٹرل افسران اور بینک کی شاخوں کو عطیہ خانے فراہم کیے جائیں گے۔ ڈسٹرکٹ ریڈ کراس سوسائٹی نے ریڈ کراس کے لیے رضاکارانہ تعاون کے لیے پہلے ہی ڈسٹرکٹ/سیکٹرل آفیسر اور بینکوں کو 36 عطیہ بکس فراہم کیے ہیں۔ خانوں میں ڈپازٹ/عطیہ بہت کم ہے اور اس نے تمام ضلعی/سیکٹرل افسران کو متاثر کیا کہ وہ عطیہ کے ذریعے رضاکارانہ تعاون کے لیے حکام/عوام کو ترغیب دیں۔اسی دوران مزید فیصلہ لیا گیا کہ ضلع میں فنڈز اکٹھا کرنے اور رضاکاروں کے لیے لائف ممبر فارم بھرنے کے لیے ایک وسیع مہم چلائی جائے گی۔چیئرمین نے ضلع کے تمام ضلع/سیکٹرل افسران پر زور دیا کہ وہ ریڈ کراس سوسائٹی کے لائف ممبر فارمز کو 500 روپے، 1000روپے /- فی فارم کی فیس ادا کر کے پْر کریں۔ اجلاس میں لائف ممبر شپ فارم بھی تقسیم کئے گئے۔

ڈی سی نے ادھم پور میں کوکون نیلامی مارکیٹ کا افتتاح کیا
ادھم پور//سیریکلچر ڈیولپمنٹ ڈیپارٹمنٹ، ادھم پور نے منگل کو یہاں ڈسٹرکٹ سیریکلچر کمپلیکس میں کوکون نیلامی مارکیٹ کا اہتمام کیا جو ضلع کے پالنے والوں کے ذریعہ تیار کی جانے والی بہار کوکون کی فصل کے لیے ہے۔ضلع ترقیاتی کمشنر، ادھم پور کریتیکا جیوتسنا مہمان خصوصی تھیں جنہوں نے ضلع سیریکلچر آفیسر راجیو گپتا کی موجودگی میں کوکون آکشن مارکیٹ کا باقاعدہ افتتاح کیا۔تقریباً 75 پالنے والوں نے 3062.850 کلو کوکون کی فصل منڈی میں پہنچا دی۔ منگل کو سب سے زیادہ ریٹ 1500روپے- فی کلو تھا۔ افتتاح کے بعد، ڈی سی نے کاشتکاروں سے بھی بات چیت کی اور ڈسٹرکٹ سیریکلچر آفیسر سے کہا کہ وہ ضلع میں کوکون کی پیداوار بڑھانے کے لیے ایک ایکشن پلان تیار کریں۔ ڈی سی نے کہا کہ ادھم پور میں کوکون کی پیداوار کی بہت اچھی صلاحیت ہے اور زیادہ سے زیادہ لوگ نسبتاً کم محنت اور سرمایہ کاری کے ساتھ سیریکلچر کو ایک اقتصادی سرگرمی کے طور پر لے سکتے ہیں۔ڈی سی نے کہا کہ ضلع میں سلک ریلنگ یونٹس قائم کرنے کی ضرورت ہے تاکہ کوکون کی پیداوار کو مقامی طور پر ویلیو ایڈیشن اور روزگار کے مواقع پیدا کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکے۔

کشتواڑ میں بین زونل ضلع سطحی ٹورنامنٹ کا آغاز
کھلاڑیوں کے علاوہ شائقین کی بڑی تعداد نے شرکت کی
کشتواڑ// انڈر 14 اور انڈر 19 نوجوانوں کیلئے بین زونل ضلع سطحی ٹورنامنٹ کو منگل کے روز یہاں چوگان گراؤنڈمیں شروع کیا۔ سپورٹس پروگرام کا انعقاد ڈپٹی کمشنر اشوک شرما کی رہنمائی میں ڈسٹرکٹ یوتھ سروسز اینڈ سپورٹس ڈیپارٹمنٹ نے کیا ہے۔ٹورنامنٹ کا افتتاح ڈسٹرکٹ یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس آفیسر خیراتی لال شرما نے کیا جو افتتاحی تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔ضلع کشتواڑ کے زونل سطح پر منعقد کیے گئے انٹر اسکول زونل لیول، آئی ایس زیڈ ایل ٹورنامنٹس سے منتخب تمام زونز کی متعدد ٹیموں نے اس ایونٹ میں حصہ لیا۔اس موقع پر کھیلوں کے شائقین کے علاوہ کھلاڑیوں اور سپورٹس حکام کی بڑی تعداد موجود تھی۔اپنے افتتاحی خطاب میں مہمان خصوصی نے ضلع کے نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ اپنے پسندیدہ کھیلوں میں ٹیلنٹ کا مظاہرہ کریں۔ڈی وائی ایس ایس او نے کھلاڑیوں کو سخت محنت کا مشورہ دیا جو کامیابی کی سب سے اہم کلید ہے، اس کے علاوہ انہیں متاثر کرنے کے لیے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے کھیل کو نظم و ضبط کے ساتھ کھیلیں۔افتتاحی کھو-کھو میچ کا آغاز مہمان خصوصی کی طرف سے ٹاس کے لیے سکے کو اچھالنے کے فوراً بعد ہوا جو زون دراب شالہ اور زون ناگسینی کے درمیان کھیلا گیا۔دیگر کھیل کے میدانوں میں والی بال اور کبڈی کے میچ بیک وقت ضلع کشتواڑ کے کنوینرز اور اسپورٹس برادری کی قریبی نگرانی میں شروع ہوئے۔زون کشتواڑ نے مختلف زونوں کی ٹیموں کو شکست دے کر ٹورنامنٹ کے بڑے کھیلوں میں انڈر 19 لڑکوں میں پہلی پوزیشن حاصل کی۔

 

ڈی سی ریاسی نے گلاب گڑھ میں لوگوں کے مسائل سنے
کئی مسائل کا نپٹارا، سرکاری سکیموں کو سو فیصد عملانے کی ہدایت
ریاسی// ڈپٹی کمشنر ریاسی، بابیلا رکوال نے منگل کو پنچائت لدھ گلاب گڑھ میں عوامی رسائی کیمپ کا انعقاد کیا۔ڈپٹی کمشنر نے پی آر آئی اور مقامی لوگوں سے بات چیت کرتے ہوئے تحمل سے مطالبات اور شکایات سنیں۔ انہوں نے متعلقہ افسران کو ہدایت کی کہ وہ عوام اور ان کے نمائندوں کے پیش کردہ مسائل کے بروقت ازالہ کو یقینی بنائیں۔وائس چیئرپرسن ساجرہ قادر نے جو اہم مسائل اٹھائے ان میں گلاب گڑھ کے علاقے میں بڑی سڑکوں کے ساتھ ساتھ روشنی کی فراہمی، آئی ای سی مہم کے تحت لوگوں کو سرکاری اسکیموں کے بارے میں آگاہی دینے کے لیے بیداری کیمپ، ہر گھر میں پینے کے پانی کی فراہمی، علاقے کی سیاحتی صلاحیتوں کا استعمال جیسے آگشی شامل تھے۔ دیول مارگ، بان، اریتل، نکن اور کوثر ناگ، جدید انفراسٹرکچر کے ساتھ صحت کی سہولیات، ڈاکٹروں کی کمی کو پورا کرنا، اسکول کے بنیادی ڈھانچے کی مرمت اور اپ گریڈیشن، اساتذہ کی کمی کو پورا کرنا، پی ایم جی ایس وائی اور پی ڈبلیو ڈی کی سڑکوں کی بلیک ٹاپنگ اور زمین کے مالکان کو معاوضے کی ادائیگی۔ڈی سی ریاسی نے لائن ڈپارٹمنٹس کو فوری طور پر شکایات کو دور کرنے اور خدمات کی فراہمی کے نظام کو بہتر بنانے کے لیے موقع پر ہی ہدایات جاری کیں۔ انہوں نے ترقیاتی کاموں کو مقررہ وقت کے اندر مکمل کرنے اور مرکزی اسپانسر شدہ اسکیموں جیسے منریگا، پی ایم اے وائی، آیوشمان بھارت، پردھان منتری کسان سمان ندھی یوجنا اور دیگر اسکیموں کے فوائد کو شفاف طریقے سے بڑھانے کی ہدایت دی۔