گورنر ملک نے بی بی ویاس کا استعفیٰ منظور کرلیا

سرینگر/جموں کشمیر کے گورنر ستیہ پال ملک نے بدھ کو بی بی ویاس کا  ا ستعفیٰ منظور کرلیا۔ جنرل ایڈمنسٹریشن ڈیپارٹمنٹ (جی اے ڈی) کی طرف سے جاری ایک نوٹفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ گورنر ملک نے اپنے مشیر بی بی ویاس کا استعفیٰ 2دسمبر2018سے منظور کرلیا ہے۔ اس سے قبل ویاس نے اپنا استعفیٰ گورنر کو پیش کیا تھا۔ یاد رہے کہ آئی اے ایس ،ویاس کو یونین پبلک سروس کمیشن کا ممبر بنایا گیا ہے۔  

میرواعظ نے اسپتال میں کمسن ہبہ کی عیادت کی، پیلٹ گن پر پابندی کا مطالبہ

 سرینگر/حریت کانفرنس (ع) کے چیرمین میرواعظ عمر فاروق نے کشمیر میں فورسز کی جانب سے نہتے عوام  کیخلاف استعمال کئے جارہے مہلک اور غیر انسانی ہتھیار پیلٹ گن پر فوری طور پابندی عائد کئے جانے کا مطالبہ دہراتے ہوئے کہا کہ دنیا کے کسی بھی خطے میں برسر جدوجہد کسی بھی قوم کیخلاف اس طرح کی سفاکیت کا مظاہرہ نہیں کیا جارہا اور جس بے دردی کے ساتھ یہاں کے عوام کو مہلک ہتھیاروں اور کالے قوانین کے بل پر دبانے کا عمل جاری ہے عالمی برادری اور حقوق بشر کے عالمی اداروں کو چاہئے کہ وہ اس کا سنجیدہ نوٹس لیں۔ ایک بیان میں میرواعظ نے کشمیر میں نہتے عوام کو فورسز کی جانب سے پیلٹ کا نشانہ بنا کر ان کی زندگیوں کو ہمیشہ کیلئے اجیرن بنانے کے عمل کو ''سرکاری دہشت گردی'' کا بدترین نمونہ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ جس طرح حکمرانوں نے یہاں کے عوام کی جائز آواز کو دبانے کیلئے پیلٹ جیسے غیر ان

سوپور کے مضافات میں فورسز کا تلاشی آپریشن

سرینگر/فورسز نے بدھ کو شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں سوپور کے مضافاتی علاقے میں آپریشن شروع کیا۔ اطلاعات کے مطابق فوج کے22آر آر ، سی آپی ایف اور ایس او جی اہلکاروں نے گنڈ براٹھ کلان علاقے کو محاصرے میں لیکر تلاشی آپریشن شروع کیا۔ ذرائع کے مطابق آپریشن جنگجوئوں کی موجودگی کی مصدقہ اطلاع کے بعد شروع کیا گیا جو آخری اطلاعات ملنے تک جاری تھا۔  

ہندوارہ کا لاپتہ طالب علم ممبئی میں بر آمد :پولیس

سرینگر/پولیس نے بدھ کو کہا کہ شمالی کشمیر کا جو طالب علم لاپتہ ہوا تھا اس کو ممبئی سے بر آمد کیا گیا ہے۔ پولیس نے کہا کہ عاصم ڈار ، ساکنہ لچھی پورہ ہندوارہ ، جو جی ایل بجاج انسٹی چیوٹ گریٹر نوئڈاکا طالب ہے، لاپتہ ہوا تھا اور اُس کو ممبئی سے بر آمد کیا گیا ہے۔ پولیس کے مطابق عاصم کو بسلامت گھروالوں کے حوالے کیا گیا ہے۔    

رواں برس کشمیر میں سنگباری کے 759 واقعات رونما: وزارت داخلہ

سرینگر/رواں برس تا حال جموں کشمیر کے اندرسنگباری کے759واقعات پیش آئے ہیں۔ اس بات کا اظہار وزارت داخلہ نے بدھ کو راجیہ سبھا کے جاری اجلاس میں کیا۔ وزیر داخلہ کے نائب  ہنسراج اہر نے ایوان کو بتایا کہ اس سال دسمبر2تک جموں کشمیر میں 238جنگجوئوں کو جاں بحق کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ عسکریت پسندوں کیخلاف فورسز آپریشنز کے دوران سنگباری کے واقعات پیش آتے ہیں اور ایسے ہی759واقعات میں باضابطہ کیس درج کئے گئے ہیں۔ ریاست میں دسمبر2تک مجموعی طور587تشدد کے واقعات پیش آئے ہیں جن میں86فورسز اہلکار اور37شہری جاں بحق ہوگئے۔ گذشتہ برس یعنی2017میں 329 تشدد کے واقعات میں200جنگجوئوں کو جاں بحق کیا گیا تھا۔ گذشتہ برس74فورسز اہلکار اور36شہری بھی جاں بحق ہوئے تھے۔ اہر نے مزید کہا کہ جموں کشمیر میں تشدد کو سرحد کے دوسری طرف سے حمایت حاصل ہورہی ہے۔  

شوپیان میں ایک گائوں کا فورسز محاصرہ اور تلاشی آپریشن

سرینگر/فورسز نے بدھ کو جنوبی کشمیر کے شوپیان ضلع میں ایک گائوں کو محاصرے میں لیکر گھر گھر تلاشی آپریشن شروع کیا۔ پولیس ذرائع نے کہا کہ فوج، سی آر پی ایف اور ایس او جی اہلکاروں نے جنگجوئوں کی موجودگی کی مصدقہ اطلاع ملنے کے بعد مشترکہ طور کلورہ، ملک گنڈ نامی گائوں کو محاصرے میں لیکر آپریشن کا آغاز کیا ۔ انہوں نے کہا کہ آخری اطلاعات ملنے تک گائوں میں گھر گھر تلاشی کارروائی کا سلسلہ جاری تھا۔  یاد رہے کہ شوپیان ضلع کے زینہ پورہ علاقے میں گذشتہ روزجیش محمد سے وابستہ جنگجوئوں نے ایک حملے کے دوران چار پولیس اہلکاروں کو جاں بحق کیا۔  

وادی کے کم سے کم درجہ حرارت میں پھر کمی واقع

سرینگر/محکمہ موسمیات نے بدھ کو کہا کہ وادی کشمیر اور لداخ خطے کے اندر کم سے کم درجہ حرارت میں ایک بار پھر کمی واقع ہوئی ہے جس کے نتیجے میں مذکورہ خطوں کے اندر سردی کی لہر میں اضافہ ہوا ہے۔ محکمہ نے پیشگوئی کی ہے کہ آنے والے دنوں میں کم سے کم درجہ حرارت میں مزید کمی متوقع ہے۔ گذشتہ تین روز کے دوران مطلع صاف رہنے کی وجہ سے درجہ حرارت میں کچھ اضافہ دیکھنے کو ملا تھا جس سے سردی کی لہر میں کمی واقع ہونے کے نتیجے میں لوگوں نے کسی حد تک راحت کی سانس لی تھی۔  تاہم سرینگر میں گذشتہ رات کم سے کم درجہ حرارت 0.2ڈگری سیلشیس تک گرگیا جبکہ کرگل،لیہہ، گلمرگ اور پہلگام میں درجہ حرارت باالترتیب منفی9.3ڈگری، منفی9.1ڈگری،منفی8ڈگری اور منفی5ڈگری سیشلیس ریکارڈ کیا گیا۔ جموں شہر میں تاہم کم سے کم درجہ حرارت 9.6ڈگری سیلشیس درج کیا گیا۔  

پنچایتی انتخابات: آخری مرحلے میں کشمیر کی پولنگ39فیصد ریکارڈ

سرینگر/کشمیر میں منگل کو پنچایتی انتخابات کے آخری مرحلے کی ووٹنگ میں مجموعی طور38.8فیصد پولنگ ریکارڈ کی گئی۔ سب سے کم یعنی1.4فیصد پولنگ پلوامہ میں ریکارڈ ہوئی جبکہ سب سے زیادہ53.6فیصد ووٹنگ کپوارہ میں ریکارڈ کی گئی۔ سرکاری ذرائع نے ووٹنگ سے متعلق جوضلع سطح کے اعداد و شمار جاری کئے وہ حسب زیل ہیں۔ کپوارہ53.5فیصد بانڈی پورہ46فیصد   بارہمولہ38.9فیصد گاندربل20.9فیصد بڈگام38.8فیصد پلوامہ1.4فیصد اننت ناگ24.8فیصد  

شوپیان جنگجوحملہ: زخمی پولیس اہلکار دم توڑ گیا، مرنے والے اہلکاروں کی تعداد 4

سرینگر/پولیس اہلکار جو منگل کو شوپیان میں جنگجوئوں کے حملے میں شدید زخمی ہوا تھا، زخموں کی تاب نہ لاکر دم توڑ بیٹھا۔ اس سے قبل جنوبی کشمیر کے زینہ پورہ شوپیان علاقے میں تین پولیس اہلکار اُس وقت جاں بحق ہوگئے جب جنگجوئوں نے اُن کی پوسٹ پر حملہ کیا۔  جنگجوئوں نے پولیس پوسٹ پر شدید گولیاں چلائیں جس کے نتیجے میں تین اہلکار موقع پر ہی ہلاک اور ایک زخمی ہوگیا۔زخمی اہلکار کو وہاں سے منتقل کیا گیا جس کے بعد وہ زخموں کی تاب نہ لاسکا ۔ ذرائع کے مطابق جنگجو اس حملے میں پولیس اہلکاروں کی چار سروس رائفلیں لوٹ کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے ۔ پولیس نے کہا کہ مہلوک اور زخمی اہلکار اقلیتی فرقے کی حفاظت پر علاقے میں مامور تھے۔ جنگجو حملے کے فوراً بعد فوج اور ایس او جی اہلکاروں نے حملہ آئوروں کو پکڑنے کیلئے علاقے کو گھیرے میں لیکر آپریشن کا آغاز کیا ہے۔  

سرینگر ۔جموں شاہراہ پرٹریفک بحال

سرینگر/ موسم کی خرابی کے باعث ایک دن کی معطلی کے بعد منگل کو سرینگر۔ جموں شاہراہ پر گاڑیوں کی نقل و حمل بحال ہوگئی۔  محکمہ ٹریفک کے مطابق تاہم تاریخی مغل روڑ اور سرینگر۔ لیہہ شاہراہ تازہ برفباری کے بعد دوسرے روز بھی بدستور بندرہیں۔ حکام کے مطابق سرینگر۔جموں شاہراہ کو ایک روز بعد ہی ٹریفک کیلئے کھول دیا گیا ہے جس کو موسم کی خرابی کے بعد گذشتہ روز بند کیا گیا تھا۔ اس شاہراہ پر رامسو اور شیر بی بی کے علاقوں میں زمین کے تودے گر آئے تھے جس کی وجہ سے گاڑیوں کی نقل و حمل ناممکن بن گئی تھی۔    

شوپیان میں جنگجو ئوں کا پولیس پوسٹ پر حملہ، تین اہلکار ہلاک، ایک زخمی

سرینگر/ جنوبی کشمیر کے شوپیان ضلع میں منگل کو اُس وقت تین پولیس اہلکار جاں بحق ہوگئے جب جنگجوئوں نے اُن کی پوسٹ پر حملہ کیا۔اس حملے میں ایک پولیس اہلکار زخمی ہوگیا۔ یہ واقعہ شوپیان کے زینہ پورہ علاقے میں پیش آیا جہاں خبررساں ایجنسی جی این ایس کے مطابق جنگجوئوں نے پولیس پوسٹ پر شدید گولیاں چلائیں جس کے نتیجے میں تین اہلکار موقع پر ہی ہلاک اور ایک زخمی ہوگیا۔زخمی اہلکار کو اسپتال پہنچایا گیا ہے جہاں اس کی حالت نازک بنی ہوئی ہے۔ ذرائع کے مطابق جنگجو اس حملے میں پولیس اہلکاروں کی چار سروس رائفلیں لوٹ کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے ۔ ایک سینئر پولیس آفیسر نے واقعہ کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ اس میں تین اہلکاروں کی موت واقع ہوگئی ہے جبکہ ایک اہلکار زخمی ہے۔ انہوں نے کہا کہ مہلوک اور زخمی اہلکار اقلیتی فرقے کی حفاظت پر علاقے میں مامور تھے۔ جنگجو حملے کے فوراً بعد فوج اور ایس

شمالی کشمیر میں ایک گائوں کافورسز محاصرہ، تلاشی آپریشن شروع

سرینگر/فورسز نے منگل کو شمالی کشمیر  کے  سوپور علاقے  میں سعدپورہ  نامی گائوں کو محاصرے میں لیکر تلاشی آپریشن کا آغاز کیا۔ اطلاعات کے مطابق فوج ، سی آرپی ایف اور ایس او جی اہلکاروں نے گائوں میں  جنگجوئوں کی موجودگی کی اطلاع کے بعد آپریشن شروع کیا۔ آخری اطلاعات ملنے تک گائوں میں فورسز کا تلاشی آپریشن جاری تھا۔    

پنچایتی انتخابات: پلوامہ میں 10بجے تک ایک فیصد سے کم پولنگ ریکارڈ

سرینگر/جنوبی کشمیر کے پلوامہ ضلع میں پنچایتی انتخابات کے آخری مرحلے میں ہورہی ووٹنگ میں منگل کو پہلے دو گھنٹوں کے دوران ایک فیصد سے کم ووٹنگ ریکارڈ کی گئی۔ سرکاری ذرائع نے صبح آٹھ بجے شروع ہونے والی ووٹنگ کے بارے میں ضلع سطح پر دس بجے تک جو اعداد و شمار دئے وہ حسب زیل ہیں۔ کپوارہ14.8فیصد بانڈی پورہ7.5فیصد  بارہمولہ10.9فیصد گاندربل7.2فیصد بڈگام12.2فیصد پلوامہ0.9فیصد اننت ناگ7.1فیصد      

جنوبی کشمیر میں تین غیر ریاستی مزدور دم گھٹنے سے لقمہ اجل

سرینگر/شمالی کشمیر کے کولگام ضلع میں منگل کو تین غیر ریاستی مزدور اخراج گیس کے بعد دم گھٹنے کی وجہ سے لقمہ اجل بن گئے۔ یہ واقع ضلع کے شوئو نامی گائوں  میں گذشتہ رات کو پیش آیا جہاں پولیس کے مطابق تین غیر ریاستی مزدور مبینہ  طور  کرایہ کے کمرہ میں گیس خارج ہونے کے بعد دم گھٹنے کے نتیجے میں جاں بحق ہوگئے۔ تینوں کو بے ہوش پاکراسپتال پہنچایا گیا جہاں ڈاکٹروں نے اُنہیں مردہ قرار دیا۔ تینوں کی پہچان کا کام جاری ہے۔ پولیس نے کہا کہ مذکورہ مزدوروں نے سردی سے بچنے کیلئے کمرے میں گیس ہیٹر چالو رکھا تھا جس سے گیس خارج ہوگئی اور کمرے میں ہوا آنے کا کوئی خاص انتظام نہ ہونے کی وجہ سے تینوں کی موت واقع ہوگئی۔  

مقامی جنگجوئوں کے جاں بحق ہونے کے بعد حاجن میں تیسرے روز بھی ہڑتال

سرینگر/شمالی کشمیر کے حاجن علاقے میں منگل کو مسلسل تیسرے روز بھی ہڑتال کی وجہ سے معمولات ٹھپ ہیں۔ یہ ہڑتال دو مقامی جنگجوئوں کے جاں بحق ہونے کے بعد سے لگاتار جاری ہے۔ مدثر رشید پرے اور ثاقب اقبال شیخ ساکنان حاجن نامی دو کمسن جنگجو سرینگر کے مضافاتی علاقہ مجہ گنڈ میں فورسز کے ساتھ ایک جھڑپ میں جاں بحق ہوئے تھے۔ اس جھڑپ میں پولیس کے مطابق ایک اور جنگجو ، علی ،بھی جاں ہوا تھا جو پاکستان کا رہنے والا تھا۔ مقامی ذرائع کے مطابق قصبے میں تمام دکان اور کاروباری ادارے بند ہیں جبکہ سڑکوں پر بھی ہوکا عالم ہے۔  

اغوا کے 46دن بعد کولگام میں شہری کی لاش بر آمد

 سرینگر/جنوبی کشمیر کے ضلع کولگام میں منگل کو ایک شہری کی لاش اُس کے اغوا کے46دن بعد بر آمد ہوئی ہے۔ ماہ اکتوبر میں کولگام کے لارو نامی گائوں میں جنگجوئوں اور فورسز کے مابین جھڑپ کے بعد ایک دھماکے میں سات شہری جاں بحق ہوئے تھے۔جھڑپ میں تین جنگجوبھی جاں بحق ہوئے تھے۔ اس واقع کے اگلے روز ہی اُس مکان کے مالک کا اغوا ہوا تھا جس میں تین جنگجو جاں بحق ہوئے تھے۔ اطلاعات کے مطابق اُسی شہری کی لاش آج صبح علاقے سے بر آمد ہوگئی۔ شیراز احمد بٹ کو نا معلوم بندوق برداروں نے27اکتوبر کو اس کے گائوں لارو سے اغوا کیا تھا۔ پولیس کے مطابق شیراز کی لاش آو ہٹو نامی گائوں میں ایک سیب کے باغ سے بر آمد ہوئی ہے جہاں  اُسے دفن کیا گیا تھا۔  

پنچایتی انتخابات: نویں اور آخری مرحلے کی پولنگ جاری

سرینگر/ریاست میں منگل کو پنچائتی انتخابات کے نویں اور آخری مرحلے میں 452 پولنگ مراکز پر ووٹنگ جاری ہے۔ یہ پولنگ صبح آٹھ بجے شروع ہوئی اوریہ 2بجے تک جاری رہے گا ۔ سی ای او جے اینڈ کے شالین کابرا کے مطابق 346 پولنگ مراکز کو انتہائی حساس زمرے میں رکھا گیا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ55سرپنچ اور 138 پنچ حلقوں کیلئے430 اُمیدوار میدان میں ہیں جبکہ68 سرپنچوں اور433 پنچوں کو پہلے ہی بلا مقابلہ کامیاب قرار دیا جا چکا ہے ۔ انہوں نے مزید کہا کہ نویں مرحلے کے دوران 68745 ووٹر سرپنچ حلقوں اور 20688 ووٹر پنچ حلقوں کیلئے ووٹ ڈالیں گے ۔ انہوں نے کہا کہ ووٹروں میں پہلے ہی فوٹو ووٹر سلپ تقسیم کئے جا چکے ہیں ۔    

سابق رکن قانون سازیہ عباس وانی بھی پی ڈی پی سے مستعفی

سرینگر/سابق رکن قانون سازیہ اور ایم ایل اے ٹنگمرگ عباس وانی بھی سوموار کوپیپلز ڈیمو کریٹک پارٹی (پی ڈی پی) سے مستعفی ہوگئے۔ خبر رساں ایجنسی کے این ایس کے مطابق وانی نے پارٹی کی بنیادی رکنیت سے استعفیٰ کی چھٹی پارٹی صدر محبوبہ مفتی کو روانہ کی ہے۔ کچھ روز قبل سابق وزیر خزانہ حسیب درابو اور عابد انصاری نے بھی پی ڈی پی سے مستعفیٰ ہونے کا فیصلہ کیا ۔ پی ڈی پی اقتدار سے محروم ہونے کے بعد اندرونی خلفشار کا شکار ہے۔    

حقوق البشرکے عالمی دن پر کشمیر میں لاپتہ افراد کے لواحقین کا احتجاج

سرینگر/لاپتہ افراد کے لواحقین کی تنظیم ،اے پی ڈی پی نے سوموار کو سرینگر میں عالمی یوم حقوق البشرکے موقع پر احتجاج کیا اور اپنے اُن افراد خانہ کی بازیابی کا  مطالبہ  کیا جنہیں بقول ا ُنکے فورسز نے حراست کے دوران لاپتہ بنایا ہے۔ اے پی ڈی پی سے وابستہ درجنوں افراد، خاص کر خواتین پریس کالونی میں نمودار ہوئے اور احتجاجی دھرنا دیکر لاپتہ افراد کی بازیابی کا مطالبہ کیا۔  اے پی ڈی پی کی چیئر پرسن، پروینہ آہنگر نے اس موقع پر کہا کہ متاثرہ گھرانے اُس وقت تک آرام کا سانس نہیں لیں گے جب تک اُنہیں اُنکے لاپتہ ممبران کے بارے میں نہیں بتایا جائے گا۔ ''انہوں نے کہا''ہم گذشتہ تین دہائیوں سے لڑ رہے ہیں اور ہم اس بات کا عزم دہراتے ہیں کہ حصول انصاف تک جد و جہد جاری رکھیں گے''۔    

منگل کو پنچایتی انتخابات والے علاقوں میں ہڑتال کی جائے: مشترکہ مزاحمتی قیادت

سرینگر/سید علی گیلانی، میرواعظ عمر فاروق اور محمد یاسین ملک پر مشتمل ،مشترکہ مزاحمتی قیادت نے سوموار کو عوام سے یہ اپیل پھر دہرائی کہ وہ رواں پنچایتی انتخابات کے نویں مرحلے کے موقعہ پر مورخہ11 دسمبر  بروزمنگلوار کواُن علاقوں میں مکمل ہڑتال کریں جہاں ووٹ ڈالے جارہے ہیں۔ ایک بیان کے مطابق جن علاقوں میں کل پنچایتی انتخابات کے نویں مرحلے میں  ووٹ ڈالے جارہے ہیں اُن میں نتنوسہ، درگمولہ، ماگام، بنہ کوٹ، تجر شریف، ہردہبورا،ٹنگمرگ واکورہ ، چاڈورہ ،پکھرپورہ، کاکہ پورہ، اونتی پورہ، زینہ پورہ،کولگام ، پہلگام شامل ہیں۔ بیان میں مذکورہ علاقوں کے لوگوں سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ ووٹنگ کا مکمل بائیکاٹ اور احتجاجی ہڑتال کرکے اس مشق سے عملًا دور رہیں۔  

تازہ ترین